Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
mezamaris | 17. Jun 2019, 00:26 | #33001 |
| Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
|
16 Jun 2019, 22:04:11 Kaspar rakstīja:
Kas liecina par to, ka ir jāmaina vai jāspriego motora ķēde? Reizēm metot no piektā ātruma sestajā, dodot gāzi, ir tāds dīvains klakšķis un tad tikai aiziet. It kā kkas lektu pāri. Nobraukums 28k.
Motora ķēdes spriegojums nebūs tieši saistīts ar piekto-sasto pārnesumu. | Offline | | |
mexa | 17. Jun 2019, 00:59 | #33002 |
| Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Var iedomaties kas buutu, ja butu saistiita stalingrada. Liela slodze, kautkas strada uz robezas, zobrati/kjeede ir normaala? Piedzinjas protams. Posmu garumus jau mineeja, bet merijumi javeic dazadas vietas, kjede nestiepjas vienmerigi. Tikai tad jau jalien motora
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
mexa | 17. Jun 2019, 09:49 | #33003 |
| Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Iedod izbraukt kadam, varbut problema ar roba ieleksanu, sajuuga izspiesanu...
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
|
bone_itch | 19. Jun 2019, 23:59 | #33004 |
| Kopš: 09. Jun 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 116
Braucu ar: 2002.g. Suzuki GSX1400
| Cik varētu izmaksāt darbs nomainīt vārstu eļļas blīvslēgus Suzuki GSX1400? Ir aizdomas, ka viņi ir nokalpojuši.
| Offline | | |
Naits | 20. Jun 2019, 00:36 | #33005 |
| Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
|
19 Jun 2019, 23:59:55 bone_itch rakstīja:
Cik varētu izmaksāt darbs nomainīt vārstu eļļas blīvslēgus Suzuki GSX1400? Ir aizdomas, ka viņi ir nokalpojuši.
tak ļauj tai tehnikai strādāt, man liekas ka Tu brīžiem meklē utis
Tādas lietas dara pa ziemu, neticu ka viss tur ir tik slikti[ Šo ziņu laboja Naits, 20 Jun 2019, 00:38:14 ]
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline | | |
bone_itch | 20. Jun 2019, 08:51 | #33006 |
| Kopš: 09. Jun 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 116
Braucu ar: 2002.g. Suzuki GSX1400
|
20 Jun 2019, 00:36:14 Naits rakstīja:
19 Jun 2019, 23:59:55 bone_itch rakstīja:
Cik varētu izmaksāt darbs nomainīt vārstu eļļas blīvslēgus Suzuki GSX1400? Ir aizdomas, ka viņi ir nokalpojuši.
[IMG]ht tps://images.wemoto.com/full/VALVE_STEM_SEAL_KIT_SLINKY_GLIDE/10060322.jpg[/IMG]
tak ļauj tai tehnikai strādāt, man liekas ka Tu brīžiem meklē utis
Tādas lietas dara pa ziemu, neticu ka viss tur ir tik slikti
Par utīm tev noteikti ir zināma taisnība , bet man ir superīgs mocis un man patīk viņu uzturēt lieliskā stāvoklī. Darīts tas noteikti tiks ziemā, bet es gribēju zināt, ar ko rēķināties.
Tā, ka pilnīgi "tik slikti" noteikti nav, bet pielaižot ir balts dūms, kas uzgāzējot pazūd un eļļa laiku pa laikam ir jāpielej[ Šo ziņu laboja bone_itch, 20 Jun 2019, 09:15:03 ] | Offline | | |
hopper_offlinus | 20. Jun 2019, 10:29 | #33007 |
| Kopš: 06. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1549
Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s
| Bāltie dūmi - nav eļļa, tas ir ūdens.
Zīlie dūmi - tā ir eļļa
Tā kā vārstu blīvslēgiem tur nav ko darīt.
----------------- Life is hard and then your warranty expires | Offline | | |
bone_itch | 20. Jun 2019, 10:47 | #33008 |
| Kopš: 09. Jun 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 116
Braucu ar: 2002.g. Suzuki GSX1400
|
20 Jun 2019, 10:29:11 hopper_offlinus rakstīja:
Bāltie dūmi - nav eļļa, tas ir ūdens.
Zīlie dūmi - tā ir eļļa
Tā kā vārstu blīvslēgiem tur nav ko darīt.
Manam mo nav ūdens dzese - kkā šaubos par ūdens variantu | Offline | | |
coofen | 20. Jun 2019, 11:07 | #33009 |
| Kopš: 08. Apr 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 23
Braucu ar: Suzuki SV650S
|
08 Jun 2019, 23:31:36 mezamaris rakstīja:
08 Jun 2019, 20:53:42 VATERLAND rakstīja:
Nepievilkta pr.riteņa ass, beigti riteņa/dakšas tiltiņu ass gultņi,līks rāmis...
08 Jun 2019, 20:20:53 coofen rakstīja:
Kāds varbūt var palīdzēt tikt skaidrībā, kas varētu būt pie vainas, ka moci velk uz labo pusi, kad mēģina atlaist rokas..
Braucot ir tāda sajūta, ka labi roku jāvelk klāt, kreiso spied prom, lai it kā taisni brauktu..
Varbūt, kāds var apskatīt un mēģināt vismaz saprast problēmas avotu?
Nepareizi pievilkta ķēde-riteņu nesaasīgums.Nu tas vismazāk sāpīgs.
Paldies liels "mezamaris" par nočekošanu, pagaidām gan īstā problēma netika atrasta, būs jāmēģina atrast problēma. | Offline | | |
hopper_offlinus | 20. Jun 2019, 11:38 | #33010 |
| Kopš: 06. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1549
Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s
|
20 Jun 2019, 10:47:48 bone_itch rakstīja:
20 Jun 2019, 10:29:11 hopper_offlinus rakstīja:
Bāltie dūmi - nav eļļa, tas ir ūdens.
Zīlie dūmi - tā ir eļļa
Tā kā vārstu blīvslēgiem tur nav ko darīt.
Manam mo nav ūdens dzese - kkā šaubos par ūdens variantu
Es jau nesaku, ka blīvem kkas. Tad jau Tu kā tvaikonis būtu.
Kondensāts eļļā, kondensāts izputējā. Nestresso
----------------- Life is hard and then your warranty expires | Offline | | |
mezhavecs | 20. Jun 2019, 12:30 | #33011 |
| Kopš: 10. Jul 2018
No: Ogre
Ziņojumi: 210
Braucu ar: Litriņu un citiem tilpumiem
|
14 Jun 2019, 21:27:25 Indo rakstīja:
14 Jun 2019, 19:58:54 pirkt rakstīja:
14 Jun 2019, 19:47:46 norca13 rakstīja:
Nevaru atras ķēdes mazgāšanu
Gribēju palasīt jo atceros par mazgāšanu ar soļķi bij par un pret kā īsti ir var ringus ar soļķi mazgāt vai nevar
Ķēdi mazgāt nevajag.
Ja gribi tīru - uzregulē bik lielāku padevi automātiskajam eļļotājam, savāktam pa 20 minūtēm un 5 eiro no aptiekā nopirktas sistēmas un 50 kubu šprices...
Ar 200 gramiem eļļas kādus 20 tkm nobrauksi, i ķēde vienmēr saeļļota.
Nesaprotu tos mazohistus, kas tur ar aerosoliem ņemās...
Ja ķēde ir aizdirsta ar smiltīm u.c. abrazīviem elementiem, tad ķēdi mazgāt vajag. Vienīgi soļķa vietā es labāk izvēlētos petroleju (kerosinu)
Un, jā, eļļotājs ir laba lieta
Salasījos forumu, tagad bail savu pieredzi stāstīt...
Ikdienā sanāk ap 5-6 km palaist pa putekli (citādi no mājas līdz asfaltam netieku) un ķēde izskatu zaudē samērā ātri, paralēli apmēram 300 kilometros iegūstot arī specifiski ļurkstošo skaņu. Ķēdes mazgāšanai un eļļošanai izmantoju: https://www.louis.de/artikel/kettenmax-louis-sp...46e7d57d253086f9
Mazgāju ar dīzeļdegvielu (praktiski neietekmējot O ringus un salīdzinoši lēts un pieejams, varot mazgāt arī ar aituspirtu, bet tad spec uz būvbodi jābrauc)un saeļļoju ar aerosolu, izmantojot to pašu verķīti. Daru šamo prosedūru vakarā, un smērs līdz rītam nožuvis. Rezultāts priecē: Ķēde tīra, klusa un dīvainā kārtā arī riteņa disks netiek notirsts visos griezumos ar ķēdes smēru.
Labprāt uzklausīšu protestus un argumentētus iebildumus
----------------- Kur valda haoss, parastai nekārtībai nav vietas.. | Offline | | |
sandors | 20. Jun 2019, 12:56 | #33012 |
| Kopš: 22. Nov 2014
Ziņojumi: 642
Braucu ar: auto-moto-velo
| Par ķēžu eļļošanu, no savas pieredzes, apm 70k
Hronologiskā secībā no sākuma uz beigām.
1. Ķēdes mazgāšana ar speciālo škidrumu + ķēdes eļošana ar lipīgo dihlofosu
+
Eļļa turās pie ķēdes ilgāk nekā vienkārši eļļa, provizoriski 500-600 km
-
Lipīgā eļļa labi pielipina pie ķēdes arī visus sūdus, putekļus, smilti
Ķēde, pēc paris eļļošanām ir jāmazgā. Kas aizņem laiku un ir pietiekama jebatorija, lai to izdarītu kvalitatīvi. Smalkie putekļi pielīp pie ringiem un sapiš tos
2. Pa vidam bija dažādi eksperimenti ar ellām, tīrītajiem, tehniskajiem risinājumiem, lai to procesu padarītu ātraku, saglabajot kvalitāti
3. Tagad esmu nonacis līdz ļoti vienkāršam un ātram risinājumam, bez eļļošanas sistēmas.
Ar otiņu un svaigu motoreļļu sasmērēju ķēdi, ar salveti lieko noslauku.
-
jādara tas regulari 300-400 km
Ikdienā mazliet lielāka netīrība valda ķēdes sektorā
+
Procedūra aiznem max 2 min
Motoreļļa labi attīra ķēdi un pēc eļļošanas un slaucīšanas tā ir tīra
Eļļa krietni labāk eļļo saļniku vietas un vietas zem ruļliem
Pēdejo ķēdi jau 10k neesu spriegojis, eļloju regulari, nestiepjas
4 droši ka nākamais levels būtu eļļošanas sistēma.
Braucu ar 6 ninju.
| Offline | | |
Sergejs80 | 20. Jun 2019, 13:53 | #33013 |
| Kopš: 26. Jul 2013
Ziņojumi: 1223
Braucu ar: V-Strom
|
20 Jun 2019, 12:56:13 sandors rakstīja:
3. Tagad esmu nonacis līdz ļoti vienkāršam un ātram risinājumam, bez eļļošanas sistēmas.
Ar otiņu un svaigu motoreļļu sasmērēju ķēdi, ar salveti lieko noslauku.
-
jādara tas regulari 300-400 km
Ikdienā mazliet lielāka netīrība valda ķēdes sektorā
+
Procedūra aiznem max 2 min
Motoreļļa labi attīra ķēdi un pēc eļļošanas un slaucīšanas tā ir tīra
Eļļa krietni labāk eļļo saļniku vietas un vietas zem ruļliem
Pēdejo ķēdi jau 10k neesu spriegojis, eļloju regulari, nestiepjas
Man tāds pats scenārijs
Tikai izmantoju 80w90 transmisijas eļļu[ Šo ziņu laboja Sergejs80, 20 Jun 2019, 13:56:39 ]
| Offline | | |
Indo | 20. Jun 2019, 14:08 | #33014 |
| Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
20 Jun 2019, 12:56:13 sandors rakstīja:
3. Tagad esmu nonacis līdz ļoti vienkāršam un ātram risinājumam, bez eļļošanas sistēmas.
Ar otiņu un svaigu motoreļļu sasmērēju ķēdi, ar salveti lieko noslauku.
-
jādara tas regulari 300-400 km
Ikdienā mazliet lielāka netīrība valda ķēdes sektorā
+
Procedūra aiznem max 2 min
Motoreļļa labi attīra ķēdi un pēc eļļošanas un slaucīšanas tā ir tīra
Eļļa krietni labāk eļļo saļniku vietas un vietas zem ruļliem
Pēdejo ķēdi jau 10k neesu spriegojis, eļloju regulari, nestiepjas
20 Jun 2019, 13:53:44 Sergejs80 rakstīja:
Man tāds pats scenārijs
Tikai izmantoju 80w90 transmisijas eļļu
Tieši šīs mēslu pielipšanas dēl man nenormāli nepatīk visi tie pūšamie + pat pēc neliela lietus ķēde ir momentā sausa! Un atkal stājies, eļļo utt. Labi, ja ir centrālā peka, savādāk #$^|7!
Ar eļļotāju viss vienkārši - izbrauci pa lietu, pēc 10km ķēde atkal eļļīga, nomauci pa granterni, visi tie sūdi no vibrācija paši nobira Īzī!
p.s. un iemācaties citējot nedzēst "quote; qoute\" [ Šo ziņu laboja Indo, 20 Jun 2019, 14:10:40 ]
-----------------
| Offline | | |
Sergejs80 | 20. Jun 2019, 14:20 | #33015 |
| Kopš: 26. Jul 2013
Ziņojumi: 1223
Braucu ar: V-Strom
| Pokuj tie quote, saprast jau var kas sabakstīts
Piekrītu par eļļotāja plusu pēc lietus, bet ir centrālā peka un neiespringstu
| Offline | | |
hopper_offlinus | 20. Jun 2019, 15:25 | #33016 |
| Kopš: 06. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1549
Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s
| A kur ir problēma, ja nav centrālas pekas?
Ja garāža, tad parastais auto domkrats un ceļ, cik gribi.
Ja ceļā - sagāž nedaudz to moci, kad stāv uz pekas un ar kāju to ratu pagriez. Vai nu es piedročījos, vai kā, bet man visas "procedurkas" ceļojumā aizņēm tik, cik cigareti nopīpet...
Protams, eļļotajs ir ērta lieta, bet nu whatever
----------------- Life is hard and then your warranty expires | Offline | | |
elf | 20. Jun 2019, 16:26 | #33017 |
| Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1205
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
| Es ķēdi eļoju 1 reizi gadā,ne lietus ne graza netraucē
[ Šo ziņu laboja elf, 20 Jun 2019, 16:27:18 ]
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
| Offline | | |
kba-pro | 20. Jun 2019, 16:42 | #33018 |
| Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
|
20 Jun 2019, 16:26:43 elf rakstīja:
Es ķēdi eļoju 1 reizi gadā,ne lietus ne graza netraucē
Jubiļejka | Offline | | |
Indo | 21. Jun 2019, 11:11 | #33019 |
| Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
20 Jun 2019, 15:25:14 hopper_offlinus rakstīja:
A kur ir problēma, ja nav centrālas pekas?
Ja garāža, tad parastais auto domkrats un ceļ, cik gribi.
Ja ceļā - sagāž nedaudz to moci, kad stāv uz pekas un ar kāju to ratu pagriez. Vai nu es piedročījos, vai kā, bet man visas "procedurkas" ceļojumā aizņēm tik, cik cigareti nopīpet...
Protams, eļļotajs ir ērta lieta, bet nu whatever
Mhm. Pacel CBF1000ABS uz sānu pekas pagriez ratu un papūt vienlaicīgi Man ar saviem 191cm ir problemātiski, lai neteiktu vairāk. Ar transalpu nebija problēmu
-----------------
| Offline | | |
Indo | 21. Jun 2019, 11:21 | #33020 |
| Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
20 Jun 2019, 16:26:43 elf rakstīja:
Es ķēdi eļoju 1 reizi gadā,ne lietus ne graza netraucē
Jafelēm tā bija štelle (bija kādreiz man 634 un 638 ) Praktiski visi (lohi) to koveri ņema nost, es gan nē. Un, jā, 1x sezonā noņem koveri, iečeko zobratu, ķēdes kondīciju, notīri, izmazgā, tad izvāri solidolā un atkal uz sezonu miers.
-----------------
| Offline | | |
|
|