28 Apr 2017, 17:36:44 vlkpc rakstīja:
Tā pati neviena, kuru starp pirkstiem var izstiept uz 4mm +5 grādos? Tā pati neviena, kuru kopā ar gruntovkas slāni no diskiem knapi nosist ar 500 sērijas Karcher spico sprauslu? Varbūt tā līme pārāk neelastīga...
protams, ja paķersi pašu viskozāko eļļu, varēsi priecāties, ka tā ap nulli uzvedīsies līdzīgi medum.
bet tā nav adhēzija, tā ir ļoti augsta viskozitāte.
viena no ķēžu eļļu pamatīpašībām ir laba penetrācijas (iesūkšanās) spēja un to nevar nodrošināt ar augstu viskozitāti.
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
Paklau, Motulu 300V taču var gāzt iekšā 2T krosiniekam atsevišķajā kārbā??? Teorētiski tur nekam sliktam nevajadzētu notikt? Man special kārbas eļļa beigusies bet ir pāris lieki litri šīs te
video ļoti vērtīgs. gan par filtru elementu un blīvējumu kvalitāti, gan par pielīmēto neodīma magnētu.
šo to šajā diskusiju tēmā esam apzelējuši, taču redzēt dzīvajā i pavisam cita štelle.
ne velti industriālo motoru darbības analizēšanā bieži uz laboratoriju tiek sūtīta ne tikai lietotā eļļa, bet arī izmantotais filtrs.
kā jau daudzkārt esmu teicis - tauta parasti ļoti rūpējās par 'labāko' eļļu (ir ok), bet filtrus pērk lētākos, kādus var dabūt.
18 Jun 2017, 18:48:40 Coooool rakstīja:
Niere, trešajā daļā iet runa par detaļu kontakta temperatūru. Cik ļoti tas ietekmē dilšanu?
[youtube]rfh6P-mOPO4[ /youtube]
visnotaļ saturīgs tests, tikai salīdzinājuši bumbierus ar āboliem. nav gluži objektīvi izraudzīti salīdzināmie produkti.
konkrētais pasākums attiecas primāri uz kloķeni, kuras eļļošana praktiski ir tikai saķeres un jauktajā eļļošanas režīmā, kuros lielāko slodzes daļu tur tieši piedevas.
iespējams, ka visnotaļ augstvērtīgs produkts.
nezinu, kāds tam cipars. ja pa lēto, tad droši vien laba price/performance attiecība.
gaisa dzesei vēlams sintētiskais esters, jo tam ir par 25% lielāka siltumietilpība un siltuma aizvadīšanas spēja. esteri visi ražotāji cenšās izcelt. tā kā šeit nav piesaukts, izskatās konkrētais produkts ir PAO (ir ļoti ok) vai PAO/hidrokreks bāzes.
Tavam dzelzim un braukšanas režīmam vajādzētu būt gana.
Niere, iepriekšējo video noskatījies. Doma bija to piedevu pieliet pie, piemēram, 10W-30, lai viskozitāte it kā paliek stabila. Kā pats minēji, jo šaurāks viskozitātes spektrs, jo noturīgāka eļļa. Bet piedeva, lai tā viskozitāte nenoslīd, ja eļļā iekļūst visādas zarazas.
viskozitāti ar piedevu nevar padarīt stabilu (gluži pretēji), bet var vienīgi paaugstināt, kas nav viens un tas pats.
nenoskatījos visus video, bet pārsteidz, ka vienā video čalis atkārto to pašu, ko daudzkārt esmu rakstījis, bet citā iemet pa vidu video fragmentu ar 'viedo veci', kurš ļoti uzkrītoši lobē kārtējo govs čuru.