Autors | Ziņojums |
mexa | 16. May 2019, 14:14 | #32861 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Jasaprot kas luuzt-izdilst ass/un kjepas nepiespiezas, lidz ar to nerada ko vajag, vai izdilst grafita/kjepas gals, ko var izdariit? Samainiit, vai piespiest drusku cieshaak ljipas, vai pameginat nobidit uz nedilusho pusi
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
Seven11 | 16. May 2019, 14:20 | #32862 |
|
Kopš: 05. Jan 2018
Ziņojumi: 56
Braucu ar: CRF1000
|
16 May 2019, 14:14:45 mexa rakstīja:
Jasaprot kas luuzt-izdilst ass/un kjepas nepiespiezas, lidz ar to nerada ko vajag, vai izdilst grafita/kjepas gals, ko var izdariit? Samainiit, vai piespiest drusku cieshaak ljipas, vai pameginat nobidit uz nedilusho pusi
Tas sensors ir kā tāda lente. Kāda ass un ķepas? Piedod nesapratu
----------------- Tu esi unikāls, tāpat kā visi! |
Offline | |
|
VATERLAND | 16. May 2019, 16:19 | #32863 |
|
Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
| Izlasi zemāk iekopētajā linkā diskusiju no a-z un būsi saņēmis atbildi.
http://www.motopower.lv/forum_topic.php?topic=19237
16 May 2019, 14:20:21 Seven11 rakstīja:
16 May 2019, 14:14:45 mexa rakstīja:
Jasaprot kas luuzt-izdilst ass/un kjepas nepiespiezas, lidz ar to nerada ko vajag, vai izdilst grafita/kjepas gals, ko var izdariit? Samainiit, vai piespiest drusku cieshaak ljipas, vai pameginat nobidit uz nedilusho pusi
Tas sensors ir kā tāda lente. Kāda ass un ķepas? Piedod nesapratu
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv |
Offline | |
|
|
JuZ | 20. May 2019, 14:09 | #32864 |
|
Kopš: 16. Aug 2018
Ziņojumi: 5
Braucu ar:
| Iegādājos Kawasaki z1000 2004. gada, no Francijas. Pēc papīriem ir ierobežota jauda uz 78,2 kw. Pie kā vērsties par ierobežotāja noņemšanu vai pārbaudi kā ir dabā? Varbūt ir iespēja pašam noņemt ierobežojumu? |
Offline | |
|
Indo | 20. May 2019, 14:37 | #32865 |
|
Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
20 May 2019, 14:09:56 JuZ rakstīja:
Iegādājos Kawasaki z1000 2004. gada, no Francijas. Pēc papīriem ir ierobežota jauda uz 78,2 kw. Pie kā vērsties par ierobežotāja noņemšanu vai pārbaudi kā ir dabā? Varbūt ir iespēja pašam noņemt ierobežojumu?
Tur gadijumā nebija cits ECU jāliek? Slinkums meklēt.
-----------------
|
Offline | |
|
Vairmens | 21. May 2019, 16:16 | #32866 |
|
Kopš: 29. Jun 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 32
Braucu ar: Triumph Sprint St 955i
| šogad pirms sezonas sākuma, z750 2005g biju noņēmis sajūga vāku, izmēriju atperes, frikcijas disku biezumu, sapratu ka vēl 50% sajūgs, bet pamanīju, ka nav pašā sākumā tie 2 mazie metāla diski vai šaibas, kas nāk pirms frikcijas diskiem, lūk rodas jautājums, vai iepriekšējais saimnieks būs aizmirsis ielikt vai arī viņi šim moto nav bijuši vajadzīgi vispār? |
Offline | |
|
JuZ | 21. May 2019, 21:58 | #32867 |
|
Kopš: 16. Aug 2018
Ziņojumi: 5
Braucu ar:
|
20 May 2019, 14:37:12 Indo rakstīja:
20 May 2019, 14:09:56 JuZ rakstīja:
Iegādājos Kawasaki z1000 2004. gada, no Francijas. Pēc papīriem ir ierobežota jauda.....
Tur gadijumā nebija cits ECU jāliek? Slinkums meklēt.
Izmeklējos, bet nekā jēdzīga neatradu. Tikai kautkādus 2 veidu nostāstus - samazināti gaisa kanāli un vadi savienoti citādi vai arī ecu jāmaina.
Bet kas būtu īstais un vai vispār dabā ir tā jauda ierobežota
|
Offline | |
|
mezamaris | 21. May 2019, 23:01 | #32868 |
|
Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Ja nejūti,ka jauda ierobežota-par ko uztraukums? |
Offline | |
|
JuZ | 22. May 2019, 21:51 | #32869 |
|
Kopš: 16. Aug 2018
Ziņojumi: 5
Braucu ar:
| Vienmēr gribas vairāk! Salīdzinot ar iepriekšējo moci zx6r, šis uz maziem apgriezieniem iet labāk, bet uz augstiem varētu būt tāpat vai pat vārgāk Nav tuvumā cita z1000 ar ko salīdzināt |
Offline | |
|
Vairmens | 26. May 2019, 12:29 | #32870 |
|
Kopš: 29. Jun 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 32
Braucu ar: Triumph Sprint St 955i
| Nezinās neviens?
21 May 2019, 16:16:29 Vairmens rakstīja:
šogad pirms sezonas sākuma, z750 2005g biju noņēmis sajūga vāku, izmēriju atperes, frikcijas disku biezumu, sapratu ka vēl 50% sajūgs, bet pamanīju, ka nav pašā sākumā tie 2 mazie metāla diski vai šaibas, kas nāk pirms frikcijas diskiem, lūk rodas jautājums, vai iepriekšējais saimnieks būs aizmirsis ielikt vai arī viņi šim moto nav bijuši vajadzīgi vispār?
|
Offline | |
|
MIGs | 26. May 2019, 18:10 | #32871 |
|
Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Vairmens - atver servisa manuāli (kur bija rakstīti biezumi) un apskaties, kā bija jābūt.
To mazo disku nozīme ir tāda, ka sajūgs ir maigāks - tas arī viss, daudzi izņem un viss ir labi. Manuprāt arī aftermarketiem parasti nenāk mazie diski - tikai lieli.
-----------------
|
Offline | |
|
kalninjs | 26. May 2019, 20:17 | #32872 |
|
Kopš: 22. Sep 2016
No: Tukums
Ziņojumi: 75
Braucu ar: Kawasaki.
| Sveiki ir problēma ar krosinieku Honda cr125 1988gada.
Visu laiku grib dzīt ārā dzeses šķidrumu sajūta tāda ka spiediens iekšā, kad pieleju radiatoru tad viņš caur pārplūdi visu izdzen ārā vai arī kādu trubu kas nebija kārtīgi pievilkta.
Galvas blīvi uzliku svaigu cilindram arī blīve kā jauna.Varbut ir kādi ieteikumi kur rast risinājumu? |
Offline | |
|
mexa | 26. May 2019, 22:14 | #32873 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| ar spiedienu pārbaudi korķa darbspēju, caur sveces caurumu var paskatīties? ja var, un ja virzulis būs mitrs/izskatīsies ne pelēks sauss, tad...
ko lej iekšā? saldo? pagaršo izplūdi, ja salda tad ver vaļā.
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
bone_itch | 27. May 2019, 00:10 | #32874 |
|
Kopš: 09. Jun 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 116
Braucu ar: 2002.g. Suzuki GSX1400
| Kāpēc 20. detaļu (zem viņas nesaistīti atrodas pr. zvaigzne un šajā detaļā stiprinās sajūga izspiedējcilindrs un kkāds devējs) varētu vajadzēt pieskrūvēt ar šaibītēm, kā distanceriem starp bloku un šo detaļu?
[ Šo ziņu laboja bone_itch, 27 May 2019, 00:13:24 ] |
Offline | |
|
mexa | 27. May 2019, 01:10 | #32875 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Kaa tu domaa? Kapec liek distancerus? Lai izvirziit detalju, ja starpaa detala ir parak vaja lai turet slodzi (piem no plastika), liek pastiprinajumu. Ja caurums vispaar ir caurejosh jeb viena diametra, citadi tie var but centrejosie "pini"
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
bone_itch | 27. May 2019, 01:35 | #32876 |
|
Kopš: 09. Jun 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 116
Braucu ar: 2002.g. Suzuki GSX1400
|
27 May 2019, 01:10:37 mexa rakstīja:
Kaa tu domaa? Kapec liek distancerus? Lai izvirziit detalju, ja starpaa detala ir parak vaja lai turet slodzi (piem no plastika), liek pastiprinajumu. Ja caurums vispaar ir caurejosh jeb viena diametra, citadi tie var but centrejosie "pini"
Es domāju tā, ka ir ieliktas parastas šaibas, ko var nopirkt Depo, kā distanceri. Un tādā veidā visa šī detaļa tiek izvirzīta uz āru par 1,5mm (Līdz ar to sajūga cilindrs un tas devējs arī pabīdas par 1,5mm tālāk no oriģinālās vietas) - kādiem nolūkiem tas varētu būt darīts?
20. detaļai visi caurumi ir caurejoši un ap caurumiem ar piniem vnk ir lielāka diametra šaibas.
Tām šaibām pēc OEM tur nevajadzētu atrasties, bet viņas tur ir ieliktas - kāds varētu būt tam iemesls?[ Šo ziņu laboja bone_itch, 27 May 2019, 01:42:19 ] |
Offline | |
|
kalninjs | 27. May 2019, 06:48 | #32877 |
|
Kopš: 22. Sep 2016
No: Tukums
Ziņojumi: 75
Braucu ar: Kawasaki.
|
26 May 2019, 22:14:55 mexa rakstīja:
ar spiedienu pārbaudi korķa darbspēju, caur sveces caurumu var paskatīties? ja var, un ja virzulis būs mitrs/izskatīsies ne pelēks sauss, tad...
ko lej iekšā? saldo? pagaršo izplūdi, ja salda tad ver vaļā.
Iepriekš viņš dzina cilindrā dzeses šķidrumu ,nomainīju blīvi itkā viss ok,bet vienreiz atkal iedzina varēja redzēt uz virzuļa galvas ka ir ūdens piles.
Visu satiriju saliku pārvilkusi visas skrūves tgd vairs nedzen iekšā bet liekas ka ir spiediens sistēmā ,no kā viņš var rasties jo visas trubas grib spiest nost. |
Offline | |
|
mezamaris | 27. May 2019, 08:22 | #32878 |
|
Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Kad mainīji galvas blīvi,jo tā,cik saprotu laida garām,galvas virsmu protams pārbaudīji,vai nav sametusies... |
Offline | |
|
mezamaris | 27. May 2019, 08:26 | #32879 |
|
Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
|
27 May 2019, 01:35:02 bone_itch rakstīja:
27 May 2019, 01:10:37 mexa rakstīja:
Kaa tu domaa? Kapec liek distancerus? Lai izvirziit detalju, ja starpaa detala ir parak vaja lai turet slodzi (piem no plastika), liek pastiprinajumu. Ja caurums vispaar ir caurejosh jeb viena diametra, citadi tie var but centrejosie "pini"
Es domāju tā, ka ir ieliktas parastas šaibas, ko var nopirkt Depo, kā distanceri. Un tādā veidā visa šī detaļa tiek izvirzīta uz āru par 1,5mm (Līdz ar to sajūga cilindrs un tas devējs arī pabīdas par 1,5mm tālāk no oriģinālās vietas) - kādiem nolūkiem tas varētu būt darīts?
20. detaļai visi caurumi ir caurejoši un ap caurumiem ar piniem vnk ir lielāka diametra šaibas.
Tām šaibām pēc OEM tur nevajadzētu atrasties, bet viņas tur ir ieliktas - kāds varētu būt tam iemesls?
IAcīmredzot kaut kas nesakrīt ar garumiem-izspiežās par daudz,nepareiza garuma izspiedēja stienis... |
Offline | |
|
kalninjs | 27. May 2019, 08:28 | #32880 |
|
Kopš: 22. Sep 2016
No: Tukums
Ziņojumi: 75
Braucu ar: Kawasaki.
|
27 May 2019, 08:22:35 mezamaris rakstīja:
Kad mainīji galvas blīvi,jo tā,cik saprotu laida garām,galvas virsmu protams pārbaudīji,vai nav sametusies...
Nu pieliku linialu itkā nebija sametusies..
Bet Vaitad dēļ sametusas galvas varētu parādīties spiediens sistēmā? |
Offline | |
|