Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: CP un likums

AutorsZiņojums
Edds
05. Sep 2010, 21:32#3261

Kopš: 26. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 70

Braucu ar: 3. autobuss

Parasti liek tikai no vienas puses, bet mēdz sarosīties un uzlikt uz abām pusēm - parasti pēc tam, kad kāds egons liela ātrumā ir panesies garām un fotoradars nav spējis nofotografēt numuru, jo fočējis no priekšpuses...

Offline

dzivnieks
06. Sep 2010, 10:34#3262

Kopš: 15. Sep 2008

Ziņojumi: 555

Braucu ar: Hayabusa

nedeljas beigas pie alinja spriedaam par mentiem atrumu, mukshanu utt, radas jautajums motopeles lidz cik skrien pakalj. vai laikam pareizaak butu cik atri tie vecie un jaunie mo vinjiem iet un vai vinji griezh lidz galam?

Offline

glupais
06. Sep 2010, 10:42#3263

Kopš: 16. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1279

Braucu ar: Muti

Ja es būtu ments, es dzītos pakaļ līdz galam! Tāda iespēja normāli atvilkt...

Offline

astro
06. Sep 2010, 11:16#3264

Kopš: 02. Aug 2010

Ziņojumi: 52

Braucu ar:


06 Sep 2010, 10:34:41 shakalx rakstīja:
nedeljas beigas pie alinja spriedaam par mentiem atrumu, mukshanu utt, radas jautajums motopeles lidz cik skrien pakalj. vai laikam pareizaak butu cik atri tie vecie un jaunie mo vinjiem iet un vai vinji griezh lidz galam?


nekas sho lietu neirobezho... Vinji velk kamēr pašiem neieķer miiziens vai saprāts par to cik reāla ir iespēja ka mucējs apstāsies

Offline

spider
06. Sep 2010, 11:30#3265

Kopš: 02. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1150

Braucu ar: Visu ko

Ir dažas tehniskās nianses un īpatnības CP močiem, bet zinot, ka viņi paši lasa poweru, būtu diezgan dumji te diskutēt par tēmu, ko vajag darīt lai aizlaistos no moto CP.

-----------------
rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas

Offline

dzivnieks
06. Sep 2010, 11:32#3266

Kopš: 15. Sep 2008

Ziņojumi: 555

Braucu ar: Hayabusa


06 Sep 2010, 11:16:32 astro rakstīja:

06 Sep 2010, 10:34:41 shakalx rakstīja:
nedeljas beigas pie alinja spriedaam par mentiem atrumu, mukshanu utt, radas jautajums motopeles lidz cik skrien pakalj. vai laikam pareizaak butu cik atri tie vecie un jaunie mo vinjiem iet un vai vinji griezh lidz galam?


nekas sho lietu neirobezho... Vinji velk kamēr pašiem neieķer miiziens vai saprāts par to cik reāla ir iespēja ka mucējs apstāsies

tas apmeram skaidrs ka griezh tik cik ir iekshaa un nav miziens, bet vairak jautajums izvirzijas cik reali tie vecie bmw piemeram vai jaunie iet un cik stabili var pabraukt lielaa atrumaa, vinjiem tach liels vejstikls, kastes utt un domaju ka > 200 km/h vinji baigi erti un stabili vadaami diez vai ir.

Offline

dzivnieks
06. Sep 2010, 11:33#3267

Kopš: 15. Sep 2008

Ziņojumi: 555

Braucu ar: Hayabusa


06 Sep 2010, 11:30:57 spider rakstīja:
Ir dažas tehniskās nianses un īpatnības CP močiem, bet zinot, ka viņi paši lasa poweru, būtu diezgan dumji te diskutēt par tēmu, ko vajag darīt lai aizlaistos no moto CP.

to es zinu ka lasa. nemegjinu tagad iemacities kaa kur mukt. labi jautajumu var uzgriezt savadaak, kads kuram ir lielais bembis ar lielo stiklu utt kaa ir ar vinju braukt lielaa atrumaa??

Offline

maniac
06. Sep 2010, 11:38#3268

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5168

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

to es zinu ka lasa. nemegjinu tagad iemacities kaa kur mukt. labi jautajumu var uzgriezt savadaak, kads kuram ir lielais bembis ar lielo stiklu utt kaa ir ar vinju braukt lielaa atrumaa??

FJR ar trim (lielām!) kastēm un augsto tuninga stiklu - 240 bez bēdu! Esmu pārliecināts, ka BMW var arī vairāk.

Offline

spider
06. Sep 2010, 11:39#3269

Kopš: 02. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1150

Braucu ar: Visu ko

Par jaunajiem RT nezinu, braucis neesmu. Vecais 1150 RT ir diezgan interesants motocikls khm., khm

-----------------
rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas

Offline

No_Fear
06. Sep 2010, 11:54#3270

Kopš: 10. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 47

Braucu ar: Kawasaki Ninja ZX10R

Tie CP, kas brauc ar moto ir normāli jaunie džeki ap 30 gadu vecuma un viņiem identisks adrenalīna līmenis asīnīs, ka motopoweristiem. Tie nav uzsēdušies uz močiem piespiedu kārtā. Pārliecināts, pie iespējas un ja ļauj drošības u.c. apstākļi, tie vilks ar baudu un līdz galam

Offline

Niksons
06. Sep 2010, 11:57#3271

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


06 Sep 2010, 11:39:39 spider rakstīja:
Par jaunajiem RT nezinu, braucis neesmu. Vecais 1150 RT ir diezgan interesants motocikls khm., khm

Nu, kamēr silts, jālaiž jauno RT nomēģināt ?
Pirmā eļļa ir nomainīta, varam dot mizā

Ja salīdzina jauno RT ar 1150, tad ja vecais ar nospriegotu atsperi + nožmiegtu amortu ir kā jaunais vismīkstākajā režīmā “divatā + bagāža @ “comfort””
Ja saliek “solo @ sport”, tas ir pavisam cits raksturs un brauciens

Par ātrumu. Pēc papīriem max ātrums ir definēts “virs 200”. Praktiķi saka ~ 240. Pats vēl neesmu atmērijis 100 uzceļ 3.3 sekundēs, gan pēc papīriem, gan sajūtām

Nu doma par aizmukšanu uz šosejas ir
Ja nu tiešām ir jāmūk tad es spiestu uz gabarītiem – RT ir mazliet platāks par tipisku huligānu, vai apvidus braucienu


-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

No_Fear
06. Sep 2010, 12:06#3272

Kopš: 10. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 47

Braucu ar: Kawasaki Ninja ZX10R


06 Sep 2010, 12:01:01 Pelekais rakstīja:

06 Sep 2010, 11:54:45 No_Fear rakstīja:
Tie CP, kas brauc ar moto ir normāli jaunie džeki ap 30 gadu vecuma un viņiem identisks adrenalīna līmenis asīnīs, ka motopoweristiem. Tie nav uzsēdušies uz močiem piespiedu kārtā. Pārliecināts, pie iespējas un ja ļauj drošības u.c. apstākļi, tie vilks ar baudu un līdz galam

Tu neesi ments?


Nē, bet draugi tajā lauciņā man ir

Offline

dzivnieks
06. Sep 2010, 12:15#3273

Kopš: 15. Sep 2008

Ziņojumi: 555

Braucu ar: Hayabusa

nu jaa vairak jaut man nebija vai mentiem ir iekshas griezt lidz galam, jo pashi ir teikushi ka braukaa ar mo, bet vairaak vai ar tadu kasti ir erti atri braukt ko Niksons arii atbildeja, apmeram taa arii spriedam ka lidz 250 varetu varbut vinji atvilkt un delj svara varetu arii labi gulties likumaa.

Offline

janzi
06. Sep 2010, 12:16#3274

Kopš: 30. Jun 2009

Ziņojumi: 202

Braucu ar:


04 Sep 2010, 12:15:05 jautruls rakstīja:
Atradu... http://webcache.googleusercontent.com/search?q=...t=clnk&gl=lv

Tikai shie sodi vairaak, kaa 3x mazaaki!!!

Tā nav nedaudz novecojusi informācija? Kad mani apturēja kādus 30m pirms zīmes 70 , es mentam prasīju vai tad instrukcija neaizliedz stāvēt pirms zīmes? Man atbildēja, ka ir kaut kāda jauna instrukcija Nr.5 un tā neaizliedz un lai to instrukciju pameklēju internetā.

-----------------
http://www.mezataksacija.lv

Offline

spider
06. Sep 2010, 12:24#3275

Kopš: 02. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1150

Braucu ar: Visu ko


06 Sep 2010, 11:57:28 Niksons rakstīja:

06 Sep 2010, 11:39:39 spider rakstīja:
Par jaunajiem RT nezinu, braucis neesmu. Vecais 1150 RT ir diezgan interesants motocikls khm., khm

Nu, kamēr silts, jālaiž jauno RT nomēģināt ?
Pirmā eļļa ir nomainīta, varam dot mizā

Ja salīdzina jauno RT ar 1150, tad ja vecais ar nospriegotu atsperi + nožmiegtu amortu ir kā jaunais vismīkstākajā režīmā “divatā + bagāža @ “comfort””
Ja saliek “solo @ sport”, tas ir pavisam cits raksturs un brauciens

Par ātrumu. Pēc papīriem max ātrums ir definēts “virs 200”. Praktiķi saka ~ 240. Pats vēl neesmu atmērijis 100 uzceļ 3.3 sekundēs, gan pēc papīriem, gan sajūtām

Nu doma par aizmukšanu uz šosejas ir
Ja nu tiešām ir jāmūk tad es spiestu uz gabarītiem – RT ir mazliet platāks par tipisku huligānu, vai apvidus braucienu



Var jau arī nomēģināt

-----------------
rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas

Offline

raivis
06. Sep 2010, 12:27#3276

Kopš: 21. Apr 2008

No: Sigulda

Ziņojumi: 1230

Braucu ar:


06 Sep 2010, 12:16:17 janzi rakstīja:

04 Sep 2010, 12:15:05 jautruls rakstīja:
Atradu... http://webcache.googleusercontent.com/search?q=...t=clnk&gl=lv

Tikai shie sodi vairaak, kaa 3x mazaaki!!!

Tā nav nedaudz novecojusi informācija? Kad mani apturēja kādus 30m pirms zīmes 70 , es mentam prasīju vai tad instrukcija neaizliedz stāvēt pirms zīmes? Man atbildēja, ka ir kaut kāda jauna instrukcija Nr.5 un tā neaizliedz un lai to instrukciju pameklēju internetā.

Tik pat labi viņš varēja tev pateikt, ka jaunā instrukcija ļauj ar radaru sist pa pieri auto/moto vadītājiem, tev tikai pēc tam tā jāsameklē internetā

Offline

Niksons
06. Sep 2010, 12:29#3277

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


06 Sep 2010, 12:15:32 shakalx rakstīja:
nu jaa vairak jaut man nebija vai mentiem ir iekshas griezt lidz galam, jo pashi ir teikushi ka braukaa ar mo, bet vairaak vai ar tadu kasti ir erti atri braukt ko Niksons arii atbildeja, apmeram taa arii spriedam ka lidz 250 varetu varbut vinji atvilkt un delj svara varetu arii labi gulties likumaa.


Ar līkumiem tur nav nekādu problēmu, tāpat kā ar ātrumu virs 200
Palasi kaut vai topašu Līkuma Ilmāra testu par jauno GS (kurš ir augstāks un lielākiem piekares gājieniem). :
Tomēr ne šaurā 19 collu riepa, ne oriģinālā piekare neizrādās šķērslis, un, kad ir iemantota abpusēja paļaušanās, ar GS var braukt uzsvērti dinamiski – kā ar sporta motociklu



Tomēr lielākais pozitīvais pārsteigums ir saistīts ar braukšanu pa līkumotu ceļu! Sākumā ir vajadzīgs laiks, lai pierastu uzticēties priekšgalam, jo liekas, ka sēdi kombainā Ņiva. Tomēr ne šaurā 19 collu riepa, ne oriģinālā piekare neizrādās šķērslis un, kad ir iemantota abpusēja paļaušanās, ar GS var braukt uzsvērti dinamiski – kā ar sporta motociklu.



Labi pazīstamās vietās jau pēc dažiem kilometriem sākotnējo piesardzību nomainīja pārliecība, ka ar šo moci var izdarīt daudz, daudz vairāk, nekā sola tā visurgājēja āriene. Tas attiecas gan uz sasvēršanas leņķi, gan trajektorijas maiņu līkumā, gan bremzēšanas ietekmi un trajektoriju.



Turklāt šie novērojumi apliecina ne vien piemērotību ātram ārpilsētas skrējienam, bet arī ikdienai – ar zemu novietotu smaguma centru un milzīgu stūres pagriešanas leņķi GS parakstās uz manevriem, kas sākumā, šķiet, vispār nav iespējami. Ļoti pārliecinoši! Pat šokējoši pārliecinoši!


RT ir idejiski līdzīgs GSam, tikai uztjūnēts asfaltam - saīsināti piekares gājieni, pareizās riepas, plastmasu jūra...

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Niksons
06. Sep 2010, 12:34#3278

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


06 Sep 2010, 12:24:51 spider rakstīja:

06 Sep 2010, 11:57:28 Niksons rakstīja:

06 Sep 2010, 11:39:39 spider rakstīja:
Par jaunajiem RT nezinu, braucis neesmu. Vecais 1150 RT ir diezgan interesants motocikls khm., khm

Nu, kamēr silts, jālaiž jauno RT nomēģināt ?
Pirmā eļļa ir nomainīta, varam dot mizā

Ja salīdzina jauno RT ar 1150, tad ja vecais ar nospriegotu atsperi + nožmiegtu amortu ir kā jaunais vismīkstākajā režīmā “divatā + bagāža @ “comfort””
Ja saliek “solo @ sport”, tas ir pavisam cits raksturs un brauciens

Par ātrumu. Pēc papīriem max ātrums ir definēts “virs 200”. Praktiķi saka ~ 240. Pats vēl neesmu atmērijis 100 uzceļ 3.3 sekundēs, gan pēc papīriem, gan sajūtām

Nu doma par aizmukšanu uz šosejas ir
Ja nu tiešām ir jāmūk tad es spiestu uz gabarītiem – RT ir mazliet platāks par tipisku huligānu, vai apvidus braucienu



Var jau arī nomēģināt


Vakarā sazvons

+1 Raivim

Viņu iekšējās instrukcijas uz ierindas pilsoņiem neattiecas.
Tik pat labi jebkurā privātfirmā šefs var izdot instrukciju - visiem smaidīt, tu ienāc birojā, ne1 nesmaida... Ko darīt
IMO pat redzēju tiesas spriedumā pieminētas CP iekšējās instrukcijas, kuras ir atzītas kā pilnīgi nesaistošas

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

glupais
06. Sep 2010, 13:42#3279

Kopš: 16. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1279

Braucu ar: Muti

Tad jau arī aizliegums fēnot pie ātruma ierobežojošās ceļa zīmes transportlīdzekļa vadītājam nav saistošs.

Offline

raivis
06. Sep 2010, 14:37#3280

Kopš: 21. Apr 2008

No: Sigulda

Ziņojumi: 1230

Braucu ar:

Pirmkārt radara lietošana pie ātruma ierobežojuma ceļa zīmes nav aizliegta;
Otrkārt instrukcija radara lietošanai ir saistoša tā lietotājam, t.i. fēnotājam;
Treškārt, ja radars lietots neatbilstoši indtrukcijai, pieņemto lēmu par atļautā ātruma pārsniegšanu var apstrīdēt.
Apstrīdot lēmumu, pamatojums būs radara nepareizai pielietošanai, kā rezultātā nav iespējams konstatēt ātruma pārsniegšnu, piemēram, radars nav verificēts, sertificēts vai hujovicēts.

Offline