Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
arvis1122
16. Dec 2018, 15:44#32441

Kopš: 19. Oct 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 73

Braucu ar: cbr1000rr

Varbūt kāds zin vai ir kāda starpība priekšējai lampai starp Hondas CBR 1000 un 600cc 2004-2007 modeļiem? Respektīvi vai lampa no 600cc der priekš 1000cc?

Offline

kasparellok
16. Dec 2018, 19:31#32442

Kopš: 09. May 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: honda africa tvin

jautajums. vai mo r1 no irijas 98gads jamaina lampa registrejot lv.

Offline

mezamaris
16. Dec 2018, 20:51#32443

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Tāpat nāk no salas,stars būs ,,kreisais,,.

Offline

rams
17. Dec 2018, 12:06#32444

Kopš: 29. Mar 2018

Ziņojumi: 176

Braucu ar: RallyTouring

Meklēju pēc pārbaudītas vērtības, lai atdzīvinātu krāsu saulē padegušiem melniem plastmasas spoguļiem un pelēkam instrumentu panelim (jūtūbs kaut ko māca par īstermiņa risinājumiem - olīveļļa, zemesriekstu sviests, utml.);

melnam izplūdes bundulim un izplūdes līnijai.
(melnā karstumizturīgā krāsa no Depo darbu nedara, kur lūkot pēc kaut kā melnāka?)



-----------------
When you ride hard on a your motorcycle, sometimes you fall, otherwise you’re not riding hard enough!

Offline

Rolandsg
17. Dec 2018, 21:38#32445

Kopš: 17. Dec 2018

Ziņojumi: 5

Braucu ar: Versys 650

Sveiki,

Varbūt kāds spēs atrisināt manu pašreizējo mīklu.

Pirms pāris mēnešiem tika iegādāts Kawasaki ER6N (2006) ar diezgan lielu nobraukumu 70k,bet tīri labā stāvoklī.

Nobraucot pāris nedēļas sāku just jaudas iztrūkumu starp 3-4k rpm, saprotu ka viņam grieze sākas vēlāk, bet tajā apgriezienu diapazonā motocikls ir nebraucams, raustās,negrib pacelt apgriezienus,un ir sajūta ka degmaisijums ir daudz par liesu.

Pēc 4k rpm, nav nekādu problēmu,motocikls uzvedās perfekti.

Papildus,no rītiem aukstu startējot grib slāpt nost pirmās pāris sekundes.

Zemāk uzskaitīšu kas tika darīts lietas labā,bet risinājumu nesniedza.


Jaunas sveces

Nomainita viena spole kas iespejams bija bojata

Izmazgata bāka, un restaurēts degvielas sūknis.

Nomainīts ieplūdes kolektors pilnā sastāvā
ieskaitot sprauslas.

Nomainīta lambdas zonde uz jaunu

Protams arī gaisa filtrs nomainīts.

Kompresija arī itkā ir normas robežās ap 11.5 bar katra cilindrā.

Situācija nav mainijusies un vairs nezinu pie kā ķerties, iespējams vārstu atstarpes būs nākamais ko domāju skatīties,bet varbūt kāds zin kādu ''gudrību'' ko esmu palaidis garām.

Paldies jau iepriekš.

Offline

turbomen
17. Dec 2018, 21:53#32446

Kopš: 07. Jun 2010

Ziņojumi: 94

Braucu ar: ,.. .., ,.., muguru pa asfaltu,...

Sveiki , var kāds ieteikt kur aizvest aizmugurējo amortizatoru uz remontu?

Offline

mezamaris
17. Dec 2018, 22:39#32447

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:


17 Dec 2018, 21:53:04 turbomen rakstīja:
Sveiki , var kāds ieteikt kur aizvest aizmugurējo amortizatoru uz remontu?
Ride.lv pie Dienvidu tilta Pārdaugavas pusē.

Offline

mezamaris
17. Dec 2018, 23:08#32448

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:


17 Dec 2018, 21:38:01 Rolandsg rakstīja:
Sveiki,

Varbūt kāds spēs atrisināt manu pašreizējo mīklu.

Pirms pāris mēnešiem tika iegādāts Kawasaki ER6N (2006) ar diezgan lielu nobraukumu 70k,bet tīri labā stāvoklī.

Nobraucot pāris nedēļas sāku just jaudas iztrūkumu starp 3-4k rpm, saprotu ka viņam grieze sākas vēlāk, bet tajā apgriezienu diapazonā motocikls ir nebraucams, raustās,negrib pacelt apgriezienus,un ir sajūta ka degmaisijums ir daudz par liesu.

Pēc 4k rpm, nav nekādu problēmu,motocikls uzvedās perfekti.

Papildus,no rītiem aukstu startējot grib slāpt nost pirmās pāris sekundes.

Zemāk uzskaitīšu kas tika darīts lietas labā,bet risinājumu nesniedza.


Jaunas sveces

Nomainita viena spole kas iespejams bija bojata

Izmazgata bāka, un restaurēts degvielas sūknis.

Nomainīts ieplūdes kolektors pilnā sastāvā
ieskaitot sprauslas.

Nomainīta lambdas zonde uz jaunu

Protams arī gaisa filtrs nomainīts.

Kompresija arī itkā ir normas robežās ap 11.5 bar katra cilindrā.

Situācija nav mainijusies un vairs nezinu pie kā ķerties, iespējams vārstu atstarpes būs nākamais ko domāju skatīties,bet varbūt kāds zin kādu ''gudrību'' ko esmu palaidis garām.

Paldies jau iepriekš.
Vārstu atstarpes neietekmē motora darbību kādā konkrētā diapazonā.

Offline

maniac
18. Dec 2018, 09:11#32449

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5168

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


16 Dec 2018, 20:51:10 mezamaris rakstīja:
Tāpat nāk no salas,stars būs ,,kreisais,,.

Nav tiesa! Man ir gadījušies kādi trīs-četri moči no UK ar simetrisku (USA) staru. Tādus TA ņem pretī.
Pilnīgi noteikti divām Deauvillēm bija tieši tādi lukturi.

Offline

Maxal
18. Dec 2018, 09:20#32450

Kopš: 15. Sep 2014

Ziņojumi: 62

Braucu ar: Tracer 700

Līdzīga problēma Hondai tika atrisināta nomainot sprieguma regulatoru (voltage rectifier). Tiesa, mainot tika konstatēts ka akumulatora klemmes arī bija apaugušas.

Simptomi bija līdzīgi - pie 3.5-4k it kā slāpa, līdz tam/virs tā bija ok.

wbr,
Maxal.


17 Dec 2018, 21:38:01 Rolandsg rakstīja:
Sveiki,

Varbūt kāds spēs atrisināt manu pašreizējo mīklu.

Pirms pāris mēnešiem tika iegādāts Kawasaki ER6N (2006) ar diezgan lielu nobraukumu 70k,bet tīri labā stāvoklī.

Nobraucot pāris nedēļas sāku just jaudas iztrūkumu starp 3-4k rpm, saprotu ka viņam grieze sākas vēlāk, bet tajā apgriezienu diapazonā motocikls ir nebraucams, raustās,negrib pacelt apgriezienus,un ir sajūta ka degmaisijums ir daudz par liesu.

Pēc 4k rpm, nav nekādu problēmu,motocikls uzvedās perfekti.

Papildus,no rītiem aukstu startējot grib slāpt nost pirmās pāris sekundes.

Zemāk uzskaitīšu kas tika darīts lietas labā,bet risinājumu nesniedza.


Jaunas sveces

Nomainita viena spole kas iespejams bija bojata

Izmazgata bāka, un restaurēts degvielas sūknis.

Nomainīts ieplūdes kolektors pilnā sastāvā
ieskaitot sprauslas.

Nomainīta lambdas zonde uz jaunu

Protams arī gaisa filtrs nomainīts.

Kompresija arī itkā ir normas robežās ap 11.5 bar katra cilindrā.

Situācija nav mainijusies un vairs nezinu pie kā ķerties, iespējams vārstu atstarpes būs nākamais ko domāju skatīties,bet varbūt kāds zin kādu ''gudrību'' ko esmu palaidis garām.

Paldies jau iepriekš.

Offline

Paw
18. Dec 2018, 11:41#32451

Kopš: 25. Jul 2012

No: Baldone

Ziņojumi: 202

Braucu ar: zirgu

Ieteiktu pačekot vēl TPS (Throttle position sensor) ar voltmetru. Links

Offline

Rolandsg
18. Dec 2018, 11:56#32452

Kopš: 17. Dec 2018

Ziņojumi: 5

Braucu ar: Versys 650

Uzsūtiju jaunu Strāvas regulātoru, kaut kā neticās ka tas varētu būt pie vainas,bet tomēr iespējams, jo kad mēriju spriegumu pie brīvgaitas bija 15.5V kas itkā iekļaujas manuālī rakstītajā,bet tāpat škiet par daudz.

Redzēsim,

Paldies

Offline

kba-pro
18. Dec 2018, 12:00#32453

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:


18 Dec 2018, 11:56:33 Rolandsg rakstīja:
Uzsūtiju jaunu Strāvas regulātoru, kaut kā neticās ka tas varētu būt pie vainas,bet tomēr iespējams, jo kad mēriju spriegumu pie brīvgaitas bija 15.5V kas itkā iekļaujas manuālī rakstītajā,bet tāpat škiet par daudz.

Redzēsim,

Paldies


Drīz jau jauns mo sanāks, ne?

Offline

Paw
18. Dec 2018, 12:18#32454

Kopš: 25. Jul 2012

No: Baldone

Ziņojumi: 202

Braucu ar: zirgu

Es domāju ka regulātors tur nepričom, drīzāk strators. Pēc 50k-80k šiem modeļiem tie sāk noklāties.

https://www.kawasakiversys.com/forums/170-techn...ge-too-high.html


18 Dec 2018, 12:00:27 kba-pro rakstīja:

18 Dec 2018, 11:56:33 Rolandsg rakstīja:
Uzsūtiju jaunu Strāvas regulātoru, kaut kā neticās ka tas varētu būt pie vainas,bet tomēr iespējams, jo kad mēriju spriegumu pie brīvgaitas bija 15.5V kas itkā iekļaujas manuālī rakstītajā,bet tāpat škiet par daudz.

Redzēsim,

Paldies


Drīz jau jauns mo sanāks, ne?

Offline

Rolandsg
18. Dec 2018, 12:19#32455

Kopš: 17. Dec 2018

Ziņojumi: 5

Braucu ar: Versys 650

Nu man ar tā škiet,bet nu moto patīk, un cenšos tikt līdz ''tuvu perfektam'' stāvoklim, kas ir diezgan sarežģīti,jo lietoju viņu kā ikdienas transportu cauru gadu (Dzīvoju vietā kur ziemas nav.)

[ Šo ziņu laboja Rolandsg, 18 Dec 2018, 12:20:04 ]

Offline

mezamaris
18. Dec 2018, 12:35#32456

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Te jau tika pieminēts droseles stāvokļa noteicējs-potencometrs vien ir un pilnīgi iespējams,ka kādā vietā kontakti apsūbējuši,kas arī rada kļūdu pie konkrētiem apgriezieniem.

Offline

Rolandsg
18. Dec 2018, 12:53#32457

Kopš: 17. Dec 2018

Ziņojumi: 5

Braucu ar: Versys 650


18 Dec 2018, 12:35:22 mezamaris rakstīja:
Te jau tika pieminēts droseles stāvokļa noteicējs-potencometrs vien ir un pilnīgi iespējams,ka kādā vietā kontakti apsūbējuši,kas arī rada kļūdu pie konkrētiem apgriezieniem.



Tas tika jau nomainīts,mainot ieplūdes kolektoru pilnā komplektācijā, nekas nemainijās.

Un pie tiem problemātiskajiem apgriezieniem mainot droseles poziciju nekas nemainas.

Offline

mezamaris
18. Dec 2018, 22:34#32458

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Paliek vadības bloks.

Offline

mexa
19. Dec 2018, 00:09#32459

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Degvielas spiediens?
Kompresija tik 12?
Sledz diagnostiku, peti vai ir viss normaas, temp, droseles stavoklis utt. Tad iepludes sistemas kolektoraa ir kadi varsti utt, tas viss jabauda. Spoles jabauda ar oscilograafu, taa pat arii lambda utt utt, kompi vainot ir paaragri, jo veel nekas nav reaali parbaudits, detalas nomainja neizsledz iespeju ka defekts paliks. Pakalj lai brauc mehs ar kompi kleepii, un pa handsfree komandee kados rezimos braukt, jo bez slodzes var defekts neizliist, vainu uz stenda.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

R_BERGS
27. Dec 2018, 18:54#32460

Kopš: 08. Jul 2009

Ziņojumi: 315

Braucu ar: Muti!


22 Nov 2018, 11:08:20 Smoke rakstīja:
Kurš Rīgā/apkārtnē nodarbojās ar oglekļa šķiedras izstrādājumu izgatavošanu?

Salut!
kurš man var uztaisīt šādu setu?
ja vajag ir arī identiski paraugi, vēlos atsvaidzināt šīs detaļas, bet nevaru atrast netā, kur pasūtīt....




-----------------
Auto / Moto krāsošanas pakalpojumi
PVC logu pasūtīšana un izgatavošana!
Tirdzniecības iekārtas. Veikalu un noliktavu aprīkojums. Plauktu sistēmas. Metāla sastatņu plaukti. Stendi. PM

Offline