Autors | Ziņojums |
arvis1122 | 16. Dec 2018, 15:44 | #32441 |
|
Kopš: 19. Oct 2014
No: Liepāja
Ziņojumi: 73
Braucu ar: cbr1000rr
| Varbūt kāds zin vai ir kāda starpība priekšējai lampai starp Hondas CBR 1000 un 600cc 2004-2007 modeļiem? Respektīvi vai lampa no 600cc der priekš 1000cc? |
Offline | |
|
kasparellok | 16. Dec 2018, 19:31 | #32442 |
|
Kopš: 09. May 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 176
Braucu ar: honda africa tvin
| jautajums. vai mo r1 no irijas 98gads jamaina lampa registrejot lv.
|
Offline | |
|
mezamaris | 16. Dec 2018, 20:51 | #32443 |
|
Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Tāpat nāk no salas,stars būs ,,kreisais,,. |
Offline | |
|
|
rams | 17. Dec 2018, 12:06 | #32444 |
|
Kopš: 29. Mar 2018
Ziņojumi: 176
Braucu ar: RallyTouring
| Meklēju pēc pārbaudītas vērtības, lai atdzīvinātu krāsu saulē padegušiem melniem plastmasas spoguļiem un pelēkam instrumentu panelim (jūtūbs kaut ko māca par īstermiņa risinājumiem - olīveļļa, zemesriekstu sviests, utml.);
melnam izplūdes bundulim un izplūdes līnijai.
(melnā karstumizturīgā krāsa no Depo darbu nedara, kur lūkot pēc kaut kā melnāka?)
----------------- When you ride hard on a your motorcycle, sometimes you fall, otherwise you’re not riding hard enough! |
Offline | |
|
Rolandsg | 17. Dec 2018, 21:38 | #32445 |
|
Kopš: 17. Dec 2018
Ziņojumi: 5
Braucu ar: Versys 650
| Sveiki,
Varbūt kāds spēs atrisināt manu pašreizējo mīklu.
Pirms pāris mēnešiem tika iegādāts Kawasaki ER6N (2006) ar diezgan lielu nobraukumu 70k,bet tīri labā stāvoklī.
Nobraucot pāris nedēļas sāku just jaudas iztrūkumu starp 3-4k rpm, saprotu ka viņam grieze sākas vēlāk, bet tajā apgriezienu diapazonā motocikls ir nebraucams, raustās,negrib pacelt apgriezienus,un ir sajūta ka degmaisijums ir daudz par liesu.
Pēc 4k rpm, nav nekādu problēmu,motocikls uzvedās perfekti.
Papildus,no rītiem aukstu startējot grib slāpt nost pirmās pāris sekundes.
Zemāk uzskaitīšu kas tika darīts lietas labā,bet risinājumu nesniedza.
Jaunas sveces
Nomainita viena spole kas iespejams bija bojata
Izmazgata bāka, un restaurēts degvielas sūknis.
Nomainīts ieplūdes kolektors pilnā sastāvā
ieskaitot sprauslas.
Nomainīta lambdas zonde uz jaunu
Protams arī gaisa filtrs nomainīts.
Kompresija arī itkā ir normas robežās ap 11.5 bar katra cilindrā.
Situācija nav mainijusies un vairs nezinu pie kā ķerties, iespējams vārstu atstarpes būs nākamais ko domāju skatīties,bet varbūt kāds zin kādu ''gudrību'' ko esmu palaidis garām.
Paldies jau iepriekš. |
Offline | |
|
turbomen | 17. Dec 2018, 21:53 | #32446 |
|
Kopš: 07. Jun 2010
Ziņojumi: 94
Braucu ar: ,.. .., ,.., muguru pa asfaltu,...
| Sveiki , var kāds ieteikt kur aizvest aizmugurējo amortizatoru uz remontu? |
Offline | |
|
mezamaris | 17. Dec 2018, 22:39 | #32447 |
|
Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
|
17 Dec 2018, 21:53:04 turbomen rakstīja:
Sveiki , var kāds ieteikt kur aizvest aizmugurējo amortizatoru uz remontu?
Ride.lv pie Dienvidu tilta Pārdaugavas pusē. |
Offline | |
|
mezamaris | 17. Dec 2018, 23:08 | #32448 |
|
Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
|
17 Dec 2018, 21:38:01 Rolandsg rakstīja:
Sveiki,
Varbūt kāds spēs atrisināt manu pašreizējo mīklu.
Pirms pāris mēnešiem tika iegādāts Kawasaki ER6N (2006) ar diezgan lielu nobraukumu 70k,bet tīri labā stāvoklī.
Nobraucot pāris nedēļas sāku just jaudas iztrūkumu starp 3-4k rpm, saprotu ka viņam grieze sākas vēlāk, bet tajā apgriezienu diapazonā motocikls ir nebraucams, raustās,negrib pacelt apgriezienus,un ir sajūta ka degmaisijums ir daudz par liesu.
Pēc 4k rpm, nav nekādu problēmu,motocikls uzvedās perfekti.
Papildus,no rītiem aukstu startējot grib slāpt nost pirmās pāris sekundes.
Zemāk uzskaitīšu kas tika darīts lietas labā,bet risinājumu nesniedza.
Jaunas sveces
Nomainita viena spole kas iespejams bija bojata
Izmazgata bāka, un restaurēts degvielas sūknis.
Nomainīts ieplūdes kolektors pilnā sastāvā
ieskaitot sprauslas.
Nomainīta lambdas zonde uz jaunu
Protams arī gaisa filtrs nomainīts.
Kompresija arī itkā ir normas robežās ap 11.5 bar katra cilindrā.
Situācija nav mainijusies un vairs nezinu pie kā ķerties, iespējams vārstu atstarpes būs nākamais ko domāju skatīties,bet varbūt kāds zin kādu ''gudrību'' ko esmu palaidis garām.
Paldies jau iepriekš.
Vārstu atstarpes neietekmē motora darbību kādā konkrētā diapazonā. |
Offline | |
|
maniac | 18. Dec 2018, 09:11 | #32449 |
|
Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5168
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
|
16 Dec 2018, 20:51:10 mezamaris rakstīja:
Tāpat nāk no salas,stars būs ,,kreisais,,.
Nav tiesa! Man ir gadījušies kādi trīs-četri moči no UK ar simetrisku (USA) staru. Tādus TA ņem pretī.
Pilnīgi noteikti divām Deauvillēm bija tieši tādi lukturi. |
Offline | |
|
Maxal | 18. Dec 2018, 09:20 | #32450 |
|
Kopš: 15. Sep 2014
Ziņojumi: 62
Braucu ar: Tracer 700
| Līdzīga problēma Hondai tika atrisināta nomainot sprieguma regulatoru (voltage rectifier). Tiesa, mainot tika konstatēts ka akumulatora klemmes arī bija apaugušas.
Simptomi bija līdzīgi - pie 3.5-4k it kā slāpa, līdz tam/virs tā bija ok.
wbr,
Maxal.
17 Dec 2018, 21:38:01 Rolandsg rakstīja:
Sveiki,
Varbūt kāds spēs atrisināt manu pašreizējo mīklu.
Pirms pāris mēnešiem tika iegādāts Kawasaki ER6N (2006) ar diezgan lielu nobraukumu 70k,bet tīri labā stāvoklī.
Nobraucot pāris nedēļas sāku just jaudas iztrūkumu starp 3-4k rpm, saprotu ka viņam grieze sākas vēlāk, bet tajā apgriezienu diapazonā motocikls ir nebraucams, raustās,negrib pacelt apgriezienus,un ir sajūta ka degmaisijums ir daudz par liesu.
Pēc 4k rpm, nav nekādu problēmu,motocikls uzvedās perfekti.
Papildus,no rītiem aukstu startējot grib slāpt nost pirmās pāris sekundes.
Zemāk uzskaitīšu kas tika darīts lietas labā,bet risinājumu nesniedza.
Jaunas sveces
Nomainita viena spole kas iespejams bija bojata
Izmazgata bāka, un restaurēts degvielas sūknis.
Nomainīts ieplūdes kolektors pilnā sastāvā
ieskaitot sprauslas.
Nomainīta lambdas zonde uz jaunu
Protams arī gaisa filtrs nomainīts.
Kompresija arī itkā ir normas robežās ap 11.5 bar katra cilindrā.
Situācija nav mainijusies un vairs nezinu pie kā ķerties, iespējams vārstu atstarpes būs nākamais ko domāju skatīties,bet varbūt kāds zin kādu ''gudrību'' ko esmu palaidis garām.
Paldies jau iepriekš.
|
Offline | |
|
Paw | 18. Dec 2018, 11:41 | #32451 |
|
Kopš: 25. Jul 2012
No: Baldone
Ziņojumi: 202
Braucu ar: zirgu
| Ieteiktu pačekot vēl TPS (Throttle position sensor) ar voltmetru. Links |
Offline | |
|
Rolandsg | 18. Dec 2018, 11:56 | #32452 |
|
Kopš: 17. Dec 2018
Ziņojumi: 5
Braucu ar: Versys 650
| Uzsūtiju jaunu Strāvas regulātoru, kaut kā neticās ka tas varētu būt pie vainas,bet tomēr iespējams, jo kad mēriju spriegumu pie brīvgaitas bija 15.5V kas itkā iekļaujas manuālī rakstītajā,bet tāpat škiet par daudz.
Redzēsim,
Paldies |
Offline | |
|
kba-pro | 18. Dec 2018, 12:00 | #32453 |
|
Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
|
18 Dec 2018, 11:56:33 Rolandsg rakstīja:
Uzsūtiju jaunu Strāvas regulātoru, kaut kā neticās ka tas varētu būt pie vainas,bet tomēr iespējams, jo kad mēriju spriegumu pie brīvgaitas bija 15.5V kas itkā iekļaujas manuālī rakstītajā,bet tāpat škiet par daudz.
Redzēsim,
Paldies
Drīz jau jauns mo sanāks, ne? |
Offline | |
|
Paw | 18. Dec 2018, 12:18 | #32454 |
|
Kopš: 25. Jul 2012
No: Baldone
Ziņojumi: 202
Braucu ar: zirgu
| Es domāju ka regulātors tur nepričom, drīzāk strators. Pēc 50k-80k šiem modeļiem tie sāk noklāties.
https://www.kawasakiversys.com/forums/170-techn...ge-too-high.html
18 Dec 2018, 12:00:27 kba-pro rakstīja:
18 Dec 2018, 11:56:33 Rolandsg rakstīja:
Uzsūtiju jaunu Strāvas regulātoru, kaut kā neticās ka tas varētu būt pie vainas,bet tomēr iespējams, jo kad mēriju spriegumu pie brīvgaitas bija 15.5V kas itkā iekļaujas manuālī rakstītajā,bet tāpat škiet par daudz.
Redzēsim,
Paldies
Drīz jau jauns mo sanāks, ne?
|
Offline | |
|
Rolandsg | 18. Dec 2018, 12:19 | #32455 |
|
Kopš: 17. Dec 2018
Ziņojumi: 5
Braucu ar: Versys 650
| Nu man ar tā škiet,bet nu moto patīk, un cenšos tikt līdz ''tuvu perfektam'' stāvoklim, kas ir diezgan sarežģīti,jo lietoju viņu kā ikdienas transportu cauru gadu (Dzīvoju vietā kur ziemas nav.) [ Šo ziņu laboja Rolandsg, 18 Dec 2018, 12:20:04 ] |
Offline | |
|
mezamaris | 18. Dec 2018, 12:35 | #32456 |
|
Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Te jau tika pieminēts droseles stāvokļa noteicējs-potencometrs vien ir un pilnīgi iespējams,ka kādā vietā kontakti apsūbējuši,kas arī rada kļūdu pie konkrētiem apgriezieniem. |
Offline | |
|
Rolandsg | 18. Dec 2018, 12:53 | #32457 |
|
Kopš: 17. Dec 2018
Ziņojumi: 5
Braucu ar: Versys 650
|
18 Dec 2018, 12:35:22 mezamaris rakstīja:
Te jau tika pieminēts droseles stāvokļa noteicējs-potencometrs vien ir un pilnīgi iespējams,ka kādā vietā kontakti apsūbējuši,kas arī rada kļūdu pie konkrētiem apgriezieniem.
Tas tika jau nomainīts,mainot ieplūdes kolektoru pilnā komplektācijā, nekas nemainijās.
Un pie tiem problemātiskajiem apgriezieniem mainot droseles poziciju nekas nemainas. |
Offline | |
|
mezamaris | 18. Dec 2018, 22:34 | #32458 |
|
Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Paliek vadības bloks. |
Offline | |
|
mexa | 19. Dec 2018, 00:09 | #32459 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Degvielas spiediens?
Kompresija tik 12?
Sledz diagnostiku, peti vai ir viss normaas, temp, droseles stavoklis utt. Tad iepludes sistemas kolektoraa ir kadi varsti utt, tas viss jabauda. Spoles jabauda ar oscilograafu, taa pat arii lambda utt utt, kompi vainot ir paaragri, jo veel nekas nav reaali parbaudits, detalas nomainja neizsledz iespeju ka defekts paliks. Pakalj lai brauc mehs ar kompi kleepii, un pa handsfree komandee kados rezimos braukt, jo bez slodzes var defekts neizliist, vainu uz stenda.
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
R_BERGS | 27. Dec 2018, 18:54 | #32460 |
|
Kopš: 08. Jul 2009
Ziņojumi: 315
Braucu ar: Muti!
|
22 Nov 2018, 11:08:20 Smoke rakstīja:
Kurš Rīgā/apkārtnē nodarbojās ar oglekļa šķiedras izstrādājumu izgatavošanu?
Salut!
kurš man var uztaisīt šādu setu?
ja vajag ir arī identiski paraugi, vēlos atsvaidzināt šīs detaļas, bet nevaru atrast netā, kur pasūtīt....
----------------- Auto / Moto krāsošanas pakalpojumi
PVC logu pasūtīšana un izgatavošana!
Tirdzniecības iekārtas. Veikalu un noliktavu aprīkojums. Plauktu sistēmas. Metāla sastatņu plaukti. Stendi. PM |
Offline | |
|