Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
semigall
02. Sep 2009, 11:04#3241

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 510

Braucu ar: Husky


02 Sep 2009, 10:27:01 Ivis rakstīja:
kāds var izlīdzēt ar ieteikumu, izskatās,ka kartera vākā parādijusies plaisa- pastāvīgi eļļa pil.
Ko darīt meklē jaunu vāku,vai pastāv kādas opcijas salabot esošo?

Devcon steel putty -
http://devcon.com/products/products.cfm?marketid=1&familyid=105

Offline

semigall
02. Sep 2009, 11:23#3242

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 510

Braucu ar: Husky

divtakteris ir ļoti ass un ja ir izieta 2 taktera 250 skola-tad jau tu esi labs MX pilots

-Suzukiem kārbas vājākais punkts
-stock truba nerullē pavisam
+ cena laba jaunu Suzuku 09g., pa 4000 eirikiem var dabūt
2 takters lētāks apkopē-vienīgi virzulim īsāks mūžs

-YAMAHA rezerves daļa,bet tas viss tā nosacīti tagad MotoWest atvēries un ir alternatīva
ko iesācējs maina
eļļu 700 grami
eļļas filtrs 3-5 lvl
riepas ap 30-40 lvl ,ja pa cieto trasi tad var nobraukt vienā dienā-var nobraukt ar 1 pāri sezonu-kā pilots brauc
gaisa filtrs rezervē-
hēbeļus mēdz nolauzt -risinājums tjuninga ASV -kam gājiens uz abām pusēm



P.S visi krosa moči domāti ,lai ar tiem grieztu ručkā nobrauktu un ņemtu nākamo
jo tāpat tas sagurs un sāksies problēmas

Offline

uldens2
02. Sep 2009, 11:56#3243

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx


02 Sep 2009, 10:36:03 dzeksis rakstīja:

02 Sep 2009, 10:28:01 endurists rakstīja:

02 Sep 2009, 10:23:56 dzeksis rakstīja:
ok, un kādas atsauksmes par Suzuki RM 250 korisiniekiem???


Chau, kā jau Shkapars rakstīja, pa lielam SUZUKI, HONDA, YAMAHA, KAWA, KTM atšķiras tikai ar krāsām. Pats galvenais saprast kas no viņa ir palicis pāri no iepriekšējā lietotāja.

Pats personīgi neņemtu Yamahu dēļ nesamērīgi dārgajām rezerves daļām.


sk, jo principā, tie 2t 250 kub, ir vienādās cenās, tad jāpāpēta pašam tuvāk katrs modelītis, kurš iepatīkās, vai izskatša daudz maz kopts.. ok,paldies!
Nu skaties kam maza norivetas visas malas tas bus mazak braukts.Virzulis tapat bus jamaina pec pirkšanas

Offline

dzeksis
02. Sep 2009, 12:44#3244

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW


02 Sep 2009, 11:23:59 semigall rakstīja:
divtakteris ir ļoti ass un ja ir izieta 2 taktera 250 skola-tad jau tu esi labs MX pilots

-Suzukiem kārbas vājākais punkts
-stock truba nerullē pavisam
+ cena laba jaunu Suzuku 09g., pa 4000 eirikiem var dabūt
2 takters lētāks apkopē-vienīgi virzulim īsāks mūžs

-YAMAHA rezerves daļa,bet tas viss tā nosacīti tagad MotoWest atvēries un ir alternatīva
ko iesācējs maina
eļļu 700 grami
eļļas filtrs 3-5 lvl
riepas ap 30-40 lvl ,ja pa cieto trasi tad var nobraukt vienā dienā-var nobraukt ar 1 pāri sezonu-kā pilots brauc
gaisa filtrs rezervē-
hēbeļus mēdz nolauzt -risinājums tjuninga ASV -kam gājiens uz abām pusēm



P.S visi krosa moči domāti ,lai ar tiem grieztu ručkā nobrauktu un ņemtu nākamo
jo tāpat tas sagurs un sāksies problēmas



krosinieku izmantot ir doma, tikai savam priekam gāžot pa mežiem, purviem, stigām.. jo pats esmu svarā viegls, tāpēc gribās ar ko vieglāku un vadāmāku..

Offline

semigall
02. Sep 2009, 19:27#3245

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 510

Braucu ar: Husky

starpība pāris kg
jaunais YAMAHA 250 4 takteris pat vieglāks par 1 kg nekā 2 takteris
katrs pērk pēc saviem ieskatiem ,bet 4 takteri var turēt uz zemākiem rpm ejot līkumā jo to kompensē grieze ,bet ar divtakteri jāatgriež ručka niknāk ,jo var sanākt gāzties rinķī līkumā-špūrē
vienkārši no motoru raksturlīknes viedokļa skatoties
ceru domu saprati

Offline

public_enemy
03. Sep 2009, 14:51#3246

Kopš: 06. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 146

Braucu ar: Raķeti..

Blj...aaa motora iemeties dzenis..

vakar noņēmu vārstu galvu un pievilku klabošos rokerus 1 cilindram, pabraukāju it kā klusāk palika, šodien negrib lekt + atkal paliek skaļāk...

ir nojausma, ka vārstam vai cilindram piz..ec..

kādi varianti??



-----------------
still not loving police

Offline

uldens2
03. Sep 2009, 16:32#3247

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx


02 Sep 2009, 19:27:50 semigall rakstīja:
starpība pāris kg
jaunais YAMAHA 250 4 takteris pat vieglāks par 1 kg nekā 2 takteris
katrs pērk pēc saviem ieskatiem ,bet 4 takteri var turēt uz zemākiem rpm ejot līkumā jo to kompensē grieze ,bet ar divtakteri jāatgriež ručka niknāk ,jo var sanākt gāzties rinķī līkumā-špūrē
vienkārši no motoru raksturlīknes viedokļa skatoties
ceru domu saprati


Vieglaks pa 125 2t

Offline

semigall
03. Sep 2009, 22:25#3248

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 510

Braucu ar: Husky

salīdzinati tika 4 takteris 250 un 2 takteris 250 info YAMAHA majas lapā

Offline

Ekimons
04. Sep 2009, 00:31#3249

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 1124

Braucu ar: KTM

Kungi!
Vai ir te kadam pieejama portatiiva Yamahas diagnostika?

Esmu nopisies ar R6 elektrību, kr4 netieku galā ibio maķ esmu jau tuvu destruction slieksnim


moš ir kāds elekriķis, kas vēlas atbraukt ciemos uz babīti?

-----------------
Saule. Pērkons. Daugava

Offline

kurbuls
04. Sep 2009, 00:43#3250

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


02 Sep 2009, 12:44:06 dzeksis rakstīja:

02 Sep 2009, 11:23:59 semigall rakstīja:
divtakteris ir ļoti ass un ja ir izieta 2 taktera 250 skola-tad jau tu esi labs MX pilots

-Suzukiem kārbas vājākais punkts
-stock truba nerullē pavisam
+ cena laba jaunu Suzuku 09g., pa 4000 eirikiem var dabūt
2 takters lētāks apkopē-vienīgi virzulim īsāks mūžs

-YAMAHA rezerves daļa,bet tas viss tā nosacīti tagad MotoWest atvēries un ir alternatīva
ko iesācējs maina
eļļu 700 grami
eļļas filtrs 3-5 lvl
riepas ap 30-40 lvl ,ja pa cieto trasi tad var nobraukt vienā dienā-var nobraukt ar 1 pāri sezonu-kā pilots brauc
gaisa filtrs rezervē-
hēbeļus mēdz nolauzt -risinājums tjuninga ASV -kam gājiens uz abām pusēm



P.S visi krosa moči domāti ,lai ar tiem grieztu ručkā nobrauktu un ņemtu nākamo
jo tāpat tas sagurs un sāksies problēmas



krosinieku izmantot ir doma, tikai savam priekam gāžot pa mežiem, purviem, stigām.. jo pats esmu svarā viegls, tāpēc gribās ar ko vieglāku un vadāmāku..

Ja esi svaraa viegls, krosiniekam buus bish jaapaartaisa daksha (nenjems siikaas bedres). Bet tas nav daargi. 2T ir ideaals mocis mezham (smaguma centrs + mazs zhiro efekts). Skaties, lai ir pilns diizhu komplekts. Citaadi - 2T ir fun to ride. Jaunie 2T ir raatnaaki un arii griezes moments nav peljams

-----------------
per rectum ad astra

Offline

suslix
04. Sep 2009, 09:50#3251

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 41

Braucu ar: Vespa Granturismo ; Suzuki GSF650

Gribu iegādāties meitenei Piaggio Vespa GT125L 2006gada. Ko tādam rollerim visvairāk jaskatās?
No kā jauzmanās pērkot?

Offline

Bullis
04. Sep 2009, 10:00#3252

Kopš: 14. May 2008

Ziņojumi: 473

Braucu ar: Kawasaki kx250f

Kādam nemētājas garāžā lietota enduro aizmugurējā riepa, kas derātu BMW F650?

Offline

nemidoff
04. Sep 2009, 10:21#3253

Kopš: 01. Sep 2009

No: Tukums

Ziņojumi: 485

Braucu ar: Honda XL 1000 e53 is

Vai spečuki man neapskaidrotu kā labāk rīkoties. Nevaru normāli pabraukt pa šoseju ar honda xl600 (nu virs 90km/h), liekas,ka ar vēju aizraus pa gaisu,vai šim mocim ir pieliekami kādi vējstikli,kas kautcik normāli arī izskatītos un novadītu to vēja plūsmu?

[ Šo ziņu laboja nemidoff, 04 Sep 2009, 10:22:00 ]

Offline

eds
04. Sep 2009, 10:24#3254

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu


04 Sep 2009, 10:00:44 Bullis rakstīja:
Kādam nemētājas garāžā lietota enduro aizmugurējā riepa, kas derātu BMW F650?


dubļiem vai ielai?

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

endurists
04. Sep 2009, 10:29#3255

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


04 Sep 2009, 10:00:44 Bullis rakstīja:
Kādam nemētājas garāžā lietota enduro aizmugurējā riepa, kas derātu BMW F650?


Cik collas? Ja 18" tad varu nākamnedēļ atvest šādu
Street legal

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Bullis
04. Sep 2009, 10:30#3256

Kopš: 14. May 2008

Ziņojumi: 473

Braucu ar: Kawasaki kx250f

Vēlams ielai, dzekam jau kordi parādījušies, bet derēs arī nobraukta pumpene


04 Sep 2009, 10:24:45 eds rakstīja:

04 Sep 2009, 10:00:44 Bullis rakstīja:
Kādam nemētājas garāžā lietota enduro aizmugurējā riepa, kas derātu BMW F650?


dubļiem vai ielai?

Offline

markelis
04. Sep 2009, 10:30#3257

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 487

Braucu ar: pedaaljiem


04 Sep 2009, 10:21:34 nemidoff rakstīja:
Vai spečuki man neapskaidrotu kā labāk rīkoties. Nevaru normāli pabraukt pa šoseju ar honda xl600 (nu virs 90km/h), liekas,ka ar vēju aizraus pa gaisu,vai šim mocim ir pieliekami kādi vējstikli,kas kautcik normāli arī izskatītos un novadītu to vēja plūsmu?


nemuljkojies. nevajag vinjam nekaadu veejstiklu. nu nav jamais domaats taalu un ilgi vizinaaties pa shosi. tas nav nekaads tuurers.

P.S. liidz 110 veel ir cieshami.

Offline

Bullis
04. Sep 2009, 10:48#3258

Kopš: 14. May 2008

Ziņojumi: 473

Braucu ar: Kawasaki kx250f

Riepas izmēri ir šādi 130/80 R17

Offline

Freefayer
04. Sep 2009, 10:55#3259

Kopš: 04. May 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 1744

Braucu ar: buell ulysses, boober, indian, HD

Vajag padomu, 3 ātrumā raustās mocis, man ir doma ,ka aizdedze izrekina nepareizi,ko darit?

Offline

osiic
04. Sep 2009, 10:57#3260

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju

Raustaas kad dod gaazi virsuu vai arii visu laiku?


-----------------

www.streetfighters.lv

Offline