Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
Galvenais piesmērēt maksimāli gultņu smērvielu....lai iekšā netiek ūdens.
Arī jaunam motociklam ir uzreiz jāizjauc un jāsasmērē...resurs uzreiz būs vairākas reizes lielāks!!!
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
Sveiki.
Jautājums par Aprilia Pegaso 650cc 2001.g
Tātad kopš mocis tika iegādāts viņš diezgan skaļi startējās.
Laiks ir pagājis un skaņa ir palielinājusies + vel cita skaņa uzradusies un diezgan drausmīga. Bet nav visulaiku, brīžiem parādās. izteiktāk tad kad piedarbina.
Starteris ir vests pārbaudīt un saka, ka esot labs.
Te ir divi video https://failiem.lv/u/h6v5t884#/
ja nu galīgi nekā, tad varbūt varat ieteikt cilvēku kas taisa šadus motociklus?
Mocis gsxr k5 1000 braucot uz 4 -6 t apgr saak rausties reizem ari noslapst.pastav 5 min viss iet.diler mode majas kludas nerada..
Degvielas suknis/filtr vai TPS??
Sveiki. Jautājums tāds-> cik ļoti ir jāsilst sprieguma regulatoram? MAns kādās 10 min sasilst ļoti silts. Ja tam nevajag silt, tad kur varētu meklēt iemeslu?
07 Aug 2018, 10:28:01 kere rakstīja:
Mocis gsxr k5 1000 braucot uz 4 -6 t apgr saak rausties reizem ari noslapst.pastav 5 min viss iet.diler mode majas kludas nerada..
Degvielas suknis/filtr vai TPS??
Izklausās pēc vakuma veidošanos bākā... pārbaudi bākas ventilāciju, elpošanu.
----------------- Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...
08 Aug 2018, 13:50:09 GuntarsV rakstīja:
Sveiki. Jautājums tāds-> cik ļoti ir jāsilst sprieguma regulatoram? MAns kādās 10 min sasilst ļoti silts. Ja tam nevajag silt, tad kur varētu meklēt iemeslu?
Viņam ir jākarst... ne velti tas ir AL korpusā un ar ribām, lai efektīvāk atdotu temperatūru, aļa dzesētos. Vēlams lai tas atrastos ventilējamā, gaisa plūsmai brīvi piejamā vietā, nevis kkur zem beņķa paslēptam.
[ Šo ziņu laboja Gantais, 08 Aug 2018, 16:13:18 ]
----------------- Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...
06 Aug 2018, 14:44:23 chirkainais rakstīja:
Vai šai viģikā kkas nav pieminēts vai kas izskaidrots nepareizi? Ir kāds īpašs aspeksts, knnifs, kas jēņem vērā?
...pirms veco un jauno gultņu presēšanas, alumīnija detaļu vajag uzkarsēt ar fēnu, tieši gultņa vietu. Tad gultņi brīvāk lienārā un iekšā, kā arī neizstrādājās alumīnija detaļa no entās gultņu mainīšanas.
Kā arī, rūpīgi jāizpēta vai vecais, sajātais, sadrupušais gultnis nav sačakarējis un padarījis ovālu gultņa sēžas vietu.
Sajāta detaļa ir jāremontē vai jāmaina... tikai gultņa maiņa būs cūkām izsviests materiāl.
----------------- Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...
Help
Čomam pēdējā modeļa varadero (2011 gads?) Dažreiz nenolasa imobilaizeru, HISS paliek degot, starteris griež un nelec. Nenostrādā benzīna sūknis, uzliekot vadus pa taisno arī nelec. 10x izslēdz/ieslēdz aizdedzi un viss aiziet. Rīt prāmis uz Zviedriju...
Kurš var palīdzēt? Vai ir jēga mēģināt meklēt/mainīt imobilaizera gredzenu?
[ Šo ziņu laboja Dartagnan, 09 Aug 2018, 09:53:00 ]
sveiki,
noņēmu karboratoru Yamaha XV 125, lai iztīrītu, taču, uzliekot atpakaļ vienalga neiet. Vai kaut kur ir pieejama shēma, kur parādīts, kur visiem vadiem jābūt?
09 Aug 2018, 13:41:00 radagabals rakstīja:
sveiki,
noņēmu karboratoru Yamaha XV 125, lai iztīrītu, taču, uzliekot atpakaļ vienalga neiet. Vai kaut kur ir pieejama shēma, kur parādīts, kur visiem vadiem jābūt?
A, nost ņēmi tapēc, ka negāja!? Kas lieka domāt, ka vainīgs ir karbiņš!?
A, neiet, tas ir kā.... nelec vai rūc bet kkā negrib braukt!?
Vajag sīkāku raskladu par defekta pazīmēm, lai saprastu kurā virzienā risinājumu meklēt!!!
----------------- Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...
08 Aug 2018, 13:50:09 GuntarsV rakstīja:
Sveiki. Jautājums tāds-> cik ļoti ir jāsilst sprieguma regulatoram? MAns kādās 10 min sasilst ļoti silts. Ja tam nevajag silt, tad kur varētu meklēt iemeslu?
Citi spečuki to pašu apgalvo?
Viņam ir jākarst... ne velti tas ir AL korpusā un ar ribām, lai efektīvāk atdotu temperatūru, aļa dzesētos. Vēlams lai tas atrastos ventilējamā, gaisa plūsmai brīvi piejamā vietā, nevis kkur zem beņķa paslēptam.
Slapjā laikā/healtech qicshifters/ik pa laikam izslēdz aizdedzi!Pieskrūvēts pie ātrumslēdzēja ass.Ne vadi,ne pats lasītājs nav tiešā slapjumā.Kas slikts var būt?
Man te pēkšņi tāda problēma parādījās, ka mocīts nelec vairs. Aķim viss ok. Izdevās pāris reizes piedarbināt, bet pēc 10min neitrālajā ātrumā vnk motors apstājās.. nākamreiz kad beidzot pieleca, pēc 5sek vnk atkal apstājās.. kas tur varētu būt pa vainu? Sveces? Benzīns bākā ir
Pēc stūres gultņu un priekšējā rata gultņu nomaiņas mocis sācis 'staigāt' / braucot taisni, gāzelējas. Sevišķi pie maziem ātrumiem līdz 60 km/h jūtams, kā arī mocis 'krīt iekšā' lēnos, bet asos pagriezienos - gribas piedot gāzi, lai neieveltos iekšā. Pirms tam tā nebija. Kas varētu būt pa vainu? Paldies.
[ Šo ziņu laboja Atrix, 14 Aug 2018, 19:41:05 ]
----------------- Lai vienmēr vertikāli tiek līdz mājai...
14 Aug 2018, 19:54:50 quickordead rakstīja:
Mazliet par stingru stūres gultņi pievilkti. Atlaid nedaudz.
Es teiktu pilnīgi pretēji, spriegojums ir pa vaļīgu. Man pēc gultņu maiņas, moto labāk guldas, ir paklausīgaks, vieglak vadās....bet bonusa, lenajos likumos gaztas iekša, ka tam ari butu jabut, braucot bez rokam moto, vieglak ka iepriekš mekle ceļu un jau kadas 4 reizes ir bijusi vobla, kas ieprieks nebija aktuala.
Pēc manuāla gultnu savilkums ir ar mazu spēku, bet es pievilkshu mazliet stiprak, pagaidam kapāju, bet uz izjutam sture škiet pa brīvu.