Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Droša braukšana

Tēma: Slēgtas teritorijas/trases treniņiem

AutorsZiņojums
eds
14. Aug 2012, 00:16#3221

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu


14 Aug 2012, 00:13:00 kidd rakstīja:
nu tā es sapratu pēc Tevis teiktā, ka mūsu līmenī ir poh = aukstas vai siltas riepas = potenciālu nespējam izmantot.


tātad, tu pareizi saprati.

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

kidd
14. Aug 2012, 00:24#3222

Kopš: 31. Mar 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 3272

Braucu ar: Kawa ZX6R

Muļķības. ja es ar savām riepām krāmētu pirmajā vai otrajā aplī tā, kā pēc 10 apļiem, tad sen jau būtu izbaudījis asfaltslimības jaukumus un priekus. Par grieztajiem slikiem nekomentēšu - neesmu pārbaudījis, bet arī šaubos, ka pirmajā aplī varētu strīķēt ar celi.

Offline

MIGs
14. Aug 2012, 00:31#3223

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Piemēram es jūtu, ka auksts sliks vai grieztais sliks pirmajos apļos izslīd/turas savādāk. Tas pats uz ielas.
Tad ko - man jāsāk domāt, ka esmu ļoti labs braucējs, teju vai labākais no visiem ?!
Vai vienkārši dirsējs ?!

[ Šo ziņu laboja MIGs, 14 Aug 2012, 00:31:56 ]



-----------------

Offline

deMarco
14. Aug 2012, 00:53#3224

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

nu te bērnudārzs panesies
Da viss tak ir skaidrs - sacenēs, lai būtu godīgāk un visiem pieejamāk, Tauta brauc ar dajebkādām riepām, izņemot slikus un štollenes
Pirms tam 1-2 apļi iesildīšanāss, lai sasildītu riepa, atkarībā no trases, situācijas un Paša garastāvokļa .
Treniņos visi brauc ar ko var un māk. Sildītāji ir forša lieta, bet tad automātiki vajag busu/piekabi vai mehāniķi, kas to visu noorganizē :blingbling: Savādāk - atbrauc, pāris aplīši pa mierīgo un dodam mizā

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

motoaplis
14. Aug 2012, 09:55#3225

Kopš: 25. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 302

Braucu ar:

Otrdien, 14.08.2012, 18:30 - 19:30, treniņš pa LIELO MOTO TRASI un KARTODROMU.


-----------------

Motošosejas klubs MOTOAPLIS


Svaigākā informācija par treniņiem Biķerniekos

Offline

JZ
14. Aug 2012, 09:58#3226

Kopš: 15. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 60

Braucu ar:

No offence, bet palasot iepriekšējos postos paustās atziņas par riepām - „slikiem” un „grieztajiem slikiem”, kuri no tiem slīd, kuri neslīd, cik ātri kuri uzsilst utt., šķiet, ka daudziem ir maldīgs vai neskaidrs priešstats par tām. Un uz kādām riepām tiek attiecināts termins „grieztie sliki”? Visām, kuras nav pilnīgi gludas un kurām ir jelkāds protektors...?

Offline

security
14. Aug 2012, 14:08#3227

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2380

Braucu ar: ca4x4 ///ex CBR1000RR FIREBLADE Black Edition///


14 Aug 2012, 09:55:11 motoaplis rakstīja:
Otrdien, 14.08.2012, 18:30 - 19:30, treniņš pa LIELO MOTO TRASI un KARTODROMU.





-----------------
Осторожно,мысль - материальна!
®® 安全

Offline

Ki
14. Aug 2012, 20:56#3228

Kopš: 16. Jun 2011

Ziņojumi: 684

Braucu ar: Jā, braucu ar`!

kā šodien gāja biķeros?

-----------------
IT drošība, datu analīze, administrēšana, motodraudzīgas cenas | Plāno izbraukt? Noskaidro, vai nelīs!

Offline

StraiF
14. Aug 2012, 21:28#3229

Kopš: 06. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1838

Braucu ar: power of dreams


14 Aug 2012, 20:56:51 Ki rakstīja:
kā šodien gāja biķeros?

cik redzēju - tad labi, neskatoties uz lietus


-----------------
BrunoMoto.lv

Bruno Racing Team #379

Offline

Vecais_Archa
14. Aug 2012, 22:06#3230

Kopš: 25. Dec 2008

Ziņojumi: 1344

Braucu ar:

Sestdien,18.augustā, 14-00:16:00 333 treniņs pa N.A.Č. 5.posma konfigurāciju. 5 ls.

-----------------
Durka uber alles!

Offline

asdf
14. Aug 2012, 23:00#3231

Kopš: 10. Jun 2009

Ziņojumi: 211

Braucu ar:


14 Aug 2012, 09:58:43 JZ rakstīja:
No offence, bet palasot iepriekšējos postos paustās atziņas par riepām - „slikiem” un „grieztajiem slikiem”, kuri no tiem slīd, kuri neslīd, cik ātri kuri uzsilst utt., šķiet, ka daudziem ir maldīgs vai neskaidrs priešstats par tām. Un uz kādām riepām tiek attiecināts termins „grieztie sliki”? Visām, kuras nav pilnīgi gludas un kurām ir jelkāds protektors...?


ja jau iesaistījies diskusijā, tad neturi sveci zem pūra un ievies kādu skaidrību

Offline

JZ
15. Aug 2012, 04:23#3232

Kopš: 15. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 60

Braucu ar:


14 Aug 2012, 23:00:46 asdf rakstīja:

14 Aug 2012, 09:58:43 JZ rakstīja:
No offence, bet palasot iepriekšējos postos paustās atziņas par riepām - „slikiem” un „grieztajiem slikiem”, kuri no tiem slīd, kuri neslīd, cik ātri kuri uzsilst utt., šķiet, ka daudziem ir maldīgs vai neskaidrs priešstats par tām. Un uz kādām riepām tiek attiecināts termins „grieztie sliki”? Visām, kuras nav pilnīgi gludas un kurām ir jelkāds protektors...?


ja jau iesaistījies diskusijā, tad neturi sveci zem pūra un ievies kādu skaidrību



OK. Lūdzu nevienam neņemt ļaunā, un tas nav uzbrauciens nevienam... Bet man jau liekas interesanti, kā čali bez īpašas sacīkšu pieredzes, pie tam jau no pirmajiem apļiem jūt starpību, kā izslīd un uzvedas dažādas riepas...

Tā pat, nu kaut vai attiecībā par aplamo pieņēmumu par atšķirību starp slikiem un tā saucamajiem „grieztajiem slikiem”. Ja mēs runājam par „race” jeb sacīkšu riepām, tādām kā Dunlop KR106/KR108 slikiem, Pirelli Diablo Superbike slikiem, Michelin Power Slick un tā saucamajiem „grieztajiem slikiem” Dunlop D211GP un D212GP, Pirelli Diablo Supercorsa SC, Michelin Power One, tad pēc būtības starp slikiem un „grieztajiem slikiem” prakstiski nav nekādas starpības – vismaz Dunlop un Pirelli tie ir vienādas konstrukcijas, vienādi gumijas sastāvi, vienādas darba temperatūras un vienādi iesakāmie gaisa spiedieni utt. (par Michelin un Bridgeston nevaru apgalvot, jo neesmu ar tām braucis).
Kādēļ vispār tika sākts ražot sacīkšu riepas ar iegriezumiem jeb tā saucamos „grieztos slikus”? Saskaņā ar FIM un UEM noteikumiem Superbike klasē drīkst braukt ar slikiem, bet Supersport 600, Superstock 600 un 1000 klasēs noteikumi paredz, ka jāizmanto riepas, ar kurām atļauts piedalīties ceļu satiksmē. Līdz ar to riepu ražotāji speciāli priekš šīm klasēm sāka taisīt sacīkšu riepas, kuras saskaņā ar valstu normatīvos aktos paredzēto, tīri formāli atbilda noteiktām prasībām, lai ar tām piedalītos ceļu satiksmē (sauktas arī kā DOT riepas). Piemēram, tik un tik procentiem no riepas kopējās virsmas bija jābūt „protektoram” jeb ūdens novadīšanas kanāliem, ar tik un tik milimetru minimālo dziļumu utt. Bet pēc būtības šīs riepas ir tas pats sliks vien ir. Līdz ar to riepas uzsilšana un saķeres īpašības ir prakstiski identiskas. Ja kādam liekas, ka viens slīd vairāk un otrs mazāk, tad drīzāk jau, ka tajā dienā pats braucējs tāds jūtīgāks ir bijis

Bet nu prātojumi par to kāds čakars, risks un resursu tēriņš ir nobraukt pāris apļus uzildot riepas, man šķiet smieklīgi, pie tam, ja ņem vērā, ka dažs labs vēl nav nobraucis pat vienu NAČ sacīksti... Kad es sāku braukt sacīkstēs 2006. gadā LČ B600 klasē, man nebija ne pacēlāju, ne riepu sildītāju, nekā. Bet tas mani neapturēja no braukšanas un cīnīšanās ar tiem, kam tas viss bija.

Redz, attiecībā par sacīkšu riepām, ir maldīgs priekšstats, ka uzliekot sliku viss uzreiz notiksies. Lai sliks uzsiltu un strādātu, tas ir jāmāk noslogot. Īsāk sakot – ir jāmāk ātri braukt ar tām. Ja tās nepietiekami noslogo, tās nesasniedz vēlamo darba temperatūru un maksimālo saķeri. Nav saķeres - nevari braukt maksimāli ātri. Sanāk apburtais loks. Iesācējiem bieži vien ir tā, ka riepas ir viskarstākās noņemot sildītājus, bet atgriežoties no trases, riepas ir atdzisušas. Arī man tā ir bijis
Es aptuveni zinu cik ātri brauc asdf, Jurro vai sxc450 – čaļi trenējas un brauc sacīkstēs, bet kāda jēga diskutēt par riepu sildītāju iegādi tiem, kas nepiedalās sacīkstēs? No tā, ka uzliksi slikus, sildītājus un mauksi jau no pirmā apļa, ātrāk braukt neiemācīsies.

Offline

TB
15. Aug 2012, 08:09#3233

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

JZ, būtu jauki arī tevi redzēt 26.08 atkal meistaros u.c. lielos braucējus

Offline

osiic
15. Aug 2012, 08:48#3234

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju

Paldies JZ!
Beidzot visi "sportisti" kuri nav braukushi sacensiibaas (ieskaitot mani ) varees savas gudriibas par riepaam un to sliideeshanu patureet pie seviim!

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

TB
15. Aug 2012, 08:48#3235

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

Es dodos uz 333... tā kā tiekās tur, kas piebrauks

Offline

eds
15. Aug 2012, 08:59#3236

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu

JZ labi paskaidroja.

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

Vecais_Archa
15. Aug 2012, 09:02#3237

Kopš: 25. Dec 2008

Ziņojumi: 1344

Braucu ar:


14 Aug 2012, 22:06:52 Vecais_Archa rakstīja:
Sestdien,18.augustā, 14-00:16:00 333 treniņs pa N.A.Č. 5.posma konfigurāciju. 5 ls.
Šis attiecas arī uz liepājniekiem.

-----------------
Durka uber alles!

Offline

EG
15. Aug 2012, 12:34#3238

Kopš: 09. May 2008

Ziņojumi: 57

Braucu ar: CBR600RR

Šodien 18 00 ir treniņš?

-----------------
Fun starts in cornering

Offline

sxc540
15. Aug 2012, 12:48#3239

Kopš: 16. Jul 2009

No: Lielvārde

Ziņojumi: 692

Braucu ar: ZX10R, FZ1 un KX450F

Runā, ka ir...

-----------------
#155

Offline

TB
15. Aug 2012, 20:17#3240

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

Ideāli pavadīta diena trasē Tie, kas nebija pa dienu atbraukuši daudz palaida garām... gan garšīgas Vincenta bezmaksas pusdienas, gan trīs bezmaksas trenerus, kuri visas dienas garumā neskopojās ar padomiem, aizrādījumiem un ieteikumiem.
Liels paldies Spideram, Shkaparam un RGX

Offline