Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
Niere
01. Apr 2017, 18:34#3218

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

konkrētajam dzelzim arī daļēji sintētiska eļļa būs gana, bet viskozitātes klase gan piederētos 10(5W)-40.
ja nu vienīgi motors ir padilis vai degviela nonāk eļļā.
taču nebūs katastrofa, ja vienu nomaiņas ciklu nobrauksi ar šo pašu.

Offline

Jurchikz
01. Apr 2017, 22:06#3219

Kopš: 15. Apr 2016

Ziņojumi: 26

Braucu ar: 919

Cien. Niere
Kādu eļļu ieteiksi Honda CB900f Hornet 2005. gada?

Offline

Niere
01. Apr 2017, 22:19#3220

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

pašu dārgāko!

Offline

Niere
01. Apr 2017, 23:03#3221

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

ok, aprill te nekāds nesanāk...
Jurchiks, izdomā sev produktu, kas šķiet pieņemams cipara un smukas pudeles ziņā, nokomentēšu piemērotību.

Offline

Jim-Beam
01. Apr 2017, 23:46#3222

Kopš: 21. May 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 392

Braucu ar: Mopedku

Par eļļām. Savam braucamajam tomēr ielēju 10W-50 ELF(laikam marka bija super moto). teikšu godīgi tagad ātrumi slēdzas daudz labāk!

Ja nu Nieres Kungam ir kādi komentāri, ļoti tos vēlētos dzirdēt!

Mož jālej ārā tā eļļa un jālej kāda cita...

PS: mociks vecs Kawasaki GPZ500s

Offline

Niere
02. Apr 2017, 00:12#3223

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

augstāka viskozitātes klase mēdz uzlabot slēgšanos, taču vienlīdz tas var būt arī atšķirīga piedevu komplekta nopelns.
katrā ziņā, vieglāka slēgšanās nenozīmē ilgāku kārbas mūžu.
viskozitāte jāizmanto tik zema, cik vien pieļauj dzelža ražotājs konkrētā vides temperatūrā, motora/kārbas stāvoklis, braukšanas apstākļi un paradumi.
pārlieka viskozitāte karsē motoru, apgrūtina eļļas filtrēšanu, rada pārmērīgu eļļas spiedienu, apgrūtina gaisa burbuļu izspiešanu no eļļas utml.
tie, kas iemauc divas klases augstāku (karstajā galā) viskozitāti (piem.10W-60), mēdz krist kaunā ar motora noslāpšanu, īpaši ar aukstu motoru.

Offline

Niere
02. Apr 2017, 00:15#3224

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

...jā, vecam dzelzim, kā zināms, augstāka viskozitāte karstajā galā var būt pat vēlama. precīzāk sakot, motoriem ar diluma pazīmēm.
turklāt 10W-50 visai drīz pārvērtīsies par to pašu 10W-40. domājams, ka 15W-50 var nebūt labākais risinājums, jo tādai 50nieks daudz stabilāks.

Offline

Jim-Beam
02. Apr 2017, 00:31#3225

Kopš: 21. May 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 392

Braucu ar: Mopedku

tad jau es tos 3.-Eur nebšušu lieki samaksāksājis par 10W-50, jo 10W-40 maksājā tieši tik pat lētāk.

Man jau pašam šķiet brends "ELF" ir ok?!?

Offline

Niere
02. Apr 2017, 01:04#3226

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

brends neeļļo dzelžus, tikai prātus.

Offline

Jurchikz
02. Apr 2017, 01:34#3227

Kopš: 15. Apr 2016

Ziņojumi: 26

Braucu ar: 919

Domāju liet Motul 5100 4T 10W-40 pussintētiku.
Kas sakāms par sintētiku?

Offline

mexa
02. Apr 2017, 01:37#3228

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

kādu klasi motors prasa tādu lej. laba daļa "sintētikas" nav neko lābāka par pussintētiku.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Niere
02. Apr 2017, 02:28#3229

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


02 Apr 2017, 01:37:35 mexa rakstīja:
kādu klasi motors prasa tādu lej.

un, ja prasa API SG?

laba daļa "sintētikas" nav neko lābāka par pussintētiku.

pārāk plaša tēma šai stundai.
1) minerālene + sint.esteris = uzlabota slodzes noturība
2) groupIII sintētika = labāka termālā stabilitāte nekā 1.var. daļējai sintētikai, bet vājāka slodzes noturība.

kura 'labāka'?

Offline

mexa
02. Apr 2017, 02:54#3230

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Komentaars veidots uz taviem ieprieksejiem minejumiem par "sintetiku", vaards kursh ieved maldinajima nevis tik garanteti pasaka ka buus veel labaak

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Sergejs80
02. Apr 2017, 08:41#3231

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 1225

Braucu ar: V-Strom


02 Apr 2017, 01:04:19 Niere rakstīja:
brends neeļļo dzelžus, tikai prātus.


super, vienkārši un saprotami

[ Šo ziņu laboja Sergejs80, 02 Apr 2017, 08:42:21 ]

Offline

martinno
02. Apr 2017, 21:45#3232

Kopš: 06. Mar 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 39

Braucu ar: Yamaha FZ6 S2

Nieres kungs,

Yamaha Fazer FZS600, 2002. gads:
Motul 4T 7100 5W40 MA2 100% synthetic
vai
Motul 4T 5100 10W40 MA2 technosynthese

Iepriekš pateicos,
M.

Offline

Niere
02. Apr 2017, 22:40#3233

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Martino,
ja no šiem diviem, tad noteikti pirmais.
Coool,
nepārspīlē manis teikto gan!
es saku, ka produktam neadekvāts cipars.
'minerālene+esteris' močiem, kuri netiek karsēti, noteikti ir pietiekama opcija, jo minerālene tur ir estera nesējviela.

Offline

martinno
03. Apr 2017, 10:27#3234

Kopš: 06. Mar 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 39

Braucu ar: Yamaha FZ6 S2

OK, 7100 paliek kā šodienas izvēle.
Ko ieteiktu turpmāk lietot?

Offline

DOPING
03. Apr 2017, 13:22#3235

Kopš: 09. Jun 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1328

Braucu ar: Kawasaki

Varu sagādāt

10w40 MOTUL 7100 4L - 43€

Ir arī Castrol, Eurol moto eļļas...

Offline

Mr-Scorpion
07. Apr 2017, 17:21#3236

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 470

Braucu ar: BMW 330xd (E92) un savu sapni BMW K1200GT

hei
interesē zinošs viedoklis.

MOTUL 7100 10W60 - pirms 2 gadiem svaigulis nopirkts, ieliets plastmasas pudelē (līdzīgā, kādās lej Coca Cola) un noglabāts tur līdz šodienai. vai tā plastmasas pudele atstāj kaut kādu ietekmi uz eļļu, vai to var izmantot turpmāk motorā?


-----------------
and the mind gets dirty as you get closer to forty (c) Blur

Offline

Niere
07. Apr 2017, 17:56#3237

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

ja nav stāvējusi saulē, nav problēmu.
tikai nafig Tev ##W-60 viskozitātes klase?
ktm?

Offline