Autors | Ziņojums |
Niere | |
Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| konkrētajam dzelzim arī daļēji sintētiska eļļa būs gana, bet viskozitātes klase gan piederētos 10(5W)-40.
ja nu vienīgi motors ir padilis vai degviela nonāk eļļā.
taču nebūs katastrofa, ja vienu nomaiņas ciklu nobrauksi ar šo pašu. |
Offline | |
|
Jurchikz | |
Kopš: 15. Apr 2016
Ziņojumi: 26
Braucu ar: 919
| Cien. Niere
Kādu eļļu ieteiksi Honda CB900f Hornet 2005. gada?
|
Offline | |
|
Niere | |
Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| pašu dārgāko! |
Offline | |
|
|
Niere | |
Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| ok, aprill te nekāds nesanāk...
Jurchiks, izdomā sev produktu, kas šķiet pieņemams cipara un smukas pudeles ziņā, nokomentēšu piemērotību. |
Offline | |
|
Jim-Beam | |
Kopš: 21. May 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 392
Braucu ar: Mopedku
| Par eļļām. Savam braucamajam tomēr ielēju 10W-50 ELF(laikam marka bija super moto). teikšu godīgi tagad ātrumi slēdzas daudz labāk!
Ja nu Nieres Kungam ir kādi komentāri, ļoti tos vēlētos dzirdēt!
Mož jālej ārā tā eļļa un jālej kāda cita...
PS: mociks vecs Kawasaki GPZ500s |
Offline | |
|
Niere | |
Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| augstāka viskozitātes klase mēdz uzlabot slēgšanos, taču vienlīdz tas var būt arī atšķirīga piedevu komplekta nopelns.
katrā ziņā, vieglāka slēgšanās nenozīmē ilgāku kārbas mūžu.
viskozitāte jāizmanto tik zema, cik vien pieļauj dzelža ražotājs konkrētā vides temperatūrā, motora/kārbas stāvoklis, braukšanas apstākļi un paradumi.
pārlieka viskozitāte karsē motoru, apgrūtina eļļas filtrēšanu, rada pārmērīgu eļļas spiedienu, apgrūtina gaisa burbuļu izspiešanu no eļļas utml.
tie, kas iemauc divas klases augstāku (karstajā galā) viskozitāti (piem.10W-60), mēdz krist kaunā ar motora noslāpšanu, īpaši ar aukstu motoru. |
Offline | |
|
Niere | |
Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| ...jā, vecam dzelzim, kā zināms, augstāka viskozitāte karstajā galā var būt pat vēlama. precīzāk sakot, motoriem ar diluma pazīmēm.
turklāt 10W-50 visai drīz pārvērtīsies par to pašu 10W-40. domājams, ka 15W-50 var nebūt labākais risinājums, jo tādai 50nieks daudz stabilāks. |
Offline | |
|
Jim-Beam | |
Kopš: 21. May 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 392
Braucu ar: Mopedku
| tad jau es tos 3.-Eur nebšušu lieki samaksāksājis par 10W-50, jo 10W-40 maksājā tieši tik pat lētāk.
Man jau pašam šķiet brends "ELF" ir ok?!? |
Offline | |
|
Niere | |
Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| brends neeļļo dzelžus, tikai prātus. |
Offline | |
|
Jurchikz | |
Kopš: 15. Apr 2016
Ziņojumi: 26
Braucu ar: 919
| Domāju liet Motul 5100 4T 10W-40 pussintētiku.
Kas sakāms par sintētiku?
|
Offline | |
|
mexa | |
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| kādu klasi motors prasa tādu lej. laba daļa "sintētikas" nav neko lābāka par pussintētiku.
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
Niere | |
Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
02 Apr 2017, 01:37:35 mexa rakstīja:
kādu klasi motors prasa tādu lej.
un, ja prasa API SG?
laba daļa "sintētikas" nav neko lābāka par pussintētiku.
pārāk plaša tēma šai stundai.
1) minerālene + sint.esteris = uzlabota slodzes noturība
2) groupIII sintētika = labāka termālā stabilitāte nekā 1.var. daļējai sintētikai, bet vājāka slodzes noturība.
kura 'labāka'? |
Offline | |
|
mexa | |
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Komentaars veidots uz taviem ieprieksejiem minejumiem par "sintetiku", vaards kursh ieved maldinajima nevis tik garanteti pasaka ka buus veel labaak
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
Sergejs80 | |
Kopš: 26. Jul 2013
Ziņojumi: 1225
Braucu ar: V-Strom
|
02 Apr 2017, 01:04:19 Niere rakstīja:
brends neeļļo dzelžus, tikai prātus.
super, vienkārši un saprotami [ Šo ziņu laboja Sergejs80, 02 Apr 2017, 08:42:21 ] |
Offline | |
|
martinno | |
Kopš: 06. Mar 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 39
Braucu ar: Yamaha FZ6 S2
| Nieres kungs,
Yamaha Fazer FZS600, 2002. gads:
Motul 4T 7100 5W40 MA2 100% synthetic
vai
Motul 4T 5100 10W40 MA2 technosynthese
Iepriekš pateicos,
M. |
Offline | |
|
Niere | |
Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Martino,
ja no šiem diviem, tad noteikti pirmais.
Coool,
nepārspīlē manis teikto gan!
es saku, ka produktam neadekvāts cipars.
'minerālene+esteris' močiem, kuri netiek karsēti, noteikti ir pietiekama opcija, jo minerālene tur ir estera nesējviela. |
Offline | |
|
martinno | |
Kopš: 06. Mar 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 39
Braucu ar: Yamaha FZ6 S2
| OK, 7100 paliek kā šodienas izvēle.
Ko ieteiktu turpmāk lietot? |
Offline | |
|
DOPING | |
Kopš: 09. Jun 2010
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1328
Braucu ar: Kawasaki
| Varu sagādāt
10w40 MOTUL 7100 4L - 43€
Ir arī Castrol, Eurol moto eļļas... |
Offline | |
|
Mr-Scorpion | |
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 470
Braucu ar: BMW 330xd (E92) un savu sapni BMW K1200GT
| hei
interesē zinošs viedoklis.
MOTUL 7100 10W60 - pirms 2 gadiem svaigulis nopirkts, ieliets plastmasas pudelē (līdzīgā, kādās lej Coca Cola) un noglabāts tur līdz šodienai. vai tā plastmasas pudele atstāj kaut kādu ietekmi uz eļļu, vai to var izmantot turpmāk motorā?
----------------- and the mind gets dirty as you get closer to forty (c) Blur |
Offline | |
|
Niere | |
Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| ja nav stāvējusi saulē, nav problēmu.
tikai nafig Tev ##W-60 viskozitātes klase?
ktm? |
Offline | |
|