Sweiki biedri. Iiegadaajos nesen kvadraciklu polaris sportman 800 x2 2008 gada. Iet ok. Bet kad silts ir nevar notureet tukshgaitu. Apstajies peec brauciena,pastaav kaadu minuuti un saak kristies apgriezieni. Man viens svecvads ir neorginaalais bet tagad uz doto mirkli kameer gaidu kad atnaaks jauns svecvads. Vai tiesham vareetu buut pie vainas svecvads? Ieveroju ka gluks paraadaas aatraak ja araa ir karstaaks. Paldies jau ieprieksh.
Par svečvadu it kā maz ticams, bet iespējams. Neoriģinālās daļas mēdz interesanti izpildīties. Man Suzukam viena spole no kkā cita uzlikta. Līdz 50 km pa šoseju mierīgā garā viss ok, ja garāks gabals vai niknāk brauc, tad sāk zust dzirkstele 1 cilindrā, sākumā tikai vienmērīgi braucot neiet un ieberot iet, pēc pāris minūtēm noģībst pavisam. Pastāvu 5 min un atkal kādus 40-50 km var nobraukt. Tuvākajās dienās nomainīšu uz oriģinālo, ceru ka viss sakārtosies.
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
30 Jul 2018, 13:30:57 mezamaris rakstīja:
Kāds mērķis?
Tu nejutīsi atšķirību,arī vizuālu.
Cilvēks grib! Kad man parādijās pirmais japānis (ZX-6E), es arī par katru cenu gribēju aizmugurē uzlikt max platāko tupeli, jo 160 likās "wātafāk"! Acīmredzot, tas vienkārši ir jāizdzīvo Bet, kā jau teici, jēga tam = 0
30 Jul 2018, 13:30:57 mezamaris rakstīja:
Kāds mērķis?
Tu nejutīsi atšķirību,arī vizuālu.
Merkis ir iebazt max platu, 2 cm nav maz
Diska platums neļaus riepai plesties platumā.tā pletīsies diametrā.Tu iegūsi skaistu apaļu profilu,bet platums pamainīsies par mm pieciem.
Man šobrīd uz 160mm diska stāv 200x55x17,attālums līdz ķēdei(kas pa lielam arī ir tas,kas ierobežo riepas platumu) palicis tāds pats kā pie riepas 180x55x17
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
30 Jul 2018, 15:56:59 mezamaris rakstīja:
Diska platums neļaus riepai plesties platumā.tā pletīsies diametrā.Tu iegūsi skaistu apaļu profilu,bet platums pamainīsies par mm pieciem.
Man šobrīd uz 160mm diska stāv 200x55x17,attālums līdz ķēdei(kas pa lielam arī ir tas,kas ierobežo riepas platumu) palicis tāds pats kā pie riepas 180x55x17
Māri, Tu nesaprati! Tas 200 ir vajadzīgs tikai un vienīgi pačotam pie laiminieka
30 Jul 2018, 15:55:19 Kokijs rakstīja:
Vai kāds zinātajs var atbildēt uz sekojošu jautājumu.Vai mo tāpat kā autiņam var apskatīties krāsas kodu?Ja ir tad kur varētu viņu nolasīt.
Ir redzēts zem sēdekļa.
Bet prātīgāk ir, ja meistars piemeklē toni pēc kādas detaļas. Man vienam no močiem pārkrāsoja bāku pēc koda un jūtami atšķīrās no pārējām palietotām (pabalējušām) detaļām.
Radās problēma ar CBR600F4i. Braukājos un apstājos uz krustojuma, pēkšņi no 1,5k apgriezieni nokrita uz ~1k. Tad ar apgriezienu skrūvi pacēlu apgriezienus nedaudz augstāk un pēc tam pārslēdzoties no pirmā uz otro tāda sajūta it kā nopiržas un tad aiziet. Arī noslāpējot un piešķiļot, sākumā apgriezieni ir zemi ap 1k un tad pēc kāda laika tikai paceļas normāli. Uz krustojumiem stāvot dažbrīd ir normāli apgriezieni, bet citos brīžos atkal krīt un pat liekas, ka varbūt cilindrs nestrādā. Bija aizdoma, ka varbūt indukcijas spole, jo nesen mainot sveces viņa bija izļurkājusies, bet tad dabūju no čoma viņa indukcijas spoli un uzliekot virsū un piešķiļot tik un tā pašā sākumā apgriezieni ir zemi un tikai tad lēnām uzkāpj. Šodien izbraucot ar veco indukcijas spoli, iedodot ručkā pirmajā ātrumā līdz kādiem 8-10k apgriezieniem, atmetoties nedaudz un atkal dodot virsū, viņš tā kā aizrijās un atkal kaut ko izpirž ārā. Varbūt kādam ir ideja, kas tas varētu būt vai pie kā varētu ar šo problēmu griezties?
Vai tas nozīmē ka priekšējā dakša sulo? Par šo ielikts punkts skatē - Priekšējais tilts. Mitrs labā amortizatora korpuss, saglabājoties funkcionalitātei.
01 Aug 2018, 09:31:35 yololicious rakstīja:
Vai tas nozīmē ka priekšējā dakša sulo? Par šo ielikts punkts skatē - Priekšējais tilts. Mitrs labā amortizatora korpuss, saglabājoties funkcionalitātei.
nu ja tas nebija no lietus, tad jā
bet bieži vien problēmu var atrisināt ar blivslēgu iztīrīšanu
[ Šo ziņu laboja zazzaa, 01 Aug 2018, 09:40:42 ]
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
Ja pēc zvaniņa, tad varētu iedomāties, ka kaut kas pret bremžu disku dauzās/beržas.
Daudz variantu jau nav.
Bremžu kluču biezums ok? Bremzes, kad pēdējo reizi tīrītas?
Stumjot nav līdzīgi trokšņi?
01 Aug 2018, 11:00:48 churljix rakstīja:
Kas var dzindzēt mocim priekšā? °
Es teiktu, ka tāda metāliska skaņa, tā kā zvaniņš, tikai ļoti ātri.
Kur sākt skatīties? Vai jādzen uz servisu?
Ja ir zem 2mm tad jau var domāt par kluču maiņu.
Bremzējās labi, jeb bremzējot stūri nerausta, bremžu rokturis nepulsē?
Kreisās un labās puses bremžu kluču nodilums vienāds?
Ja ir izteikta starpība, tad jādodās veiktbremžu apkopi.
Tīrīt nozīmē, skrūvēt nost bremžu mašīnīti, lai veiktu apkopi:
- notīrīt bremžu kluču putekļus, kur tie sakrājušies
- satīrītu un iesmērētu vadīklas, ja tādas ir (atkārigs no moča)
- pārliecināties, ka visi bremžu elementi darbojās pareizi
Īsāk sakot, ja nav bijusi pieredze, tad labāk dzīties uz servisu un izklāstīt simptomus.
Noskatījos Youtube tutoriāli, kā pārbaudīt klučus, savam neredzēju rieviņas, bet uz aci izskatās, ka vēl ir.
Neesmu neko tīrījusi - kā tas ir?
Paldies, atradu ko vajadzēja.
Varbūt kāds zina kas pa lietu var būt, vakar braucot atskūvējās tā pati kājina un aizlidoja, noliku to kajinas sensoru pozīcijā, itka vina butu aizlocīta, lai var ielikt robos un braucu meklēt - atradu. Tagad pieliku atpakal to kājinu, bet lieta tāda ka visu laiku slāpst nost ieliekot robā, itkā tam sensoram vispār nekas nebija darīts. Varbūt kāds zin kam pievērst uzmanību?