Autors | Ziņojums |
Archy96 | |
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
22 Mar 2017, 21:50:19 Mudflap_hq rakstīja:
Ir mopēds, Husqvarna wr250 2t 1999 , jāmaina eļļa ,manuals saka kk ''Agip Supermotoroil'' ir kaut kas ko var ieteikt parastam off road mopedam vai vienkārši kas analogs un cik bieži mainīt?
Ja runa iet par karbas eļļu, tad jebkura "gear oil", ko tirgo motobodēs, kas paredzēta krosiniekiem, maina ik pa 15 - 20 stundām.
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
Mudflap_hq | |
Kopš: 20. Mar 2017
Ziņojumi: 3
Braucu ar:
|
22 Mar 2017, 22:03:06 Archy96 rakstīja:
22 Mar 2017, 21:50:19 Mudflap_hq rakstīja:
Ir mopēds, Husqvarna wr250 2t 1999 , jāmaina eļļa ,manuals saka kk ''Agip Supermotoroil'' ir kaut kas ko var ieteikt parastam off road mopedam vai vienkārši kas analogs un cik bieži mainīt?
Ja runa iet par karbas eļļu, tad jebkura "gear oil", ko tirgo motobodēs, kas paredzēta krosiniekiem, maina ik pa 15 - 20 stundām.
Runa ir par kārbas eļļām , ok , paldies. |
Offline | |
|
KarlisVe | |
Kopš: 13. Mar 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2
Braucu ar: Suzuki GSF 650 '11
| Tiko nopirku eļļu Motofavoritā ulmaņa gatvē (ex Suzuki) priekš Suzuki GSF650. Ieteica eļļu Motorex 15w50 pussintētiku. Apskatījos Motorex mājas lapā viņi iesaka tikai sintētiku t.sk. vispār nekur neatrodu ka šim mocim varētu liet ko citu kā 10w40 sintētiku.
Kāds var pakomentēt - vai tas ir Ok? Vai jābrauc atpakaļ un jāpalūdz samainīt? |
Offline | |
|
|
Niere | |
Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| konkrētajam dzelzim arī daļēji sintētiska eļļa būs gana, bet viskozitātes klase gan piederētos 10(5W)-40.
ja nu vienīgi motors ir padilis vai degviela nonāk eļļā.
taču nebūs katastrofa, ja vienu nomaiņas ciklu nobrauksi ar šo pašu. |
Offline | |
|
Jurchikz | |
Kopš: 15. Apr 2016
Ziņojumi: 26
Braucu ar: 919
| Cien. Niere
Kādu eļļu ieteiksi Honda CB900f Hornet 2005. gada?
|
Offline | |
|
Niere | |
Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| pašu dārgāko! |
Offline | |
|
Niere | |
Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| ok, aprill te nekāds nesanāk...
Jurchiks, izdomā sev produktu, kas šķiet pieņemams cipara un smukas pudeles ziņā, nokomentēšu piemērotību. |
Offline | |
|
Jim-Beam | |
Kopš: 21. May 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 392
Braucu ar: Mopedku
| Par eļļām. Savam braucamajam tomēr ielēju 10W-50 ELF(laikam marka bija super moto). teikšu godīgi tagad ātrumi slēdzas daudz labāk!
Ja nu Nieres Kungam ir kādi komentāri, ļoti tos vēlētos dzirdēt!
Mož jālej ārā tā eļļa un jālej kāda cita...
PS: mociks vecs Kawasaki GPZ500s |
Offline | |
|
Niere | |
Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| augstāka viskozitātes klase mēdz uzlabot slēgšanos, taču vienlīdz tas var būt arī atšķirīga piedevu komplekta nopelns.
katrā ziņā, vieglāka slēgšanās nenozīmē ilgāku kārbas mūžu.
viskozitāte jāizmanto tik zema, cik vien pieļauj dzelža ražotājs konkrētā vides temperatūrā, motora/kārbas stāvoklis, braukšanas apstākļi un paradumi.
pārlieka viskozitāte karsē motoru, apgrūtina eļļas filtrēšanu, rada pārmērīgu eļļas spiedienu, apgrūtina gaisa burbuļu izspiešanu no eļļas utml.
tie, kas iemauc divas klases augstāku (karstajā galā) viskozitāti (piem.10W-60), mēdz krist kaunā ar motora noslāpšanu, īpaši ar aukstu motoru. |
Offline | |
|
Niere | |
Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| ...jā, vecam dzelzim, kā zināms, augstāka viskozitāte karstajā galā var būt pat vēlama. precīzāk sakot, motoriem ar diluma pazīmēm.
turklāt 10W-50 visai drīz pārvērtīsies par to pašu 10W-40. domājams, ka 15W-50 var nebūt labākais risinājums, jo tādai 50nieks daudz stabilāks. |
Offline | |
|
Jim-Beam | |
Kopš: 21. May 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 392
Braucu ar: Mopedku
| tad jau es tos 3.-Eur nebšušu lieki samaksāksājis par 10W-50, jo 10W-40 maksājā tieši tik pat lētāk.
Man jau pašam šķiet brends "ELF" ir ok?!? |
Offline | |
|
Niere | |
Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| brends neeļļo dzelžus, tikai prātus. |
Offline | |
|
Jurchikz | |
Kopš: 15. Apr 2016
Ziņojumi: 26
Braucu ar: 919
| Domāju liet Motul 5100 4T 10W-40 pussintētiku.
Kas sakāms par sintētiku?
|
Offline | |
|
mexa | |
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| kādu klasi motors prasa tādu lej. laba daļa "sintētikas" nav neko lābāka par pussintētiku.
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
Niere | |
Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
02 Apr 2017, 01:37:35 mexa rakstīja:
kādu klasi motors prasa tādu lej.
un, ja prasa API SG?
laba daļa "sintētikas" nav neko lābāka par pussintētiku.
pārāk plaša tēma šai stundai.
1) minerālene + sint.esteris = uzlabota slodzes noturība
2) groupIII sintētika = labāka termālā stabilitāte nekā 1.var. daļējai sintētikai, bet vājāka slodzes noturība.
kura 'labāka'? |
Offline | |
|
mexa | |
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Komentaars veidots uz taviem ieprieksejiem minejumiem par "sintetiku", vaards kursh ieved maldinajima nevis tik garanteti pasaka ka buus veel labaak
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
Sergejs80 | |
Kopš: 26. Jul 2013
Ziņojumi: 1223
Braucu ar: V-Strom
|
02 Apr 2017, 01:04:19 Niere rakstīja:
brends neeļļo dzelžus, tikai prātus.
super, vienkārši un saprotami [ Šo ziņu laboja Sergejs80, 02 Apr 2017, 08:42:21 ] |
Offline | |
|
martinno | |
Kopš: 06. Mar 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 39
Braucu ar: Yamaha FZ6 S2
| Nieres kungs,
Yamaha Fazer FZS600, 2002. gads:
Motul 4T 7100 5W40 MA2 100% synthetic
vai
Motul 4T 5100 10W40 MA2 technosynthese
Iepriekš pateicos,
M. |
Offline | |
|
Niere | |
Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Martino,
ja no šiem diviem, tad noteikti pirmais.
Coool,
nepārspīlē manis teikto gan!
es saku, ka produktam neadekvāts cipars.
'minerālene+esteris' močiem, kuri netiek karsēti, noteikti ir pietiekama opcija, jo minerālene tur ir estera nesējviela. |
Offline | |
|
martinno | |
Kopš: 06. Mar 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 39
Braucu ar: Yamaha FZ6 S2
| OK, 7100 paliek kā šodienas izvēle.
Ko ieteiktu turpmāk lietot? |
Offline | |
|