Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
mezamaris
20. Jul 2018, 00:48#32121

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Tāda sajūta parasti ir tad,kad riepai vidus nobraukts plakans un pagriezienā tiekot pāri kantij gāžas strauji.

Offline

apophis
20. Jul 2018, 08:05#32122

Kopš: 22. Sep 2008

No: Tukums

Ziņojumi: 238

Braucu ar: BMW F650GS Dakar

Dakšas gūtlņi? Vai pareizs riepas izmērs?

-----------------
BMW F650GS Dakar

Offline

mexa
20. Jul 2018, 09:25#32123

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

nu kas amortizatoram regulējas, preload, rebound un compression pa lielam, nerunājot par citiem regulējumiem, bet ne ielas mocim. iespējams tev tupa amorts nestrādā, tā pat arī pakaļa vaitad ne reizi neuzšūpo lai pārbaudīt?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

ux
20. Jul 2018, 10:00#32124

Kopš: 28. Nov 2016

No: Jelgava

Ziņojumi: 7

Braucu ar: KTM Super Adventure 1290 S

...sāc ar pareizu gaisa spiedienu riepās...

Offline

RadekSkylark
20. Jul 2018, 10:08#32125

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 425

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8

mezamaris - izklausās ticami, lai gan šķiet, ka šai riepai vēl nav izveidojusies izteikti plakana daļa vidusdaļā.

apophis - riepas izmērs pareizs. Ja runa ir par stūres statņa gultņiem, tad arī tie tika pirms sezonas pārskatīti un bija labi (nebija brīvbustības, kā arī rotēja normāli, bez ievērojamas aizķeršanās).

mexa - cik man tā saprašana amortiņi normāli strādā, nu vismaz tik cik var pārbaudīt uzšūpinot. Iespējams, ka jāiedod vēl nočekot kādam lielākam speciālistam.

ux - pēdējā laikā esmu nedaudz steigā tāpēc gaisa spiedienu vairs katru rītu nepārbaudu, jo pēc pieredzes zinu, ka svārstās max 0,2 bar robežās, ka šķiet pieņemami, lai gan kas zina, varbūt tiešām tur tā problēma. Vispār ja tāds jautājums paceļas - cik pūst? Līdz šim esmu pūtis tos pašus 2 bar gan priekšā gan aizmugurē, nu vismaz vienatnē braucot.

Offline

z-puse
20. Jul 2018, 10:31#32126

Kopš: 30. May 2014

Ziņojumi: 38

Braucu ar: NC750x, trx

bija ļoti līdzīgas sajūtas pēc svaigi uzmontētām PR4 riepām. sajūtas sāka samazināties līdz ar riepas (galvenokārt aizmugurējās) dilšanu
līdz tam virsū stāvēja rūpnīcas riepiņas (neatminos kādas), bet tīri vizuāli to šķērsprofils bija ar lielāku rādiusu. Uzmontēju gan priekšā gan pakaļā PR4. pie sevis vēl nodomāju kādēļ viņas ar tik mazu ķērsprofila rādiusu. jau nodomāju, ka mazāks riepas platums uzmontēts - nē viss pēc grāmatas. Nu labi braukšu, tad jau redzēs. tikko izbraucu norgi 6k - riepa jau krietni padilusi un sajūtas arī pazudušas
spiedienu gan turu lielāku 2.5-2.8

Offline

viesic
20. Jul 2018, 10:34#32127

Kopš: 15. Apr 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 160

Braucu ar: cbr900 un xr600


20 Jul 2018, 10:08:40 RadekSkylark rakstīja:

cik pūst? Līdz šim esmu pūtis tos pašus 2 bar gan priekšā gan aizmugurē, nu vismaz vienatnē braucot.

2 bar ir par maz, tev pēc kataloga ir jābūt 2.5 prieksā un 2.9 aizmugurē.

Offline

RadekSkylark
20. Jul 2018, 12:36#32128

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 425

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8

z-puse - Šīm arī šķērsprofils šķiet diezgan mazu rādiusu ()bilde, lai gan es nezinu - varbūt tāds arī ir normāls.

viesic - zinu, ka jābūt vairāk. Jautāju tagad vēlreiz, jo pirms kāda laika šo jautājumu biju uzdevis te pat forumā un citi biedri, kas šķiet zina ko runā, ieteica tomēr turēt mazāku spiedienu, jo tie it kā ir piemēroti nokrautam mocim ar pasažieri.

Offline

z-puse
20. Jul 2018, 13:19#32129

Kopš: 30. May 2014

Ziņojumi: 38

Braucu ar: NC750x, trx


20 Jul 2018, 12:36:12 RadekSkylark rakstīja:
z-puse - Šīm arī šķērsprofils šķiet diezgan mazu rādiusu ()bilde, lai gan es nezinu - varbūt tāds arī ir normāls.

viesic - zinu, ka jābūt vairāk. Jautāju tagad vēlreiz, jo pirms kāda laika šo jautājumu biju uzdevis te pat forumā un citi biedri, kas šķiet zina ko runā, ieteica tomēr turēt mazāku spiedienu, jo tie it kā ir piemēroti nokrautam mocim ar pasažieri.

links "klibo", bet citās bildēs arī PR5 izskatās ar nedaudz "olveidīgu" centrālo daļu. Par jau minētām savām sajūtām - tās bija līdzīgas Tevis aprakstītām. sākumā likās, ka taisni vispār nemāku vairs pabraukt, mocis staigā un zvalstās kā pašam patīk. par līkumiem vispār nerunāsim - mocim jāsāk taisnoties - a šis grib gāzties vēl vairāk Es pieļauju domu, ka Tavas sajūtas ir vienkārši sekas salīdzinot šī brīža situāciju ar to kā bija agrāk, kaut arī patiesībā viss ir OK. līdzīgi bija man. neticu stāstiem par gultņiem un amīšiem, kas pēķšņi aizgāja pa pieskari no riepu nomaiņas. Vēl jāpiebilst, ka riepu gumija visticamāk arī spēlē savu lomu un PR riepām tā ir nedaudz specifiska. Par spiedienu riepās. negribu ne mirkli apšaubīt veču zināšanas (no viņu pieredzes), tomēr uzsatu, ka rūpnīcas konstrukturu un speciālistu kā arī riepu ražotāju pieredze, zināšanas un izmēģinājumi arī nav gluži zemē metami. Intereses pēc paprovē iepumpēt tik cik prasa ražotājs ... pēc tam varēsi izlaist ārā, ja liksies pa daudz

Offline

budzis
20. Jul 2018, 14:20#32130

Kopš: 25. Aug 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 233

Braucu ar: TT


20 Jul 2018, 12:36:12 RadekSkylark rakstīja:
... tie it kā ir piemēroti nokrautam mocim ar pasažieri.


Jā, tieši tā. Un turpinājumā ir cipars - virs 100kg.
Normāls latvietis ar normālu ekipējumu un bagāžas kasti, pat tukšu, kā reiz ir 100+ kg.

Offline

RadekSkylark
20. Jul 2018, 16:31#32131

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 425

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8

Pamēģināšu iepumpēt atbilstoši manuālim un pačekošu sajūtas. Varbūt tiešām vajag vairāk spiediena.

Piekrītu par rūpnīcas konstruktoriem, tomēr domāju, ka noteikti optimālais spiediens katrai situācijai ir atkarīgs no daudz parametriem un velns viņ zina kādiem parametriem uzdoti spiedieni manuāli. Pieņemot, ka viņi raksta, ka var moci nokraut ar ~180kg (braucēji + bagāža), kā arī braukt ar diezgan lielu ātrumu, nebūtu brīnums, ka spiedieni tik tiešām ir doti šim "visslogotākajam" gadījumam, lai tā pārvietoties ar moci nudien ir droši.

Paldies visiem par palīdzību. Paspēlēšos nedaudz ar spiedienu un redzēs kā būs. Brīvdienās vēl izraustīšu moci ar domu par gultņiem un varbūt pacentīšos jaunnedēl atrādīt kādam lielākam specam tos amortiņus.

Veiksmi visiem - braucam droši!

Offline

mstrg
20. Jul 2018, 16:56#32132

Kopš: 02. Sep 2017

Ziņojumi: 25

Braucu ar:

Jautājums sakarā ar inžektora sv650 - ir doma pieregulēt droseļu sinhronizāciju. Cik skatos, tad tā tiek regulēta tik ar vienu skrūvi, kura savukārt regulē tikai priekšējo droseli, aizmugurējā droseļa stāvokli regulē ar tukšgaitas skrūvi. No manuāļa - tukšgaitai ir jābūt 1300.

Kas notiek ja visu saregulē uz 1300 apgriezieniem, bet pēc tam tukšgaitas apgriezienus paceļ un brauc uz 1500-1600? Sinhronizācija nojūk?

Vai arī, lai brauktu pie 1500-1600 tukšgaitas apgriezieniem, sinhronizācija attiecīgi jāveic pie tiem? (skan kā loģiskākais variants)

ps. pacelt apgriezienus gribas, jo pēc manuāļa 1300 apgriezieniem mocis bez sajūga slāpst nost, tomēr pie 1500 brauc normāli.

Offline

mexa
20. Jul 2018, 21:20#32133

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Saremontee nevis aizmeeree defektu

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

RadekSkylark
21. Jul 2018, 18:05#32134

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 425

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8

Labdien, biedri.

Neliels feedback par iepriekšaprakstīto problēmu.

Šodien piepumpēju riepas līdz ~2,5bar priekšā un ~2,9bar aizmugurē, kas praktiski atbilst manuālī ieteiktajām vērtībām un pēc pirmā izbrauciena varu teikt - diena pret nakti.

Jāatzīst, ka arī manis iepriekš aprakstītā problēma ar dīvaino priekšējās riepas uzvedību nebija izteikti jūtama katrā brauciena - bija braucieni, kurā šo problēmu praktiski nemanīju, bet bija arī tādi, kuros bija reāls mīziens likt to moci kaut nedaudz slīpi.

Pēc šodien brauciena ar kārtīgi uzpumpētām riepām sajūtas bija ļoti labas - likās, ka riepa ir daudz stabilāka un, lai gan tik un tā nedaudz bija sajūta, ka sasniedzot zināmu sagāzumu mocis grib vēl vairāk sagāzties pats no sevis, tā sajūta bija ļoti vāja, savukārt bija labi jūtams, cik stabili riepa ieņem trajektoriju pa radiusu, pa kuru tā grib braukt, praktiski nekādā veidā nenostaigājot. Tagad tā domājot šķiet pa gandrīz loģiski, ka par maz piepumpēta riepa varētu pie zināma moča sagāzuma "noļodzīties" dēl sānspiediena un tādējadi arī to moci sagāzt vēl vairāk, ka izskaidrotu manas līdzšinējās sajūtas. Tomēr tagad ar normāliem spiedieniem riepās bija sajūta, ka kur tu tam mocim liec braukt, tur viņš brauc.

Jācer, ka šī sajūta nemainīsies. Secinājums, protams, tikai viens - neskatoties uz dažādu braucēju rekomendācijām ja kaut kas neapmierina, jāpatestē dažādi spiedieni riepās sākot ar manuālī piedāvātajiem.

Liels paldies visiem par viedokli!

[ Šo ziņu laboja RadekSkylark, 21 Jul 2018, 18:07:20 ]

Offline

LilAnry
23. Jul 2018, 19:42#32135

Kopš: 30. Apr 2018

No: Jūrmala

Ziņojumi: 29

Braucu ar: Monster 600

Sveiki, cienijamie spečuki, ir problēma ar CDI suzuki motociklam, cik lasīju ārzemju forumos ir iespēja to salabot pārlodējot kondensatorus vai ko tādu. Šim CDI noņemas vāciņš un visai shēmai jau tiek uzreiz klāt, ir kādi ieteikumi pie kā griezties, kas to varētu izdarīt?
CDI Suzuki 32900-44410, lietotam cena ebay ir 200+€, tāpēc sākumā meklēju kā salabot, jo pieļauju, ka tā būs lētāk.
Anrijs 27707979

[ Šo ziņu laboja LilAnry, 23 Jul 2018, 19:43:35 ]

Offline

Naits
23. Jul 2018, 22:00#32136

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Painteresējies vai Ignitech nepiedāvā ko Tavam mocim, labi produkti, adekvātas cenas. Uz ēpastiem atbild sazināties viegli. Ir iespēja arī paņemt regulējamu par nedaudz lielāku ciparu.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Sviestrocis
23. Jul 2018, 23:22#32137

Kopš: 17. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 9

Braucu ar: HD Night Rod

Labvakar, kungi.

man tāds iesācēja jautājums:
Cik bieži (vidēji) pārbaudat eļļas līmeni savam ugunskrēslam? Un vai regulāri sanāk to papildināt vai arī nav tāda nepieciešamība, vienkārši regulāri nomainiet eļļu un nekāda papildināšana nav nepieciešama?

Offline

AustrisD
23. Jul 2018, 23:24#32138

Kopš: 20. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 41

Braucu ar: Honda CBR600F4I 2005

Honda cbr 600 rr 2005 gada mocim grūti slēfzas ātrumi takā bik ķeras.

Offline

mezamaris
24. Jul 2018, 08:33#32139

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Vari pamainīt eļļu,bet baidos,ka būs vajadzīga ķirurģiska iejaukšanās.

Offline

baigais
24. Jul 2018, 23:50#32140

Kopš: 01. Apr 2012

Ziņojumi: 35

Braucu ar: 13

Buveju piekabei kasti! Planoju likt mitrumizturigo finieri, uz sturiem gribu likt nosedzosos sturus no aluminija, tas viss bez problemam, bet ko darit ar sturiem, kur nav 90’? Saja gadijuma tie ir divi uz jumta prieksgala, kur velama ari kaut kada lietus izturiba! Ir kaut kadi elastigie sturi vai kaut kas tml?

Offline