Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: BMW Motorrad
Autors | Ziņojums |
Auser | | Kopš: 19. May 2011
No: Baloži
Ziņojumi: 509
Braucu ar: ar dūšīgu dāmu vārdā KeiTija-M
|
03 Jun 2014, 21:38:43 Caramba rakstīja:
Sveikiņi motorradu dīdītāji
Apsveru domu iegādāt R1200GS Adventūri. Vai varat pastāstīt, kur ko tam skatīt, pērkot(jaunu, pagaidām, vēl nevaru atļauties)? Kādus nobraukumus skatīt? Varbūt var ar kādu, kam tāds braucamais ir, izbraukt kādu loku, atlīdzinot graudā vai naudā. Varu iedot pamēģināt KTM 950 Adventūri.
Ko Tu sagidi no BMW 1200 vai 800 GS-iem? Man jau liekas, ka 990 ADV piedāvā visu to pašu vēl ar uzviju. Labi, pieļauju, ka ar 1200GS-u būs ērtāk apbraukt Eiropai apkārt pa trotuāru, bet tam mērķim ir arī piemērotāki moči.
----------------- Dzīve dota 1reiz. Vajag nodzīvot to tā, lai tur augšā visi būtu uz pakaļas un teiktu: atkārto vēlreiz. | Offline | | |
marcis | | Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2652
Braucu ar: S1000XR, RS50
|
04 Jun 2014, 09:49:45 Auser rakstīja:
03 Jun 2014, 21:38:43 Caramba rakstīja:
Sveikiņi motorradu dīdītāji
Apsveru domu iegādāt R1200GS Adventūri. Vai varat pastāstīt, kur ko tam skatīt, pērkot(jaunu, pagaidām, vēl nevaru atļauties)? Kādus nobraukumus skatīt? Varbūt var ar kādu, kam tāds braucamais ir, izbraukt kādu loku, atlīdzinot graudā vai naudā. Varu iedot pamēģināt KTM 950 Adventūri.
Ko Tu sagidi no BMW 1200 vai 800 GS-iem? Man jau liekas, ka 990 ADV piedāvā visu to pašu vēl ar uzviju. Labi, pieļauju, ka ar 1200GS-u būs ērtāk apbraukt Eiropai apkārt pa trotuāru, bet tam mērķim ir arī piemērotāki moči.
Kas ir tā 'uzvija' KTM
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
| Offline | | |
Ex | | Kopš: 14. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 471
Braucu ar: BMW F800GS, KTM 300 EXC
|
04 Jun 2014, 09:04:49 Sliktais rakstīja:
Visi tik gudri, tik gudri...
F800GS un R1200GS ir pilnīgi dažādi moči. Ar mazo pa mežiem, grantenēm, tur viņam stihija. Ceļojumā ar mazo braukt daudz tkm un pa asfaltu, da nu nax. Ar lielo pilnīgi otrādi, pa mežiem ampelēties nav domāts, ja plāno tālos gabalus, tad gan ir Ok. Par ceļa seguma kvalitāti nav jāuztraucās.
Kas jāskatās? Pa lielam, lai nav nojāts, km daudzums nav īpaši svarīgs, svarīgāka ir iepriekšējā īpašnieka attieksme.
Labāk jau modeļus no '10 gada ar jauno motoru, pārējais papildaprīkojums kā kuram patīk.
F800GSA - par grantenēm ir taisnība, bet der arī tāliem ceļojumiem un ir gana ērts, pēc izmēriem nav mazāks par 1200GS, protams jauda nav tik liela un neder maukšanai pa bāni ar 180+, protams arī vieglāks
Galvenais ir izvēlēties kas ir pamatā, asfalts vai gruns un uzlikt atbilstošu gumiju. Meža gumija ierobežo max ātrumu pa asfaltu un ir skaļāka, bet ar šosejas gumiju mežā | Offline | | |
|
Auser | | Kopš: 19. May 2011
No: Baloži
Ziņojumi: 509
Braucu ar: ar dūšīgu dāmu vārdā KeiTija-M
|
04 Jun 2014, 09:55:15 marcis rakstīja:
04 Jun 2014, 09:49:45 Auser rakstīja:
03 Jun 2014, 21:38:43 Caramba rakstīja:
Sveikiņi motorradu dīdītāji
Apsveru domu iegādāt R1200GS Adventūri. Vai varat pastāstīt, kur ko tam skatīt, pērkot(jaunu, pagaidām, vēl nevaru atļauties)? Kādus nobraukumus skatīt? Varbūt var ar kādu, kam tāds braucamais ir, izbraukt kādu loku, atlīdzinot graudā vai naudā. Varu iedot pamēģināt KTM 950 Adventūri.
Ko Tu sagidi no BMW 1200 vai 800 GS-iem? Man jau liekas, ka 990 ADV piedāvā visu to pašu vēl ar uzviju. Labi, pieļauju, ka ar 1200GS-u būs ērtāk apbraukt Eiropai apkārt pa trotuāru, bet tam mērķim ir arī piemērotāki moči.
Kas ir tā 'uzvija' KTM
Galvenā un vissvarīgākā - amortizācija. Nezinu par 1200 (bet to es mežā neesmu redzējis), bet 800-am ieliek vienos vārtos. Galvenais pluss pret 1200 ir svars. Tas ir tikai mans viedoklis, kas balstīts uz to, ko es sagaidu no moča un kur un kā es to gribu lietot. Protams uz asfalta un gludas grantenes visiem šiem močiem amortizācija ir OK. Knjigu chital.[ Šo ziņu laboja Auser, 04 Jun 2014, 10:25:19 ]
----------------- Dzīve dota 1reiz. Vajag nodzīvot to tā, lai tur augšā visi būtu uz pakaļas un teiktu: atkārto vēlreiz. | Offline | | |
marcis | | Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2652
Braucu ar: S1000XR, RS50
|
04 Jun 2014, 10:00:30 Ex rakstīja:
04 Jun 2014, 09:04:49 Sliktais rakstīja:
Visi tik gudri, tik gudri...
F800GS un R1200GS ir pilnīgi dažādi moči. Ar mazo pa mežiem, grantenēm, tur viņam stihija. Ceļojumā ar mazo braukt daudz tkm un pa asfaltu, da nu nax. Ar lielo pilnīgi otrādi, pa mežiem ampelēties nav domāts, ja plāno tālos gabalus, tad gan ir Ok. Par ceļa seguma kvalitāti nav jāuztraucās.
Kas jāskatās? Pa lielam, lai nav nojāts, km daudzums nav īpaši svarīgs, svarīgāka ir iepriekšējā īpašnieka attieksme.
Labāk jau modeļus no '10 gada ar jauno motoru, pārējais papildaprīkojums kā kuram patīk.
F800GSA - par grantenēm ir taisnība, bet der arī tāliem ceļojumiem un ir gana ērts, pēc izmēriem nav mazāks par 1200GS, protams jauda nav tik liela un neder maukšanai pa bāni ar 180+, protams arī vieglāks
Galvenais ir izvēlēties kas ir pamatā, asfalts vai gruns un uzlikt atbilstošu gumiju. Meža gumija ierobežo max ātrumu pa asfaltu un ir skaļāka, bet ar šosejas gumiju mežā
Jā, GSu pērk, lai mauktu pa bāni ar 180+
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
| Offline | | |
nagan | | Kopš: 27. Sep 2012
Ziņojumi: 184
Braucu ar: R1200GS
| esmu ķeceris un runāju:
jā jā jā man patīk ļaudis, kuri brauc ar Kāķa 9xx Adventūri un kuriem gribās resnīti gāesu, bet jaunu nēnē
ja tas kātē ems nav nojāts līdz klibam ēzelim, tad problemātika pēc definīcijas dīvaina - tie ir vienas klases aparāti un abi ir vairāk, kā cienījami | Offline | | |
freerider | | Kopš: 07. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 279
Braucu ar: BMW boxer
| 03 Jun 2014, 21:38:43 Caramba rakstīja:
Sveikiņi motorradu dīdītāji
Apsveru domu iegādāt R1200GS Adventūri. Vai varat pastāstīt, kur ko tam skatīt, pērkot(jaunu, pagaidām, vēl nevaru atļauties)? Kādus nobraukumus skatīt? Varbūt var ar kādu, kam tāds braucamais ir, izbraukt kādu loku, atlīdzinot graudā vai naudā. Varu iedot pamēģināt KTM 950 Adventūri.
Tātad saprotu ka runa iet par GS/GSA līdz 2013/2014 gadam.
No 2010. gada 110zs, līdz tam 98Zs vai 105ZS(2008.)
GSA augstāks par 2 cm(svarīgi ja augums ir zem 180cm)
GSA ir liela bāka(laikam ap 30l bija)
Ja vēlies izbraukt, ss.lv ir vismaz 2 sludekļi, aizbrauc ciemos un izbrauc.BM autā var dabūt uz testu tikai jaunos modeļus.
GS 800 vairāk domāts vienam braucējam, vairāk mežiem un grantij.
GS/GSA 1200 var doties ceļojumā arī divatā, komforta ziņā laikam jau nepārspējams, ne jau velti piemēram Anglijā pārdotākais mocis! Uz grants ir pārliecinošs! Meži- Nē!
GS vieglāks, ērtāks pilsētā.
Noteikti meklējot moci izvēlies ar ESA! Ļoti laba fīča!
Oriģinālie alumīnija koferi ir ļoti dārgi, tādēļ labi ja tie jau būtu uz moča, kuru pirksi.
50000km nav nekas šim bokserim, ja vien iepriekšējie saimnieki ir laicīgi visu darāmo darījuši.
Var vest arī no Anglijas izsolēm(piemēram www.copart.co.uk
Jāmaina tikai luktura stikls , pārējais programmējas uz km!
Jā, KTM un BMW manuprāt ir diena pret nakti, bet katram jau savs [ Šo ziņu laboja freerider, 04 Jun 2014, 10:37:34 ]
----------------- Auto/moto izsekošanas iekērtas.
---------------------------------
Dzīvē uzvar tikai tas, kas muļķis. Citi redz pārlieku daudz šķēršļu un zaudē drosmi jau pirms sākšanas /Remarks/ | Offline | | |
Auser | | Kopš: 19. May 2011
No: Baloži
Ziņojumi: 509
Braucu ar: ar dūšīgu dāmu vārdā KeiTija-M
| Bet nav īsti korekti salīdzināt KTM 950/990 adv ar BMW 1200, ne ar Gs, ne ar GSA. BMW 1200 GS/GSA tad drīzāk jāsalīdzina ar Yamas lielo Tamāru vai Trumpja lielo Tīģeri, Hondas Crosstūrers 1200 arī derēs varbūt. Ar KTM tad salīdzināmāks ir 800GS vai HP2. Tie ir moči ar līdzīgu mērķi un pielietojumu.
Lai gan visa šitā ir tukša muldēšana, jo 90+% no visiem pieminētajiem močiem Eiropā neko vairāk par asfaltu nav redzējuši.
----------------- Dzīve dota 1reiz. Vajag nodzīvot to tā, lai tur augšā visi būtu uz pakaļas un teiktu: atkārto vēlreiz. | Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
04 Jun 2014, 09:49:45 Auser rakstīja:
Man jau liekas, ka 990 ADV piedāvā visu to pašu vēl ar uzviju. Labi, pieļauju, ka ar 1200GS-u būs ērtāk apbraukt Eiropai apkārt pa trotuāru.
Nu ja, par to uzviju pirms kādiem sešiem gadiem lasīju: lielāks degvielas patēriņš, gemars ar ķēdi, tas vēl visādi kasjaki
Vispār jau ar R1200GS brauc pa šoseju, granteni un citiem ceļiem, nevis pa trotuāru, ja nu kāds ieraugot dubļu pančku to nevar apbraukt, tad intereses ir pilnīgi pretējas, bet gan jau uz Eiropu var atrast kādu taciņu pa dubļiem, purviem un vēl visādām atrakcijām, tikai tad attiecīgi jāsagatovo pasažiere (ja piedalās)
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
Caramba | | Kopš: 24. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 52
Braucu ar: BMW R1200GSA
| Nu nagans dod. Klibs ēzelis. Nu, ja nav ko teikt, tad labāk paklusē.
KTM Adventūres man ir 3 bijušas 2vi 990(viens nullīte) un tagad 950.Par mežu piekrītu, ir labi. Bet, mežm ir kudi lētāki un nesalīdzināmi vieglāki arkli. Pa štrāsi nu baigi soso. Garākos gabalos gurst kājas un pēcpuse paliek nejūtīga. Ātrums virs 130 nav komfortabls ar visu touring stiklu. Ar Āfriku bija komfortablāk pa štrāsi, tik tai salīdzinoši jaudas nav. Sup.ten 750 jauda biš vairāk, bet arī nepatīk štrāse.
GSA 800 negribu. Skatījos uz Varadero xl, bet ar to no piķa nost līst arī kkā strjomno. | Offline | | |
Gasjs | | Kopš: 17. Jun 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 265
Braucu ar: agronoma sapni (BMW R1200GS Adventure LC)
| Jāiekakā kaukas man arī reiz pa 100 gadiem.
1. Mārci - apsveikts ar jaunu braucamo.
2. BMW R1200GS ir baigi foršs, viegli vadāms ielinieks, kurš ir arī ļoti ērts ceļojums. Piekrītu tekstam, ka >90% lielo GS neko sliktāku par izdangātu zemes ceļu nav redzējuši un neredzēs.
BTW knapi 53kkm un jau prasās pirmais nopietnais remonts. Apsildāmās ručkas nosprāga. | Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
04 Jun 2014, 20:39:59 Gasjs rakstīja:
Jāiekakā kaukas man arī reiz pa 100 gadiem.
1. Mārci - apsveikts ar jaunu braucamo.
2. BMW R1200GS ir baigi foršs, viegli vadāms ielinieks, kurš ir arī ļoti ērts ceļojums. Piekrītu tekstam, ka >90% lielo GS neko sliktāku par izdangātu zemes ceļu nav redzējuši un neredzēs.
BTW knapi 53kkm un jau prasās pirmais nopietnais remonts. Apsildāmās ručkas nosprāga.
Mārcis vēl nav atrādījis "paturi alu, iedo izbrauGt" , tā ka neskaitās ;
Par tūrisma moci piekrītu 100%, tam arī šams paredzēts;
Remonts gan ir nepieciešams, tālāk braukt nevar , kaut gan es apsildāmās "ručkas" esmu izmanojis labi ja pāris reizes
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
Niksons | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
| GS ir kā x5/6. It kā "džips", bet nu vairāk kā pa norasojušu mauriņu ar to forsēt vienkārši nevajag. Nē, nu var jau, bet nevajag. Tās ierīces ir domātas citiem mērķiem.
Tāds mans viedoklis no malas.
Vispār tas koncepts (gs-u un iksu) man ir diezgan skaidrs - pats braucu at lolvo xc .
Lai gan tālajiem, skaistajiem ceļojumiem daaaaudz foršāks ir RT. Es droši zinu . Bet piemēram, ap Bērzkrogu, arī uz tā saucamā asfalta, ar standarta piekares dranduļetu (vienalga - moci vai autosu) darīt nav ko.
Un arī TUR - R-jevropā vietām mazo ceļa segums ir vnk anāls. Tā kā GS-am ir vieta arī uz melnā seguma.
Un tagad sāciet vilkt arā video, kur kkādi meža dīvainīši ar R1 uz pupmenēm mauc pa tuxnesi
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline | | |
coolinsh | | Kopš: 14. Aug 2008
Ziņojumi: 576
Braucu ar: BMW R1200GS Adventure
| Protams, protams ar GSu nevar pabraukt pa bezceļu..
Lūk jaunieši https://www.youtube.com/watch?v=iOQJ5qp4-Nk
----------------- The more I learn about women, the more I love my motorcycle!
| Offline | | |
nagan | | Kopš: 27. Sep 2012
Ziņojumi: 184
Braucu ar: R1200GS
| nagans ir īpaši naidīgs un šauj tiešā tēmējumā
esot bijuši aš trīs 9xx kātēēmi
mani draugi tos kapļus mauc līdz 100k un ar vēl nemaina..
tagad griboties lietotu gāesu un uzreiz gsa...
nu kā tā varēja veselas trīs(!!) reizes kļūdīties ar izvēli
Kātēēms ir absolūti perfekts aparāts ar noslieci uz sliktu ceļu
tur varētu zirgoties vēl un vēl
| Offline | | |
Auser | | Kopš: 19. May 2011
No: Baloži
Ziņojumi: 509
Braucu ar: ar dūšīgu dāmu vārdā KeiTija-M
| Kkā mums ar Slikto allažiņ sanāk opozitoriski viedokļi. Nu gluži kā BMW R. Par 1200 neko nezinu, bet par 800-to bembi lielā kāča ir labāka. Jā lielāks degvielas patēriņš, bet motocikls vispār ir šausmīgi dārga padarīšana, tāpēc tas nav arguments. Kāpēc diez tie puiši, kas brauca uz Austrāliju, izvēlējās tieši tos močus ar kuriem viņi brauca. Laikam jau bija vispiemērotākie tam maršrutam.
----------------- Dzīve dota 1reiz. Vajag nodzīvot to tā, lai tur augšā visi būtu uz pakaļas un teiktu: atkārto vēlreiz. | Offline | | |
marcis | | Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2652
Braucu ar: S1000XR, RS50
|
05 Jun 2014, 00:15:40 Auser rakstīja:
Kkā mums ar Slikto allažiņ sanāk opozitoriski viedokļi. Nu gluži kā BMW R. Par 1200 neko nezinu, bet par 800-to bembi lielā kāča ir labāka. Jā lielāks degvielas patēriņš, bet motocikls vispār ir šausmīgi dārga padarīšana, tāpēc tas nav arguments. Kāpēc diez tie puiši, kas brauca uz Austrāliju, izvēlējās tieši tos močus ar kuriem viņi brauca. Laikam jau bija vispiemērotākie tam maršrutam.
Tie puiši arī gāja pie BM Auto runāt. KTM iedeva labāku cenu.
Kad šie puiši brauc izmmēģinājuma braucienā ap Baltijas jūru tad viens (jauns) KTM nosprāga, liekas, vēl Latvijā
F800GS un 990 Adventūre ir moči no dažādām planētām.
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
| Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Šķiet, ka viens no nereālākajiem uzdevumiem pasaulē, ir pārliecināt bmw fanu par to, ka eksistē arī citi līdzvērtīgi motocikli, dikusija tik pat produktīva, kā ar jehovas lieciniekiem
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Vater | | Kopš: 24. Sep 2013
Ziņojumi: 110
Braucu ar: Drūmajām Klasikām (c) un Motorrad
|
05 Jun 2014, 00:15:40 Auser rakstīja:
Kkā mums ar Slikto allažiņ sanāk opozitoriski viedokļi. Nu gluži kā BMW R. Par 1200 neko nezinu, bet par 800-to bembi lielā kāča ir labāka. Jā lielāks degvielas patēriņš, bet motocikls vispār ir šausmīgi dārga padarīšana, tāpēc tas nav arguments. Kāpēc diez tie puiši, kas brauca uz Austrāliju, izvēlējās tieši tos močus ar kuriem viņi brauca. Laikam jau bija vispiemērotākie tam maršrutam.
Viss jau būtu forši, tikai nez kāpē Kā Tikt Mājās gan Austrālijas braucienā. gan Baizeļu Rumānijas ekskusijā zuda hidrauliskais sajūgs?!
| Offline | | |
marcis | | Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2652
Braucu ar: S1000XR, RS50
|
05 Jun 2014, 00:57:25 Archy96 rakstīja:
Šķiet, ka viens no nereālākajiem uzdevumiem pasaulē, ir pārliecināt bmw fanu par to, ka eksistē arī citi līdzvērtīgi motocikli, dikusija tik pat produktīva, kā ar jehovas lieciniekiem
Ārčij, neviens bembists jau šeit pastāvīgi negāna citas markas. Mazliet sašumējas, ja kāds iedomājas, ka citas ir labākas par bmw
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
| Offline | | |
|
|