Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: BMW Motorrad

AutorsZiņojums
Auser
04. Jun 2014, 09:49#3201

Kopš: 19. May 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 509

Braucu ar: ar dūšīgu dāmu vārdā KeiTija-M


03 Jun 2014, 21:38:43 Caramba rakstīja:
Sveikiņi motorradu dīdītāji
Apsveru domu iegādāt R1200GS Adventūri. Vai varat pastāstīt, kur ko tam skatīt, pērkot(jaunu, pagaidām, vēl nevaru atļauties)? Kādus nobraukumus skatīt? Varbūt var ar kādu, kam tāds braucamais ir, izbraukt kādu loku, atlīdzinot graudā vai naudā. Varu iedot pamēģināt KTM 950 Adventūri.

Ko Tu sagidi no BMW 1200 vai 800 GS-iem? Man jau liekas, ka 990 ADV piedāvā visu to pašu vēl ar uzviju. Labi, pieļauju, ka ar 1200GS-u būs ērtāk apbraukt Eiropai apkārt pa trotuāru, bet tam mērķim ir arī piemērotāki moči.

-----------------
Dzīve dota 1reiz. Vajag nodzīvot to tā, lai tur augšā visi būtu uz pakaļas un teiktu: atkārto vēlreiz.

Offline

marcis
04. Jun 2014, 09:55#3202

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


04 Jun 2014, 09:49:45 Auser rakstīja:

03 Jun 2014, 21:38:43 Caramba rakstīja:
Sveikiņi motorradu dīdītāji
Apsveru domu iegādāt R1200GS Adventūri. Vai varat pastāstīt, kur ko tam skatīt, pērkot(jaunu, pagaidām, vēl nevaru atļauties)? Kādus nobraukumus skatīt? Varbūt var ar kādu, kam tāds braucamais ir, izbraukt kādu loku, atlīdzinot graudā vai naudā. Varu iedot pamēģināt KTM 950 Adventūri.

Ko Tu sagidi no BMW 1200 vai 800 GS-iem? Man jau liekas, ka 990 ADV piedāvā visu to pašu vēl ar uzviju. Labi, pieļauju, ka ar 1200GS-u būs ērtāk apbraukt Eiropai apkārt pa trotuāru, bet tam mērķim ir arī piemērotāki moči.


Kas ir tā 'uzvija' KTM

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

Ex
04. Jun 2014, 10:00#3203

Kopš: 14. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 471

Braucu ar: BMW F800GS, KTM 300 EXC


04 Jun 2014, 09:04:49 Sliktais rakstīja:
Visi tik gudri, tik gudri...
F800GS un R1200GS ir pilnīgi dažādi moči. Ar mazo pa mežiem, grantenēm, tur viņam stihija. Ceļojumā ar mazo braukt daudz tkm un pa asfaltu, da nu nax. Ar lielo pilnīgi otrādi, pa mežiem ampelēties nav domāts, ja plāno tālos gabalus, tad gan ir Ok. Par ceļa seguma kvalitāti nav jāuztraucās.
Kas jāskatās? Pa lielam, lai nav nojāts, km daudzums nav īpaši svarīgs, svarīgāka ir iepriekšējā īpašnieka attieksme.
Labāk jau modeļus no '10 gada ar jauno motoru, pārējais papildaprīkojums kā kuram patīk.


F800GSA - par grantenēm ir taisnība, bet der arī tāliem ceļojumiem un ir gana ērts, pēc izmēriem nav mazāks par 1200GS, protams jauda nav tik liela un neder maukšanai pa bāni ar 180+, protams arī vieglāks
Galvenais ir izvēlēties kas ir pamatā, asfalts vai gruns un uzlikt atbilstošu gumiju. Meža gumija ierobežo max ātrumu pa asfaltu un ir skaļāka, bet ar šosejas gumiju mežā

Offline

Auser
04. Jun 2014, 10:17#3204

Kopš: 19. May 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 509

Braucu ar: ar dūšīgu dāmu vārdā KeiTija-M


04 Jun 2014, 09:55:15 marcis rakstīja:

04 Jun 2014, 09:49:45 Auser rakstīja:

03 Jun 2014, 21:38:43 Caramba rakstīja:
Sveikiņi motorradu dīdītāji
Apsveru domu iegādāt R1200GS Adventūri. Vai varat pastāstīt, kur ko tam skatīt, pērkot(jaunu, pagaidām, vēl nevaru atļauties)? Kādus nobraukumus skatīt? Varbūt var ar kādu, kam tāds braucamais ir, izbraukt kādu loku, atlīdzinot graudā vai naudā. Varu iedot pamēģināt KTM 950 Adventūri.

Ko Tu sagidi no BMW 1200 vai 800 GS-iem? Man jau liekas, ka 990 ADV piedāvā visu to pašu vēl ar uzviju. Labi, pieļauju, ka ar 1200GS-u būs ērtāk apbraukt Eiropai apkārt pa trotuāru, bet tam mērķim ir arī piemērotāki moči.


Kas ir tā 'uzvija' KTM

Galvenā un vissvarīgākā - amortizācija. Nezinu par 1200 (bet to es mežā neesmu redzējis), bet 800-am ieliek vienos vārtos. Galvenais pluss pret 1200 ir svars. Tas ir tikai mans viedoklis, kas balstīts uz to, ko es sagaidu no moča un kur un kā es to gribu lietot. Protams uz asfalta un gludas grantenes visiem šiem močiem amortizācija ir OK. Knjigu chital.

[ Šo ziņu laboja Auser, 04 Jun 2014, 10:25:19 ]



-----------------
Dzīve dota 1reiz. Vajag nodzīvot to tā, lai tur augšā visi būtu uz pakaļas un teiktu: atkārto vēlreiz.

Offline

marcis
04. Jun 2014, 10:17#3205

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


04 Jun 2014, 10:00:30 Ex rakstīja:

04 Jun 2014, 09:04:49 Sliktais rakstīja:
Visi tik gudri, tik gudri...
F800GS un R1200GS ir pilnīgi dažādi moči. Ar mazo pa mežiem, grantenēm, tur viņam stihija. Ceļojumā ar mazo braukt daudz tkm un pa asfaltu, da nu nax. Ar lielo pilnīgi otrādi, pa mežiem ampelēties nav domāts, ja plāno tālos gabalus, tad gan ir Ok. Par ceļa seguma kvalitāti nav jāuztraucās.
Kas jāskatās? Pa lielam, lai nav nojāts, km daudzums nav īpaši svarīgs, svarīgāka ir iepriekšējā īpašnieka attieksme.
Labāk jau modeļus no '10 gada ar jauno motoru, pārējais papildaprīkojums kā kuram patīk.


F800GSA - par grantenēm ir taisnība, bet der arī tāliem ceļojumiem un ir gana ērts, pēc izmēriem nav mazāks par 1200GS, protams jauda nav tik liela un neder maukšanai pa bāni ar 180+, protams arī vieglāks
Galvenais ir izvēlēties kas ir pamatā, asfalts vai gruns un uzlikt atbilstošu gumiju. Meža gumija ierobežo max ātrumu pa asfaltu un ir skaļāka, bet ar šosejas gumiju mežā


Jā, GSu pērk, lai mauktu pa bāni ar 180+

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

nagan
04. Jun 2014, 10:19#3206

Kopš: 27. Sep 2012

Ziņojumi: 184

Braucu ar: R1200GS

esmu ķeceris un runāju:
jā jā jā man patīk ļaudis, kuri brauc ar Kāķa 9xx Adventūri un kuriem gribās resnīti gāesu, bet jaunu nēnē
ja tas kātē ems nav nojāts līdz klibam ēzelim, tad problemātika pēc definīcijas dīvaina - tie ir vienas klases aparāti un abi ir vairāk, kā cienījami

Offline

freerider
04. Jun 2014, 10:34#3207

Kopš: 07. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 279

Braucu ar: BMW boxer

03 Jun 2014, 21:38:43 Caramba rakstīja:
Sveikiņi motorradu dīdītāji
Apsveru domu iegādāt R1200GS Adventūri. Vai varat pastāstīt, kur ko tam skatīt, pērkot(jaunu, pagaidām, vēl nevaru atļauties)? Kādus nobraukumus skatīt? Varbūt var ar kādu, kam tāds braucamais ir, izbraukt kādu loku, atlīdzinot graudā vai naudā. Varu iedot pamēģināt KTM 950 Adventūri.


Tātad saprotu ka runa iet par GS/GSA līdz 2013/2014 gadam.
No 2010. gada 110zs, līdz tam 98Zs vai 105ZS(2008.)
GSA augstāks par 2 cm(svarīgi ja augums ir zem 180cm)
GSA ir liela bāka(laikam ap 30l bija)
Ja vēlies izbraukt, ss.lv ir vismaz 2 sludekļi, aizbrauc ciemos un izbrauc.BM autā var dabūt uz testu tikai jaunos modeļus.
GS 800 vairāk domāts vienam braucējam, vairāk mežiem un grantij.
GS/GSA 1200 var doties ceļojumā arī divatā, komforta ziņā laikam jau nepārspējams, ne jau velti piemēram Anglijā pārdotākais mocis! Uz grants ir pārliecinošs! Meži- Nē!
GS vieglāks, ērtāks pilsētā.
Noteikti meklējot moci izvēlies ar ESA! Ļoti laba fīča!
Oriģinālie alumīnija koferi ir ļoti dārgi, tādēļ labi ja tie jau būtu uz moča, kuru pirksi.
50000km nav nekas šim bokserim, ja vien iepriekšējie saimnieki ir laicīgi visu darāmo darījuši.
Var vest arī no Anglijas izsolēm(piemēram www.copart.co.uk
Jāmaina tikai luktura stikls , pārējais programmējas uz km!
Jā, KTM un BMW manuprāt ir diena pret nakti, bet katram jau savs

[ Šo ziņu laboja freerider, 04 Jun 2014, 10:37:34 ]



-----------------
Auto/moto izsekošanas iekērtas.
---------------------------------
Dzīvē uzvar tikai tas, kas muļķis. Citi redz pārlieku daudz šķēršļu un zaudē drosmi jau pirms sākšanas /Remarks/

Offline

Auser
04. Jun 2014, 10:40#3208

Kopš: 19. May 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 509

Braucu ar: ar dūšīgu dāmu vārdā KeiTija-M

Bet nav īsti korekti salīdzināt KTM 950/990 adv ar BMW 1200, ne ar Gs, ne ar GSA. BMW 1200 GS/GSA tad drīzāk jāsalīdzina ar Yamas lielo Tamāru vai Trumpja lielo Tīģeri, Hondas Crosstūrers 1200 arī derēs varbūt. Ar KTM tad salīdzināmāks ir 800GS vai HP2. Tie ir moči ar līdzīgu mērķi un pielietojumu.
Lai gan visa šitā ir tukša muldēšana, jo 90+% no visiem pieminētajiem močiem Eiropā neko vairāk par asfaltu nav redzējuši.

-----------------
Dzīve dota 1reiz. Vajag nodzīvot to tā, lai tur augšā visi būtu uz pakaļas un teiktu: atkārto vēlreiz.

Offline

Sliktais
04. Jun 2014, 18:07#3209

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


04 Jun 2014, 09:49:45 Auser rakstīja:
Man jau liekas, ka 990 ADV piedāvā visu to pašu vēl ar uzviju. Labi, pieļauju, ka ar 1200GS-u būs ērtāk apbraukt Eiropai apkārt pa trotuāru.

Nu ja, par to uzviju pirms kādiem sešiem gadiem lasīju: lielāks degvielas patēriņš, gemars ar ķēdi, tas vēl visādi kasjaki
Vispār jau ar R1200GS brauc pa šoseju, granteni un citiem ceļiem, nevis pa trotuāru, ja nu kāds ieraugot dubļu pančku to nevar apbraukt, tad intereses ir pilnīgi pretējas, bet gan jau uz Eiropu var atrast kādu taciņu pa dubļiem, purviem un vēl visādām atrakcijām, tikai tad attiecīgi jāsagatovo pasažiere (ja piedalās)

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Caramba
04. Jun 2014, 19:51#3210

Kopš: 24. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 52

Braucu ar: BMW R1200GSA

Nu nagans dod. Klibs ēzelis. Nu, ja nav ko teikt, tad labāk paklusē.
KTM Adventūres man ir 3 bijušas 2vi 990(viens nullīte) un tagad 950.Par mežu piekrītu, ir labi. Bet, mežm ir kudi lētāki un nesalīdzināmi vieglāki arkli. Pa štrāsi nu baigi soso. Garākos gabalos gurst kājas un pēcpuse paliek nejūtīga. Ātrums virs 130 nav komfortabls ar visu touring stiklu. Ar Āfriku bija komfortablāk pa štrāsi, tik tai salīdzinoši jaudas nav. Sup.ten 750 jauda biš vairāk, bet arī nepatīk štrāse.
GSA 800 negribu. Skatījos uz Varadero xl, bet ar to no piķa nost līst arī kkā strjomno.

Offline

Gasjs
04. Jun 2014, 20:39#3211

Kopš: 17. Jun 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 262

Braucu ar: agronoma sapni (BMW R1200GS Adventure LC)

Jāiekakā kaukas man arī reiz pa 100 gadiem.

1. Mārci - apsveikts ar jaunu braucamo.
2. BMW R1200GS ir baigi foršs, viegli vadāms ielinieks, kurš ir arī ļoti ērts ceļojums. Piekrītu tekstam, ka >90% lielo GS neko sliktāku par izdangātu zemes ceļu nav redzējuši un neredzēs.

BTW knapi 53kkm un jau prasās pirmais nopietnais remonts. Apsildāmās ručkas nosprāga.

Offline

Sliktais
04. Jun 2014, 20:51#3212

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


04 Jun 2014, 20:39:59 Gasjs rakstīja:
Jāiekakā kaukas man arī reiz pa 100 gadiem.

1. Mārci - apsveikts ar jaunu braucamo.
2. BMW R1200GS ir baigi foršs, viegli vadāms ielinieks, kurš ir arī ļoti ērts ceļojums. Piekrītu tekstam, ka >90% lielo GS neko sliktāku par izdangātu zemes ceļu nav redzējuši un neredzēs.

BTW knapi 53kkm un jau prasās pirmais nopietnais remonts. Apsildāmās ručkas nosprāga.

Mārcis vēl nav atrādījis "paturi alu, iedo izbrauGt" , tā ka neskaitās ;
Par tūrisma moci piekrītu 100%, tam arī šams paredzēts;
Remonts gan ir nepieciešams, tālāk braukt nevar , kaut gan es apsildāmās "ručkas" esmu izmanojis labi ja pāris reizes

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Niksons
04. Jun 2014, 22:17#3213

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

GS ir kā x5/6. It kā "džips", bet nu vairāk kā pa norasojušu mauriņu ar to forsēt vienkārši nevajag. Nē, nu var jau, bet nevajag. Tās ierīces ir domātas citiem mērķiem.

Tāds mans viedoklis no malas.

Vispār tas koncepts (gs-u un iksu) man ir diezgan skaidrs - pats braucu at lolvo xc .

Lai gan tālajiem, skaistajiem ceļojumiem daaaaudz foršāks ir RT. Es droši zinu . Bet piemēram, ap Bērzkrogu, arī uz tā saucamā asfalta, ar standarta piekares dranduļetu (vienalga - moci vai autosu) darīt nav ko.
Un arī TUR - R-jevropā vietām mazo ceļa segums ir vnk anāls. Tā kā GS-am ir vieta arī uz melnā seguma.
Un tagad sāciet vilkt arā video, kur kkādi meža dīvainīši ar R1 uz pupmenēm mauc pa tuxnesi



-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

coolinsh
04. Jun 2014, 23:30#3214

Kopš: 14. Aug 2008

Ziņojumi: 576

Braucu ar: BMW R1200GS Adventure

Protams, protams ar GSu nevar pabraukt pa bezceļu..

Lūk jaunieši https://www.youtube.com/watch?v=iOQJ5qp4-Nk

-----------------
The more I learn about women, the more I love my motorcycle!

Offline

nagan
04. Jun 2014, 23:46#3215

Kopš: 27. Sep 2012

Ziņojumi: 184

Braucu ar: R1200GS

nagans ir īpaši naidīgs un šauj tiešā tēmējumā
esot bijuši aš trīs 9xx kātēēmi
mani draugi tos kapļus mauc līdz 100k un ar vēl nemaina..
tagad griboties lietotu gāesu un uzreiz gsa...
nu kā tā varēja veselas trīs(!!) reizes kļūdīties ar izvēli
Kātēēms ir absolūti perfekts aparāts ar noslieci uz sliktu ceļu
tur varētu zirgoties vēl un vēl

Offline

Auser
05. Jun 2014, 00:15#3216

Kopš: 19. May 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 509

Braucu ar: ar dūšīgu dāmu vārdā KeiTija-M

Kkā mums ar Slikto allažiņ sanāk opozitoriski viedokļi. Nu gluži kā BMW R. Par 1200 neko nezinu, bet par 800-to bembi lielā kāča ir labāka. Jā lielāks degvielas patēriņš, bet motocikls vispār ir šausmīgi dārga padarīšana, tāpēc tas nav arguments. Kāpēc diez tie puiši, kas brauca uz Austrāliju, izvēlējās tieši tos močus ar kuriem viņi brauca. Laikam jau bija vispiemērotākie tam maršrutam.

-----------------
Dzīve dota 1reiz. Vajag nodzīvot to tā, lai tur augšā visi būtu uz pakaļas un teiktu: atkārto vēlreiz.

Offline

marcis
05. Jun 2014, 00:52#3217

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


05 Jun 2014, 00:15:40 Auser rakstīja:
Kkā mums ar Slikto allažiņ sanāk opozitoriski viedokļi. Nu gluži kā BMW R. Par 1200 neko nezinu, bet par 800-to bembi lielā kāča ir labāka. Jā lielāks degvielas patēriņš, bet motocikls vispār ir šausmīgi dārga padarīšana, tāpēc tas nav arguments. Kāpēc diez tie puiši, kas brauca uz Austrāliju, izvēlējās tieši tos močus ar kuriem viņi brauca. Laikam jau bija vispiemērotākie tam maršrutam.


Tie puiši arī gāja pie BM Auto runāt. KTM iedeva labāku cenu.
Kad šie puiši brauc izmmēģinājuma braucienā ap Baltijas jūru tad viens (jauns) KTM nosprāga, liekas, vēl Latvijā

F800GS un 990 Adventūre ir moči no dažādām planētām.

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

Archy96
05. Jun 2014, 00:57#3218

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Šķiet, ka viens no nereālākajiem uzdevumiem pasaulē, ir pārliecināt bmw fanu par to, ka eksistē arī citi līdzvērtīgi motocikli, dikusija tik pat produktīva, kā ar jehovas lieciniekiem

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Vater
05. Jun 2014, 09:21#3219

Kopš: 24. Sep 2013

Ziņojumi: 110

Braucu ar: Drūmajām Klasikām (c) un Motorrad


05 Jun 2014, 00:15:40 Auser rakstīja:
Kkā mums ar Slikto allažiņ sanāk opozitoriski viedokļi. Nu gluži kā BMW R. Par 1200 neko nezinu, bet par 800-to bembi lielā kāča ir labāka. Jā lielāks degvielas patēriņš, bet motocikls vispār ir šausmīgi dārga padarīšana, tāpēc tas nav arguments. Kāpēc diez tie puiši, kas brauca uz Austrāliju, izvēlējās tieši tos močus ar kuriem viņi brauca. Laikam jau bija vispiemērotākie tam maršrutam.


Viss jau būtu forši, tikai nez kāpē Kā Tikt Mājās gan Austrālijas braucienā. gan Baizeļu Rumānijas ekskusijā zuda hidrauliskais sajūgs?!

Offline

marcis
05. Jun 2014, 09:26#3220

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


05 Jun 2014, 00:57:25 Archy96 rakstīja:
Šķiet, ka viens no nereālākajiem uzdevumiem pasaulē, ir pārliecināt bmw fanu par to, ka eksistē arī citi līdzvērtīgi motocikli, dikusija tik pat produktīva, kā ar jehovas lieciniekiem


Ārčij, neviens bembists jau šeit pastāvīgi negāna citas markas. Mazliet sašumējas, ja kāds iedomājas, ka citas ir labākas par bmw


-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline