Autors | Ziņojums |
mexa | |
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Ja neregulee taa pat kaa hebeljus pec sedpozicijas, tad ar uzrautiem ragiem gan var aplauzt rokas. Ir sava pozicija kura pasargas no sitiena un veel stipri nekjers iekshaa, otrs-ja tu redzi ka pis kokaa, vai graavii ka jaalec paari stuurei ar rumpi un turies, censhoties glabt bezcerigo situaciju, protams var rokas salauzt. No sliikstosha kugja ir jaapeld prom jeb jarikojas pec situacijas, ja redzi dirsaa, tak nahuj stuuri tureet, mosh pratigak sagrupeties lai ar kuuleni piezemeties? Es paari stuurei esmu maucis agraak, taa kaa mocis bija ne mans gribeeju maksimaali to notureet, nu roka gandriiz aiz hebelja aizkjeras no centieniem, bet tukshiem. Te jau bija mana vaina.
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
Gantais | |
Kopš: 27. Sep 2012
No: Ogre
Ziņojumi: 2718
Braucu ar: R1150Gs. F650Gs
| ... gadās, ka par celmu, koku un citiem sūdiem ceļā Tu uzzini tikai pamostoties ar ģipsi
----------------- Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ... |
Offline | |
|
karlsons | |
Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3422
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
| kas taas par hernjaam zem kjepaam??? taas zilaas
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
|
Offline | |
|
|
Archy96 | |
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
29 Apr 2017, 11:31:59 karlsons rakstīja:
kas taas par hernjaam zem kjepaam??? taas zilaas
Tas ir priekš tam, lai braucot pa mežu, vieglāk aizķertos aiz celma un noliktu uz mutes, kā arī liekot līkumā uz asfalta, sāktu pielocīties ātrāk, pirms leņķis kritiskais ir sasniegts.
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
kba-pro | |
Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
| Kur ir 14:1? nevaru ieraudzīt |
Offline | |
|
Balzaks | |
Kopš: 06. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 252
Braucu ar: 929
| Kompresija un kompresijas pakāpe nav viens un tas pats. |
Offline | |
|
kaspers22 | |
Kopš: 10. Apr 2016
No: Liepāja
Ziņojumi: 340
Braucu ar: DRZ400 & 450SXF - Stieni ;o)
|
29 Apr 2017, 19:02:31 Sturetajs rakstīja:
29 Apr 2017, 17:55:09 kba-pro rakstīja:
Kur ir 14:1? nevaru ieraudzīt
Varbūt kļūdos bet izskatās pēc ~ 14
https://i.cubeupload.com/YcQW6q.png
Tu nekļūdies kompresija ir 14 No standarta DRZ tur ir tikai vairs nosaukums palicis...
----------------- Nebrauc ātrāk kā Tavs sargeņģelis spēj lidot. |
Offline | |
|
kaspers22 | |
Kopš: 10. Apr 2016
No: Liepāja
Ziņojumi: 340
Braucu ar: DRZ400 & 450SXF - Stieni ;o)
| Varbūt kāds var pastāstīt kā ir ar eļļas atgriešanas,ventilācijas tvertni? Interesē tieši ventilācijas šļauka - kur labāk viņu laist?
Tas ir uzreiz aiz gaisa filtra iekšā,tajā vietā,kas bildē aiztaisīts,vai tomēr labāk laist sļauku brīvi uz leju lai elpo
----------------- Nebrauc ātrāk kā Tavs sargeņģelis spēj lidot. |
Offline | |
|
Archy96 | |
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Tu gribēji teikt - kartera ventilācijas šļauka?
Es ieteiktu viņai galā uzmaukt mazu filtriņu, tādus piedāvā twinair un citi ražotaji, lai sūdi iekšā nesaiet, un šļauku palaist brīvi ārpusē kaut kur.
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
kaspers22 | |
Kopš: 10. Apr 2016
No: Liepāja
Ziņojumi: 340
Braucu ar: DRZ400 & 450SXF - Stieni ;o)
| Lai būtu vieglāk saprast,šeit ventilācijas,eļļas atgriešanās trauka bilde.
Oriģināli ventilācijas šļauka nāk tajā caurumā,kas iepriekšējā bildē ir aiztaisīts.Es vienkārši domāju to šļauku nelaist caur gaisa filtru,bet laist brīvi uz leju - ko sakāt par tādu variantu
----------------- Nebrauc ātrāk kā Tavs sargeņģelis spēj lidot. |
Offline | |
|
Gantais | |
Kopš: 27. Sep 2012
No: Ogre
Ziņojumi: 2718
Braucu ar: R1150Gs. F650Gs
| Archy jau pateica, kas un kā
----------------- Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ... |
Offline | |
|
zet | |
Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
| Filtra bokss (vakuums) noņem slodzi no dzinēja blīvslēgiem. Jāliek tur kur paredzēts. [ Šo ziņu laboja zet, 04 May 2017, 10:21:43 ] |
Offline | |
|
kinigadners | |
Kopš: 25. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1366
Braucu ar: Ktm890 R
| Tur standartā viss ir ideāli,nekad nav bijis problēmas ar ventilāciju,kapēc gribi kaut ko čakarēties!?? |
Offline | |
|
kaspers22 | |
Kopš: 10. Apr 2016
No: Liepāja
Ziņojumi: 340
Braucu ar: DRZ400 & 450SXF - Stieni ;o)
| Kad nopirku motociklu,tur vispār bija uzbāzts šitāds, paņemts no priekšas un uzlikts aizmugurē un ventilācijas šlauka bija tievāka par kokteiļa salmiņu
Tad es iegādājos oriģinālo un parakņājoties netā,sapratu ka DRZ E modelim tā ventilācijas šlauka neiet gaisa filtrā,bet brīvi iet uz leju un liekas ka tur nekāds filtrs nav galā tai šļaukai Varbūt kļūdos...
Pa lielam ja tā padomā,tā ventilācijas sļauka,jau gaisu iekšā nerauj,bet pūš ārā tikai.Vel man liekas ka labāk būtu ja nepūstu siltu gaisu gaisa filtrā.
Varbūt kāds zin kā riktīgi ir ar to ventilācijas sļauku DRZ E modelim standartā
----------------- Nebrauc ātrāk kā Tavs sargeņģelis spēj lidot. |
Offline | |
|
Gantais | |
Kopš: 27. Sep 2012
No: Ogre
Ziņojumi: 2718
Braucu ar: R1150Gs. F650Gs
| Šito sūdu, kas bildē, Tu nokrāso zaļu un iemet pļavā, lai govis apēd
----------------- Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ... |
Offline | |
|
vlkpc | |
Kopš: 11. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc
| Es arī gribu to krāmu nahrenizēt. Gadījumā labā apakšējā šļauka nav arī priekš tam, lai sakrājusies eļļa notecētu atpakaļ karterī? Cik atceros, augšējā ir galvai, apakšējā karterim, aizmugurējā uz gaisa filtru.
----------------- Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi... |
Offline | |
|
vlkpc | |
Kopš: 11. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc
|
05 May 2017, 12:41:56 Bagars rakstīja:
Kinis un Zet taisnību deklamē. Meža kaplim nekādus filtriņus! Filtriņi glamūram. Pastāv iespēja, ka iemetot mo purviņā, arī caur foršo filtriņu ūdeni var ieraut blokā. Strauju temperatūras maiņu gadījumā, bloks var elpot arī uz iekšu.
Kasti var nahrenizēt, visas 3 šlaukas saspraužot kopā caur troiņiku. To var uzlodēt pats, vai izmantot auto logu apskalotāju troiņiku. Filtra trubā rodas būtisks retinājums tikai tad, kad gaisa filtrs ir aizdirsts. Bet mēs taču g.filtrus regulāri uzturam tīrus? Ja nu tomēr kāds īpaši neaizraujas ar filtru mazgāšanu, tad šļunckiņā uz gaisa filtru var iespraust papildus difuzoru. (piem. kapara trubiņu).
Pateicos par kārtējo vērtīgo padomu
----------------- Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi... |
Offline | |
|
kaspers22 | |
Kopš: 10. Apr 2016
No: Liepāja
Ziņojumi: 340
Braucu ar: DRZ400 & 450SXF - Stieni ;o)
| Tika patestēti vairāki varianti un neviens savu funkciju normāli nepilda.Tā kā palieku pie OEM ventilācijas,eļļas atgriešanās trauka.Ja grib mest to eļļas kasti ārā,tad tur ir jāvelk kārtīgas šļaukas un logu mazgājamā troiņiks tur galīgi nederēs
----------------- Nebrauc ātrāk kā Tavs sargeņģelis spēj lidot. |
Offline | |
|
kaspers22 | |
Kopš: 10. Apr 2016
No: Liepāja
Ziņojumi: 340
Braucu ar: DRZ400 & 450SXF - Stieni ;o)
|
Aiz gara laika atvieglināju kapli
----------------- Nebrauc ātrāk kā Tavs sargeņģelis spēj lidot. |
Offline | |
|
kaspers22 | |
Kopš: 10. Apr 2016
No: Liepāja
Ziņojumi: 340
Braucu ar: DRZ400 & 450SXF - Stieni ;o)
|
Sagatavoju kapli asfaltam...
----------------- Nebrauc ātrāk kā Tavs sargeņģelis spēj lidot. |
Offline | |
|