Autors | Ziņojums |
feciic | |
Kopš: 14. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 582
Braucu ar: LC4 Adventure
| vēlviena sāpe, izdrupusi sadalenes gutlņa sēžas mala
atzīmēta ar sarkanu, ir vēl kautkas glābjams vai galva derīga tikai karotēm?
Pašā rokeru vākā ši pati mala OK. Bija nodrupis sadalenes izcilnis un sadiluši rokeru rullīši. |
Offline | |
|
kinigadners | |
Kopš: 25. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1366
Braucu ar: Ktm890 R
| Varbūt tās nodrupušās malas vietā var pamainīt konstrukciju pa 180 grādiem. Uz kordināt freizes iegriest risi uz iekšpusi un tajā rievā liek pusi no saibas vai gredzenu kuru turēs augšējais sadalenes vāks. |
Offline | |
|
lockhead | |
Kopš: 26. Aug 2009
Ziņojumi: 738
Braucu ar: KTM Adventure 990
| mans domā, ja vākā tā fāze vēl ir ok, tad izvirpo tāda paša biezuma šaibi ar diametru kas = ar gultņa iekšējo diam. Nekur tā sadalene un gultnis neaizlidos. |
Offline | |
|
|
Beertulis | |
Kopš: 10. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 30
Braucu ar: KTM 525SMR
| Nav no kada iespeja aiznemties ktm lc4 priekshejo lampu uz apskati? Parada nepalikshu |
Offline | |
|
lupinu21 | |
Kopš: 19. Dec 2011
Ziņojumi: 128
Braucu ar: KTM&BMW.
|
29 Apr 2013, 21:27:38 Beertulis rakstīja:
Nav no kada iespeja aiznemties ktm lc4 priekshejo lampu uz apskati? Parada nepalikshu
drusku atrak butu ieminejies pa 20 naudam jaunu lustru pārdevu ,vairs nava.
----------------- GO HOME OR GO HARD |
Offline | |
|
lockhead | |
Kopš: 26. Aug 2009
Ziņojumi: 738
Braucu ar: KTM Adventure 990
| Kā nodiagnosticēt eļlas sūkņus LC4? |
Offline | |
|
MIGs | |
Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Manuprāt dilumu var samērīt ar vārstu "ščupiem". Palasi manuāli - tur man leika sbija doti mēri uz ko skatīties.
Par to vai patiešām ir spiediens sistēmā ir cits stāsts.
-----------------
|
Offline | |
|
al13n | |
Kopš: 23. Jul 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 192
Braucu ar: 300 EXC
| Pie kā vest apčubināt 2002. gada LC4 625 dzinēju? |
Offline | |
|
lockhead | |
Kopš: 26. Aug 2009
Ziņojumi: 738
Braucu ar: KTM Adventure 990
|
07 May 2013, 16:43:11 al13n rakstīja:
Pie kā vest apčubināt 2002. gada LC4 625 dzinēju?
ko tu domā ar apčubināšanu |
Offline | |
|
lupinu21 | |
Kopš: 19. Dec 2011
Ziņojumi: 128
Braucu ar: KTM&BMW.
| savu dziļo apčubināšanu veicu Ogrē,viss jau labi ,bet termiņi nežēlīgi izstiepti.Mainīja tinumus ar visien leberiņiem ,skrūve izleca nelaikā,bet sataisīja ,iet.
----------------- GO HOME OR GO HARD |
Offline | |
|
Ernis | |
Kopš: 27. Aug 2012
No: Jelgava
Ziņojumi: 65
Braucu ar: Aprilia Pegaso 650
| Shitam kaplim ir stundu motors? Kaa vispaar ar apkopeem vinjam,ja gribu izmantot vinju gan pa asfaltu,gan pa mezha takaam?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...s/ktm/folbx.html[ Šo ziņu laboja Ernis, 07 May 2013, 22:32:11 ] |
Offline | |
|
mezavecis | |
Kopš: 11. Jan 2009
Ziņojumi: 795
Braucu ar:
|
07 May 2013, 22:32:01 Ernis rakstīja:
Shitam kaplim ir stundu motors? Kaa vispaar ar apkopeem vinjam,ja gribu izmantot vinju gan pa asfaltu,gan pa mezha takaam?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...s/ktm/folbx.html
Lai nu piedo lc4 saimnieki, bet mežam tas pa smagu kokam pāri celt i kā i..turismam pa gruntenem ok..uz asfalta vibrācija briesmīga no motora un pumpenem ar baraškām.. |
Offline | |
|
lockhead | |
Kopš: 26. Aug 2009
Ziņojumi: 738
Braucu ar: KTM Adventure 990
| Ir ir pa smagu
Bet kaplis labs, ja nelien riktīgā ūkstā, ja piepērk klāt SUMO komplektu, tad jau cits stāsts |
Offline | |
|
mezavecis | |
Kopš: 11. Jan 2009
Ziņojumi: 795
Braucu ar:
|
07 May 2013, 23:11:10 semjonoff rakstīja:
Ir ir pa smagu
Bet kaplis labs, ja nelien riktīgā ūkstā, ja piepērk klāt SUMO komplektu, tad jau cits stāsts
Ideāli trīs kukaiņi šķunīti
125 vai 300 2t ar reklusi mežam
liela adventure ar koferiem mega kilometriem /sirošanai.
un sumo a ko uz darbu aizbraukt
|
Offline | |
|
al13n | |
Kopš: 23. Jul 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 192
Braucu ar: 300 EXC
|
07 May 2013, 17:08:10 semjonoff rakstīja:
07 May 2013, 16:43:11 al13n rakstīja:
Pie kā vest apčubināt 2002. gada LC4 625 dzinēju?
ko tu domā ar apčubināšanu
Samilosanu
Ir vairakas lietas:
1) spiez ellu gar "zvaigzniti" un/vai gar sajugu
2) dazreiz ir lielas problemas pielaist aukstu gan ar starteri, gan kurbuli
3) medz noslapt, ja tuksgaita pieber drusku gazi
4) zud antifrizs
|
Offline | |
|
lockhead | |
Kopš: 26. Aug 2009
Ziņojumi: 738
Braucu ar: KTM Adventure 990
| Tak tas motors prasts kā rīģelei - cel uz galda virsū un skrūvē cietu seju |
Offline | |
|
ANR | |
Kopš: 07. Aug 2011
Ziņojumi: 320
Braucu ar: LC4 640
| Padalaties ar info par LC4 varstu reguleeshanu. Lai noreguletu varstus motors ir janem aaraa, vai nee? |
Offline | |
|
feciic | |
Kopš: 14. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 582
Braucu ar: LC4 Adventure
| ja spraugmēri ir izliekti un ir ginekologa iemaņas tad ir diezgan liela iespējamība iztikt bez mātes vārdu lietošanas motoru neizņemot.
te vienam tīri neko sanāk |
Offline | |
|
motoinstruktors | |
Kopš: 01. Dec 2009
Ziņojumi: 951
Braucu ar: ktm LC4
|
07 May 2013, 22:32:01 Ernis rakstīja:
Shitam kaplim ir stundu motors? Kaa vispaar ar apkopeem vinjam,ja gribu izmantot vinju gan pa asfaltu,gan pa mezha takaam?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...s/ktm/folbx.html
...LABS!!!Esmu braucis ar šo mod.visu gadu,-15C,meži,purvi,mx trase,asfalts...motors vienkāršs,apkopes var pats veikt...pie tam 2006.g. mod.ir savi nozīmīgi uzlabojumi |
Offline | |
|
lockhead | |
Kopš: 26. Aug 2009
Ziņojumi: 738
Braucu ar: KTM Adventure 990
| Jautājums spečukiem:
Vai tas normāli ka LC4 dvēsele nenormāli ceļ no apakšām, bet pie augšām "varētu labāk"? Vai to var kkā izmainīt, teiksim ar izplūdi? Teorētiskā mehānika nebija mans mīļākais priekšmets... |
Offline | |
|