Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Ķēde
Autors | Ziņojums |
Duell | | Kopš: 17. Jul 2012
Ziņojumi: 311
Braucu ar: Suzuki LTZ 400
|
07 Feb 2017, 19:38:00 rax12 rakstīja:
Kādu cenu varat piedāvāt ķēdei DID VT2 520 116 posmi?
http://4speed.lv/lv/moto-veikals/rezerves_dalas..._did520vt2_gb120
120 posmi (lieko nokniebsi pats )
Ar 7 % KLIENTA KARTES atlaidi - 72.40 Eur.
Ķēde ir uz vietas veikalā 4speed, Ganību dambī 23A.
----------------- http://www.4speed.lv - motoekipējums, motociklu remonts,apkope. | Offline | | |
Dartagnan | | Kopš: 25. Apr 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1352
Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD
| Ir kādam pieredze ar JT ķēdēm? Zobrati viņiem labi...
Nedaudz par cipariem:
JTC525 z3 xringu 46.0kN (50eur)
DiD 525VX 41.0kN parasti ap 30k km(62eur)
DiD 525 zvmx 46.3kN ap 30k km (90eur)
Tsubaki alpha 38.0kN ir nogājusi nepilnus 15k km un ir lupatās, nevienmērīgs dilums un skaļa
-----------------
| Offline | | |
bircis | | Kopš: 17. Feb 2009
No: Pļaviņas
Ziņojumi: 241
Braucu ar: Honda Varadero XL1000
| Šis interesē arī mani parasti lietoju:
DiD 525 zvmx 46.3kN ap 30k km.
Kurš pirmais iepērk JT ķēdes dod razkladu !!!
21 May 2017, 10:11:30 Dartagnan rakstīja:
Ir kādam pieredze ar JT ķēdēm? Zobrati viņiem labi...
Nedaudz par cipariem:
JTC525 z3 xringu 46.0kN (50eur)
DiD 525VX 41.0kN parasti ap 30k km(62eur)
DiD 525 zvmx 46.3kN ap 30k km (90eur)
Tsubaki alpha 38.0kN ir nogājusi nepilnus 15k km un ir lupatās, nevienmērīgs dilums un skaļa
| Offline | | |
|
ABU | | Kopš: 25. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1502
Braucu ar: ZRX1200S
| Katrai ķēžu firmai ir dažādas izturības-ilgmūžības-kvalitātes ķēdes. Lētākās,švakās izjūk ātri. Un nav svarīgi kāds ražotājs. Tāpat izjūk arī niknās(bišku ilgāk iztur "ņirgāšanos", ja pārspriego un neeļļo. Tātad "niknās";
REGINA - ZRP
DID - ZVM-X
EK - ZVX
JT - Z3
TSUBAKI - SIGMA 2 XRG
Švakās ķēdes dēļ mana mo griezes momenta(arī pēc manuāļa neiesaka)nemaz neizskatu. Zinu, ka ar tādām ar manu braukšanas stilu knapi var sezonu izvilkt. Jā, tieši izvilkt pat kārtīgi bieži spriegojot un eļļojot!
Esmu ar "niknām" nobraucis līdz 60k km, pie noteikuma, ka ap +-30k km mainu priekšējo zobratu. Man nav tas švakākais mo un braucu "pareizi".
----------------- Benzīns asinīs neizgaro:) | Offline | | |
spider | | Kopš: 02. Jul 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 1150
Braucu ar: Visu ko
| Visīsākais mūžs bija ČZ Chains ķēdei. Super strong, mega puper - 10000 km
----------------- rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
21 May 2017, 14:13:21 Bagars rakstīja:
Mana pieredze ar ķēdēm - pati dārgākā, pati lētākā iznāk finālā - DID, RENTHAL, AFAM.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
tarantuls | | Kopš: 12. Sep 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 570
Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7
| Uzliku to JT KTM - stiepjās nenormāli, vislaik jāpievelk, un zobrati arī nav nekas īpašs - oriģinālie iet divreiz ilgāk, vismaz uz Yamaha šo novēroju.
----------------- Pārlieka centība aptumšo prātu.
| Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Tur jau tā lieta, ka ja izmēra nobraukto kilometru daudzumu pret ķēdes cenu, tad vislētakās ir dārgās ķēdes bet visdārgākās ir lētās, vienkārša matemātika.
Piemēram ķēdes cena 45 E pret 10000km nobraukumu, jeb 90 E pret 30000km, kas sanāk lētāk???
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Dventures | | Kopš: 30. Sep 2016
Ziņojumi: 115
Braucu ar: pirkstu pa karti.
| Kur Jus tadus nobraukumus ar vienu ķedi raujat ...!?
Man 950 un 990 ktm ķedes mūžsbija +/- 12tkst km. Izmeģinaju dažadas ķedes, dazādus kopšanas piegajienus, dažadas eļļas utt.
Max bij 15tkst . | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Motora klokjenes graadi nosaka, vai kjeedi vilks rindinieka motors, vai raustiis makns vienpodnieks... saprati laikam. Ekspluatacijas rezhiims, visi moto nav vienaadi... un pak. dakshas arii nav, citam uzrauta pakalja, regulee uzstiepumu pie staavas dakshas, brauc divataa, un kjeede iespejams paaraak sastiepjas, visas mineetaas un nemineetaas nianses maina kjeedea muuzhu
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
Jim-Beam | | Kopš: 21. May 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 392
Braucu ar: Mopedku
| vai kāds var izskaidrot atšķirību ķēdei ar "O-ringiem" un ķēdei ar "X-ringiem"? | Offline | | |
Indo | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
24 May 2017, 10:29:31 Jim-Beam rakstīja:
vai kāds var izskaidrot atšķirību ķēdei ar "O-ringiem" un ķēdei ar "X-ringiem"?
-----------------
| Offline | | |
Indo | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
| Moto: Transalps XL650V
Ķēde: DID Chain 525 VX Pro-Street X'ring Chain - GOLD
Nobraukums: 20 000 km
Eklp. apstākļi: 90% asfalts, 10% zeme/grants
Ķēdes stāvoklis - labs. Vēl kādus 10 000 km var brīvi nobraukt. Par šiem 20 000 km nav bijusi nepieciešamība ķēdi piespriegot. Vizuāli ķēde izskatās ļoti ok, nežvadz, nedaudz ir padiluši rullīši, bet ļoti minimāli. Ķēde regulāri tiek mazgāta ar augstspiediena mazgātāju, apslaucīta ar lupatu un izpūsta ar kompresoru. Eļļojās ar Scottoiler VSYSTEM.
-----------------
| Offline | | |
elf | | Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1205
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
|
24 May 2017, 10:47:51 Indo rakstīja:
Moto: Transalps XL650V
Ķēde: DID Chain 525 VX Pro-Street X'ring Chain - GOLD
Nobraukums: 20 000 km
Eklp. apstākļi: 90% asfalts, 10% zeme/grants
Ķēdes stāvoklis - labs. Vēl kādus 10 000 km var brīvi nobraukt. Par šiem 20 000 km nav bijusi nepieciešamība ķēdi piespriegot. Vizuāli ķēde izskatās ļoti ok, nežvadz, nedaudz ir padiluši rullīši, bet ļoti minimāli. Ķēde regulāri tiek mazgāta ar augstspiediena mazgātāju, apslaucīta ar lupatu un izpūsta ar kompresoru. Eļļojās ar Scottoiler VSYSTEM.
Transalpam galvenais nepārspriegot ķēdi.
Rūpnīcas uzstādījums 35-45mm......ja liek uz 35mm tas jau ir pārspriegots....sekas sadilst mazā ķēdes zobrata ass šlices....resurss asij tad esot 100 000 km apmēram.Mājās var atbrauk ,ja kāds piemetinās
Tākā spriegojumu vajag turēt uz lielāko 45mm...un ja būs 55 nekas nenotiks!
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
| Offline | | |
Indo | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
24 May 2017, 11:08:01 elf rakstīja:
24 May 2017, 10:47:51 Indo rakstīja:
Moto: Transalps XL650V
Ķēde: DID Chain 525 VX Pro-Street X'ring Chain - GOLD
Nobraukums: 20 000 km
Eklp. apstākļi: 90% asfalts, 10% zeme/grants
Ķēdes stāvoklis - labs. Vēl kādus 10 000 km var brīvi nobraukt. Par šiem 20 000 km nav bijusi nepieciešamība ķēdi piespriegot. Vizuāli ķēde izskatās ļoti ok, nežvadz, nedaudz ir padiluši rullīši, bet ļoti minimāli. Ķēde regulāri tiek mazgāta ar augstspiediena mazgātāju, apslaucīta ar lupatu un izpūsta ar kompresoru. Eļļojās ar Scottoiler VSYSTEM.
Transalpam galvenais nepārspriegot ķēdi.
Rūpnīcas uzstādījums 35-45mm......ja liek uz 35mm tas jau ir pārspriegots....sekas sadilst mazā ķēdes zobrata ass šlices....resurss asij tad esot 100 000 km apmēram.Mājās var atbrauk ,ja kāds piemetinās
Tākā spriegojumu vajag turēt uz lielāko 45mm...un ja būs 55 nekas nenotiks!
Piekrītu Es arī labāk atstāju nedaudz vaļīgāku nekā pāspriegotu. It īpaši, ja brauc divatā.
-----------------
| Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 11. Oct 2015
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1286
Braucu ar: honda 600 un 125
| blīvslēgu ķēdēm nevar radīt augstspiediena verķi. [ Šo ziņu laboja PASSATizhi, 24 May 2017, 12:09:48 ] | Offline | | |
Indo | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
24 May 2017, 12:09:28 PASSATizhi rakstīja:
blīvslēgu ķēdēm nevar radīt augstspiediena verķi.
Var, var Galvenais neiebraukt ar 140 bāru strūklu X/O-ringam tieši pierē Respēktīvi, nevajag bāzt pārāk tuvu.
-----------------
| Offline | | |
divkosigais | | Kopš: 05. Aug 2010
Ziņojumi: 139
Braucu ar: XJ 600
| Kolēģi... pēc kā var noteikt,ka ķēde padilusi un būu jāmaina?
| Offline | | |
RenegadeX | | Kopš: 28. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 580
Braucu ar: Hornet CB600F PC34, e39
| Pēc tā ja braucot mainās spriegojums - izstiepti posmi. un ja no zobrata var atraut vairāk kā puszoba augstumā/attālumā.
Nu un protams žvadžēšana | Offline | | |
sandors | | Kopš: 22. Nov 2014
Ziņojumi: 642
Braucu ar: auto-moto-velo
|
26 May 2017, 10:28:37 divkosigais rakstīja:
Kolēģi... pēc kā var noteikt,ka ķēde padilusi un būu jāmaina?
- uzmet aci spriegojuma skalai, kurās vietās atzīmes
- pa posmiem griežot ratu, nočekot vai mainās ķēdes spriegojums, atsevišķos posmos
- ķēde uz aimugures zobrata, virzienā uz aizmuguri, jāpavelk, ja tā cilājas stipri, tad jau ir čau
- vizuāli iečekot, vai visi ringi ir vietās
- ja uz posmiem parādas brūna krāsa, ir ticis ūdens zem ringiem
| Offline | | |
|
|