Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Hard enduro izvēle
Autors | Ziņojums |
feciic | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 582
Braucu ar: LC4 Adventure
|
13 Apr 2010, 18:23:22 uldens2 rakstīja:
13 Apr 2010, 14:58:31 Modrs rakstīja:
13 Apr 2010, 12:31:27 EEriks rakstīja:
kadas tev stav zvaigznes ka nav baudams uz maziem apgr. man stavej 15-45 stock nomainiju uz 15-47 un kljuva daudz draudzigaks un asaks
defaltā bija 15/45, bet bija smagi pa īsu, lai brauktu uz 100km/h. tahometrā 5100 rpm. uzliku 16/45, bija super, garāks stiepiens, bet mators biš vairāk mocījās. Pa ziemu un šobrīd ir atkal 15/45, jo moci vairs neekspluatēju pa lielceļiem un tālos gabalus neveicu.
hvz, moš vajag 15/43-44. Lai nu kā, esmu sapratis, ka katrs mocis ir paredzēts savam. nevar ar 2T braukt garus gabalus un smagu 4T dzenāt pa trasi. kkā tā.
Ļoti iespējams, ka pie vainas bija riepas - aizmugurē mišelins S12, priekšā arī kkas tik pat mīksts bija, rites pretestība liela. moš ar standarta pusbezceļa riepām būtu cita lieta
Man 14/49 un 100km/h nekadu problemu.Iet stipri atrak.
Ne jau tikai zobrati ir no svara, vel jau paliek pārnesums kārbā
Man ar 15/42 pie simta ir 5k apgriezieni | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
| un cik ir "grīda" tavai paļurkai? | Offline | | |
EEriks | | Kopš: 03. Sep 2008
Ziņojumi: 419
Braucu ar: te610
|
13 Apr 2010, 20:24:20 Modrs rakstīja:
vot intereses pēc, cik kkādam exc ir tahometrā pie 100km/h.
man varbūt jāpaprovē ieslēgt race mode husim, jo zonde man labi strādā uz ekoloģijas pusi - izpūtējs tīrs, kā izmazgāts!
ja ir sprice tad to var regulet sevis centra tas ir lidzigi ka ar ms sqirt,citu reakciju un asakas apaksas un augshas un kadu zs gan jau ari
----------------- mezi rulle | Offline | | |
|
EEriks | | Kopš: 03. Sep 2008
Ziņojumi: 419
Braucu ar: te610
| man ar 15 47 ir lidz 140km
----------------- mezi rulle | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
|
13 Apr 2010, 21:55:46 EEriks rakstīja:
13 Apr 2010, 20:24:20 Modrs rakstīja:
vot intereses pēc, cik kkādam exc ir tahometrā pie 100km/h.
man varbūt jāpaprovē ieslēgt race mode husim, jo zonde man labi strādā uz ekoloģijas pusi - izpūtējs tīrs, kā izmazgāts!
ja ir sprice tad to var regulet sevis centra tas ir lidzigi ka ar ms sqirt,citu reakciju un asakas apaksas un augshas un kadu zs gan jau ari
motosportā neko neviens nemāk, un nav man programmējamā šprice.
Cik zinu Husabergiem čerez usb pats var mainīt degvielas kartes. vienīgais mocis, kam to var. Ja visiem varētu, 100 gadus nevienam nevajadzētu power commanderus utt | Offline | | |
EEriks | | Kopš: 03. Sep 2008
Ziņojumi: 419
Braucu ar: te610
| man akal teica ka itka varot tai motospoirta ko saregulet,bet nu nopietns kantoris tas toc nav
----------------- mezi rulle | Offline | | |
JuriZ | | Kopš: 03. Nov 2008
Ziņojumi: 87
Braucu ar: KTM EXC
|
13 Apr 2010, 13:33:51 dropman rakstīja:
13 Apr 2010, 12:24:45 feciic rakstīja:
13 Apr 2010, 10:17:56 endurists rakstīja:
13 Apr 2010, 10:15:59 dropman rakstīja:
nu tad itkā tomēr lc4 ir tas uz ko tagad tiecos. Pie kā var piebraukt ar to dzelteno lc4 sxc un veikt apskati? Pamērīt kompresiju, paklausīties motoru,izbraukt līkumu, utt.
Priekš kam mērīt kompresiju? Nav jau dīzelis, ja lec, nepunķojas un negrab tad viss ok!
LC4 un negrab
Bet par to SXC, izskatās ka tas ir LC4 ar uzliktu keihin karbuli jo sxc nenāca kāpšļi un priekšā bija 260mm bremžu disks
Cena laba un ja tehniski ir ok tad ņem ciet.
Ceru to visu noskaidrot apskatot doto eksemplaru. Paldies Enduristam ka pieteicas palidzet! ja ir pareizie karbji + kaapshlji + rumba ar gumijas demferiem (nezinu ka pareizi sauc) tad jau tas ir tikai pozitivi manuprat. Vel jau jabut ari ellai raamii tad?
Negrabošu Lc4 ar uguni neatradiisi.
Manam SXC pakaljeejie kaapshlji jaunam naaca komplektaa. Peec tam dzenaajot pa mezhiem tos parasti nonjemu, lai kaajas aiz tiem nekjeras un kaadi 3kg svars arii nost. Lieku atpakalj tikai uz TA, jo pasee rakstiits: "seedvietu skaits - 2".
Raamii ellja naak ja nemaldos no kaada 2003 gada un uz augshu. Dzeltenajam izskataas ka ir un tas ir labi - paildzinaasi elljas mainajs intervaalu no 2000km uz 5000km. Protams, praatiigs iipashnieks maina 2-3x biezhaak..
----------------- Jo dziļāk purvā, jo vairāk ūdens!! | Offline | | |
dropman | | Kopš: 10. Aug 2008
Ziņojumi: 727
Braucu ar: 525
| Tas dzeltenais ir ievērtēts un izlemts ka jāņem. Tas gan nav sxc kā rakstīts, bet gan 640 enduro ar sxc izpūtēju. Ķēde un zobrati gan steidzami būs jamaina. Uz brīvdienām jau ceru redzēt to aparātu savā sētā
Milzīgs paldies Enduristam par palidzibu mo apskatē
----------------- Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv
| Offline | | |
JuriZ | | Kopš: 03. Nov 2008
Ziņojumi: 87
Braucu ar: KTM EXC
|
14 Apr 2010, 11:25:34 dropman rakstīja:
Tas dzeltenais ir ievērtēts un izlemts ka jāņem. Tas gan nav sxc kā rakstīts, bet gan 640 enduro ar sxc izpūtēju. Ķēde un zobrati gan steidzami būs jamaina. Uz brīvdienām jau ceru redzēt to aparātu savā sētā
Milzīgs paldies Enduristam par palidzibu mo apskatē
Karbulis Keihrin vai ar membraanu? Keihrinam pavisam cits ceeliens..
Starp citu, par labu ciparu varu piedaavaat JT Sprockets teerauda 48z pakaljeejo zobratu, jaunu, iepakojumaa. Pats nopirku rudenii, bet neievajadzeejaas.. Ja kas 29794188.[ Šo ziņu laboja JuriZ, 14 Apr 2010, 11:28:40 ]
----------------- Jo dziļāk purvā, jo vairāk ūdens!! | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
14 Apr 2010, 11:27:07 JuriZ rakstīja:
14 Apr 2010, 11:25:34 dropman rakstīja:
Tas dzeltenais ir ievērtēts un izlemts ka jāņem. Tas gan nav sxc kā rakstīts, bet gan 640 enduro ar sxc izpūtēju. Ķēde un zobrati gan steidzami būs jamaina. Uz brīvdienām jau ceru redzēt to aparātu savā sētā
Milzīgs paldies Enduristam par palidzibu mo apskatē
Karbulis Keihrin vai ar membraanu? Keihrinam pavisam cits ceeliens..
Starp citu, par labu ciparu varu piedaavaat JT Sprockets teerauda 48z pakaljeejo zobratu, jaunu, iepakojumaa. Pats nopirku rudenii, bet neievajadzeejaas.. Ja kas 29794188.
Karbiķis bija Mikuni, jo FCR nāk tikai SXC komplektācijai.
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
Griinis | | Kopš: 14. Mar 2011
No: Cēsis
Ziņojumi: 19
Braucu ar: WR426F
| Vīri kādas atsuksmes ir par WR 426??
Motoram stundas skaitās tā pat kā krosiniekam, vai biki lielāks resurss viņam ir? | Offline | | |
dropman | | Kopš: 10. Aug 2008
Ziņojumi: 727
Braucu ar: 525
| Ja mocis kopts, un tu viņu tāpat kopsi (mainīsi eļļas, filtrus un visas aizdomīgās detaļas laicīgi, nevis kad motorā jau būs kapi) un nepisīsi kapeiku tad tev būs ļoti labs aparāts
Ja gribi salīdzīnāt ar LC4 tad noteikti tik liels resurss nebūs un būs regulārāk jāpieliek roka. Ja gribi dziļāk to visu papētīt tad google ar atslēgas vārdiem: yamaha wr 426 reliability.
----------------- Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv
| Offline | | |
St | | Kopš: 16. May 2011
Ziņojumi: 78
Braucu ar: Adv
| Kas varētu būt līdzvērtīgs braukšanas baudas ziņā un apkopju biežumā Husqvarnai TE510. Izbraucu ļoti iepatikās. Pirms tam biju braucis ar 610, tas gan likās pārāk smagnējs un saguris. Varbūt arī bija pārāk nojāts eksemplārs.
P.S. Varbūt kādam būtu interese iemainīt hard enduro pret manu `98 R1? | Offline | | |
TB | | Kopš: 13. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 4314
Braucu ar: Nebraucu
|
27 Sep 2011, 20:57:31 St rakstīja:
Kas varētu būt līdzvērtīgs braukšanas baudas ziņā un apkopju biežumā Husqvarnai TE510. Izbraucu ļoti iepatikās. Pirms tam biju braucis ar 610, tas gan likās pārāk smagnējs un saguris. Varbūt arī bija pārāk nojāts eksemplārs.
P.S. Varbūt kādam būtu interese iemainīt hard enduro pret manu `98 R1?
pēdējā laikā arī par šo jautājumu daudz interesējos un meklēju info, kā arī runāju ar cilvēkiem, kuri lieto šo tehniskas veidu. Tad nu pagaidām ir izkristalizējušies divi ražotāji KTM un Yamaha. Laikam arī tieši ar šiem diviem mo tiek braukti lielākā daļa enduro pasākumu. Ņemot vērā tālākās uzturēšanas izmaksas vadoties pēc manuāļos minētā info un cenām, kas iegūstamas pie dīleriem, tad Yamaha kļūst vēl interesantāka.
Tā kā ja es šodien pirktu mo, tad laikam izvēlētos Yamaha WR450F (112kg pēc specifikācijas).
...bet tās ir tikai manas pārdomas... | Offline | | |
dropman | | Kopš: 10. Aug 2008
Ziņojumi: 727
Braucu ar: 525
| ktm 450exc un 525exc, vislabaak 05-07 gads.
wr426, wr450
----------------- Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv
| Offline | | |
TB | | Kopš: 13. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 4314
Braucu ar: Nebraucu
|
27 Sep 2011, 21:35:48 dropman rakstīja:
ktm 450exc un 525exc, vislabaak 05-07 gads.
wr426, wr450
kā tur bija tam KTM - nebija tā ka labāks no uzražotajiem motoriem un izturīgākais bija tas 520cc? | Offline | | |
St | | Kopš: 16. May 2011
Ziņojumi: 78
Braucu ar: Adv
| Aprunājoties ar Te510 īpašnieku sapratu, ka el. starteris ir MUST HAVE.
Kā ir ar 2T dzīvojoties pa purviem?
Personiski pēc līdzšinējās pieredzes 4T tuvāk pie sirds tomēr kā ir ar apkopēm, noprotu ka 2T būs elementārāk un lētāk tomēr vai nebūs kā ar Javām un citām PSRS tehnikām - vairāk skrūvē nekā brauc? | Offline | | |
dropman | | Kopš: 10. Aug 2008
Ziņojumi: 727
Braucu ar: 525
|
27 Sep 2011, 21:41:45 TB rakstīja:
27 Sep 2011, 21:35:48 dropman rakstīja:
ktm 450exc un 525exc, vislabaak 05-07 gads.
wr426, wr450
kā tur bija tam KTM - nebija tā ka labāks no uzražotajiem motoriem un izturīgākais bija tas 520cc?
520exc, 525exc un 530exc visi ir 510cc. Par veiksmigako tiek uzskatits tieshi 525exc 05-07. Pedejo gadu 530exc ari jabut labiem.
----------------- Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv
| Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
27 Sep 2011, 21:46:50 dropman rakstīja:
27 Sep 2011, 21:41:45 TB rakstīja:
27 Sep 2011, 21:35:48 dropman rakstīja:
ktm 450exc un 525exc, vislabaak 05-07 gads.
wr426, wr450
kā tur bija tam KTM - nebija tā ka labāks no uzražotajiem motoriem un izturīgākais bija tas 520cc?
520exc, 525exc un 530exc visi ir 510cc. Par veiksmigako tiek uzskatits tieshi 525exc 05-07. Pedejo gadu 530exc ari jabut labiem.
Izstāsti tādu štelli - ar ko SX modelis pamatā atšķirās no EXC, cik tāds varētu būt derīgs enduro maukšanai?????
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
drivervw | | Kopš: 09. Jul 2008
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 281
Braucu ar: Yamaha TT350/Honda XR650/Kawasaki KLX250/Gasgas450
| Vēl taču ir Honda XR650R un Suzuki DRZ400 .Ko publika par šiem var teikt? | Offline | | |
|
|