Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Motocikla remonts
Autors | Ziņojums |
kidd | | Kopš: 31. Mar 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 3272
Braucu ar: Kawa ZX6R
|
15 Apr 2015, 17:08:44 anta7 rakstīja:
15 Apr 2015, 17:02:37 shuttle rakstīja:
15 Apr 2015, 16:56:47 anta7 rakstīja:
Varbūt kāds vai kādam pazīstams motomehāniķis būt ar mieru atvēlēt savu laiku apmācībai un dalītos ar savām zināšanām motociklu remontā?
Pēc profesijas esmu automehāniķe,taču kkā pie tiem autiņiem vaira īsti nevelk.
Pusgadu strādāju par motomehāniķi Motostyle servisā Maskavas ielā.
NOPIETNI???
Par ko īsti tāds izbrīns?
Tu esi tā, kura tajā TV reklāmā saka, ka neesot nekāds vecītis un nedodot ar? | Offline | | |
anta7 | | Kopš: 31. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 10
Braucu ar:
|
15 Apr 2015, 17:10:52 kidd rakstīja:
15 Apr 2015, 17:08:44 anta7 rakstīja:
15 Apr 2015, 17:02:37 shuttle rakstīja:
15 Apr 2015, 16:56:47 anta7 rakstīja:
Varbūt kāds vai kādam pazīstams motomehāniķis būt ar mieru atvēlēt savu laiku apmācībai un dalītos ar savām zināšanām motociklu remontā?
Pēc profesijas esmu automehāniķe,taču kkā pie tiem autiņiem vaira īsti nevelk.
Pusgadu strādāju par motomehāniķi Motostyle servisā Maskavas ielā.
NOPIETNI???
Par ko īsti tāds izbrīns?
Tu esi tā, kura tajā TV reklāmā saka, ka neesot nekāds vecītis un nedodot ar?
Diez vai tas skuķis no reklāmas kaut reizi dzīvē ir mocim kaut vai ķēdi nomainījusi [ Šo ziņu laboja anta7, 15 Apr 2015, 17:17:40 ]
----------------- ride till you die. | Offline | | |
al2o | | Kopš: 17. Jan 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 69
Braucu ar: VFR Street
| MEkleju priekšejos bremžu diskus no Fazera600 ~2000 g. precīzu gadu pateikšu velāk, vel vecais būris. un gumijas kas iet no karburatoriem uz ieplūdi.
----------------- Чрезмерное употребление алкоголя , вызывает проституток. | Offline | | |
|
arnic | | Kopš: 18. Apr 2013
No: Ogre
Ziņojumi: 76
Braucu ar: Kawasaki Zephyr 750
| Kur Ogrē varētu aizdzīt/aizstumt moci uz karbūžu noregulēšanu? Pēc ziemas miega mans Zephyr sācis niķoties - ar čoku rēc kā negudrs, tip viss iet, vienīgais sit baltus dūmus pa izpūtējiem, kā uzdod gāzi tā slāpst nost, aizdomas, ka pārlej karbūžus - pats neesmu tik kompetents šo problēmu atrisināt. | Offline | | |
autopilots | | Kopš: 24. Oct 2014
No: Ogre
Ziņojumi: 26
Braucu ar: Yamaha XJR
|
07 May 2015, 10:21:46 arnic rakstīja:
Kur Ogrē varētu aizdzīt/aizstumt moci uz karbūžu noregulēšanu? Pēc ziemas miega mans Zephyr sācis niķoties - ar čoku rēc kā negudrs, tip viss iet, vienīgais sit baltus dūmus pa izpūtējiem, kā uzdod gāzi tā slāpst nost, aizdomas, ka pārlej karbūžus - pats neesmu tik kompetents šo problēmu atrisināt.
Močus remontē Pagasta ielā, blakus šosejai. Braucot uz Ogri no Ciemupes puses, labajā pusē - laikam nākamais pagrieziens pēc luksafora pie vecā benzīntanka.
P.S. Nezinu vai regulē karbiņus, bet nu močus tur remontē. Ā un vēl vari painteresēties servisā, kurš atrodas trikotāžas kombināta galā (tuvāk Ogrei)
----------------- | Offline | | |
Agritis | | Kopš: 29. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 50
Braucu ar: Honda Shadow VT700C '84
|
15 Apr 2015, 17:08:44 anta7 rakstīja:
15 Apr 2015, 17:02:37 shuttle rakstīja:
15 Apr 2015, 16:56:47 anta7 rakstīja:
Varbūt kāds vai kādam pazīstams motomehāniķis būt ar mieru atvēlēt savu laiku apmācībai un dalītos ar savām zināšanām motociklu remontā?
Pēc profesijas esmu automehāniķe,taču kkā pie tiem autiņiem vaira īsti nevelk.
Pusgadu strādāju par motomehāniķi Motostyle servisā Maskavas ielā.
NOPIETNI???
Par ko īsti tāds izbrīns?
Tas ir serviss, kurā manam mocim jau 5 gadus liek kopā motoru
| Offline | | |
artis_ar | | Kopš: 19. Apr 2015
Ziņojumi: 72
Braucu ar: R1,Daytona675
| daytona 675 Exup Valve ieregulēšana vai noņemšana! ir kāds kas to var izdarīt? DEG CHEK ENGINE
| Offline | | |
ANDZA117 | | Kopš: 18. Jun 2013
No: Krāslava
Ziņojumi: 47
Braucu ar: BMW F650GS , Honda Varadero XL1000V ,Jawa634 6v
| varbut kads zin labu meistaru Lietuvā. | Offline | | |
Zais | | Kopš: 22. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1221
Braucu ar: traktoru cauri Āfrikai
| Lietuvā visi ir meistari...
26 Jun 2015, 08:21:49 ANDZA117 rakstīja:
varbut kads zin labu meistaru Lietuvā.
----------------- Nē nu jā
| Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| gribi bembi aizvest? lietuvas darba lētums izsakās kvalitātē. ja atrast labu meistaru kurš reāli kko izdarīs kvalitatīviu tas pats būs tepat LV...
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
ANDZA117 | | Kopš: 18. Jun 2013
No: Krāslava
Ziņojumi: 47
Braucu ar: BMW F650GS , Honda Varadero XL1000V ,Jawa634 6v
| Tad iesaki Latvija meistaru pa bembiem f650gs 2001 pec kura nenāksies visu parvilkt un kurs var tikt ar startešanas problēmu un varstus noregulēt | Offline | | |
Rizza | | Kopš: 05. Nov 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 2101
Braucu ar: zrx1200s
| Pameklē bmw topikā, ir tāds Igors, ex Bmauto mehs, tas daudziem bmw braucējiem tehniku činī. | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| paga a tu jau tiki galā ar lādēšanu? bija takš joks ar pabrauktu moci, sauss aķis nepagriezīs.
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
ANDZA117 | | Kopš: 18. Jun 2013
No: Krāslava
Ziņojumi: 47
Braucu ar: BMW F650GS , Honda Varadero XL1000V ,Jawa634 6v
|
26 Jun 2015, 10:40:01 mexa rakstīja:
paga a tu jau tiki galā ar lādēšanu? bija takš joks ar pabrauktu moci, sauss aķis nepagriezīs.
aķis jauns uzlāde itka iet jo nede;lstavot lec ka nu meklēšu to meistaru
| Offline | | |
andrejins | | Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
26 Jun 2015, 10:29:49 ANDZA117 rakstīja:
Tad iesaki Latvija meistaru pa bembiem f650gs 2001 pec kura nenāksies visu parvilkt un kurs var tikt ar startešanas problēmu un varstus noregulēt
650 tak tāpat jāpārvelk periodiski Kā jau vienpodnieks...
Bet vārstu regulācija viņam visai piņķerīga, dēļ nestandarta šaibām, kuras kādas trīs vēl palikušas no manējā... Principā nav nekā sarežģīta nedz visu savilkt pēc specenes, nedz vārstus noregulēt. A kas par startēšanas problēmu? Griež pa tukšo, vai 'sit atpakaļ'?
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
| Offline | | |
ANDZA117 | | Kopš: 18. Jun 2013
No: Krāslava
Ziņojumi: 47
Braucu ar: BMW F650GS , Honda Varadero XL1000V ,Jawa634 6v
|
26 Jun 2015, 11:05:39 andrejins rakstīja:
26 Jun 2015, 10:29:49 ANDZA117 rakstīja:
Tad iesaki Latvija meistaru pa bembiem f650gs 2001 pec kura nenāksies visu parvilkt un kurs var tikt ar startešanas problēmu un varstus noregulēt
650 tak tāpat jāpārvelk periodiski Kā jau vienpodnieks...
Bet vārstu regulācija viņam visai piņķerīga, dēļ nestandarta šaibām, kuras kādas trīs vēl palikušas no manējā... Principā nav nekā sarežģīta nedz visu savilkt pēc specenes, nedz vārstus noregulēt. A kas par startēšanas problēmu? Griež pa tukšo, vai 'sit atpakaļ'?
Nepietiek spēka izgriest kad kasas 3 reizes uzsit pa pogu kada 3 reize aiziet tada sajuta itka butu nezeliga kompresija un starteris nevar to izgriest,.A dekampresors ir vinam un kur atrodas??
a pie cik tukstošiem jaregulē varsti?? | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| ak jā dekompresors tas arī laikam varētu būt pie vainas, ja starteris savu pilda.
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
andrejins | | Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
26 Jun 2015, 11:48:17 ANDZA117 rakstīja:
26 Jun 2015, 11:05:39 andrejins rakstīja:
26 Jun 2015, 10:29:49 ANDZA117 rakstīja:
Tad iesaki Latvija meistaru pa bembiem f650gs 2001 pec kura nenāksies visu parvilkt un kurs var tikt ar startešanas problēmu un varstus noregulēt
650 tak tāpat jāpārvelk periodiski Kā jau vienpodnieks...
Bet vārstu regulācija viņam visai piņķerīga, dēļ nestandarta šaibām, kuras kādas trīs vēl palikušas no manējā... Principā nav nekā sarežģīta nedz visu savilkt pēc specenes, nedz vārstus noregulēt. A kas par startēšanas problēmu? Griež pa tukšo, vai 'sit atpakaļ'?
Nepietiek spēka izgriest kad kasas 3 reizes uzsit pa pogu kada 3 reize aiziet tada sajuta itka butu nezeliga kompresija un starteris nevar to izgriest,.A dekampresors ir vinam un kur atrodas??
a pie cik tukstošiem jaregulē varsti??
Vārsti jāpārbauda katrā lielajā apkopē ik pa 15kkm, vai reizi gadā. reāli jāregulē gan tik bieži nav.
Dekompresators viņam ir viltīgs un atrodas kloķenes galā kā atsvars - nav nedz trosīšu nedz kaut kas cits
bilde ieskatam
idejiski atspriegojas uz atsperes spēka un pie konkrēta rotācijas ātruma piespiežas atpakaļ atsvars nodrošinot kompresiju.
Ir dzirdēts, ka viņi ieķīlē, jāpasilda, jāizjauc jānomaina atspere un jāmaļ tālāk ar zālespļāvēja cienīgu troksni
Principā pie vārstu regulēšanas var apskatīt, vai viņš brīvi atlec atpakaļ uz atsperes un, vai, kad pagriež motoru ārā no TDC punkta, vai pats nenokrīt lejā... Manuālī nekādu spec metožu tam nav
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
| Offline | | |
DZ11 | | Kopš: 26. Aug 2011
No: Auce
Ziņojumi: 2
Braucu ar: Honda Africa Twin CRF 1000D
| Sveiki,
Vai kāds ir saskāries ar startera sajūga maiņu/remontu BMW F650 1995.g.? Vai ir vienāds visiem gadiem no 1994-2000jam? Kur vislabāk meklēt? BM auto piedāvā tikai visu ģeneratoru komplektā.
| Offline | | |
ANDZA117 | | Kopš: 18. Jun 2013
No: Krāslava
Ziņojumi: 47
Braucu ar: BMW F650GS , Honda Varadero XL1000V ,Jawa634 6v
|
26 Jun 2015, 12:32:39 andrejins rakstīja:
26 Jun 2015, 11:48:17 ANDZA117 rakstīja:
26 Jun 2015, 11:05:39 andrejins rakstīja:
26 Jun 2015, 10:29:49 ANDZA117 rakstīja:
Tad iesaki Latvija meistaru pa bembiem f650gs 2001 pec kura nenāksies visu parvilkt un kurs var tikt ar startešanas problēmu un varstus noregulēt
650 tak tāpat jāpārvelk periodiski Kā jau vienpodnieks...
Bet vārstu regulācija viņam visai piņķerīga, dēļ nestandarta šaibām, kuras kādas trīs vēl palikušas no manējā... Principā nav nekā sarežģīta nedz visu savilkt pēc specenes, nedz vārstus noregulēt. A kas par startēšanas problēmu? Griež pa tukšo, vai 'sit atpakaļ'?
Nepietiek spēka izgriest kad kasas 3 reizes uzsit pa pogu kada 3 reize aiziet tada sajuta itka butu nezeliga kompresija un starteris nevar to izgriest,.A dekampresors ir vinam un kur atrodas??
a pie cik tukstošiem jaregulē varsti??
Vārsti jāpārbauda katrā lielajā apkopē ik pa 15kkm, vai reizi gadā. reāli jāregulē gan tik bieži nav.
Dekompresators viņam ir viltīgs un atrodas kloķenes galā kā atsvars - nav nedz trosīšu nedz kaut kas cits
bilde ieskatam
idejiski atspriegojas uz atsperes spēka un pie konkrēta rotācijas ātruma piespiežas atpakaļ atsvars nodrošinot kompresiju.
Ir dzirdēts, ka viņi ieķīlē, jāpasilda, jāizjauc jānomaina atspere un jāmaļ tālāk ar zālespļāvēja cienīgu troksni
Principā pie vārstu regulēšanas var apskatīt, vai viņš brīvi atlec atpakaļ uz atsperes un, vai, kad pagriež motoru ārā no TDC punkta, vai pats nenokrīt lejā... Manuālī nekādu spec metožu tam nav
Okey bet cik tad jabūt varstu atstarei cik mm?? a kompresiju ir vērts mērit?? dekampresoru no ta vares zedzēt stada vai ne??
| Offline | | |
|
|