Autors | Ziņojums |
mexa | |
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| gribi "sapist" jaudu un atsauciibu? uzliec prematoku un gaseejies no redlaina...
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
Black_smoke | |
Kopš: 06. Apr 2016
Ziņojumi: 31
Braucu ar: tdi un cbr900rr
| Es te nerunāju par galējībām,pirms šī 919 man bija 893,kas tika iegādāts no viena durka racing top braucēja un šis mocis "bubināja" daudz vairāk un nebija tā,ka lietos ciet uz maziem rpm |
Offline | |
|
mexa | |
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| 893 skiet bija biku savadaks, vismaz kkas toch atskjiiraas pa kodiem, nesen ka reiz skatiijos. ja mauca trasee, iespeejams staaveeja kaads kits... lai shautu vajag degvielu izpluudee, vairaak vai mazaak taas buus arii atkariba no izpludes pretestibas, ka arii karbja regulacijas un iespejams pat modelja. bet vinjam noteikti bija merkjis ko uzlabot, nevis panaakt shaushanu. tev prematoks ir? tad jau labak provet pilotskruvi pagroziit uz bagaataaku. tik piefiksee veco poziiciju, un seko svechu kraasai un atsauciibai.
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
|
Black_smoke | |
Kopš: 06. Apr 2016
Ziņojumi: 31
Braucu ar: tdi un cbr900rr
| Ir man gan sinhronizācijas pulksteņi,gan tas skrūvjgrieznis ar reduktoru.var jau būt,ka tur bija kaut kāds dīžu kits,bet tik pat labi varbūt karbarātori bija vairāk sadiluši un atmetot gāzi vnkārši nenoslēdza.par izplūdes pretestību,vairāl šauj,ja tā ir mazāka?
[ Šo ziņu laboja Black_smoke, 12 Apr 2016, 14:34:26 ] |
Offline | |
|
mexa | |
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| droseli tu aizver, bet adata ar cilindriiti kustaas uz retinajuma pamata. caur diizeem arii tiek degviela tuksgaitaa, kaa arii vairaak vai mazaak pavelkas caur adatu. te arii sakombineejot sanaak. citiem stoka shauj kaa nelabais. taa ir iipatniiba karburatoriem. paprovee pilotu pieregulee, bet skaties kraasu sveceem
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
UgunsX | |
Kopš: 14. Jun 2014
Ziņojumi: 606
Braucu ar:
| Kādus manometrus tur vajag, kāds ir mērāmis diapazons un kāds mērījums ir ok priekš 600cc 4 cil? Jeb pieregulē vienādi pēc vidējā rādījuma? |
Offline | |
|
andrulja4 | |
Kopš: 09. May 2014
Ziņojumi: 38
Braucu ar: SV650
| Vislētākais variants kā nosinhronizēt mājas apstākļos ir sakombinēt manometru no caurspīdīgām trubiņām, ieliet 2T eļļu un noregulēt karbjus tā, lai līmenis visām trubiņām ir maksimāli identisks un nestaigā.
Pilna gūūgle ar šito infu, pats vakar nosinhronizēju ar tādu metodi. |
Offline | |
|
Robchiks | |
Kopš: 14. Aug 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 15
Braucu ar: XT660R, DL1000
| Paņēmu HansaFlex šādus, puiši arī sakombinēja pārejas uz 4mm caurulītēm
http://cat.hansa-flex.com/lv/Mērīšanas_tehni...ērs_63_mm/GVM63
Transalpam retinājums ap 0,35 - 0,45 bar
----------------- " A person who never made a mistake never tried anything new "
Albert Einstein |
Offline | |
|
axel182 | |
Kopš: 03. Aug 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 46
Braucu ar: GSF 600
|
15 Apr 2016, 16:02:17 andrulja4 rakstīja:
Vislētākais variants kā nosinhronizēt mājas apstākļos ir sakombinēt manometru no caurspīdīgām trubiņām, ieliet 2T eļļu un noregulēt karbjus tā, lai līmenis visām trubiņām ir maksimāli identisks un nestaigā.
Pilna gūūgle ar šito infu, pats vakar nosinhronizēju ar tādu metodi.
Skan vienkārši, bet reāli tā nav. Nofočē savu risinājumu! |
Offline | |
|
axel182 | |
Kopš: 03. Aug 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 46
Braucu ar: GSF 600
|
16 Apr 2016, 10:34:39 Robchiks rakstīja:
Paņēmu HansaFlex šādus, puiši arī sakombinēja pārejas uz 4mm caurulītēm
http://cat.hansa-flex.com/lv/Mērīšanas_tehni...ērs_63_mm/GVM63
Transalpam retinājums ap 0,35 - 0,45 bar
Cik naudās viss beigās nostājās? Vienīgi, manometriem gan jau pastāv zināma kļūda savā starpā. Tāpēc īstajam sinhronizatoram piedzen vienādu rādījumu pie viena cilindra. var jau būt, ka nav tik traki, hz. |
Offline | |
|
mexa | |
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| tikai manometru ar glicerinu vajag, citaadi uz daziem motoriem zhopa a ne raadiijums. ar trubinjaam precizitate beeg, ir japindzelejas, it ipasi divcilindru. jo sanaak ka cilindri sasaistaas, tas jau saknee ir nekorekti, bet plusminus kkas sanaaks
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
andrulja4 | |
Kopš: 09. May 2014
Ziņojumi: 38
Braucu ar: SV650
|
16 Apr 2016, 11:15:23 axel182 rakstīja:
15 Apr 2016, 16:02:17 andrulja4 rakstīja:
Vislētākais variants kā nosinhronizēt mājas apstākļos ir sakombinēt manometru no caurspīdīgām trubiņām, ieliet 2T eļļu un noregulēt karbjus tā, lai līmenis visām trubiņām ir maksimāli identisks un nestaigā.
Pilna gūūgle ar šito infu, pats vakar nosinhronizēju ar tādu metodi.
Skan vienkārši, bet reāli tā nav. Nofočē savu risinājumu!
Viss ir tikpat vienkārši kā 2 pirkstus apčurāt. Slinkums fočēt. Ja ieraksta googlē "home made manometer" parādās daudz piemēru. nopērc 20m caurspīdīgās trubas, T veida savienojumus un to visu sastiprini pie dēļa. Iesūc iekšā kādu eļļu. ar 2 cilindriem viss ir ļoti vienkārši. 4 cilindru motoriem karburatori jāsinhronizē pa pāriem, nosinhronizē 1,2 tad 3,4 un beigās abus pārus sasinhronizē vienādus. iesaku ņemt garākas trubas, jo tad mazinās risks ieraut motorā to eļļu un šķidrums arī mazāk pulsē. |
Offline | |
|
axel182 | |
Kopš: 03. Aug 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 46
Braucu ar: GSF 600
| Nu sazin, vai nu tu esi pārlieku optimists vai es kaut ko nepareizi daru. Esmu jau mēģinājis ko tādu darīt un man nemaz tik gludi negāja. Pamēģināju netā biežāk atrodamo metodi- četras caurulītes apakšā savā starpā savienotas, iekšā ielieta 2t eļļa un pirms karbjiem iespraustas vienādas droseles, lai samazinātu pulsācijas. Hvz, aptuveni jau nosinhronizēju, bet domāju, ka vajadzēs pārdarīt ar normālu aparātu. |
Offline | |
|
andrulja4 | |
Kopš: 09. May 2014
Ziņojumi: 38
Braucu ar: SV650
| 1. reizā, kad sinhronizēju arī viss atdūrās pie tā, ka eļļa nenormāli pulsē un neko nevarēja nolasīt. pēc tam paņēmu ritīgi garas šļaukas (5m uz katru cilindru) un nekas vairs nepulsē, pat ierobežotājus nevajag. Tās regulējamās skrūves ir ļoti jūtīgas, pat pieliekot skrūvgriezi ir jau izmaiņas. es pēc katras regulēšanas mazliet uzgāzēju, pavisam bišķiņ un pagaidīju, kad eļļa nostājās.
Protams, ar speciāliem manometriem tas darbs ir daudz vieglāks un precīzāks.
|
Offline | |
|
axel182 | |
Kopš: 03. Aug 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 46
Braucu ar: GSF 600
| Nu, davaj, pamēģinās garākas trubiņas.... |
Offline | |
|
qba | |
Kopš: 21. Sep 2009
Ziņojumi: 360
Braucu ar:
| Ieliec 1m gumijas šļauku un viss būs ok, tās pkastika šļaukas ir cietas un nedzēš pulsācijas.... |
Offline | |
|
keksch | |
Kopš: 18. Jan 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Suzuki Bandit GSF N
| Tāds pats jautājums, kas nesen bija - kāds varētu izīrēt karburatoru sinhronizācijas uzparikti ar vakuummetriem uz 4x karb par sapratīgo cenu? Rīga.
PM. |
Offline | |
|
jurgins | |
Kopš: 03. Sep 2015
No: Ventspils
Ziņojumi: 182
Braucu ar: Aprilia Caponord
| Kādu Latvijā nopērkamu šķidrumu izmantot ultraskaņas vanniņā karburatoru mazgāšanai?
Ārzemju netu krustam šķērsam izlasīju. Bet visādus viņu šķidrumus pie mums dabūt nevar.[ Šo ziņu laboja jurgins, 20 Apr 2016, 17:06:24 ] |
Offline | |
|
andrulja4 | |
Kopš: 09. May 2014
Ziņojumi: 38
Braucu ar: SV650
|
20 Apr 2016, 17:05:31 jurgins rakstīja:
Kādu Latvijā nopērkamu šķidrumu izmantot ultraskaņas vanniņā karburatoru mazgāšanai?
Ārzemju netu krustam šķērsam izlasīju. Bet visādus viņu šķidrumus pie mums dabūt nevar.
Par šito tému runàju ar vienu igaunijas pàrstàvi izstádè, šis teica, ka parasts údens un fairy ir vislétàkais risinàjums. Varot arí nopirkt speciálus škidrumus, bet nekàda vaina arí údenim neesot. |
Offline | |
|
suzukisv650 | |
Kopš: 13. Sep 2015
No: Ogre
Ziņojumi: 28
Braucu ar: Hurricane
| Atsaucieties kāds, kurš man hondai cbr1000f 95 gada var partirit un kartigi saregulet karbinjus.
Uz zemiem apgriezieniem taka burbuljo un atboja nav.. vai ari iesakiet kur aizvest labak? |
Offline | |
|