Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
Archy96
08. Dec 2010, 23:00#321

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


08 Dec 2010, 22:59:12 lomsz rakstīja:

08 Dec 2010, 22:54:03 Archy96 rakstīja:

08 Dec 2010, 22:49:55 lomsz rakstīja:

08 Dec 2010, 22:39:50 petkja rakstīja:

08 Dec 2010, 22:37:58 Archy96 rakstīja:

08 Dec 2010, 22:34:28 petkja rakstīja:
a latvija vispar kautkur ir noperkams Amsoil?

Vot es internetā intereses pēc pētīju, bet uzraku tikai viņu ASV lapu, kur viss ir nopērkams, bet diemžēl piedāvā sūtīt tikai pa to pašu ASV un Kanādu, štatu e-bay arī neko no šiem neatradu, vispār labprāt iepirktu kādus litrus 15vismaz, ja jau tas oils tik izcils te rādās, tā lai vienai sezonai pietiek
\
es ar iepirktu kadu palielaku mucu lai pietiek us sezonu
Mobil 1 stabili 2. vietā. Kāds ir redzējis iekš LV moču Mobil? Amsoil jau pagājušo gadu meklēju, kā te dabūt- neatradu. e-bay ari nesūta.

Nu te variants , es domāju, ir tikai viens - vajag cilvēku ASV, kurš pats uz vietas pasūta/nopērk to Amsoil mucu un pa pastu atsūta uz LV noformējot kā dāvinājumu, vai kaut kā tā, lai muita nav jāmaksā. Ja mēs varētu samesties un pa visiem viemu mučeli saorganizētu, tā lai sūtīšana uz galviņām lētāk sanāk, domāju, ka būtu OK
Nu ar šķidrumu sūtīšanu var problemas būt. Kautkad tattoo krāsu 400ml pasūtiju- uz šejieni atnāca- vajadzēja sūtīt atpakaļ- pastā atteica- itkā drošības apsvērumi iekš ASV bla bla bla. Iespējams, tas tik uz gaisa pastu attiecas...

Ar kuģi jāsūta, būs lētāk Nu, kādam radi, draugi štatos nedzīvo?

Reku ir viņu lapa:
http://www.amsoil.com/
Un te arī konkrētais oils:
http://www.amsoil.com/storefront/mcf.aspx

[ Šo ziņu laboja Archy96, 08 Dec 2010, 23:05:43 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

petkja
08. Dec 2010, 23:28#322

Kopš: 29. Jun 2008

Ziņojumi: 342

Braucu ar: Honda XR650R, Yamaha Raptor 700

meginu atrast kadu dileri eiropa bet izskatas ka vinji sjaja tirgu nestrada, tikai usa... ok, pameginas uzzvanit vinjiem un parunat kur lai fck dabu to elju eiropa

Offline

Archy96
08. Dec 2010, 23:44#323

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


08 Dec 2010, 23:39:17 Pelekais rakstīja:
nu un kas buus ar to ellju ??? motors muuzhiigi ies???
neredzu jeegu izstiepties 3x garaakiem lai tikai dabuutu kkaadu amsoil.....
15 gadus viss bija briineshkjiigi ar motul,repsol,castrol,putoline,motorex utt....
visi kviedza ka paarbaudiitas veertiibas un te peeksnji ,glaabiet motorus!!!
motors briesmaas !!! dodiet amsoil !!!!,peec kkaada azabocheno barinja izskataas

Atslābsti, kāds tev azabočenno bariņš, šis te ir pirmais pilnvērtīgais tests, ko nācies redzēt, kur reāli salīdzinātas dazādu ražotāju eļļas, un man personīgi ir pohuj cena, man ir svarīgi ieliet to, kas ir VISLABĀKAIS, protams, neies jau matus no dirsas plēst, ja nevarēs to Amsoilu uz LV nekādi dabūt

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
09. Dec 2010, 00:07#324

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


08 Dec 2010, 23:56:55 Niere rakstīja:

visi kviedza ka paarbaudiitas veertiibas un te peeksnji ,glaabiet motorus!!!


a kurš tad tās vērtības bija pārbaudījis galvu pret galvu? tas, ka ar kādu eļļu X motors nogājis X km un nav bijušas problēmas absolūti neko neizsaka par eļļu. vienīgi to, ka ar šo eļļu motors X km nogāja. bet vai ar eļļu Y motors būtu nogājis X*Ykm, lūk tas ir jau cits jautājums. un uz tādu nav iespējams atbildēt, kamēr nav veikts pētījums, kādu šeit pārcilājām. tas ir vienīgais objektīvais kritērijs. nekādi zīmoli, cenas, čomi, dīleri vai Feģas no garažām to nevar pateikt. ja kāds to saka, tad uzreiz jājautā, pēc kādiem kritērijiem tas tiek apgalvots. pat produktu aprakstos pieejamā informācija, tostarp tehniskā, ir pārlieku skopa, lai no tās varētu viennozīmīgi pateikt, kā konkrētā eļļa ir salīdzināma ar kādu citu. nemaz nerunājot par ASTM, ISO u.c testa metožu atšķirībām utt.

Faktiski vajadzētu tā kā tajā krievu Ural testā - ņemt jaunu moci, liet iekša tikai un vienīgi vienas markas eļļu, norullēt savus 30000km, pēc tam jaukt vaļā motoru un ar mikrometru vienā rokā un servisa manuāli otrā, mērīt visus izdilumus un zazorus, tas būtu pats objektīvākais tests, tikai saprotamu iemeslu dēļ, to fiziski nav iespējams izdarīt, jo tur 2 - 3 gadi paies, kamēr nobraukums sakrāsies, turklār kurš to būs ar mieru finansēt, vismaz pie mums.
Pareizi Niere saka, to vienu eļļas maiņas intervālu mocis noies arī ar auto eļļu, (ja sajūgs nenokursies) un nekas traģisks tam nenotiks, bet kas būs pēc kādiem 6 maiņas intervāliem, tas jau ir cits jautājums.

Cik es praksē esmu saskāries, tad bija viens mocis Jancik Rozītim, vecā honda F3 , kuram visu laiku tika liets tikai un vienīgi Valvoline, pussintētika liakam, un jancis to moci 2 - 3 gadus mocījā uz pakaļrata diendienā, pēc tam Riņķis pārņēma stafeti, un vēl pēc tam to aparātu psihiem uz Liepāju pārdeva, kur "nodarabības turpinājās" , tam mocim dzīvas vietiņas nebija, bet motors gāja un gāja, tā kā šādā gadījumā varētu mēģināt apgalvot, ka konkrētais valvoline ir zajebis kvalitātes, nevis "ielēju eļļu x, nobraucu pussezonu, nenoklapēja, āha - tātad zajebis eļļa".

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
09. Dec 2010, 00:18#325

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


09 Dec 2010, 00:14:32 Pelekais rakstīja:

09 Dec 2010, 00:07:10 Archy96 rakstīja:

08 Dec 2010, 23:56:55 Niere rakstīja:

visi kviedza ka paarbaudiitas veertiibas un te peeksnji ,glaabiet motorus!!!


a kurš tad tās vērtības bija pārbaudījis galvu pret galvu? tas, ka ar kādu eļļu X motors nogājis X km un nav bijušas problēmas absolūti neko neizsaka par eļļu. vienīgi to, ka ar šo eļļu motors X km nogāja. bet vai ar eļļu Y motors būtu nogājis X*Ykm, lūk tas ir jau cits jautājums. un uz tādu nav iespējams atbildēt, kamēr nav veikts pētījums, kādu šeit pārcilājām. tas ir vienīgais objektīvais kritērijs. nekādi zīmoli, cenas, čomi, dīleri vai Feģas no garažām to nevar pateikt. ja kāds to saka, tad uzreiz jājautā, pēc kādiem kritērijiem tas tiek apgalvots. pat produktu aprakstos pieejamā informācija, tostarp tehniskā, ir pārlieku skopa, lai no tās varētu viennozīmīgi pateikt, kā konkrētā eļļa ir salīdzināma ar kādu citu. nemaz nerunājot par ASTM, ISO u.c testa metožu atšķirībām utt.

Faktiski vajadzētu tā kā tajā krievu Ural testā - ņemt jaunu moci, liet iekša tikai un vienīgi vienas markas eļļu, norullēt savus 30000km, pēc tam jaukt vaļā motoru un ar mikrometru vienā rokā un servisa manuāli otrā, mērīt visus izdilumus un zazorus, tas būtu pats objektīvākais tests, tikai saprotamu iemeslu dēļ, to fiziski nav iespējams izdarīt, jo tur 2 - 3 gadi paies, kamēr nobraukums sakrāsies, turklār kurš to būs ar mieru finansēt, vismaz pie mums.
Pareizi Niere saka, to vienu eļļas maiņas intervālu mocis noies arī ar auto eļļu, (ja sajūgs nenokursies) un nekas traģisks tam nenotiks, bet kas būs pēc kādiem 6 maiņas intervāliem, tas jau ir cits jautājums.

Cik es praksē esmu saskāries, tad bija viens mocis Jancik Rozītim, vecā honda F3 , kuram visu laiku tika liets tikai un vienīgi Valvoline, pussintētika liakam, un jancis to moci 2 - 3 gadus mocījā uz pakaļrata diendienā, pēc tam Riņķis pārņēma stafeti, un vēl pēc tam to aparātu psihiem uz Liepāju pārdeva, kur "nodarabības turpinājās" , tam mocim dzīvas vietiņas nebija, bet motors gāja un gāja, tā kā šādā gadījumā varētu mēģināt apgalvot, ka konkrētais valvoline ir zajebis kvalitātes, nevis "ielēju eļļu x, nobraucu pussezonu, nenoklapēja, āha - tātad zajebis eļļa".

par to jau es saku ka vajag praktisko pieraadiijumu
un vai tad es teicos ka viens mainjas intervaals?
cik daudz Juus taadus gadiijumus zinat ka visp kaadam motors noklapeeja?neskaitot tos kas ruchku griezh aukstam motoram! bet runaajot par tiem kuri vismaz peec graamatas apkopj,ja ne biezhaak?

Ļoti daudz noklapētu motoru ir redzēts, un klapē viņi nost tikai tā, pie kāda noteikta nobraukuma, un tas - vai tas motors noklapēs pei 50000 vai 80000 manuprāt ir vistiešākajā veidā atkarīgs no 3 faktoru kombinācijas:
1) Cik bieži ir veiktas apkopes.
2) Kādas eļļas lietas.
3) Kādos apstākļos motors ir strādājis.(sports, ikdiena, tūrisms, pilsēta)

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

rolis
09. Dec 2010, 01:55#326

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 383

Braucu ar: BMW HP4 Competition

ko tantes runā par IPONE eļļam? Mēļojot, ka esot vienas no ze best tā die ir?

Offline

ABU
09. Dec 2010, 08:35#327

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: ZRX1200S

Nezinu kāda labāka, bet es jau divus gadus braucu ar MOTOREX 10/40 un ir O.K. Mainu 2 reiz sezonā, jo motorīts ļoti bieži tiek braukts pilnā klapē. Pie tam gaisa dzese - eļla tiek "vārīta"!

[ Šo ziņu laboja ABU, 09 Dec 2010, 08:37:29 ]



-----------------
Benzīns asinīs neizgaro:)

Offline

peecis
09. Dec 2010, 08:58#328

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


08 Dec 2010, 22:00:09 Niksons rakstīja:
TAS dokuments, protams, incants. Žēl ka nefigurē mūsmalā populāri brendi.



Par pašmāju testu. Varētu izveikt, jāpakasa rācenis un jāizdomā kā.
Ja vajag lietotu eļļu, IMO tai jābūt +/- vienādi "lietotai". Tātad jārunā ar durkas pipariem. Lai salej katrs savā mocī uz 1 gonku katrs savu eļļu, pēc gonkas nodod "analīzes".
Vajadzētu +/- vienādus močus...

Izmaksas būtu tik cik laboratorijas, + pašas eļļas jānopērk (gan varētu uzrunāt eļļu pārdevējus)

Būtu jātestē
repsolis
kastrolis
mobilis
motulis
valovolainis
šells ?
Es īsti citus nezinu, publika saraksta
Pontam vajag pieķer kkādu žiguļovskuju (iedosim, lai Arča nobrauc gonku )

Ko iegūsim ?
1. amurikāņi parāda incantu tabulu - kā mainās viskozitāte palietotai eļļai. IMO, ļoti svarīgi
2. eļļu ķimisko sastāvu izmaiņu analīzes imo ir dziļi pie D...augavas
3. jātiek iekšā statoilī, jāiztaujā tie pipari, ko viņi par tiem 25 latiem izdara


putolīni arī vajag!

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

uldens2
09. Dec 2010, 09:56#329

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx

šie testi gan ir zinatniski pamatoti,nevis ka latvija visi kladzina ka Motul ir tas labakais,bet pamatojuma nav kapec viņš ir labakais.Vienkarši labs marketings un viss

Offline

spider
09. Dec 2010, 10:01#330

Kopš: 02. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1150

Braucu ar: Visu ko

Es vienmēr esmu gāzis iekšā Repsol. Nekadu problēmu nav bijis, tātad Repsol THE BEST!

-----------------
rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas

Offline

shkapars
09. Dec 2010, 10:10#331

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

Paldies Niere par informāciju, cerams, ka nepametīsi šo forumu un atbildēsi vēl uz jautājumiem

Offline

OLAFS
09. Dec 2010, 10:32#332

Kopš: 04. Feb 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 114

Braucu ar: Yamaha

Nu nezinu es esmu nobraucis jau 63000 km leju Motul 300V 4T Factory Line 10W-40 ik pa 8000km nekadu problēmu ir okei...

[ Šo ziņu laboja OLAFS, 09 Dec 2010, 10:32:58 ]



-----------------

Offline

Sliktais
09. Dec 2010, 11:06#333

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


09 Dec 2010, 01:55:13 rolis rakstīja:
ko tantes runā par IPONE eļļam? Mēļojot, ka esot vienas no ze best tā die ir?

Ir dzirdētas baumas, ka pirmssākumos Ipone un Motul bija viens fabrīķis, pēc tam sadalījās un izveidoja, katrs savu "brendu". Abi ir tuvu viens no otra, abi no Francijas. Dzirdets arī ir, ka kvalitāte ir OK

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Archy96
09. Dec 2010, 13:27#334

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


09 Dec 2010, 10:32:23 OLAFS rakstīja:
Nu nezinu es esmu nobraucis jau 63000 km leju Motul 300V 4T Factory Line 10W-40 ik pa 8000km nekadu problēmu ir okei...

Tavam aparātam vajadzētu, man šķiet ik pa 6000 mainīt, bet ja brauc tūrisma režīmā, tad var arī 8.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

K-K
09. Dec 2010, 13:40#335

Kopš: 09. May 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1166

Braucu ar: KTM 300 Factory

Es pašreiz arī braucu ar Motorex, mainu ik pēc 10 treniņiem(treniņš ~ 4 -6h) vai biežāk, ja sanāk kādu vāku pārsist. Problēmu nav bijis. Bet ir doma pamainīt ražotāju uz valvoline.

Mocīts Honda F4i, tiek griezts kārtīgi gan driftējos gan ratā cilājot, vienvārdsakot stunta moto.

-----------------
#808 | Hard Enduro Fanatic

Offline

K-K
09. Dec 2010, 14:42#336

Kopš: 09. May 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1166

Braucu ar: KTM 300 Factory


09 Dec 2010, 14:39:37 Niere rakstīja:

09 Dec 2010, 13:40:11 K-K rakstīja:
Es pašreiz arī braucu ar Motorex, mainu ik pēc 10 treniņiem(treniņš ~ 4 -6h) vai biežāk, ja sanāk kādu vāku pārsist. Problēmu nav bijis. Bet ir doma pamainīt ražotāju uz valvoline.

Mocīts Honda F4i, tiek griezts kārtīgi gan driftējos gan ratā cilājot, vienvārdsakot stunta moto.


šādam režīmam nomaiņas intervālu var noteikt tikai un vienīgi lietotās eļļas analīze. turklāt vienu reizi uztaisot arī vēl nenozīmē, ka citā situācijā rezultāts būs identisks. piemēram, būs baigais vējš, sūdīgs gaisa filtrs, trasei blakus smiltis pa gaisu nestas un eļļa pilna ar silīciju jau pēc viena treniņa.
tā tikai viena no versijām.
nomaiņas intervālu ietekmē ārkārtīgi daudz apstākļi, tomēr analīze vismaz uzrāda kaut kādu atskaitas punkutu no kura var rēķināt uz priekšu vai atpakaļ.


Kad leju ārā eļļa vēl vizuāli labi izskatās. Šo eļļu, ko izleju sagāzām vienā auto, kas nedaudz ēd eļļu un čoms braukā uz savu atbildību. Mēneša laikā vēl nekas nav nobiris šim.

-----------------
#808 | Hard Enduro Fanatic

Offline

Andreits
09. Dec 2010, 15:13#337

Kopš: 20. May 2008

No: Zilupe

Ziņojumi: 1461

Braucu ar: r1100s


Būtu jātestē
repsolis
kastrolis
mobilis
motulis
valovolainis
šells ?



luisa lēto aizmirsi!! Deru, ka tai būs labāki rādītāji kā kastrolim hujastrolim

-----------------

LISTEN! Display some mechanical curiosity or go buy a goddamn Honda!

Offline

shkapars
09. Dec 2010, 15:39#338

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

nez kā ir? tajos testos ļoti labi rādītāji ir Mobil Racing 4T, nez tā eļļa, ko viņi testēja, ir tāda pati kā šeit nopērkamā? resp. vai ražotne viena vai mums teiksim ved no kādas Pol vai hvz ražotnes?

Offline

Niksons
09. Dec 2010, 16:55#339

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

Pa lielam piekrist Nierem

Bet vai lielais jautājums nav arī naftas bāzē ?
teorētiski krieviem ir baigi labā nafta, bet piemēram no Venecuēlas nāk kkādi eļļaini dubļi. Kanādā vispār naftu no smiltīm spiež. Mexiko baijā atkal esot baigais zaibis.
Protams, no konfentes sūdu katrs muļķis prot uztaisīt (skatamies uz austrumiem ), bet no sūda - konfekti dabūt - imho mišin impOsible
Droši vien, ka baigi vulgarizēju procesu, bet pēc analoģijas ar alu - jevropā 3 vietās aug apiņi, graudi 5, tik vien, ka ūdens katram savs. Teorētiski visiem aliņiem bija jābūt +/- vienādiem. Bet praksē rezultāts pat vienas minivalsts ietvaros atšķiras dramatiski, tikai dēļ ūdens sastāva vien...

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

shkapars
09. Dec 2010, 16:57#340

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

ok, skaidrs gan par Mobil, gan par augsti tehnoloģiskiem procesiem tiesa šad tad arī augsti tehnoloģiskiem procesiem ir roka jāpieliek, kaut vai jānospiež pareizā poga, kur uzlīmē to vai citu nakļeni nu un arī augsti tehnoloģiskām iekārtām, kā, piemēram, CNC mašīnām (ražotas Itālijā) gadās kasjaki un gļuki, kas jāizdomā novērst ar paša galvu nevis .. ai, po lai iet, labāk ielej vēl vienu

Offline