Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Cellers
22. Jul 2008, 20:21#321

Kopš: 16. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 29

Braucu ar: Kawasaki zzr400

nu labi tas buutu nieks ieliet jaunu zupu bet neesmu paarliecinaats vai tur jauns bencha vai vecs bet nu nomainiishu, bet vai no karbuuzhiem ar aaraa suukneet to benchu? un ja arii ar jauno neiet? kas naakamais pie kaa kerties?

Offline

Archy96
22. Jul 2008, 20:55#322

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


22 Jul 2008, 20:21:26 Cellers rakstīja:
nu labi tas buutu nieks ieliet jaunu zupu bet neesmu paarliecinaats vai tur jauns bencha vai vecs bet nu nomainiishu, bet vai no karbuuzhiem ar aaraa suukneet to benchu? un ja arii ar jauno neiet? kas naakamais pie kaa kerties?


Jā, izlej arī no karbūžiem, ja arī tad neiet, tad iztīri tos, ja joprojām nekas neuzlabojas, nomaini sveces.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Cellers
22. Jul 2008, 21:04#323

Kopš: 16. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 29

Braucu ar: Kawasaki zzr400

ok paldies ir saakumam idejas idejas ja veel kaadam ir kaadi padomi droshi konsuulteejiet

Offline

AP
24. Jul 2008, 12:50#324

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28

Braucu ar: KTM adventure 990

Klau, man arī ir problēmas, KLE nogāja 18 000 km bez problēmām, bet tagad sācis nikjoties ...
Izpaužās tas tā, ka braucot periodiski neiet, sajūta tāda itkā aizlietos ciet ...
Gaisa filtrs jauns, sveces jaunas, degvielas filtrs tīrs ...

Liekas, ka divi varianti, elektrība vai degviela ...

Un tad vēl jautājums - cik pieži nepieciešams sinhronizēt karbūžus? Jo zinu, ka tas nav darīts ...

Jau iepriekš paldies par ieteikumiem

Offline

shiirs
24. Jul 2008, 12:58#325

Kopš: 24. Apr 2008

Ziņojumi: 685

Braucu ar: CanAm Outlander

gruti pateikt, ja nestrada kads cilindrs, tad vel var but pipites vai svechvadi.

karbuzhus nafig nevajag sinhronizeet, ja vini nav taisiiti valjaa.

-----------------
aizej tur nezin kur atnes to nezin ko.

Offline

AP
24. Jul 2008, 13:02#326

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28

Braucu ar: KTM adventure 990


24 Jul 2008, 12:58:02 shiirs rakstīja:
gruti pateikt, ja nestrada kads cilindrs, tad vel var but pipites vai svechvadi.

karbuzhus nafig nevajag sinhronizeet, ja vini nav taisiiti valjaa.


Jap, tāda ssajūta, ka pazūd viens cilindrs pie zemiem apgriezieniem Pirms krustojumiem jāgāzējās, lai nenoslāptu ...

Karbūži nav vērti vaļā!

Pīpītes un svechvadus pārbaudīt var tikai uzliekot citus, vai kā?

Offline

shiirs
24. Jul 2008, 13:08#327

Kopš: 24. Apr 2008

Ziņojumi: 685

Braucu ar: CanAm Outlander

parabudit var tikai uzliekot citus. pipites kosmisku ciparu nemaksaa, ja nemaldos ap 4ls gab.

-----------------
aizej tur nezin kur atnes to nezin ko.

Offline

elis
24. Jul 2008, 13:14#328

Kopš: 17. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 81

Braucu ar: Transalp


24 Jul 2008, 13:02:10 AP rakstīja:

24 Jul 2008, 12:58:02 shiirs rakstīja:
gruti pateikt, ja nestrada kads cilindrs, tad vel var but pipites vai svechvadi.

karbuzhus nafig nevajag sinhronizeet, ja vini nav taisiiti valjaa.


Jap, tāda ssajūta, ka pazūd viens cilindrs pie zemiem apgriezieniem Pirms krustojumiem jāgāzējās, lai nenoslāptu ...

Karbūži nav vērti vaļā!

Pīpītes un svechvadus pārbaudīt var tikai uzliekot citus, vai kā?


ja ar elektroniku viss kārtība tad vēl moš varētu pamērīt kompresiju - vaina varētu būt arī cilindā

Offline

endurists
24. Jul 2008, 13:16#329

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


24 Jul 2008, 13:02:10 AP rakstīja:

24 Jul 2008, 12:58:02 shiirs rakstīja:
gruti pateikt, ja nestrada kads cilindrs, tad vel var but pipites vai svechvadi.

karbuzhus nafig nevajag sinhronizeet, ja vini nav taisiiti valjaa.


Jap, tāda ssajūta, ka pazūd viens cilindrs pie zemiem apgriezieniem Pirms krustojumiem jāgāzējās, lai nenoslāptu ...

Karbūži nav vērti vaļā!

Pīpītes un svechvadus pārbaudīt var tikai uzliekot citus, vai kā?


Man bij kādreiz Dominators un ar pie zemiem apgriezieniem mēdza raustīties un pats noslāpt un izrādījās, ka pīpīte bija no svečvada atskrūvējusies un pie zemiem apgr. nespēja izsist cauri šim "savienojumam"

Vēl senākos laikos Jawai arī viens svečvads bija bijāts un dzirksteli pa taisno sita cauri uz rāmi.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

AP
24. Jul 2008, 13:18#330

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28

Braucu ar: KTM adventure 990


24 Jul 2008, 13:08:47 shiirs rakstīja:
parabudit var tikai uzliekot citus. pipites kosmisku ciparu nemaksaa, ja nemaldos ap 4ls gab.


Ok, paldies, cerams, ka Kawasakaa būs uz vietas piipiites un svechvadi

Stūlbākais jau, ka aizbraucu uz Kawasaka servisu, stāstu kas un kā, bet šie saka - reka viss strādā, kas pa problēmām?

Offline

AP
24. Jul 2008, 13:21#331

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28

Braucu ar: KTM adventure 990


24 Jul 2008, 13:14:25 elis rakstīja:

24 Jul 2008, 13:02:10 AP rakstīja:

24 Jul 2008, 12:58:02 shiirs rakstīja:
gruti pateikt, ja nestrada kads cilindrs, tad vel var but pipites vai svechvadi.

karbuzhus nafig nevajag sinhronizeet, ja vini nav taisiiti valjaa.


Jap, tāda ssajūta, ka pazūd viens cilindrs pie zemiem apgriezieniem Pirms krustojumiem jāgāzējās, lai nenoslāptu ...

Karbūži nav vērti vaļā!

Pīpītes un svechvadus pārbaudīt var tikai uzliekot citus, vai kā?


ja ar elektroniku viss kārtība tad vēl moš varētu pamērīt kompresiju - vaina varētu būt arī cilindā


Ar elektroniku es ceru, ka viss kārtībā

Lūdzu nebaidi mani ar kompresiju/vainu cilindrā
Domāju, ka cilindrā vaina nav, jo, kad aiziet, tad jau ir ok!

No sākuma nomainīšu tad tos svečvadus un pīpītes, tad cerams, ka viss būs kedā!

Paldies par ieteikumiem!

Offline

endurists
24. Jul 2008, 13:23#332

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


24 Jul 2008, 13:21:12 AP rakstīja:

24 Jul 2008, 13:14:25 elis rakstīja:

24 Jul 2008, 13:02:10 AP rakstīja:

24 Jul 2008, 12:58:02 shiirs rakstīja:
gruti pateikt, ja nestrada kads cilindrs, tad vel var but pipites vai svechvadi.

karbuzhus nafig nevajag sinhronizeet, ja vini nav taisiiti valjaa.


Jap, tāda ssajūta, ka pazūd viens cilindrs pie zemiem apgriezieniem Pirms krustojumiem jāgāzējās, lai nenoslāptu ...

Karbūži nav vērti vaļā!

Pīpītes un svechvadus pārbaudīt var tikai uzliekot citus, vai kā?


ja ar elektroniku viss kārtība tad vēl moš varētu pamērīt kompresiju - vaina varētu būt arī cilindā


Ar elektroniku es ceru, ka viss kārtībā

Lūdzu nebaidi mani ar kompresiju/vainu cilindrā
Domāju, ka cilindrā vaina nav, jo, kad aiziet, tad jau ir ok!

No sākuma nomainīšu tad tos svečvadus un pīpītes, tad cerams, ka viss būs kedā!

Paldies par ieteikumiem!


Bija vēl viena Yamaha xt uz remonta arī īsti negāja uz maziem un vainīga bija karburatora sakabe ar cilindru, bija plaisa un gar to sūca garām gaisu un bija par liesu degmaisījums, to nomainījām un aizgāja.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

elis
24. Jul 2008, 13:29#333

Kopš: 17. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 81

Braucu ar: Transalp

Nu cerams ka tev dzīvi bojā kāds sīks kasjaks kuru novērst nebūs problēmu - galvenais viņu atrast

Offline

AP
24. Jul 2008, 13:29#334

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28

Braucu ar: KTM adventure 990



Bija vēl viena Yamaha xt uz remonta arī īsti negāja uz maziem un vainīga bija karburatora sakabe ar cilindru, bija plaisa un gar to sūca garām gaisu un bija par liesu degmaisījums, to nomainījām un aizgāja.


Ok, šito arī pārbaudīšu!

Offline

AP
24. Jul 2008, 13:30#335

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28

Braucu ar: KTM adventure 990


24 Jul 2008, 13:29:37 elis rakstīja:
Nu cerams ka tev dzīvi bojā kāds sīks kasjaks kuru novērst nebūs problēmu - galvenais viņu atrast


Jap, es arī tieši tāpat ceru

Offline

endurists
24. Jul 2008, 13:33#336

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


24 Jul 2008, 13:30:37 AP rakstīja:

24 Jul 2008, 13:29:37 elis rakstīja:
Nu cerams ka tev dzīvi bojā kāds sīks kasjaks kuru novērst nebūs problēmu - galvenais viņu atrast


Jap, es arī tieši tāpat ceru


Pašam ar bļ.. sāpe - 6dien plēsīsim LC4 Adventure motoru vaļā, kaut kāds dzenis iemitinājies, ceru ka nebūs nekas pārāk liels

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

shiirs
24. Jul 2008, 13:40#337

Kopš: 24. Apr 2008

Ziņojumi: 685

Braucu ar: CanAm Outlander

endurists: par detaljam pie manis PM.

-----------------
aizej tur nezin kur atnes to nezin ko.

Offline

endurists
24. Jul 2008, 13:47#338

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


24 Jul 2008, 13:40:05 shiirs rakstīja:
endurists: par detaljam pie manis PM.


OK, vajadzēs startera relejs, droši vien arī aķis (želejnieks) un tad redzēs kas no motora..
ziņošu.

[ Šo ziņu laboja endurists, 25 Jul 2008, 11:00:18 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

AP
25. Jul 2008, 10:48#339

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28

Braucu ar: KTM adventure 990


24 Jul 2008, 13:08:47 shiirs rakstīja:
parabudit var tikai uzliekot citus. pipites kosmisku ciparu nemaksaa, ja nemaldos ap 4ls gab.


Labriit, vakar nomainīju gan pīpītes gan svechvadus, diemžēl nekas nemainijās, joporojām periodiski iet/periodiski neiet!
No rīta braucot uz darbu, kamēr bija vēl auksts motors, viss + - bija ok, iebraucu Rīgā, protams, atkal sākās, pie krustojumiem jāslauc, lai nenoslāptu utt

Ir vēl kādas idejas

Offline

Vizlinsh
25. Jul 2008, 11:22#340

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 523

Braucu ar: MO


25 Jul 2008, 10:48:18 AP rakstīja:

24 Jul 2008, 13:08:47 shiirs rakstīja:
parabudit var tikai uzliekot citus. pipites kosmisku ciparu nemaksaa, ja nemaldos ap 4ls gab.


Labriit, vakar nomainīju gan pīpītes gan svechvadus, diemžēl nekas nemainijās, joporojām periodiski iet/periodiski neiet!
No rīta braucot uz darbu, kamēr bija vēl auksts motors, viss + - bija ok, iebraucu Rīgā, protams, atkal sākās, pie krustojumiem jāslauc, lai nenoslāptu utt

Ir vēl kādas idejas
Kura Rīgas pievārte tev ir tuvāk piebraucama,Pārdaugava vai Jugla,tad tev varētu ieteikt pie kura spečoka tev piebraukt un noskaidrot to tavu bēdu.

Offline