Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
Archy96
24. Feb 2017, 01:17#3178

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

O, danke šon!!!

Vēl 8 pozīcija no šīs tabulas????



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
24. Feb 2017, 02:00#3179

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

kas tur atrodas, precīzijas gultņi?
ja tieši šādu ziedi GOST-u tirgotāji nespēj piedāvāt, jautā savam eļļu piegādātājam pēc ziedes, kas piemērota precīzijas instrumentiem, ar atsauci un konkrēto GOST produktu. tas izskatās ir uz silikoneļļas bāzes un var arī nebūt saderīgs ar visu pēc kārtas.
Serach results: Greases for Precission Bearings

Offline

Niere
24. Feb 2017, 02:29#3180

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

ilgspēlējošās ir dažnedažādas.
konkrētajai pamateļļa ir silikoneļļa, turklāt nav zināms, vai metil vai fenilsilikons. un tas ne tuvu nav draudzīgs ar citām bāzēm, pat ja sabiezinātājs ir prasts litijs.
turklāt ir aizdoma, ka pamateļļa ir ļoti zemas viskozitātes.
protams, ja tos gultņus var iztīrīt, tad jau var apieties ar visu ko citu. bet tā kā tā šiem gultņiem katra universālā ziede nav ne tuvu optimāls risinājums. ok, es gan nezinu visus šo gultņu darbības apstākļus un ar krievu GOST-iem praktiski nestrādāju.

Offline

Archy96
24. Feb 2017, 03:01#3181

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


24 Feb 2017, 02:29:30 Niere rakstīja:
ilgspēlējošās ir dažnedažādas.
konkrētajai pamateļļa ir silikoneļļa, turklāt nav zināms, vai metil vai fenilsilikons. un tas ne tuvu nav draudzīgs ar citām bāzēm, pat ja sabiezinātājs ir prasts litijs.
turklāt ir aizdoma, ka pamateļļa ir ļoti zemas viskozitātes.
protams, ja tos gultņus var iztīrīt, tad jau var apieties ar visu ko citu. bet tā kā tā šiem gultņiem katra universālā ziede nav ne tuvu optimāls risinājums. ok, es gan nezinu visus šo gultņu darbības apstākļus un ar krievu GOST-iem praktiski nestrādāju.


Tie ir špindeļa gultņi. Griežās ar padsmit tūkstošiem apgriezienu un nodrošina ļoti lielu precizitāti - ar šo aparātu var tūkstošdaļas slīpēt. Nu lūk, lasot tehnisko pasi, tur ir rakstīts, ka konkrētais mezgls tiek sasmērēts pie montāzas, un pēc tam vairs netiek aiztikts, tik vien kā pie gultņu maiņas, un es domāju - līst tur iekša vai nelīst??? jo tai smērei, kā jau teicu, ir gadi 20 kā minimums,jo ražots aparāts ir 1989 gadā un diez vai kāds tur ir līdis.

Kā labāk rīkoties?


-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
24. Feb 2017, 03:05#3182

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Nē, atvainojos - 3500rpm griežās špindelis.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
24. Feb 2017, 03:53#3183

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

gandrīz 30 gadi ir daudz pat ziedei, kuru nelieto.
tā kā apjoms tur niecīgs, es noteikti tos spindeļus izrevidētu.
pamēģini uzjautāt VA Motors, viņiem ir Kluber ziedes un diezgan labas zināšanas rūpniecisko smērvielu lietās. moš pat būs uz vietas vajadzīgais.
GOST tirgotājiem visdrīzāk konkrētā ziede nebūs vai arī būs baigi jāmeklē.

Offline

screwy
24. Feb 2017, 09:21#3184

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:


24 Feb 2017, 00:40:17 Niere rakstīja:
kaut kad sen to Magura tēmu pētīju, taču vairs nefiga neatceros. vai tikai nebija tā, ka Citroen LHM šķita piemērots (ne jaucams). taču pārliecināts neesmu.
par Motul rekomendāciju, tāpat kā par Fuchs Silkolene neesmu drošs gan.
Toties Motorex rekomendācijas izskatās daudz loģiskākas un Tavai Magurai iesaka
Motorex Hydraulic Fluid 75.
tas, nelienot pārāk dziļi...


Es ar šo pašu biju pētījis, bet tas Citroen LHM ir stipri biezāks par to Magura Blood un forumos biju atradis infu, ka sajūgs paliek daudz cietāks un tas saķeres brīdis parbīdijās. Tas Magura Blood nav jau tik astronomiski dārgs, KSM veikalā ir uz vietas. Pēc mana moto manuāļa teiktā tas šķidrums vispār nav jāmaina.

Offline

elf
24. Feb 2017, 11:57#3185

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


24 Feb 2017, 03:05:46 Archy96 rakstīja:
Nē, atvainojos - 3500rpm griežās špindelis.


Kad strādāju VEF 14 cehā par remontmehu ,tad tādas slīpmašīnas bij jāakalpo.
Ja špindeļa gultņos ieliksi par biezu smēri...neuzņems apgiezienus un karsīs...vajag riktīgo....izjauc gan špindeli...varbūt pat pie reizes samaini gultņus....cik atceros regulējas ar starpgredzeniem...

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

shkapars
24. Feb 2017, 12:45#3186

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909


24 Feb 2017, 09:21:17 screwy rakstīja:

24 Feb 2017, 00:40:17 Niere rakstīja:
kaut kad sen to Magura tēmu pētīju, taču vairs nefiga neatceros. vai tikai nebija tā, ka Citroen LHM šķita piemērots (ne jaucams). taču pārliecināts neesmu.
par Motul rekomendāciju, tāpat kā par Fuchs Silkolene neesmu drošs gan.
Toties Motorex rekomendācijas izskatās daudz loģiskākas un Tavai Magurai iesaka
Motorex Hydraulic Fluid 75.
tas, nelienot pārāk dziļi...


Es ar šo pašu biju pētījis, bet tas Citroen LHM ir stipri biezāks par to Magura Blood un forumos biju atradis infu, ka sajūgs paliek daudz cietāks un tas saķeres brīdis parbīdijās. Tas Magura Blood nav jau tik astronomiski dārgs, KSM veikalā ir uz vietas. Pēc mana moto manuāļa teiktā tas šķidrums vispār nav jāmaina.


Jekura LHM eļļa. Pārbaudīts uz krosa kvadras ar 525 motoru (pro), visādi motuli utt nestrādāja, parastākā LHM no benzīntanka un viss štokos

Offline

JohnyW
24. Feb 2017, 13:21#3187

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 546

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv

Niere.
Par eļļu tēmu.
Ko saki par Bardahl produktiem?
Kkur netā bija video, kur baigi slavēja, ka pretnodiluma piedevas labas esot, ļoti novērš nodilumu motoros utt.
Kā šis produkts būtu Močiem, ja salīdzinātu ar kkādu Prolong produktu?
Skatoties pēc cenām, eļļa kkādi 10+ e litrā, ja skatos uz autiņam paredzētu sintētisko PAO eļļu 5w30, tad cenas starpība nav baigi lielā no kkādas shell, texaco vai vēl kkāda produkta.

Offline

Archy96
24. Feb 2017, 13:32#3188

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


24 Feb 2017, 11:57:02 elf rakstīja:

24 Feb 2017, 03:05:46 Archy96 rakstīja:
Nē, atvainojos - 3500rpm griežās špindelis.


Kad strādāju VEF 14 cehā par remontmehu ,tad tādas slīpmašīnas bij jāakalpo.
Ja špindeļa gultņos ieliksi par biezu smēri...neuzņems apgiezienus un karsīs...vajag riktīgo....izjauc gan špindeli...varbūt pat pie reizes samaini gultņus....cik atceros regulējas ar starpgredzeniem...


Gultņus ir iespējams pieregulēt, es jau manuāli dabūju un izlasīju, bet mainīt tos neredzu jēgu, jo ka jau teicu - aparāts gandrīz jauns. Cik esmu pamēģinājis paslīpēt, slīpē ideāli, virsma smuka, tikai gribās tīri profilaktiski ar to eļļošanu visu sadarīt ka nākas, lai kaut kas nenokaujās.


Viņam hidrostacijā eļļu samainīt sarežģīts pasākums????? Pa augšu iekšā, pa apakšu ārā, jeb ir vēl kādas gudrības jāņem vērā????

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
24. Feb 2017, 14:33#3189

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


24 Feb 2017, 13:21:27 JohnyW rakstīja:
Ko saki par Bardahl produktiem?...

šajā pašā tēmā jau iztirzāti tie video n`shit.
vari nemeklēt, vienkārši izlasi sava moto manuāli, kurā katrs OEM kategoriski (treknrakstā) aizliedz jebkādu drazu liešanu pie eļļas.

Offline

elf
24. Feb 2017, 14:44#3190

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


24 Feb 2017, 13:32:13 Archy96 rakstīja:

24 Feb 2017, 11:57:02 elf rakstīja:

24 Feb 2017, 03:05:46 Archy96 rakstīja:
Nē, atvainojos - 3500rpm griežās špindelis.


Kad strādāju VEF 14 cehā par remontmehu ,tad tādas slīpmašīnas bij jāakalpo.
Ja špindeļa gultņos ieliksi par biezu smēri...neuzņems apgiezienus un karsīs...vajag riktīgo....izjauc gan špindeli...varbūt pat pie reizes samaini gultņus....cik atceros regulējas ar starpgredzeniem...


Gultņus ir iespējams pieregulēt, es jau manuāli dabūju un izlasīju, bet mainīt tos neredzu jēgu, jo ka jau teicu - aparāts gandrīz jauns. Cik esmu pamēģinājis paslīpēt, slīpē ideāli, virsma smuka, tikai gribās tīri profilaktiski ar to eļļošanu visu sadarīt ka nākas, lai kaut kas nenokaujās.


Viņam hidrostacijā eļļu samainīt sarežģīts pasākums????? Pa augšu iekšā, pa apakšu ārā, jeb ir vēl kādas gudrības jāņem vērā????


Ja aparāts samērā jauns, tad gultņus nevajag mainīt.
Hidrostacijai pie eļļas maiņas nevajadzēja būt problēmu...izlaid...ielej.

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

Niere
24. Feb 2017, 14:47#3191

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

bet tomēr ievērtē (ja vari tikt klāt), vai tvertnē nev baigā sūdu kārtu izsēdusies.

Offline

ansizzz
24. Feb 2017, 16:02#3192

Kopš: 30. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 408

Braucu ar: divriteni


24 Feb 2017, 00:40:17 Niere rakstīja:
kaut kad sen to Magura tēmu pētīju, taču vairs nefiga neatceros. vai tikai nebija tā, ka Citroen LHM šķita piemērots (ne jaucams). taču pārliecināts neesmu.
par Motul rekomendāciju, tāpat kā par Fuchs Silkolene neesmu drošs gan.
Toties Motorex rekomendācijas izskatās daudz loģiskākas un Tavai Magurai iesaka
Motorex Hydraulic Fluid 75.
tas, nelienot pārāk dziļi...

Motorex neesmu mēģinājis, bet esmu izprovējis gan magura blood, kas skaitās orģināls magurai, gan LHM citronu transmisijas eļļu, LHM likās pat labāks un KTMā arī (neoficiāli) ieteica LHM lietot. Cenas ziņā magura blood maksā diezgan lielu kosmosu un LHM 1L pudele līdz pastarai dienai pietiks!

-----------------
Objects in mirrors can be faster than you appear

Offline

ancislv
15. Mar 2017, 00:25#3193

Kopš: 12. Jun 2011

No: Cēsis

Ziņojumi: 14

Braucu ar: FZR 1000/ GSX-R

Sveiki.
Puikas man sajauca galvu stāsta, ka ar motul eļļām veciem močiem slīd sajūgs un pašām ar reiz bija nelāga pieredze, tad nu nāku pēc padoma.
Iepriekš braucu ar FZR 1000 95g lēju MOTUL 5100 viss griezās un viss bija labi līdz reizei kad izdomāju palutināt un ielēju vairs neatceros kuru vai nu 300V vai 7100 un dabūju nomainīt sajūgu, jo sāka slīdēt.
Iegādāts jauns dzelzis,GSX-R 750cc 05g sezona nāk jāmaina eļļa - ko liet? MOTUL vai CASTROL?
Ņemot vērā ka patīk pamocīt tos dzelžus.

Offline

ancislv
15. Mar 2017, 11:14#3194

Kopš: 12. Jun 2011

No: Cēsis

Ziņojumi: 14

Braucu ar: FZR 1000/ GSX-R


15 Mar 2017, 01:03:20 Bagars rakstīja:

15 Mar 2017, 00:25:40 ancislv rakstīja:
Sveiki.
Puikas man sajauca galvu stāsta, ka ar motul eļļām veciem močiem slīd sajūgs un pašām ar reiz bija nelāga pieredze, tad nu nāku pēc padoma.
Iepriekš braucu ar FZR 1000 95g lēju MOTUL 5100 viss griezās un viss bija labi līdz reizei kad izdomāju palutināt un ielēju vairs neatceros kuru vai nu 300V vai 7100 un dabūju nomainīt sajūgu, jo sāka slīdēt.
Iegādāts jauns dzelzis,GSX-R 750cc 05g sezona nāk jāmaina eļļa - ko liet? MOTUL vai CASTROL?
Ņemot vērā ka patīk pamocīt tos dzelžus.

varbūt tomēr nepaslinkosi un pašķirstīsi dažas lapas atpakaļ?


Ja jau bbūtu sapratis tad nejautātu!
Tiku līdz 150 lapai baigi gudrāks nekļuvu. Varbūt tik daudz, ka motul maksājam par brendu un 5100 motul pussintētiku pie manas braukšanas nevajadzētu liet savukārt no 7100 bail ka sajūgs sāks slīdēt. Tad sanāk ka jālej castrolis.
Bet gribētos dzirdēt nieres kunga viedokli.
Ko tad īsti

MOTUM 5100 10W40 pussintētika
MOTUL 7100 10w40 100% sintetika
CASTROL 10w40 sintētika
Castrol 10w50 sintētika

Ko tad īsti izvēlēties visām ir JASO MA-2 standarts
Man te lasot velk uz castroli 10w50

Offline

mexa
15. Mar 2017, 11:35#3195

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

kakustroli mēdz moči ēst... cik dzirdēts, nomainot eļļu uz citu beidzas ēšana. ja pareizi interpretēju Nieri-ja eļļa atbilst moča prasībām-lej tik iekšā(neiet runa par ķīnas padjobku ar smuku uzlīmi) vecākam mocim vispār pielaides ir lielas, ja mīli pamocīt-nomaini biežāk vidējo eļļu un basta, tas būs pats optimālais variants. nav tik slikta tā 5100. režīms tak tev nebūs trases-temp turam pie 110, vislaik blakus redlainam, utt, nu reāli sacīkšu režīmā. ja ielas patrakot pietiks arī 5100, stantam varbūt es padomātu ko nopietnāku, bet reālam stantam, ne reizi vakarā uzraut svecīti.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mexa
15. Mar 2017, 11:38#3196

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

7100 nav tik jau 100% sintētika, tā bija group 3 eļļa, 4 grupa jau būtu tuvāk 100%. vārdu sintētika izmanto reklāmai, būtībā visas atbilst vārdam sintētika, jo tika makslīgi izveidotas. ļoti abstrakts vārs eļļai ir tā sintētika. Personīgi palasot nieres postus skatos uz citiem parametriem

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

soulfreak
15. Mar 2017, 11:41#3197

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Varbūt, nevajag sūtīt čali lasīt visas n-tās lapas, bet vēlreiz atkārot, ka jālej ir eļļa, kas rekomendēta pēc grāmatas un Castrol liet NEVAJAG!!!

Offline