Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa motocikliem
Autors | Ziņojums |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| kaut kad sen to Magura tēmu pētīju, taču vairs nefiga neatceros. vai tikai nebija tā, ka Citroen LHM šķita piemērots (ne jaucams). taču pārliecināts neesmu.
par Motul rekomendāciju, tāpat kā par Fuchs Silkolene neesmu drošs gan.
Toties Motorex rekomendācijas izskatās daudz loģiskākas un Tavai Magurai iesaka
Motorex Hydraulic Fluid 75.
tas, nelienot pārāk dziļi... | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Pakalu, drusku offtopiks no moto tēmas - ko lai lej iekšā šādā aparātā, no tā kas mūsu tirgū ir pieejams???
Nopirku to verķi pirms laiciņa, gandrīz jauns, minimali lietots, bet eļļa nav mainīta gadus 20 vismaz kā no perestroikas laikiem
[ Šo ziņu laboja Archy96, 24 Feb 2017, 00:54:46 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| der jebkuraISO VG32 viskozitātes klases turbīnu eļļa. lētākais variants būs tas pats TP-22.
var nopirkt no jebkura GOST tipa eļļu tirgotāja.
datu lapa
Oily (vari atsaukties uz mani, moš labāku ciparu uzrēķina)
Samolin
United Oils | Offline | | |
|
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| O, danke šon!!!
Vēl 8 pozīcija no šīs tabulas????
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| kas tur atrodas, precīzijas gultņi?
ja tieši šādu ziedi GOST-u tirgotāji nespēj piedāvāt, jautā savam eļļu piegādātājam pēc ziedes, kas piemērota precīzijas instrumentiem, ar atsauci un konkrēto GOST produktu. tas izskatās ir uz silikoneļļas bāzes un var arī nebūt saderīgs ar visu pēc kārtas.
Serach results: Greases for Precission Bearings | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| ilgspēlējošās ir dažnedažādas.
konkrētajai pamateļļa ir silikoneļļa, turklāt nav zināms, vai metil vai fenilsilikons. un tas ne tuvu nav draudzīgs ar citām bāzēm, pat ja sabiezinātājs ir prasts litijs.
turklāt ir aizdoma, ka pamateļļa ir ļoti zemas viskozitātes.
protams, ja tos gultņus var iztīrīt, tad jau var apieties ar visu ko citu. bet tā kā tā šiem gultņiem katra universālā ziede nav ne tuvu optimāls risinājums. ok, es gan nezinu visus šo gultņu darbības apstākļus un ar krievu GOST-iem praktiski nestrādāju. | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
24 Feb 2017, 02:29:30 Niere rakstīja:
ilgspēlējošās ir dažnedažādas.
konkrētajai pamateļļa ir silikoneļļa, turklāt nav zināms, vai metil vai fenilsilikons. un tas ne tuvu nav draudzīgs ar citām bāzēm, pat ja sabiezinātājs ir prasts litijs.
turklāt ir aizdoma, ka pamateļļa ir ļoti zemas viskozitātes.
protams, ja tos gultņus var iztīrīt, tad jau var apieties ar visu ko citu. bet tā kā tā šiem gultņiem katra universālā ziede nav ne tuvu optimāls risinājums. ok, es gan nezinu visus šo gultņu darbības apstākļus un ar krievu GOST-iem praktiski nestrādāju.
Tie ir špindeļa gultņi. Griežās ar padsmit tūkstošiem apgriezienu un nodrošina ļoti lielu precizitāti - ar šo aparātu var tūkstošdaļas slīpēt. Nu lūk, lasot tehnisko pasi, tur ir rakstīts, ka konkrētais mezgls tiek sasmērēts pie montāzas, un pēc tam vairs netiek aiztikts, tik vien kā pie gultņu maiņas, un es domāju - līst tur iekša vai nelīst??? jo tai smērei, kā jau teicu, ir gadi 20 kā minimums,jo ražots aparāts ir 1989 gadā un diez vai kāds tur ir līdis.
Kā labāk rīkoties?
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Nē, atvainojos - 3500rpm griežās špindelis.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| gandrīz 30 gadi ir daudz pat ziedei, kuru nelieto.
tā kā apjoms tur niecīgs, es noteikti tos spindeļus izrevidētu.
pamēģini uzjautāt VA Motors, viņiem ir Kluber ziedes un diezgan labas zināšanas rūpniecisko smērvielu lietās. moš pat būs uz vietas vajadzīgais.
GOST tirgotājiem visdrīzāk konkrētā ziede nebūs vai arī būs baigi jāmeklē. | Offline | | |
screwy | | Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
|
24 Feb 2017, 00:40:17 Niere rakstīja:
kaut kad sen to Magura tēmu pētīju, taču vairs nefiga neatceros. vai tikai nebija tā, ka Citroen LHM šķita piemērots (ne jaucams). taču pārliecināts neesmu.
par Motul rekomendāciju, tāpat kā par Fuchs Silkolene neesmu drošs gan.
Toties Motorex rekomendācijas izskatās daudz loģiskākas un Tavai Magurai iesaka
Motorex Hydraulic Fluid 75.
tas, nelienot pārāk dziļi...
Es ar šo pašu biju pētījis, bet tas Citroen LHM ir stipri biezāks par to Magura Blood un forumos biju atradis infu, ka sajūgs paliek daudz cietāks un tas saķeres brīdis parbīdijās. Tas Magura Blood nav jau tik astronomiski dārgs, KSM veikalā ir uz vietas. Pēc mana moto manuāļa teiktā tas šķidrums vispār nav jāmaina. | Offline | | |
elf | | Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1205
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
|
24 Feb 2017, 03:05:46 Archy96 rakstīja:
Nē, atvainojos - 3500rpm griežās špindelis.
Kad strādāju VEF 14 cehā par remontmehu ,tad tādas slīpmašīnas bij jāakalpo.
Ja špindeļa gultņos ieliksi par biezu smēri...neuzņems apgiezienus un karsīs...vajag riktīgo....izjauc gan špindeli...varbūt pat pie reizes samaini gultņus....cik atceros regulējas ar starpgredzeniem...
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
| Offline | | |
shkapars | | Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
|
24 Feb 2017, 09:21:17 screwy rakstīja:
24 Feb 2017, 00:40:17 Niere rakstīja:
kaut kad sen to Magura tēmu pētīju, taču vairs nefiga neatceros. vai tikai nebija tā, ka Citroen LHM šķita piemērots (ne jaucams). taču pārliecināts neesmu.
par Motul rekomendāciju, tāpat kā par Fuchs Silkolene neesmu drošs gan.
Toties Motorex rekomendācijas izskatās daudz loģiskākas un Tavai Magurai iesaka
Motorex Hydraulic Fluid 75.
tas, nelienot pārāk dziļi...
Es ar šo pašu biju pētījis, bet tas Citroen LHM ir stipri biezāks par to Magura Blood un forumos biju atradis infu, ka sajūgs paliek daudz cietāks un tas saķeres brīdis parbīdijās. Tas Magura Blood nav jau tik astronomiski dārgs, KSM veikalā ir uz vietas. Pēc mana moto manuāļa teiktā tas šķidrums vispār nav jāmaina.
Jekura LHM eļļa. Pārbaudīts uz krosa kvadras ar 525 motoru (pro), visādi motuli utt nestrādāja, parastākā LHM no benzīntanka un viss štokos | Offline | | |
JohnyW | | Kopš: 30. Aug 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 546
Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv
| Niere.
Par eļļu tēmu.
Ko saki par Bardahl produktiem?
Kkur netā bija video, kur baigi slavēja, ka pretnodiluma piedevas labas esot, ļoti novērš nodilumu motoros utt.
Kā šis produkts būtu Močiem, ja salīdzinātu ar kkādu Prolong produktu?
Skatoties pēc cenām, eļļa kkādi 10+ e litrā, ja skatos uz autiņam paredzētu sintētisko PAO eļļu 5w30, tad cenas starpība nav baigi lielā no kkādas shell, texaco vai vēl kkāda produkta. | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
24 Feb 2017, 11:57:02 elf rakstīja:
24 Feb 2017, 03:05:46 Archy96 rakstīja:
Nē, atvainojos - 3500rpm griežās špindelis.
Kad strādāju VEF 14 cehā par remontmehu ,tad tādas slīpmašīnas bij jāakalpo.
Ja špindeļa gultņos ieliksi par biezu smēri...neuzņems apgiezienus un karsīs...vajag riktīgo....izjauc gan špindeli...varbūt pat pie reizes samaini gultņus....cik atceros regulējas ar starpgredzeniem...
Gultņus ir iespējams pieregulēt, es jau manuāli dabūju un izlasīju, bet mainīt tos neredzu jēgu, jo ka jau teicu - aparāts gandrīz jauns. Cik esmu pamēģinājis paslīpēt, slīpē ideāli, virsma smuka, tikai gribās tīri profilaktiski ar to eļļošanu visu sadarīt ka nākas, lai kaut kas nenokaujās.
Viņam hidrostacijā eļļu samainīt sarežģīts pasākums????? Pa augšu iekšā, pa apakšu ārā, jeb ir vēl kādas gudrības jāņem vērā????
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
24 Feb 2017, 13:21:27 JohnyW rakstīja:
Ko saki par Bardahl produktiem?...
šajā pašā tēmā jau iztirzāti tie video n`shit.
vari nemeklēt, vienkārši izlasi sava moto manuāli, kurā katrs OEM kategoriski (treknrakstā) aizliedz jebkādu drazu liešanu pie eļļas. | Offline | | |
elf | | Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1205
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
|
24 Feb 2017, 13:32:13 Archy96 rakstīja:
24 Feb 2017, 11:57:02 elf rakstīja:
24 Feb 2017, 03:05:46 Archy96 rakstīja:
Nē, atvainojos - 3500rpm griežās špindelis.
Kad strādāju VEF 14 cehā par remontmehu ,tad tādas slīpmašīnas bij jāakalpo.
Ja špindeļa gultņos ieliksi par biezu smēri...neuzņems apgiezienus un karsīs...vajag riktīgo....izjauc gan špindeli...varbūt pat pie reizes samaini gultņus....cik atceros regulējas ar starpgredzeniem...
Gultņus ir iespējams pieregulēt, es jau manuāli dabūju un izlasīju, bet mainīt tos neredzu jēgu, jo ka jau teicu - aparāts gandrīz jauns. Cik esmu pamēģinājis paslīpēt, slīpē ideāli, virsma smuka, tikai gribās tīri profilaktiski ar to eļļošanu visu sadarīt ka nākas, lai kaut kas nenokaujās.
Viņam hidrostacijā eļļu samainīt sarežģīts pasākums????? Pa augšu iekšā, pa apakšu ārā, jeb ir vēl kādas gudrības jāņem vērā????
Ja aparāts samērā jauns, tad gultņus nevajag mainīt.
Hidrostacijai pie eļļas maiņas nevajadzēja būt problēmu...izlaid...ielej.
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
| Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| bet tomēr ievērtē (ja vari tikt klāt), vai tvertnē nev baigā sūdu kārtu izsēdusies. | Offline | | |
ansizzz | | Kopš: 30. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 408
Braucu ar: divriteni
|
24 Feb 2017, 00:40:17 Niere rakstīja:
kaut kad sen to Magura tēmu pētīju, taču vairs nefiga neatceros. vai tikai nebija tā, ka Citroen LHM šķita piemērots (ne jaucams). taču pārliecināts neesmu.
par Motul rekomendāciju, tāpat kā par Fuchs Silkolene neesmu drošs gan.
Toties Motorex rekomendācijas izskatās daudz loģiskākas un Tavai Magurai iesaka
Motorex Hydraulic Fluid 75.
tas, nelienot pārāk dziļi...
Motorex neesmu mēģinājis, bet esmu izprovējis gan magura blood, kas skaitās orģināls magurai, gan LHM citronu transmisijas eļļu, LHM likās pat labāks un KTMā arī (neoficiāli) ieteica LHM lietot. Cenas ziņā magura blood maksā diezgan lielu kosmosu un LHM 1L pudele līdz pastarai dienai pietiks!
----------------- Objects in mirrors can be faster than you appear
| Offline | | |
ancislv | | Kopš: 12. Jun 2011
No: Cēsis
Ziņojumi: 14
Braucu ar: FZR 1000/ GSX-R
| Sveiki.
Puikas man sajauca galvu stāsta, ka ar motul eļļām veciem močiem slīd sajūgs un pašām ar reiz bija nelāga pieredze, tad nu nāku pēc padoma.
Iepriekš braucu ar FZR 1000 95g lēju MOTUL 5100 viss griezās un viss bija labi līdz reizei kad izdomāju palutināt un ielēju vairs neatceros kuru vai nu 300V vai 7100 un dabūju nomainīt sajūgu, jo sāka slīdēt.
Iegādāts jauns dzelzis,GSX-R 750cc 05g sezona nāk jāmaina eļļa - ko liet? MOTUL vai CASTROL?
Ņemot vērā ka patīk pamocīt tos dzelžus.
| Offline | | |
ancislv | | Kopš: 12. Jun 2011
No: Cēsis
Ziņojumi: 14
Braucu ar: FZR 1000/ GSX-R
|
15 Mar 2017, 01:03:20 Bagars rakstīja:
15 Mar 2017, 00:25:40 ancislv rakstīja:
Sveiki.
Puikas man sajauca galvu stāsta, ka ar motul eļļām veciem močiem slīd sajūgs un pašām ar reiz bija nelāga pieredze, tad nu nāku pēc padoma.
Iepriekš braucu ar FZR 1000 95g lēju MOTUL 5100 viss griezās un viss bija labi līdz reizei kad izdomāju palutināt un ielēju vairs neatceros kuru vai nu 300V vai 7100 un dabūju nomainīt sajūgu, jo sāka slīdēt.
Iegādāts jauns dzelzis,GSX-R 750cc 05g sezona nāk jāmaina eļļa - ko liet? MOTUL vai CASTROL?
Ņemot vērā ka patīk pamocīt tos dzelžus.
varbūt tomēr nepaslinkosi un pašķirstīsi dažas lapas atpakaļ?
Ja jau bbūtu sapratis tad nejautātu!
Tiku līdz 150 lapai baigi gudrāks nekļuvu. Varbūt tik daudz, ka motul maksājam par brendu un 5100 motul pussintētiku pie manas braukšanas nevajadzētu liet savukārt no 7100 bail ka sajūgs sāks slīdēt. Tad sanāk ka jālej castrolis.
Bet gribētos dzirdēt nieres kunga viedokli.
Ko tad īsti
MOTUM 5100 10W40 pussintētika
MOTUL 7100 10w40 100% sintetika
CASTROL 10w40 sintētika
Castrol 10w50 sintētika
Ko tad īsti izvēlēties visām ir JASO MA-2 standarts
Man te lasot velk uz castroli 10w50 | Offline | | |
|
|