Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
FLY
23. Feb 2017, 21:04#3171

Kopš: 07. May 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 200

Braucu ar: R1250GS

Varbūt kāds var pakomentēt (Niere ?).
Domāju - nez kā ir ar Louis Procycle eļļu...? Vai kādu no tām var salīdzināt piemēram ar MOTUL 5100?

Piemēram - Procycle Engine Oil 10W-40:
https://www.louis.eu/artikel/procycle-engine-oi...0?list=283166451
Izskatās tagad tā ir FUCHS - datu lapa tur pat:
https://cdn3.louis.de/content/catalogue/article...51959.1446760808

Tur vēl Procycle 5W-40 un 10W-50, tiem gan citi ražotāji, bet arī datu lapas pieejamas.

Offline

Niere
23. Feb 2017, 21:25#3172

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Tavam TDMam noteikti ir gana.
visādi citādi, daļēji sintētiska eļļa un, jā, kaut kas uz Motul 5100, taču nevaru viennozīmīgi apgalvot, jo tehnisko datu lapa nav atrodama.
man ir pieejama Fuchs produktu datubāze, tajā rodams apstiprinājums, ka Fuchs ir šo Luis Procycle produktu ražotājs, taču arī tur nav atrodami tehniskie dati, tikai drošības datu lapas.
taču, ja nav tā, ka katrs eiro no svara un ar dzelzi gribās rullēt 200 000km, varētu arī izvēlēties kaut ko citu.

Offline

helmis
23. Feb 2017, 21:30#3173

Kopš: 22. Mar 2015

No: Cēsis

Ziņojumi: 463

Braucu ar: ktmLC4 ,mtz,audi,partner.

Normāli ierēcu,vroģe topiks pa eļļām pļūtīt vajag attiecīgā topikā

Offline

ANR
23. Feb 2017, 23:51#3174

Kopš: 07. Aug 2011

Ziņojumi: 320

Braucu ar: LC4 640

Motul majaslapā eļļu meklētājā uzliku savas markas cikletu un man ieska šādu te hidroliskājam sajūgam eļļu:


Savukārt grāmata ir teikts:


Savukār uz vaciņa rakstīts:


Kā tad tur īsti ir, var sintētiku liet vai nevar?

[ Šo ziņu laboja ANR, 23 Feb 2017, 23:59:01 ]

Offline

Niere
24. Feb 2017, 00:40#3175

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

kaut kad sen to Magura tēmu pētīju, taču vairs nefiga neatceros. vai tikai nebija tā, ka Citroen LHM šķita piemērots (ne jaucams). taču pārliecināts neesmu.
par Motul rekomendāciju, tāpat kā par Fuchs Silkolene neesmu drošs gan.
Toties Motorex rekomendācijas izskatās daudz loģiskākas un Tavai Magurai iesaka
Motorex Hydraulic Fluid 75.
tas, nelienot pārāk dziļi...

Offline

Archy96
24. Feb 2017, 00:53#3176

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Pakalu, drusku offtopiks no moto tēmas - ko lai lej iekšā šādā aparātā, no tā kas mūsu tirgū ir pieejams???

Nopirku to verķi pirms laiciņa, gandrīz jauns, minimali lietots, bet eļļa nav mainīta gadus 20 vismaz kā no perestroikas laikiem


[ Šo ziņu laboja Archy96, 24 Feb 2017, 00:54:46 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
24. Feb 2017, 01:04#3177

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

der jebkuraISO VG32 viskozitātes klases turbīnu eļļa. lētākais variants būs tas pats TP-22.
var nopirkt no jebkura GOST tipa eļļu tirgotāja.
datu lapa
Oily (vari atsaukties uz mani, moš labāku ciparu uzrēķina)
Samolin
United Oils

Offline

Archy96
24. Feb 2017, 01:17#3178

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

O, danke šon!!!

Vēl 8 pozīcija no šīs tabulas????



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
24. Feb 2017, 02:00#3179

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

kas tur atrodas, precīzijas gultņi?
ja tieši šādu ziedi GOST-u tirgotāji nespēj piedāvāt, jautā savam eļļu piegādātājam pēc ziedes, kas piemērota precīzijas instrumentiem, ar atsauci un konkrēto GOST produktu. tas izskatās ir uz silikoneļļas bāzes un var arī nebūt saderīgs ar visu pēc kārtas.
Serach results: Greases for Precission Bearings

Offline

Niere
24. Feb 2017, 02:29#3180

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

ilgspēlējošās ir dažnedažādas.
konkrētajai pamateļļa ir silikoneļļa, turklāt nav zināms, vai metil vai fenilsilikons. un tas ne tuvu nav draudzīgs ar citām bāzēm, pat ja sabiezinātājs ir prasts litijs.
turklāt ir aizdoma, ka pamateļļa ir ļoti zemas viskozitātes.
protams, ja tos gultņus var iztīrīt, tad jau var apieties ar visu ko citu. bet tā kā tā šiem gultņiem katra universālā ziede nav ne tuvu optimāls risinājums. ok, es gan nezinu visus šo gultņu darbības apstākļus un ar krievu GOST-iem praktiski nestrādāju.

Offline

Archy96
24. Feb 2017, 03:01#3181

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


24 Feb 2017, 02:29:30 Niere rakstīja:
ilgspēlējošās ir dažnedažādas.
konkrētajai pamateļļa ir silikoneļļa, turklāt nav zināms, vai metil vai fenilsilikons. un tas ne tuvu nav draudzīgs ar citām bāzēm, pat ja sabiezinātājs ir prasts litijs.
turklāt ir aizdoma, ka pamateļļa ir ļoti zemas viskozitātes.
protams, ja tos gultņus var iztīrīt, tad jau var apieties ar visu ko citu. bet tā kā tā šiem gultņiem katra universālā ziede nav ne tuvu optimāls risinājums. ok, es gan nezinu visus šo gultņu darbības apstākļus un ar krievu GOST-iem praktiski nestrādāju.


Tie ir špindeļa gultņi. Griežās ar padsmit tūkstošiem apgriezienu un nodrošina ļoti lielu precizitāti - ar šo aparātu var tūkstošdaļas slīpēt. Nu lūk, lasot tehnisko pasi, tur ir rakstīts, ka konkrētais mezgls tiek sasmērēts pie montāzas, un pēc tam vairs netiek aiztikts, tik vien kā pie gultņu maiņas, un es domāju - līst tur iekša vai nelīst??? jo tai smērei, kā jau teicu, ir gadi 20 kā minimums,jo ražots aparāts ir 1989 gadā un diez vai kāds tur ir līdis.

Kā labāk rīkoties?


-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
24. Feb 2017, 03:05#3182

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Nē, atvainojos - 3500rpm griežās špindelis.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
24. Feb 2017, 03:53#3183

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

gandrīz 30 gadi ir daudz pat ziedei, kuru nelieto.
tā kā apjoms tur niecīgs, es noteikti tos spindeļus izrevidētu.
pamēģini uzjautāt VA Motors, viņiem ir Kluber ziedes un diezgan labas zināšanas rūpniecisko smērvielu lietās. moš pat būs uz vietas vajadzīgais.
GOST tirgotājiem visdrīzāk konkrētā ziede nebūs vai arī būs baigi jāmeklē.

Offline

screwy
24. Feb 2017, 09:21#3184

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:


24 Feb 2017, 00:40:17 Niere rakstīja:
kaut kad sen to Magura tēmu pētīju, taču vairs nefiga neatceros. vai tikai nebija tā, ka Citroen LHM šķita piemērots (ne jaucams). taču pārliecināts neesmu.
par Motul rekomendāciju, tāpat kā par Fuchs Silkolene neesmu drošs gan.
Toties Motorex rekomendācijas izskatās daudz loģiskākas un Tavai Magurai iesaka
Motorex Hydraulic Fluid 75.
tas, nelienot pārāk dziļi...


Es ar šo pašu biju pētījis, bet tas Citroen LHM ir stipri biezāks par to Magura Blood un forumos biju atradis infu, ka sajūgs paliek daudz cietāks un tas saķeres brīdis parbīdijās. Tas Magura Blood nav jau tik astronomiski dārgs, KSM veikalā ir uz vietas. Pēc mana moto manuāļa teiktā tas šķidrums vispār nav jāmaina.

Offline

elf
24. Feb 2017, 11:57#3185

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


24 Feb 2017, 03:05:46 Archy96 rakstīja:
Nē, atvainojos - 3500rpm griežās špindelis.


Kad strādāju VEF 14 cehā par remontmehu ,tad tādas slīpmašīnas bij jāakalpo.
Ja špindeļa gultņos ieliksi par biezu smēri...neuzņems apgiezienus un karsīs...vajag riktīgo....izjauc gan špindeli...varbūt pat pie reizes samaini gultņus....cik atceros regulējas ar starpgredzeniem...

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

shkapars
24. Feb 2017, 12:45#3186

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909


24 Feb 2017, 09:21:17 screwy rakstīja:

24 Feb 2017, 00:40:17 Niere rakstīja:
kaut kad sen to Magura tēmu pētīju, taču vairs nefiga neatceros. vai tikai nebija tā, ka Citroen LHM šķita piemērots (ne jaucams). taču pārliecināts neesmu.
par Motul rekomendāciju, tāpat kā par Fuchs Silkolene neesmu drošs gan.
Toties Motorex rekomendācijas izskatās daudz loģiskākas un Tavai Magurai iesaka
Motorex Hydraulic Fluid 75.
tas, nelienot pārāk dziļi...


Es ar šo pašu biju pētījis, bet tas Citroen LHM ir stipri biezāks par to Magura Blood un forumos biju atradis infu, ka sajūgs paliek daudz cietāks un tas saķeres brīdis parbīdijās. Tas Magura Blood nav jau tik astronomiski dārgs, KSM veikalā ir uz vietas. Pēc mana moto manuāļa teiktā tas šķidrums vispār nav jāmaina.


Jekura LHM eļļa. Pārbaudīts uz krosa kvadras ar 525 motoru (pro), visādi motuli utt nestrādāja, parastākā LHM no benzīntanka un viss štokos

Offline

JohnyW
24. Feb 2017, 13:21#3187

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 546

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv

Niere.
Par eļļu tēmu.
Ko saki par Bardahl produktiem?
Kkur netā bija video, kur baigi slavēja, ka pretnodiluma piedevas labas esot, ļoti novērš nodilumu motoros utt.
Kā šis produkts būtu Močiem, ja salīdzinātu ar kkādu Prolong produktu?
Skatoties pēc cenām, eļļa kkādi 10+ e litrā, ja skatos uz autiņam paredzētu sintētisko PAO eļļu 5w30, tad cenas starpība nav baigi lielā no kkādas shell, texaco vai vēl kkāda produkta.

Offline

Archy96
24. Feb 2017, 13:32#3188

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


24 Feb 2017, 11:57:02 elf rakstīja:

24 Feb 2017, 03:05:46 Archy96 rakstīja:
Nē, atvainojos - 3500rpm griežās špindelis.


Kad strādāju VEF 14 cehā par remontmehu ,tad tādas slīpmašīnas bij jāakalpo.
Ja špindeļa gultņos ieliksi par biezu smēri...neuzņems apgiezienus un karsīs...vajag riktīgo....izjauc gan špindeli...varbūt pat pie reizes samaini gultņus....cik atceros regulējas ar starpgredzeniem...


Gultņus ir iespējams pieregulēt, es jau manuāli dabūju un izlasīju, bet mainīt tos neredzu jēgu, jo ka jau teicu - aparāts gandrīz jauns. Cik esmu pamēģinājis paslīpēt, slīpē ideāli, virsma smuka, tikai gribās tīri profilaktiski ar to eļļošanu visu sadarīt ka nākas, lai kaut kas nenokaujās.


Viņam hidrostacijā eļļu samainīt sarežģīts pasākums????? Pa augšu iekšā, pa apakšu ārā, jeb ir vēl kādas gudrības jāņem vērā????

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
24. Feb 2017, 14:33#3189

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


24 Feb 2017, 13:21:27 JohnyW rakstīja:
Ko saki par Bardahl produktiem?...

šajā pašā tēmā jau iztirzāti tie video n`shit.
vari nemeklēt, vienkārši izlasi sava moto manuāli, kurā katrs OEM kategoriski (treknrakstā) aizliedz jebkādu drazu liešanu pie eļļas.

Offline

elf
24. Feb 2017, 14:44#3190

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


24 Feb 2017, 13:32:13 Archy96 rakstīja:

24 Feb 2017, 11:57:02 elf rakstīja:

24 Feb 2017, 03:05:46 Archy96 rakstīja:
Nē, atvainojos - 3500rpm griežās špindelis.


Kad strādāju VEF 14 cehā par remontmehu ,tad tādas slīpmašīnas bij jāakalpo.
Ja špindeļa gultņos ieliksi par biezu smēri...neuzņems apgiezienus un karsīs...vajag riktīgo....izjauc gan špindeli...varbūt pat pie reizes samaini gultņus....cik atceros regulējas ar starpgredzeniem...


Gultņus ir iespējams pieregulēt, es jau manuāli dabūju un izlasīju, bet mainīt tos neredzu jēgu, jo ka jau teicu - aparāts gandrīz jauns. Cik esmu pamēģinājis paslīpēt, slīpē ideāli, virsma smuka, tikai gribās tīri profilaktiski ar to eļļošanu visu sadarīt ka nākas, lai kaut kas nenokaujās.


Viņam hidrostacijā eļļu samainīt sarežģīts pasākums????? Pa augšu iekšā, pa apakšu ārā, jeb ir vēl kādas gudrības jāņem vērā????


Ja aparāts samērā jauns, tad gultņus nevajag mainīt.
Hidrostacijai pie eļļas maiņas nevajadzēja būt problēmu...izlaid...ielej.

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline