Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
Paw
25. Jan 2017, 16:34#3131

Kopš: 25. Jul 2012

No: Baldone

Ziņojumi: 202

Braucu ar: zirgu

Tā tā tā ... man tagad arī stāv motuls. Ko cienījamais Nieres kungs varētu ieteikt priekš
API SE, SF or SG
API SH, SJ or SL with JASO MA
Viscosity SAE 10W-40
Tā sakot prais performance. Mopēds versys 650. Braucu parasti līdz vēlam rudenim tā kā sanāk startēt arī pie mīnusiem, nu kaut kā tā

Offline

Niere
25. Jan 2017, 17:03#3132

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Pow derēs praktiski jebkura motociklu 4t motociklu eļļa 5(10)W-40 viskozitātes klašu ietvaros ar MA/MA2
cita lieta, kura no tām augstvērtīgāka, piemērotāka vai pieņemamāka cenā.

[ Šo ziņu laboja Niere, 26 Jan 2017, 16:33:11 ]

Offline

Coooool
25. Jan 2017, 20:43#3133

Kopš: 06. Dec 2012

Ziņojumi: 2285

Braucu ar: Deltām


25 Jan 2017, 01:19:50 DUNCIS rakstīja:
Tie kapeiku pisēji - "jā, tu!" ESIET JAU APNIKUŠI! Kas tu esi par moto braucēju, ja nerūpējies par savu karieti? Ielej kārtīgu eļļu, nomaini visu, kas jāmaina - pēc ražotāja specifikācijas! UN BRAUC! Šitā bomžošanās forumā par kapeikām jau sen smieklus rada. Kopjiet savus močus, nevis kasiet kapeikas. Nevari atļauties? Nebrauc. Aiztaupīsi ātrajiem degvielai.


Krutā eļļa motorā, sagrabējusī ķēde zobratā

Niere, rožu diagramā 0-10, kas par vienībām? Balles?

[ Šo ziņu laboja Coooool, 25 Jan 2017, 20:50:06 ]



-----------------
moto.id.lv
Moto manuāļi, ceļojumi, padomi utt. Reģistrējies šeit

Offline

Niere
25. Jan 2017, 21:03#3134

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:



ja gribi matus skaldīt, liec kopā pats:
Afton Specfification Handbook 2014

[ Šo ziņu laboja Niere, 25 Jan 2017, 21:04:46 ]

Offline

ksneps
25. Jan 2017, 22:37#3135

Kopš: 24. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 746

Braucu ar: R1 & 990 adv

Sāciet vēl salīdzināt kā DOT4 dažādu ražotāju eļļas ietekmē bremžu efektivitāti. Vai arī kādas krāsā tosols nodrošina kādu motora temperatūru un labāko dzesēšanu.


Niere, ok - es saprotu Tev darbs šajā jomā, tādēļ labas zināšanas. Man personīgi nesatrauc tik ļoti kāda eļļa ir ielieta manam mocim, jo tas neko nemaina.

[ Šo ziņu laboja ksneps, 25 Jan 2017, 22:42:22 ]

Offline

DUNCIS
25. Jan 2017, 22:47#3136

Kopš: 14. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: Ducati


25 Jan 2017, 15:06:53 soulfreak rakstīja:
Beidziet dirst nevietā, ja prasa padomu, tad atbild, nevis māca dzīvot es savam mocim leju tikai esteri, kopju pēc labākās sirdsapziņas. Par šo jautāja cilvēki, kas apmēram, arī ir bomžu līmenī, savā galvā...


Padoms ir padoms, cik tas ir vērtīgs, tas jau katram pašam vērtējams. Niere ir zinošs specialists, viņš zina par ko runā un es zinu, ka viņš piekritīs, tu nevari knapināties uz kvalitāti, šeit bieži vien griežās jaunie moto braucēji, kuriem jau pašā saknē ir jāizskaidro veco teicienu.. skopais maksā divreiz. Te pat nav kāds apvainojums tiem, kuri grib ietaupīt, ir jāsaprot, kādas tam būs sekas, ja taupīsi tur, kur nevajag. Es vairāk neskaidrošos, kam jāsaprot, sapratīs

Offline

Niere
25. Jan 2017, 23:26#3137

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


25 Jan 2017, 22:37:22 ksneps rakstīja:
...Man personīgi nesatrauc tik ļoti kāda eļļa ir ielieta manam mocim, jo tas neko nemaina.

čaļi, ja Ksneps jūs aicina uz tusi, alkoholu ņemiet līdzi savējo!

Offline

lomsz
26. Jan 2017, 07:25#3138

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior

Offline

mezavecis
26. Jan 2017, 15:41#3139

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


26 Jan 2017, 07:25:48 lomsz rakstīja:

Sen šeit nav būts ...škiet šis topiks būs nemirstīgs

Offline

ksneps
27. Jan 2017, 06:56#3140

Kopš: 24. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 746

Braucu ar: R1 & 990 adv


25 Jan 2017, 23:26:09 Niere rakstīja:

25 Jan 2017, 22:37:22 ksneps rakstīja:
...Man personīgi nesatrauc tik ļoti kāda eļļa ir ielieta manam mocim, jo tas neko nemaina.

čaļi, ja Ksneps jūs aicina uz tusi, alkoholu ņemiet līdzi savējo!


Ķipa motuls + jauns filtrs reizi gadā vecam mocim tavuprāt nav ok, ja?!

Offline

mexa
27. Jan 2017, 08:45#3141

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Niere zin padziļināti, nav virspusēja brenda nicināšana, kā tev tagad liekas. Niere saka ka 5100 tirgus cenai atsperoties no viņas kvalitātes un īpašībām cenai būtu jābūt tie eiriki ko minēja, bet ne 10. kura jau ir netālu no 300v

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

nillys
31. Jan 2017, 00:02#3142

Kopš: 21. Sep 2013

No: Limbaži

Ziņojumi: 79

Braucu ar: CRF450, TransSlap

es pērku 5100 pa 5 eirikiem un liekas adekvāti, kaut arī tas jau tā tiek maksāts par motul vārdu...

Offline

gatispirmais
31. Jan 2017, 00:23#3143

Kopš: 11. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 95

Braucu ar: Ar mopēdu

Es ar nopirku 5100 pa 5 Ēriki litrā,ja pērk pie oficiāliem dīleriem,tad arī sanāk 10Ēriki/L.Bet nevajag apzināti uzturēt un barot tos aparātus.

Offline

pasteta
03. Feb 2017, 10:32#3144

Kopš: 30. Jan 2017

Ziņojumi: 20

Braucu ar:

es pirku epartos, tur man liekas bija kaut kas ap 6 eiro pa litru

-----------------
Pirmais ātrais kredīts internetā.

Offline

soulfreak
03. Feb 2017, 12:43#3145

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Es vairāk uzticos Fuchs Silkolene, bet ja leju Motul, tad tikai 300V esteri. Pērku Intercars, cenas labas apbrīnoju dažus cilvēkus, kas brauc pie dīlera un no tiem pērk pa tādu pašu ciparu daļēju sintētiku kaut kādu no-name

Offline

Martinsss
04. Feb 2017, 11:14#3146

Kopš: 12. Mar 2016

No: Jelgava

Ziņojumi: 9

Braucu ar: Tansalpu XL700

Sveiki moto eksperti.

Esmu iegādājies Honda Transalp XL700 2009.g.
kādu eļļu ieteiktu liet motorā?
kur varētu nepārmaksājot iegādāties.

neesmu ne skops, ne taupīgs.


-----------------
kā i, tā i, tā jādzīvo...

Offline

karlsons
04. Feb 2017, 11:52#3147

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3422

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

pie dílera

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

suslik007
04. Feb 2017, 22:40#3148

Kopš: 24. Nov 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 123

Braucu ar: zx7r un Honda Jelgava Twin

Zinu, ka nedaudz ne pa moču tēmu, bet ļoti labprāt dzirdētu Nieres viedokli par zālespļāvēju eļļu SAE 30, jo lielākoties zālespļāvējos, gan stumjamajos, gan traktoriņos ražotāji rekomendē liet tieši šo SAE30, tomēr daudzi meistari, kas remontē ar putām uz lūpām aizstāv viedokli, ka kvalitatīvāka un labāka eļļa ko liet iekšā ir 5w30 sintētika, kaut vai tā pati pussintētika 10w40. Savukārt nesen dzirdēju viedokli, ka SAE 30 ir labāka ar to, ka paredzēta gaisa dzeses dzinējiem, līdz ar to labāk nodrošina eļļošanu tieši lielās temperatūrās, kādas netiek sasniegtas ūdens dzeses dzinējos... Vienvārdsakot, cik cilvēku tik viedokļu, un vēl ir viedoklis par to, ka tā pati tautā sauktā kamazene der mierīgi SAE 30 vietā, jo viskozitāte ir tāda pati un derot arī gaisa dzeses motoriem.
Būtu baigi vērtīgi, ja Niere varētu uzrakstīt savu viedokli, paldies.

-----------------
nodarbošanās ar muļķībām darbavietā uzlabo sānu redzi, dzirdi un modrību kopumā :D

Offline

Pauliic
05. Feb 2017, 00:03#3149

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 920

Braucu ar: GS

Parasti no mo ellas mainas kkas paliek pari - to ari gaazhu



-----------------
Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes

Offline

Niere
05. Feb 2017, 00:15#3150

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

tas SAE30 iegājies vēsturiski, jo zāles pļāvējam prasības ir gandrīz nekādas un vienpakāpes viskozitātes klases motoreļļas ir lētākas.

tomēr no citas puses - jā, vienpakāpes viskozitātes klases eļļa, tā kā nesatur viskozitātes modifikatoru, ir absolūti stabila viskozitātes ziņā.
tāds 5W-30 var šo 30nieku arī neturēt. un ja arī tur, tad viskozitātes modifikators rada tā saucamo atgriezenisko bīdes stabilitātes zudumu. proti, šāda eļļa, neskatoties uz 30nieku karstajā galā, darba temperatūrā būs zemākas viskozitātes nekā SAE30 vietās, kur eļļa tiek stipri "stiepta", piemēram, starp gredzeniem un cilindra sienu.

jāņem arī vērā - ja minerāleļļu pārkarsē, tā strauji oksidējas un sāk veidot visādus sūdīgus savienojumus. sintētiku pārkarsēt daudz grūtāk.
ideāla, protams, būtu sintētiska eļļa bez viskozitātes modifikatora. taču nezinu, vai ir tik ļoti vērts iespringt. es lietu to, kas pa rokai, aptuveni ievērojot viskozitātes prasības.

kamazene patiešām atbilst SAE30 klasei (cik atceros), taču no piedevu viedokļa tā ir eļļa no akmens laikmeta.
taču gan jau arī to paciestu.

bet ņem vērā, ka ar zāles pļāvējiem nācies sastapties nu jau pasen, tādēļ instrukciju rokasgrāmatu tomēr jāizstudē katram pašam.
a ja nu pēkšņi sākuši krāmēt cēlmetālu katalizatorus utml.

Offline