Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa motocikliem
Autors | Ziņojums |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| automotive jomā biežākais paņēmiens ir by-pass filtrācijas sistēma. tāpat kā centrifūgas, tās parasti uzstāda lieljaujas dīzeļiem vai rūpnieciskām iekārtām.
Understanding Engine Oil Bypass Filtration
princips gauži vienkāršs - aiz pamatplūsmas filtra 5-10% eļļas tiek novirzīta atpakaļ uz karteri, izdzenot to caur daudz smalkāku filtru.
pamatplūsmai tādu nevar krāmēt, jo iestāsies eļļas bads, īpaši kamēr eļļa nav uzsilusi.
tādēļ arī nosaukums by-pass.
tiek uzskatīts, ka tādējādi motora resursu iespējams pagarināt pat 8x.
īsti nesaprotu, kādēļ tādus neuzstāda vieglajiem auto, jo sistēma neaizņem daudz vietas un nav megadārga.
(par ražotāju sazvērestības teorijām nerunājam)
ja es pirktu jaunu auto, noteikti domātu par šādas sistēmas uzstādīšanu. bypass sistēmas ir nopērkamas atsevišķi. | Offline | | |
ksneps | | Kopš: 24. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 746
Braucu ar: R1 & 990 adv
| Lai nav tukša runāšana, tad nu savam gen1 Suzuki sv650 nopirku pirmo eļļu, kas pagadījās pa rokai Hondas salonā Dārciema ielā. Pat pārdevējam neko neprasīju. Pēc garajām motopower sarunām aizgāju uz koridori paskatījos, ko tad tur nopirku - motul 10w40 pussintetiku 5100. Un cena robežās līdz 10eur/l man liekas ok. Vairāk neredzu jēgu maksāt.
Pirms tam biju nopircis no moto37 champion pussintetiku izlejamo 10w40 un arī viss bija OK. 6eur/l | Offline | | |
semigall | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 510
Braucu ar: Husky
| coool ,
mani māc pamatotas aizdomas ,ka tu vārdu salikumu "vispārēja autobūves attīstība" neesi izpratis
negribēji pateikt gadījumā , ka autobūves industrijā kopš H.Forda T modeļa iznākšanas 1908.gadā viss ir palicis tādā pašā attistības stadijā
no tā brīža ,kad R.Diesels uzlika uz papīra dizeļa dzinēja darba ciklu ņemot par pamatu Carnot teoriju -auto būves industrija ir attīstījusies nepārktraukti .Vari oponēt,ka tā nav un tas viss ir bull shits balstoties uz kaut kādiem žurnālu apskatiem un rakstiņiem
tas pats tevis piesauktais vanos ir jāizgudro un jāintegrē kāda noteikta dzinēja konfigurācijā.Tad tā ir vispārēja industrijas attīstība?
| Offline | | |
|
Coooool | | Kopš: 06. Dec 2012
Ziņojumi: 2285
Braucu ar: Deltām
| semigall, uz kā rēķina tad to efektivitāti izcēla? Ka tik ne no tās fāzu daļas, eļļas un cik daudz var iepūst tai bleķī un novadīt siltumu! Nez ko Exxon saka par tām tehnoloģijām!? Man vairāk interesē izturība nevis efektivitāte. Jo palielam ieguvums nekāds, ja regulāri jaremontē tas dranduļets. [ Šo ziņu laboja Coooool, 11 Oct 2016, 23:15:50 ]
----------------- moto.id.lv
Moto manuāļi, ceļojumi, padomi utt. Reģistrējies šeit | Offline | | |
salvissaa | | Kopš: 15. Nov 2016
No: Aizpute
Ziņojumi: 2
Braucu ar: bmw e30
| Mobil-1 Racing 4T 15W-50 šo iesaku. Ir samērā laba.
----------------- Mājas lapas izstrāde
| Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Īsti netieku skaidrībā, vai ATV Honda TRX500FA ar variatoru var liet parastu auto eļļu? Piemēram 5w40 sintētiku? Jo nav jau sajūga, kas varētu slīdēt dēļ piedevām auto eļļai. Vai tur tomēr ir kaut kādas vēl viltības?
123.lpp. http://campaigns.hondampe.com.au/Motorcycles/ma...06trx500fa01.pdf[ Šo ziņu laboja soulfreak, 23 Jan 2017, 15:10:09 ] | Offline | | |
fuxs | | Kopš: 11. Nov 2008
No: Ogre
Ziņojumi: 244
Braucu ar: buell xb12xt ulyusses
| Auto eļļu nelej būs sūdi nodegs kulaciņi sajūgam | Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Vai var mazliet plašāk, kas par kulaciņiem? Tas tak variators, tur nav sajūga, vai arī kaut kas tamlīdzīgs ir? | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| no tevis uzrādīta manuāļa izriet, ka sajūgs esot vienā sistēmā ar motoru. pat teikts, ka nedrīkst izmantot eļļas ar grafīta vai molibdēna piedevām.
ok, pat ja sajūgs atsevišķi, vēl ir jautājums par kārbu. standarta auto eļļas var zobratiem nepatikt.
tiesa, kārba gan tavam dzelzim vajadzētu būt atsevišķi.
tomēr, pat ja visa sistēma ir dalīta un jāeļļo tikai motors, standarta auto eļļas var nevilkt šādos parametros:
* spēja turēt paaugstinātu temperatūru un apgriezienus
* pretkorozijas aizsardzība | Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Jap, pamanīju, ka sajūgs ir slapjais, ir kopējā sistēmā ar pārējo kārbu un motoru. Tātad, neder nekādi.
Paspēju jau netā atrast info, ka nevar liet auto eļļu, jo nav aizsardzība zobratiem, kāda tā ir moču eļļām un vēl dažas lietas.
Paldies, Niere! | Offline | | |
DUNCIS | | Kopš: 14. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 176
Braucu ar: Ducati
| Tie kapeiku pisēji - "jā, tu!" ESIET JAU APNIKUŠI! Kas tu esi par moto braucēju, ja nerūpējies par savu karieti? Ielej kārtīgu eļļu, nomaini visu, kas jāmaina - pēc ražotāja specifikācijas! UN BRAUC! Šitā bomžošanās forumā par kapeikām jau sen smieklus rada. Kopjiet savus močus, nevis kasiet kapeikas. Nevari atļauties? Nebrauc. Aiztaupīsi ātrajiem degvielai. | Offline | | |
ksneps | | Kopš: 24. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 746
Braucu ar: R1 & 990 adv
| +1 | Offline | | |
Sergejs80 | | Kopš: 26. Jul 2013
Ziņojumi: 1223
Braucu ar: V-Strom
| Par ātrajiem skarbi, bet par moča kopšanu precīzi! | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| čaļi, izklausās, ka jums visas eļļas vienādas.
vismaz ksnepam jau nu točna:
... savam gen1 Suzuki sv650 nopirku pirmo eļļu, kas pagadījās pa rokai Hondas salonā Dārciema ielā. Pat pārdevējam neko neprasīju. Pēc garajām motopower sarunām aizgāju uz koridori paskatījos, ko tad tur nopirku - motul 10w40 pussintetiku 5100. Un cena robežās līdz 10eur/l man liekas ok. Vairāk neredzu jēgu maksāt.
nu, ja Soulfreak ir kapeikas pisējs, tad Tu noteikti esi tās šķiedējs. es par konkrēto produktu nekad nemaksātu vairāk kā 4-5Eur/L. tātad minūtes laikā esi padirsis 10-15Eur.
bagātie, cik novērots, tā nedara, tā dara nabagi.
un nemaz nerunāju, ka, spēlējot krievu ruleti eļļas izvēlē, varēji mierīgi iebraukt pamatīgās problēmās. arī tā bagātie nedara.
Soulfreak jautājums bija ļoti normāls, īpaši jau ar fonu, ka kvadrinieku forumos auto eļļu lietošana dalītajās sistēmās ir ļoti populāra parādība.
ok, Soulfreak kvadrai šāda rekomendācija manuālī.
uzrādiet, kādu produktu izvēlēsieties un pamatojiet kādēļ.
| Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
06 Oct 2016, 19:38:38 karlsons rakstīja:
ja jau tad jau - ko Nieres kungs saka par longlife eļļām un intervaliem?
o, skatos, ka esmu palaidis garām jautājienu.
LL eļļas parasti ir jaunāko tehnoloģiju produkti un, ja saistītās auto sistēmas darbojas normāli, nodrošina OEM uzrādīto intervālu ar nosacījumu, ka braukšanas apstākļi ir "standarta".
tas par vieglajiem.
par smagajiem nedaudz sarežģītāk.
parādās visādi 150Tkm utml. un eļļu tirgoņi to izmanto kā argumentu, taču OEM servisi reti kad tādus intervālus rekomendē un lielākoties tie ir būtiski īsāki.
tas tādēļ, ka reti kura mašīna darbojas absolūti ideālos [gluži vai laboratorijas] apstākļos -
mērenas vides temperatūras
maz putekļu gaisā
motors ir jauns
šoferim nav smaga kāja
tikai autobāņi bez sastrēgumiem
utt.
kā jau esmu daudzkārt teicis - objektīvu nomaiņas intervālu var noteikt tikai ar lietotās eļļas analīzi.
zemāk diagramma, kur redzams, cik ļoti pārākas ir jaunākās paaudzes specenes pār 'mainstream' ACEA E7.
uz eļļas ilgmūžību primāri norāda
Soot Control [kvēpu kontrole]
Oxidative thickening [sabiezēšana novecojot]
| Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Beidziet dirst nevietā, ja prasa padomu, tad atbild, nevis māca dzīvot es savam mocim leju tikai esteri, kopju pēc labākās sirdsapziņas. Par šo jautāja cilvēki, kas apmēram, arī ir bomžu līmenī, savā galvā... | Offline | | |
Paw | | Kopš: 25. Jul 2012
No: Baldone
Ziņojumi: 202
Braucu ar: zirgu
| Tā tā tā ... man tagad arī stāv motuls. Ko cienījamais Nieres kungs varētu ieteikt priekš
API SE, SF or SG
API SH, SJ or SL with JASO MA
Viscosity SAE 10W-40
Tā sakot prais performance. Mopēds versys 650. Braucu parasti līdz vēlam rudenim tā kā sanāk startēt arī pie mīnusiem, nu kaut kā tā | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Pow derēs praktiski jebkura motociklu 4t motociklu eļļa 5(10)W-40 viskozitātes klašu ietvaros ar MA/MA2
cita lieta, kura no tām augstvērtīgāka, piemērotāka vai pieņemamāka cenā.[ Šo ziņu laboja Niere, 26 Jan 2017, 16:33:11 ] | Offline | | |
Coooool | | Kopš: 06. Dec 2012
Ziņojumi: 2285
Braucu ar: Deltām
|
25 Jan 2017, 01:19:50 DUNCIS rakstīja:
Tie kapeiku pisēji - "jā, tu!" ESIET JAU APNIKUŠI! Kas tu esi par moto braucēju, ja nerūpējies par savu karieti? Ielej kārtīgu eļļu, nomaini visu, kas jāmaina - pēc ražotāja specifikācijas! UN BRAUC! Šitā bomžošanās forumā par kapeikām jau sen smieklus rada. Kopjiet savus močus, nevis kasiet kapeikas. Nevari atļauties? Nebrauc. Aiztaupīsi ātrajiem degvielai.
Krutā eļļa motorā, sagrabējusī ķēde zobratā
Niere, rožu diagramā 0-10, kas par vienībām? Balles?
[ Šo ziņu laboja Coooool, 25 Jan 2017, 20:50:06 ]
----------------- moto.id.lv
Moto manuāļi, ceļojumi, padomi utt. Reģistrējies šeit | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
ja gribi matus skaldīt, liec kopā pats:
Afton Specfification Handbook 2014[ Šo ziņu laboja Niere, 25 Jan 2017, 21:04:46 ] | Offline | | |
|
|