Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
sandors
06. Oct 2016, 20:55#3108

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 642

Braucu ar: auto-moto-velo


06 Oct 2016, 09:10:03 TheGardener rakstīja:
Cik tad var ietaupīt lejot vidēju no dārgas, mocim tur 2l, pieņemsim starpība litrā 5-7 eiro


4 maiņas x 3.6l x 5.5 eur = 79.2
4 maiņas x 3.6l x 10.5 eur = 151.2

Pa starpību man sanāk bemzhu kluči un filtri eļas maiņai.

Offline

Niere
06. Oct 2016, 21:38#3109

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

karlsons,
kādas tehnikas kontekstā?

Offline

karlsons
06. Oct 2016, 21:52#3110

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3422

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

Auto

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

sandors
06. Oct 2016, 21:55#3111

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 642

Braucu ar: auto-moto-velo


06 Oct 2016, 19:38:38 karlsons rakstīja:
ja jau tad jau - ko Nieres kungs saka par longlife eļļām un intervaliem?


Škiet, jau skaidri paskaidroja, ka problēma nav eļļā, bet piejaukumos...putekļi, degviela, diluma materiāli.....
Niere, pakomentē labāk šitās uber filtrēšanas sistēmas, kas filtrē smalko frakciju un dzeki kapā ar vienu eļī 50 k?

[ Šo ziņu laboja sandors, 06 Oct 2016, 21:57:48 ]

Offline

Next
06. Oct 2016, 22:04#3112

Kopš: 30. Jul 2013

Ziņojumi: 155

Braucu ar:


06 Oct 2016, 20:55:16 sandors rakstīja:

06 Oct 2016, 09:10:03 TheGardener rakstīja:
Cik tad var ietaupīt lejot vidēju no dārgas, mocim tur 2l, pieņemsim starpība litrā 5-7 eiro


4 maiņas x 3.6l x 5.5 eur = 79.2
4 maiņas x 3.6l x 10.5 eur = 151.2

Pa starpību man sanāk bemzhu kluči un filtri eļas maiņai.

Gan jau to pa 5.5 būs tendence nomainīt ātrāk, jeb to pa 10.5 vēlāk. Kaut kad par šo biju domājis un sanāca ka lētako var 3 reizes nomainīt par dargas eļļas cenu. Izvertojot vēl kontaninācijs risku, ar tadu domu arī paliku

[ Šo ziņu laboja Next, 06 Oct 2016, 22:07:02 ]

Offline

sandors
06. Oct 2016, 22:29#3113

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 642

Braucu ar: auto-moto-velo


06 Oct 2016, 22:04:35 Next rakstīja:
Gan jau to pa 5.5 būs tendence nomainīt ātrāk, jeb to pa 10.5 vēlāk.


Nu tā ir pamatdoma, jo ja dargākā un labāka eļļa arī tur ilgāk, tad piemasījumi no tā mazāk nepaliek. Mainu eļļu ik pēc 4k.

Offline

semigall
07. Oct 2016, 09:44#3114

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 510

Braucu ar: Husky


06 Oct 2016, 21:55:37 sandors rakstīja:

06 Oct 2016, 19:38:38 karlsons rakstīja:
ja jau tad jau - ko Nieres kungs saka par longlife eļļām un intervaliem?


Škiet, jau skaidri paskaidroja, ka problēma nav eļļā, bet piejaukumos...putekļi, degviela, diluma materiāli.....
Niere, pakomentē labāk šitās uber filtrēšanas sistēmas, kas filtrē smalko frakciju un dzeki kapā ar vienu eļī 50 k?


nekāda NASA tehnoloģija tur nav. Pamatā atdala degšanas procesā pārpalikušās vielas,kas nonāk dzinēja karterī,jeb sistēmas tvertnē
Ir mehānisko piemaisījumu atdalītājs- centrbēdzes seperātors-klarifikators . Pats bowl pēc dizaina ir ļoti līdzīgs bērnībā grieztajam vilciņam,bet iekšā tam ir seperācijas-gravitācijas diski ,bowl sliding piston un vēl O-ringi un tt., Respektīvi tas griežās ap 10'800 rpm un tiek pievadīts seperejamā viela MGO,IFO, SAE 30 ,SAE40 un tt.,
smagākās frakcijas centrbēdzes spēku rezultātā tiek novirzītas uz ārējām sieniņām- ar intervālu 30 min-60 min vadoties pēc seperējamās vielas piesārņotības pakāpes tiek pārtraukta separējamās vielas (SAE30 )padeve un pievadīts ūdens-kas atver bowl un uz 1/2 sec-1 sec un smagākās frakcijas daļiņas tiek izmestas laukā - tad pievada ūdeni pa citu kanālu,kas aizver bowl -un atkal tiek padota separejamā viela (SAE30)
Eļļa tiek uzsildīta ap 80-85 cel.,

Ir vel vienkāršākas sistēmas SJC filtri caur kuriem cirkulē- agregātu sistēmas eļļu tās iekārtas tiek pielietots hidrauliskajām eļļām -pārsvarā atdala mehāniskos piemaisījumu
Plaši pielietota metode lieljaudas un liela apjoma agregātos ,kur eļļa variē no pāris m3 līdz 10-20m3 un vairāk

Offline

Niere
07. Oct 2016, 15:19#3115

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

automotive jomā biežākais paņēmiens ir by-pass filtrācijas sistēma. tāpat kā centrifūgas, tās parasti uzstāda lieljaujas dīzeļiem vai rūpnieciskām iekārtām.



Understanding Engine Oil Bypass Filtration
princips gauži vienkāršs - aiz pamatplūsmas filtra 5-10% eļļas tiek novirzīta atpakaļ uz karteri, izdzenot to caur daudz smalkāku filtru.
pamatplūsmai tādu nevar krāmēt, jo iestāsies eļļas bads, īpaši kamēr eļļa nav uzsilusi.
tādēļ arī nosaukums by-pass.
tiek uzskatīts, ka tādējādi motora resursu iespējams pagarināt pat 8x.
īsti nesaprotu, kādēļ tādus neuzstāda vieglajiem auto, jo sistēma neaizņem daudz vietas un nav megadārga.
(par ražotāju sazvērestības teorijām nerunājam)
ja es pirktu jaunu auto, noteikti domātu par šādas sistēmas uzstādīšanu. bypass sistēmas ir nopērkamas atsevišķi.

Offline

ksneps
10. Oct 2016, 21:39#3116

Kopš: 24. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 746

Braucu ar: R1 & 990 adv

Lai nav tukša runāšana, tad nu savam gen1 Suzuki sv650 nopirku pirmo eļļu, kas pagadījās pa rokai Hondas salonā Dārciema ielā. Pat pārdevējam neko neprasīju. Pēc garajām motopower sarunām aizgāju uz koridori paskatījos, ko tad tur nopirku - motul 10w40 pussintetiku 5100. Un cena robežās līdz 10eur/l man liekas ok. Vairāk neredzu jēgu maksāt.

Pirms tam biju nopircis no moto37 champion pussintetiku izlejamo 10w40 un arī viss bija OK. 6eur/l

Offline

semigall
10. Oct 2016, 22:22#3117

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 510

Braucu ar: Husky

coool ,
mani māc pamatotas aizdomas ,ka tu vārdu salikumu "vispārēja autobūves attīstība" neesi izpratis
negribēji pateikt gadījumā , ka autobūves industrijā kopš H.Forda T modeļa iznākšanas 1908.gadā viss ir palicis tādā pašā attistības stadijā
no tā brīža ,kad R.Diesels uzlika uz papīra dizeļa dzinēja darba ciklu ņemot par pamatu Carnot teoriju -auto būves industrija ir attīstījusies nepārktraukti .Vari oponēt,ka tā nav un tas viss ir bull shits balstoties uz kaut kādiem žurnālu apskatiem un rakstiņiem
tas pats tevis piesauktais vanos ir jāizgudro un jāintegrē kāda noteikta dzinēja konfigurācijā.Tad tā ir vispārēja industrijas attīstība?




Offline

Coooool
11. Oct 2016, 03:51#3118

Kopš: 06. Dec 2012

Ziņojumi: 2285

Braucu ar: Deltām

semigall, uz kā rēķina tad to efektivitāti izcēla? Ka tik ne no tās fāzu daļas, eļļas un cik daudz var iepūst tai bleķī un novadīt siltumu! Nez ko Exxon saka par tām tehnoloģijām!? Man vairāk interesē izturība nevis efektivitāte. Jo palielam ieguvums nekāds, ja regulāri jaremontē tas dranduļets.

[ Šo ziņu laboja Coooool, 11 Oct 2016, 23:15:50 ]



-----------------
moto.id.lv
Moto manuāļi, ceļojumi, padomi utt. Reģistrējies šeit

Offline

salvissaa
15. Nov 2016, 13:03#3119

Kopš: 15. Nov 2016

No: Aizpute

Ziņojumi: 2

Braucu ar: bmw e30

Mobil-1 Racing 4T 15W-50 šo iesaku. Ir samērā laba.

-----------------
Mājas lapas izstrāde

Offline

soulfreak
23. Jan 2017, 15:02#3120

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Īsti netieku skaidrībā, vai ATV Honda TRX500FA ar variatoru var liet parastu auto eļļu? Piemēram 5w40 sintētiku? Jo nav jau sajūga, kas varētu slīdēt dēļ piedevām auto eļļai. Vai tur tomēr ir kaut kādas vēl viltības?

123.lpp. http://campaigns.hondampe.com.au/Motorcycles/ma...06trx500fa01.pdf

[ Šo ziņu laboja soulfreak, 23 Jan 2017, 15:10:09 ]

Offline

fuxs
23. Jan 2017, 15:37#3121

Kopš: 11. Nov 2008

No: Ogre

Ziņojumi: 244

Braucu ar: buell xb12xt ulyusses

Auto eļļu nelej būs sūdi nodegs kulaciņi sajūgam

Offline

soulfreak
23. Jan 2017, 15:41#3122

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Vai var mazliet plašāk, kas par kulaciņiem? Tas tak variators, tur nav sajūga, vai arī kaut kas tamlīdzīgs ir?

Offline

Niere
23. Jan 2017, 16:10#3123

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

no tevis uzrādīta manuāļa izriet, ka sajūgs esot vienā sistēmā ar motoru. pat teikts, ka nedrīkst izmantot eļļas ar grafīta vai molibdēna piedevām.
ok, pat ja sajūgs atsevišķi, vēl ir jautājums par kārbu. standarta auto eļļas var zobratiem nepatikt.
tiesa, kārba gan tavam dzelzim vajadzētu būt atsevišķi.

tomēr, pat ja visa sistēma ir dalīta un jāeļļo tikai motors, standarta auto eļļas var nevilkt šādos parametros:
* spēja turēt paaugstinātu temperatūru un apgriezienus
* pretkorozijas aizsardzība

Offline

soulfreak
23. Jan 2017, 16:20#3124

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Jap, pamanīju, ka sajūgs ir slapjais, ir kopējā sistēmā ar pārējo kārbu un motoru. Tātad, neder nekādi.
Paspēju jau netā atrast info, ka nevar liet auto eļļu, jo nav aizsardzība zobratiem, kāda tā ir moču eļļām un vēl dažas lietas.

Paldies, Niere!

Offline

DUNCIS
25. Jan 2017, 01:19#3125

Kopš: 14. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: Ducati

Tie kapeiku pisēji - "jā, tu!" ESIET JAU APNIKUŠI! Kas tu esi par moto braucēju, ja nerūpējies par savu karieti? Ielej kārtīgu eļļu, nomaini visu, kas jāmaina - pēc ražotāja specifikācijas! UN BRAUC! Šitā bomžošanās forumā par kapeikām jau sen smieklus rada. Kopjiet savus močus, nevis kasiet kapeikas. Nevari atļauties? Nebrauc. Aiztaupīsi ātrajiem degvielai.

Offline

ksneps
25. Jan 2017, 03:57#3126

Kopš: 24. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 746

Braucu ar: R1 & 990 adv

+1

Offline

Sergejs80
25. Jan 2017, 13:13#3127

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 1223

Braucu ar: V-Strom

Par ātrajiem skarbi, bet par moča kopšanu precīzi!

Offline