Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa motocikliem
Autors | Ziņojums |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Niksons, bet Tavā gadījumā jāņem vērā, ka runa par R1200RT ideālā stāvoklī ar dalītu motora/kārba sistēmu + kruīzera braukšanas režīmu.
kaut arī visi diluma utml. parametri bija ļoti labi, viskozitāte tam Power 1 Racing 4T 10W-50 bija nokritusi uz ##W-40, kas arī visdrīzāk radīja trokšņainuma sajūtu. un tieši viskozitātes stabilitāte ir Castrol moto eļļu uzkrītošākā vājība.
ja šo pašu produktu izmantotu sacīkšu pielietojumā motorā ar kombinētu sistēmu, viskozitātes kritums būtu vēl lielāks un jau varētu radīt problēmas, īpaši, ja eļļā nonāk kāds kontaminants.
nu, tas tā... lai viss godīgi. | Offline | | |
Auser | | Kopš: 19. May 2011
No: Baloži
Ziņojumi: 509
Braucu ar: ar dūšīgu dāmu vārdā KeiTija-M
| Correct. Tieši tā arī bija. Man BMW 800gs Castroļa viskozitāte no xx#W40 bija nokritusi zem xxW30. Un ts viss nieka 6k km.
----------------- Dzīve dota 1reiz. Vajag nodzīvot to tā, lai tur augšā visi būtu uz pakaļas un teiktu: atkārto vēlreiz. | Offline | | |
karlsons | | Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3422
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
| ja jau tad jau - ko Nieres kungs saka par longlife eļļām un intervaliem?
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
| Offline | | |
|
sandors | | Kopš: 22. Nov 2014
Ziņojumi: 642
Braucu ar: auto-moto-velo
|
06 Oct 2016, 09:10:03 TheGardener rakstīja:
Cik tad var ietaupīt lejot vidēju no dārgas, mocim tur 2l, pieņemsim starpība litrā 5-7 eiro
4 maiņas x 3.6l x 5.5 eur = 79.2
4 maiņas x 3.6l x 10.5 eur = 151.2
Pa starpību man sanāk bemzhu kluči un filtri eļas maiņai. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| karlsons,
kādas tehnikas kontekstā? | Offline | | |
karlsons | | Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3422
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
| Auto
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
| Offline | | |
sandors | | Kopš: 22. Nov 2014
Ziņojumi: 642
Braucu ar: auto-moto-velo
|
06 Oct 2016, 19:38:38 karlsons rakstīja:
ja jau tad jau - ko Nieres kungs saka par longlife eļļām un intervaliem?
Škiet, jau skaidri paskaidroja, ka problēma nav eļļā, bet piejaukumos...putekļi, degviela, diluma materiāli.....
Niere, pakomentē labāk šitās uber filtrēšanas sistēmas, kas filtrē smalko frakciju un dzeki kapā ar vienu eļī 50 k?[ Šo ziņu laboja sandors, 06 Oct 2016, 21:57:48 ] | Offline | | |
Next | | Kopš: 30. Jul 2013
Ziņojumi: 155
Braucu ar:
|
06 Oct 2016, 20:55:16 sandors rakstīja:
06 Oct 2016, 09:10:03 TheGardener rakstīja:
Cik tad var ietaupīt lejot vidēju no dārgas, mocim tur 2l, pieņemsim starpība litrā 5-7 eiro
4 maiņas x 3.6l x 5.5 eur = 79.2
4 maiņas x 3.6l x 10.5 eur = 151.2
Pa starpību man sanāk bemzhu kluči un filtri eļas maiņai.
Gan jau to pa 5.5 būs tendence nomainīt ātrāk, jeb to pa 10.5 vēlāk. Kaut kad par šo biju domājis un sanāca ka lētako var 3 reizes nomainīt par dargas eļļas cenu. Izvertojot vēl kontaninācijs risku, ar tadu domu arī paliku[ Šo ziņu laboja Next, 06 Oct 2016, 22:07:02 ] | Offline | | |
sandors | | Kopš: 22. Nov 2014
Ziņojumi: 642
Braucu ar: auto-moto-velo
|
06 Oct 2016, 22:04:35 Next rakstīja:
Gan jau to pa 5.5 būs tendence nomainīt ātrāk, jeb to pa 10.5 vēlāk.
Nu tā ir pamatdoma, jo ja dargākā un labāka eļļa arī tur ilgāk, tad piemasījumi no tā mazāk nepaliek. Mainu eļļu ik pēc 4k. | Offline | | |
semigall | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 510
Braucu ar: Husky
|
06 Oct 2016, 21:55:37 sandors rakstīja:
06 Oct 2016, 19:38:38 karlsons rakstīja:
ja jau tad jau - ko Nieres kungs saka par longlife eļļām un intervaliem?
Škiet, jau skaidri paskaidroja, ka problēma nav eļļā, bet piejaukumos...putekļi, degviela, diluma materiāli.....
Niere, pakomentē labāk šitās uber filtrēšanas sistēmas, kas filtrē smalko frakciju un dzeki kapā ar vienu eļī 50 k?
nekāda NASA tehnoloģija tur nav. Pamatā atdala degšanas procesā pārpalikušās vielas,kas nonāk dzinēja karterī,jeb sistēmas tvertnē
Ir mehānisko piemaisījumu atdalītājs- centrbēdzes seperātors-klarifikators . Pats bowl pēc dizaina ir ļoti līdzīgs bērnībā grieztajam vilciņam,bet iekšā tam ir seperācijas-gravitācijas diski ,bowl sliding piston un vēl O-ringi un tt., Respektīvi tas griežās ap 10'800 rpm un tiek pievadīts seperejamā viela MGO,IFO, SAE 30 ,SAE40 un tt.,
smagākās frakcijas centrbēdzes spēku rezultātā tiek novirzītas uz ārējām sieniņām- ar intervālu 30 min-60 min vadoties pēc seperējamās vielas piesārņotības pakāpes tiek pārtraukta separējamās vielas (SAE30 )padeve un pievadīts ūdens-kas atver bowl un uz 1/2 sec-1 sec un smagākās frakcijas daļiņas tiek izmestas laukā - tad pievada ūdeni pa citu kanālu,kas aizver bowl -un atkal tiek padota separejamā viela (SAE30)
Eļļa tiek uzsildīta ap 80-85 cel.,
Ir vel vienkāršākas sistēmas SJC filtri caur kuriem cirkulē- agregātu sistēmas eļļu tās iekārtas tiek pielietots hidrauliskajām eļļām -pārsvarā atdala mehāniskos piemaisījumu
Plaši pielietota metode lieljaudas un liela apjoma agregātos ,kur eļļa variē no pāris m3 līdz 10-20m3 un vairāk | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| automotive jomā biežākais paņēmiens ir by-pass filtrācijas sistēma. tāpat kā centrifūgas, tās parasti uzstāda lieljaujas dīzeļiem vai rūpnieciskām iekārtām.
Understanding Engine Oil Bypass Filtration
princips gauži vienkāršs - aiz pamatplūsmas filtra 5-10% eļļas tiek novirzīta atpakaļ uz karteri, izdzenot to caur daudz smalkāku filtru.
pamatplūsmai tādu nevar krāmēt, jo iestāsies eļļas bads, īpaši kamēr eļļa nav uzsilusi.
tādēļ arī nosaukums by-pass.
tiek uzskatīts, ka tādējādi motora resursu iespējams pagarināt pat 8x.
īsti nesaprotu, kādēļ tādus neuzstāda vieglajiem auto, jo sistēma neaizņem daudz vietas un nav megadārga.
(par ražotāju sazvērestības teorijām nerunājam)
ja es pirktu jaunu auto, noteikti domātu par šādas sistēmas uzstādīšanu. bypass sistēmas ir nopērkamas atsevišķi. | Offline | | |
ksneps | | Kopš: 24. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 746
Braucu ar: R1 & 990 adv
| Lai nav tukša runāšana, tad nu savam gen1 Suzuki sv650 nopirku pirmo eļļu, kas pagadījās pa rokai Hondas salonā Dārciema ielā. Pat pārdevējam neko neprasīju. Pēc garajām motopower sarunām aizgāju uz koridori paskatījos, ko tad tur nopirku - motul 10w40 pussintetiku 5100. Un cena robežās līdz 10eur/l man liekas ok. Vairāk neredzu jēgu maksāt.
Pirms tam biju nopircis no moto37 champion pussintetiku izlejamo 10w40 un arī viss bija OK. 6eur/l | Offline | | |
semigall | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 510
Braucu ar: Husky
| coool ,
mani māc pamatotas aizdomas ,ka tu vārdu salikumu "vispārēja autobūves attīstība" neesi izpratis
negribēji pateikt gadījumā , ka autobūves industrijā kopš H.Forda T modeļa iznākšanas 1908.gadā viss ir palicis tādā pašā attistības stadijā
no tā brīža ,kad R.Diesels uzlika uz papīra dizeļa dzinēja darba ciklu ņemot par pamatu Carnot teoriju -auto būves industrija ir attīstījusies nepārktraukti .Vari oponēt,ka tā nav un tas viss ir bull shits balstoties uz kaut kādiem žurnālu apskatiem un rakstiņiem
tas pats tevis piesauktais vanos ir jāizgudro un jāintegrē kāda noteikta dzinēja konfigurācijā.Tad tā ir vispārēja industrijas attīstība?
| Offline | | |
Coooool | | Kopš: 06. Dec 2012
Ziņojumi: 2285
Braucu ar: Deltām
| semigall, uz kā rēķina tad to efektivitāti izcēla? Ka tik ne no tās fāzu daļas, eļļas un cik daudz var iepūst tai bleķī un novadīt siltumu! Nez ko Exxon saka par tām tehnoloģijām!? Man vairāk interesē izturība nevis efektivitāte. Jo palielam ieguvums nekāds, ja regulāri jaremontē tas dranduļets. [ Šo ziņu laboja Coooool, 11 Oct 2016, 23:15:50 ]
----------------- moto.id.lv
Moto manuāļi, ceļojumi, padomi utt. Reģistrējies šeit | Offline | | |
salvissaa | | Kopš: 15. Nov 2016
No: Aizpute
Ziņojumi: 2
Braucu ar: bmw e30
| Mobil-1 Racing 4T 15W-50 šo iesaku. Ir samērā laba.
----------------- Mājas lapas izstrāde
| Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Īsti netieku skaidrībā, vai ATV Honda TRX500FA ar variatoru var liet parastu auto eļļu? Piemēram 5w40 sintētiku? Jo nav jau sajūga, kas varētu slīdēt dēļ piedevām auto eļļai. Vai tur tomēr ir kaut kādas vēl viltības?
123.lpp. http://campaigns.hondampe.com.au/Motorcycles/ma...06trx500fa01.pdf[ Šo ziņu laboja soulfreak, 23 Jan 2017, 15:10:09 ] | Offline | | |
fuxs | | Kopš: 11. Nov 2008
No: Ogre
Ziņojumi: 244
Braucu ar: buell xb12xt ulyusses
| Auto eļļu nelej būs sūdi nodegs kulaciņi sajūgam | Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Vai var mazliet plašāk, kas par kulaciņiem? Tas tak variators, tur nav sajūga, vai arī kaut kas tamlīdzīgs ir? | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| no tevis uzrādīta manuāļa izriet, ka sajūgs esot vienā sistēmā ar motoru. pat teikts, ka nedrīkst izmantot eļļas ar grafīta vai molibdēna piedevām.
ok, pat ja sajūgs atsevišķi, vēl ir jautājums par kārbu. standarta auto eļļas var zobratiem nepatikt.
tiesa, kārba gan tavam dzelzim vajadzētu būt atsevišķi.
tomēr, pat ja visa sistēma ir dalīta un jāeļļo tikai motors, standarta auto eļļas var nevilkt šādos parametros:
* spēja turēt paaugstinātu temperatūru un apgriezienus
* pretkorozijas aizsardzība | Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Jap, pamanīju, ka sajūgs ir slapjais, ir kopējā sistēmā ar pārējo kārbu un motoru. Tātad, neder nekādi.
Paspēju jau netā atrast info, ka nevar liet auto eļļu, jo nav aizsardzība zobratiem, kāda tā ir moču eļļām un vēl dažas lietas.
Paldies, Niere! | Offline | | |
|
|