Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Izvēle motocikla iegādei
Autors | Ziņojums |
Einhaus | | Kopš: 04. Jun 2018
Ziņojumi: 143
Braucu ar:
|
14 Jun 2022, 00:48:59 bella89 rakstīja:
kādu pirmo motociklu jūs ieteiktu iegādāties līdz 125cc, lai tas būtu praktisks, viegli braukt un rīkoties, budžets līdz 3K.
Palasi šeit
Izvēle starp 125cc | Offline | | |
mikinsh | | Kopš: 02. Apr 2018
Ziņojumi: 35
Braucu ar:
| ko varat pateikt par vecu r1100GS?
Braucu ar Teneri un saprotu, ka vairāk pavadu ceļojot ārpus meža un tāpēc meklēju ko tādu ar ko ērti pa ceļu, bet, lai nedaudz var nobraukt no ceļa pa retam | Offline | | |
Sergejs80 | | Kopš: 26. Jul 2013
Ziņojumi: 1223
Braucu ar: V-Strom
| Viens vīriņš pacentās savilkt kaut kādu kopskatu
https://motosmotos.ru/ | Offline | | |
|
eddie | | Kopš: 09. Jul 2013
Ziņojumi: 659
Braucu ar: KTM 890 ADV R
|
10 Jul 2022, 10:27:37 Sergejs80 rakstīja:
Viens vīriņš pacentās savilkt kaut kādu kopskatu
https://motosmotos.ru/
Hm, verķis strādā uz goda - ja filtrā norāda vismaz 100 hp un vismaz 100 nm, un tad lēnām velk max svara slaideri pa kreisi, vienā brīdī uz ekrāna paliek vairs tikai 901/890/990. Kas arī tā teikt... ir pareizais virziens.
Ja hp/nm parametru nomet uz pieticīgākiem 70/70 un tad velk max svara slaideri, beigās paliek 701/690 - arī labākā izvēle attiecīgajā kategorijā!
Tad vēl piemetam klāt kādu 1250GSA/CRF1100L/1290R ceļojumiem un arī EXC 300 vai tamlīdzīgu divtakteri sportiskākām izklaidēm un, lūk, jums džentlmeņa komplekts ar nieka četrām vienībām! Ok, principā var reducēties uz trim, svītrojot ārā 701/690 (bet tad kā pirmais noteikti 790/890, ne 990), ja galīgi rocība neļauj.[ Šo ziņu laboja eddie, 12 Jul 2022, 20:24:27 ] | Offline | | |
visva123 | | Kopš: 25. Oct 2016
Ziņojumi: 29
Braucu ar:
|
12 Jul 2022, 20:21:08 eddie rakstīja:
10 Jul 2022, 10:27:37 Sergejs80 rakstīja:
Viens vīriņš pacentās savilkt kaut kādu kopskatu
https://motosmotos.ru/
Hm, verķis strādā uz goda - ja filtrā norāda vismaz 100 hp un vismaz 100 nm, un tad lēnām velk max svara slaideri pa kreisi, vienā brīdī uz ekrāna paliek vairs tikai 901/890/990. Kas arī tā teikt... ir pareizais virziens.
Ja hp/nm parametru nomet uz pieticīgākiem 70/70 un tad velk max svara slaideri, beigās paliek 701/690 - arī labākā izvēle attiecīgajā kategorijā!
Tad vēl piemetam klāt kādu 1250GSA/CRF1100L/1290R ceļojumiem un arī EXC 300 vai tamlīdzīgu divtakteri sportiskākām izklaidēm un, lūk, jums džentlmeņa komplekts ar nieka četrām vienībām! Ok, principā var reducēties uz trim, svītrojot ārā 701/690 (bet tad kā pirmais noteikti 790/890, ne 990), ja galīgi rocība neļauj.
precīzi, tikai liela daļa 790/890/990 dīdītāji/dipudapisti tos mocikletus lieto tur kur būtu jābrauc ar exc300
un tad brīnās ka vajag palīdzības vecpapus, vinčas utt
| Offline | | |
eddie | | Kopš: 09. Jul 2013
Ziņojumi: 659
Braucu ar: KTM 890 ADV R
| Taisnība, taču pienāk brīdis, kad ar 690/701 galīgi vairs nav interesanti, jo visu var izbraukt, bet ar 990 un 790/890 joprojām ir kaut kāds izaicinājums. Un vēl nav arī tā stadija un prasmes, lai dauzītos ar divtakteri.
Man arī šķiet, ka 790/890 ar pareizo blīvi būtiski neatpaliek no 690/701 tehnisko iespēju ziņā, toties var ērtāk un tālāk aizbraukt bez vajadzības mainīt pret beņķi atspiesto dibenvaigu uz otru, kamēr pirmais atpūšas. | Offline | | |
visva123 | | Kopš: 25. Oct 2016
Ziņojumi: 29
Braucu ar:
|
12 Jul 2022, 20:38:17 eddie rakstīja:
Taisnība, taču pienāk brīdis, kad ar 690/701 galīgi vairs nav interesanti, jo visu var izbraukt, bet ar 990 un 790/890 joprojām ir kaut kāds izaicinājums. Un vēl nav arī tā stadija un prasmes, lai dauzītos ar divtakteri.
Man arī šķiet, ka 790/890 ar pareizo blīvi būtiski neatpaliek no 690/701 tehnisko iespēju ziņā, toties var ērtāk un tālāk aizbraukt bez vajadzības mainīt pret beņķi atspiesto dibenvaigu uz otru, kamēr pirmais atpūšas.
tieši tā, ar nemotociklu 690/701 - nederīgu ne tur ne tur, ne mežm ne ielai nav ko sākt.
brauc ar 790/890 pa ielu un nedeldē dibenvaigus, ja gribas braukt mežā tam ir pilnīgi cita tehnika, kur kubi ir nespēlē tādu lomu, kā mocikleta svars.
un vienreiz izbrauksi mežā ar normālu moci, nekad vairs nedomāsi ar lielo govi mežā rādīties
| Offline | | |
eddie | | Kopš: 09. Jul 2013
Ziņojumi: 659
Braucu ar: KTM 890 ADV R
| Te mēs atgriežamies pie jautājuma, kas nu kuram ir "rādīties mežā". Vienam TET'veidīgi maršruti ir pamatīgs izaicinājums un izkāpšana no komforta zonas, citam ikdienišķa pavizināšanās.
Skaidrs, ka ar mazu divtakteri fun factor ir nesalīdzināmi augstākā līmenī, taču tas ir tā, iemet piekabē, aizbrauc, izdauzies pa smiltīm, dubļiem, saknēm un kalniņiem līdz vēmienam, atpakaļ piekabē un mājās. Savukārt, divu trīs dienu vai pat vēl garākā TET'veidīgā izbraucienā (kaut uz tām pašām EST salām šurpu turpu), maršrutā iekļaujot arī garākus granteņu posmus un šur tur arī asfaltu (kaut vai pēdējās dienas vakarā velkot mājup pārsimts kilometrus pa taisno), piemērotāka būs cita veida tehnika.
Ok, bet šis draud aiziet offtopikā. Sausais atlikums priekš tiem, kas te iegriežas pēc padoma ciskudriļļa iegādei - atmetiet naivo cerību nopirkt vienu vienīgu universālo moci, tāpat arī trāpīt pirmajā reizē simtniekā ar savu izvēli. Jāpērk noskatītais, jābrauc, jāsaprot pašam, jāpārdod, jāpērk nākamo. No kā izriet - ir vērts pirkt tirgū pieprasītus modeļus, ja vēlmes galvā vēl nav līdz galam noformulējušās, būs ērtāk mainīt uz nākamo. Var uzklausīt pieredzējušāku ļaužu pārdomas par tēmu, lai nekāptu uz acīmredzamiem grābekļiem, taču ilgtermiņā neviens priekšā nepateiks, katrs pats nonāks pie sava (!!!) vienīgā pareizā.[ Šo ziņu laboja eddie, 12 Jul 2022, 21:06:52 ] | Offline | | |
visva123 | | Kopš: 25. Oct 2016
Ziņojumi: 29
Braucu ar:
| galīgi nepiekrītu!
gan jau esi redzējis/dzirdējis/skatījies youtubē kaut vai to pašu Adam Riemann kurš ar 500exc ir apbraucis puspasauli ar mazo moci, tiesa ne 2t, bet tomēr.
Tās pašas Tevis pieminētās Igaunijas salas, it īpaši smilšu kāpu posmus, mazās meža stigas vai dubļu posmus daudz baudāmāk izbrauksi ar mazo moci nekā mocīsies ar smago govi.. garlaicīgās grantenes tāpat vairāk kā atļautais ātrums valstī īpaši nevilksi un to spēj jebkurš mocis, arī mazais endūrs!
jā, ja ir jābrauc pa asfaltu pusi dienas un uz pusstundu jāiebrauc mežā tad 890 būs kā reiz [ Šo ziņu laboja visva123, 12 Jul 2022, 21:32:21 ] | Offline | | |
Seelis | | Kopš: 12. May 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 208
Braucu ar: 701 un īsts fāteru pasāts
| Iemetīšu savu pieckapeiku. Mani ir bijuši visi trīs iepriekš minētās kategorijas moči: CRF1000, 701, tagad 790.
CRF1000 - vidēji sūdīgiem ceļiem un lieliem attālumiem taisnā virzienā. Vispār jau izbraucu arī mazliet sarežģītākus posmus, bet, piemēram, TET lietus laikā jau mocījos, jo ir smags un liels. Sausā laikā bija tīri ok. Iespējams, ka pie vainas bija blīve un tad nedaudz riepas, jo šis bija pirmais lielais adventure, ar kuru tikai mācījos štelles. Asfalta serpentīnus ar viņu negribu braukt, grants serpentīnos bija tīri ok, kamēr sauss. Slapjā laikā bija grūtāk. Vismīkstākā amortizācija no visiem.
701 - galīgi nepiekrītu, ka mocis nekam neder. Manuprāt, vientuļiem braucieniem pa mazajiem ceļiem un single trails viņš ir ideāls. Jāliek papildu bāka, kas ievērojami pagarina nobraucamo attālumu, kā arī komfortablāku beņķi. Jā, ticu, ka pēc lielajiem advenčeriem var likties kā dreboša pagale, bet tas, ka var vienītī doties da jebkur un spēt to moci izvilkt/iznest ārā, ir baigais bonuss. Man gan ļoti nepatika eļļas intervāli un tas, ka vēja aizsardzībai bija jāpērk Rade/Nomad/Aurora purns. Ciets, ar 2.ātrumu var izbraukt visu, uz asfalta kaut kāds komforts beidzas pie 110km/h, bet vēsi iet arī uz 140km/h. Viegls, pa akmeņainām grantenēm baigi lēkā.
790R - laikam vislabāk braucošais motocikls no šiem trim. Pietiek jaudas, ir ok braukt pa dubļiem, smiltīm un citām plūstošām substancēm. Varu braukt treilus. Var ērti nobraukt arī lielus gabalus. Dienā esmu nobraucis ar šo 1200km un bija tīri ok. Izskatās briesmīgi (gaumes jautājums, protams), vēja aizsardzība pa to cenu varētu būt labāka. Bet nepamet sajūta, ka tūlīt, tūlīt kaut kur kaut kas noplīsīs un es palikšu uz ceļa. Te starta apgriezieni papeld (laikam atrada, ka vārstu vāka blīve jāmaina), bremžu slēdzis pats no sevis izbeidzas, displejs no iekšpuses noraso. Gribētos labāku cēlienu no apakšas, bet tur laikam "decat" process jāpaveic.
Ja varētu dabūt Āfriku ar 800cc, Hondas vērību pat sīkumos un KTM motora performanci, būtu baigi forši. Svara ziņā laikam jau vinnē KTM, jo ir pa vidu - vēl var cilāt un arī pa granteni nepeld.
| Offline | | |
Gasjs | | Kopš: 17. Jun 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 265
Braucu ar: agronoma sapni (BMW R1200GS Adventure LC)
| Kaut kur atkārtošos iepriekš rakstītajā - universālu moču nav, ir tikai kompromisi. Uz katrs ir gatavs pievērt aci uz kaut ko citu, vienas receptes nav.
Ilgus gadus braucu ar lielajiem GS un man tā govs patīk, turpināšu braukt.
Izgāju kautkādus treniņus Hechlingen un pieredzēju, ka ar lielajām govīm var izdarīt daudz. Vēl tepat LV pamācījos ar 350 kubu Husi un sapratu, ka ar to neceļā var izdarīt vairāk nekā GS (surprise, surprise!). Sapratu arī, ka es ar GSu (vai jebkuru citu lielu govi) negribu līst pat TETā. Tīri individuāla preference.
Ja būtu jāizvēlas viena moča dzīves modelis, un gribētos braukt gan tālu, gan ielīst dubļos, tad ņemtu vieglākos pieejamos divstobriniekus T700, 790, 890. Bet tas ir kompromiss.
Ar divu moču modeli ir vienkāršāk. Lielais GS ir lielisks gargabalnieks pa labiem un netik labiem ceļiem. Tā es viņu arī izmantoju. Var GS vietā ņemt arī ko citu pēc saviem ieskatiem.
Otrs mocis jau atkarībā no dubļu dziļuma. Man ļoti patika 350 kubu Husis, bet sev paņēmu 701 Husi, jo šobrīd patīk TET.
Ar Seats Concepts sēdekli sedlos var pavadīt daudz stundas. Kautkādu būri arī uzliku. Kādus 150 - 200km pa šosi vienā piegājienā var mierīgi izturēt, lai atgrieztos no TET. Bet nu 1000km savā gaitā līdz gala mērķim ar Husi braukt negribu. | Offline | | |
visva123 | | Kopš: 25. Oct 2016
Ziņojumi: 29
Braucu ar:
| iepriekšējie divi posti no lielo moču viedokļa...
jautājums pēdējam komentāram - kā var salīdzināt 701 ar 350
divi rati ir jā, tā laikam ir vienīgā kopīgā īpašība | Offline | | |
Gasjs | | Kopš: 17. Jun 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 265
Braucu ar: agronoma sapni (BMW R1200GS Adventure LC)
| Ja visu motomūžu ir braukts ar lielajiem un nekādas pieredzes ar 1-podniekiem nav bijis (kā man), tad abi divi šķiet ārkārtīgi viegli, neērti un spējīgi izbraukt visur. Tas tāds pirmais nespeciālista viedoklis. Kad jau uzkrāj stundas gan uz viena, gan otra, tad pamazām tās atšķirības paliek pamanāmas.
16 Jul 2022, 00:05:14 visva123 rakstīja:
iepriekšējie divi posti no lielo moču viedokļa...
jautājums pēdējam komentāram - kā var salīdzināt 701 ar 350
divi rati ir jā, tā laikam ir vienīgā kopīgā īpašība
| Offline | | |
Kilbaz | | Kopš: 03. Sep 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 16
Braucu ar:
| Labvakar,
Plānoju iegādāties savu pirmo motociklu.
Pārsvarā ir doma pārvietoties pa Rīgu, bet iespējams kādā nedēļas nogalē izgāzt arī pa kādu meža grants ceļu.
Skatos uz Honda Hornet 600 un Yamaha Fz6, bet māc šaubas vai ar kādu no šiem motocikliem būs ērti braukt pa granteni. Un kā ir ja uz 600cc brauc divatā, vai jauda pietiek, varbūt jāskatās uz 1000cc? Mans budžets ap 3k | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
11 Apr 2024, 22:13:18 Kilbaz rakstīja:
Labvakar,
Plānoju iegādāties savu pirmo motociklu.
Pārsvarā ir doma pārvietoties pa Rīgu, bet iespējams kādā nedēļas nogalē izgāzt arī pa kādu meža grants ceļu.
Skatos uz Honda Hornet 600 un Yamaha Fz6, bet māc šaubas vai ar kādu no šiem motocikliem būs ērti braukt pa granteni. Un kā ir ja uz 600cc brauc divatā, vai jauda pietiek, varbūt jāskatās uz 1000cc? Mans budžets ap 3k
Nevajag tev pirmo moci ar litru. Varēs pabraukt arī divatā ar 600.
Pa granti tā pat kā pa asfaltu, moča vadīšanas prieks atkarīgs no spējām.
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
Browning | | Kopš: 27. Jan 2023
No: Jelgava
Ziņojumi: 177
Braucu ar: Honda CB750 SevenFifty
| Ja nelīdīsi dubļos un bezceļā, bet tikai pa grants ceļiem, tad derēs jebkāds mocis, kas iekļaujas budžetā. Laba izvēle būtu F800GS, bet tad budžets jāpareizina ar 2. | Offline | | |
karlsons | | Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3422
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
|
11 Apr 2024, 22:13:18 Kilbaz rakstīja:
Labvakar,
Plānoju iegādāties savu pirmo motociklu.
Pārsvarā ir doma pārvietoties pa Rīgu, bet iespējams kādā nedēļas nogalē izgāzt arī pa kādu meža grants ceļu.
Skatos uz Honda Hornet 600 un Yamaha Fz6, bet māc šaubas vai ar kādu no šiem motocikliem būs ērti braukt pa granteni. Un kā ir ja uz 600cc brauc divatā, vai jauda pietiek, varbūt jāskatās uz 1000cc? Mans budžets ap 3k
japērk kautkāds vecs advenčers, nevis tie šosejas grabuļi... tad arī varēsi pa mežu izgāzt.
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
| Offline | | |
Kilbaz | | Kopš: 03. Sep 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 16
Braucu ar:
| Kā ir ar tiem vecajiem ap 2000 gadu, ar nobraukumiem ap 90 000km, nav tā, ka visu laiku lūzt? Varbūt ir kādas ausauksmer par "MOTO INN" veikalu, skatījos, ka viņiem ir kaut kas manā budžetā. | Offline | | |
stanks | | Kopš: 04. Sep 2019
Ziņojumi: 174
Braucu ar:
|
11 Apr 2024, 22:13:18 Kilbaz rakstīja:
Labvakar,
Plānoju iegādāties savu pirmo motociklu.
Pārsvarā ir doma pārvietoties pa Rīgu, bet iespējams kādā nedēļas nogalē izgāzt arī pa kādu meža grants ceļu.
Skatos uz Honda Hornet 600 un Yamaha Fz6, bet māc šaubas vai ar kādu no šiem motocikliem būs ērti braukt pa granteni. Un kā ir ja uz 600cc brauc divatā, vai jauda pietiek, varbūt jāskatās uz 1000cc? Mans budžets ap 3k
Sākt labāk iesaku ar kaut ko 300-500cc līgā, braukt būs interesantāk un kļūdas piedos daudz labāk. Tepat avāriju tēmā vari redzēt rezultātu lielākam tilpumam kombinācijā ar prasmju/smadzeņu neesamību. Braukt divatā ar neko mazāku par goldwingu nebūs ērti, bet tāpat divatā brauc pat ar 50cc rolleriem, tā ka tilpums tur nav noteicošais, drīzāk moča lielums un sēdekļa ērtums.
Ar mazākas kubatūras moci var daudz nedomājot (vai mazāk piedomājot) griezt "ručku vaļā" un pēc pāris sekundēm vēl sasniegtais ātrums neliks zaudēt tiesības vai dzīvību, jo tas joprojām būs saprātīgs. Tāpat nebūs 100% jākoncentrējas uz to cik precīzi kontrolē gāzi, jo lielāka jauda, jo vairāk uzmanības tam jāvelta, attiecīgi nevarēsi normāli domāt par to kā iekļauties satiksmē, kā vispār ar moci braukt un citas iesācēju domas. Un līdz ko atslābsi kaut uz brīdi par gāzes kontroli, ar mazu kubatūru tev nebūs nekādu problēmu, ar lielu jaudu, tu vari sev (un labi, ja tikai sev) radīt ļoti lielas problēmas. 1000cc vispār ņemt var tikai tad, ja tu saproti, ka esi spējīgs ne par ko citu braucot nedomāt, kā tikai par to, kā tu kontrolē moci (gāzi) un darīt to 100% un visu braukšanas laiku, neatkarīgi no tā, cik ilgi tu brauc, un kas vēl ir jādara (jāstūrē, jāseko līdzi satiksmei, jārāda pagriezieni (šo ļoti daudzi nespēj vispār nez kapēc uzsēžoties uz moča, it īpaši, jo lielāka jauda, jo mazāka spēja rādīt pagriezienu mainot joslas), brīžiem jābremzē, utt.).
50-70zs pirmajam mocim ir ok, ja grib braukt bez lieka stresa. It sevišķi vecākiem močiem, kuriem nav elektronika, kas ierobežo tavas kļūdas ar gāzes sviru. Jaunos močus var ņemt, kaut ar 200zs, tur vismaz ir elektronika, kas vismaz daļēji atsvērs tavu neprasmi ar tādu jaudu rīkoties, bet tas ir pavisam cits budžets. | Offline | | |
Gasjs | | Kopš: 17. Jun 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 265
Braucu ar: agronoma sapni (BMW R1200GS Adventure LC)
| Adventure pepelacs ar 600 - 650 ccm varētu būt atbilstošs kā pirmais mo ar spēju pabraukt pa stingru meža ceļu. Visādi v-stromi, transalpi, versysi nāk prātā no 2-podu kategorijas un tad vēl vecāka gājuma F650GSi ar 1-podu.
Par cenām un uzticamību šitādiem gan neko nezinu. Čomam ir vecs Transalps, kurš atsakās nokauties. | Offline | | |
|
|