Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
mixxx2005 | 18. Aug 2017, 11:32 | #30961 |
| Kopš: 25. Aug 2016
Ziņojumi: 24
Braucu ar:
| Sveiki, kur Pārdaugavā šodien varu tikt pie pus metra (50mm diametra) caurules izpūtējam? | Offline | | |
elf | 18. Aug 2017, 12:33 | #30962 |
| Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1205
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
|
18 Aug 2017, 11:32:17 mixxx2005 rakstīja:
Sveiki, kur Pārdaugavā šodien varu tikt pie pus metra (50mm diametra) caurules izpūtējam?
Jūrmalas gatve 7 laikam...bij izpūtēju veikals un caurules.
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
| Offline | | |
GT | 21. Aug 2017, 19:04 | #30963 |
| Kopš: 25. Sep 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 467
Braucu ar: R1
| Kura servisa iesakat mocim salabot bremzes ?
Problema: pec katras agresivākas pabraukšanās vai treniņa bremzes paliek mīkstas, uzpildu un pārgaisoju pa jaunam un kādu brīdi ir normāli. Kā arī diezgan paliels tukšums hēbeļa sākuma. Supporti nesen pārlasīti ar jauniem blīvslēgiem un putekļu gumijām, neko garām nespiež, kluči jauni- - Ferodo sintered, zem 1000km, tika iebraukāti. | Offline | | |
|
Armandsz | 21. Aug 2017, 19:15 | #30964 |
| Kopš: 08. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 90
Braucu ar: ST1100 un Mežaveci
| Bremžu šķidrumu maini. Ar augstāku "vārīšanās" temperatūru. [ Šo ziņu laboja Armandsz, 21 Aug 2017, 19:15:35 ] | Offline | | |
Naits | 21. Aug 2017, 19:45 | #30965 |
| Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| +1 par šķidrumu un kādi hēbeļi Tev stāv virsū?
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline | | |
Lazda | 21. Aug 2017, 22:44 | #30966 |
| Kopš: 23. Jul 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 221
Braucu ar: Honda CBR954RR
| Varbūt kāds var ieteikt kādu labu moto meistaru, kurš varētu palīdzet tikt skaidrībā ar F4i inžektora problēmu? Sākās ar to, ka aizvakar darbinot tā kā slāpa nost(0,5k apgriezieni), uzdodot virsū sāka mirgot FI lampiņa divas reizes. Noslāpēju un piedarbināju no jauna moci un viss bija ok, domāju ok, kaut kāds gļuks. Šodien pa dienu izbraucu viss bija ok, bet tagad vakarā gaidīju, kad cels augšā apgriezienus, lai uzsiltu, bet tā arī turējās ap 1,5k tikai. Tad sākot braukt iedegās FI lampiņa un tā arī nenodzisa. Tad izdomāju noslāpēt un no jauna piedarbināt, tad atkal tā kā slāpa nost(lampiņa nedega), bet uzdodot nedaudz gāzi, tukšgaitas apgriezieni uzgāja līdz 1,5k un tajā brīdī iedegās FI lampiņa. It kā atradu kļūdas atšifrējumu, rīt mēģināšu kaut ko darīt, bet nedaudz šaubos vai pats atrisināšu, tāpēc varbūt kāds var ieteikt kādu meistaru vai varbūt ir saskāries ar tieši šādu problēmu?
-----------------
| Offline | | |
Lazda | 22. Aug 2017, 21:16 | #30967 |
| Kopš: 23. Jul 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 221
Braucu ar: Honda CBR954RR
| Ja nu kādam vēl rodas līdzīga problēma, kā man, tad atrisināt sanāca diezgan veiksmīgi - trubiņa, kas pienāk pie MAP sensora bija pilnīgi ciet. Izpūtu ar kompresoru un viss ok, vairs nerāda FI kļūdu.
-----------------
| Offline | | |
RadekSkylark | 23. Aug 2017, 09:23 | #30968 |
| Kopš: 18. Jan 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 425
Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8
| Sveiki, biedri.
Vēlējos apvaicāties - kāda ir jūsu pieredze ar ScottOiler vSystem automātisko ķēdes eļļošanas sistēmu ikdienas un garāku gabalu izbraucienu močiem?
Interesējos, jo man uz iegādātā moča šī sistēma ir uzstādīta, bet ir beigusies eļļa un domāju, vai man viņu lietot vai nē. Palasījos pa advrider.com un tur lielākā daļā ļoti apmierināta.
Paldies jau iepriekš! | Offline | | |
Paw | 23. Aug 2017, 13:31 | #30969 |
| Kopš: 25. Jul 2012
No: Baldone
Ziņojumi: 202
Braucu ar: zirgu
| Neizdodas noskrūvēt skrūvi, kas tur priekšējo zvaigznīti. Kāds zin vai to pasākumu var karstēt?
Mopēds Versys 650. | Offline | | |
egis | 23. Aug 2017, 13:38 | #30970 |
| Kopš: 19. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 192
Braucu ar: A Saki Kaw Z750S
|
23 Aug 2017, 13:31:48 Paw rakstīja:
Neizdodas noskrūvēt skrūvi, kas tur priekšējo zvaigznīti. Kāds zin vai to pasākumu var karstēt?
Mopēds Versys 650.
Ko Tu gribi tur karsēt? Vismaz atlocīji tās maliņas uzgriezniem. Kā nevar atskrūvēt, paņem garāku cauruli. Vai Tu esi ķēdi noņēmis? Tas nav tas uzgrieznis, ko nevar atskrūvēt, ja nu vienīgi kantes aprautas, bet arī nav redzēti tādi gadījumi. Protams, nezinu, kā ir Vērsim, runāju par Z750, bet nedomāju, ka Vērsim ir kaut kā īpaši savādāk.
[ Šo ziņu laboja egis, 23 Aug 2017, 13:40:11 ] | Offline | | |
egis | 23. Aug 2017, 13:49 | #30971 |
| Kopš: 19. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 192
Braucu ar: A Saki Kaw Z750S
|
21 Aug 2017, 22:44:16 Lazda rakstīja:
Varbūt kāds var ieteikt kādu labu moto meistaru, kurš varētu palīdzet tikt skaidrībā ar F4i inžektora problēmu? Sākās ar to, ka aizvakar darbinot tā kā slāpa nost(0,5k apgriezieni), uzdodot virsū sāka mirgot FI lampiņa divas reizes. Noslāpēju un piedarbināju no jauna moci un viss bija ok, domāju ok, kaut kāds gļuks. Šodien pa dienu izbraucu viss bija ok, bet tagad vakarā gaidīju, kad cels augšā apgriezienus, lai uzsiltu, bet tā arī turējās ap 1,5k tikai. Tad sākot braukt iedegās FI lampiņa un tā arī nenodzisa. Tad izdomāju noslāpēt un no jauna piedarbināt, tad atkal tā kā slāpa nost(lampiņa nedega), bet uzdodot nedaudz gāzi, tukšgaitas apgriezieni uzgāja līdz 1,5k un tajā brīdī iedegās FI lampiņa. It kā atradu kļūdas atšifrējumu, rīt mēģināšu kaut ko darīt, bet nedaudz šaubos vai pats atrisināšu, tāpēc varbūt kāds var ieteikt kādu meistaru vai varbūt ir saskāries ar tieši šādu problēmu?
FI lampiņa kawasaki Z750 ir imobilaizers, varbūt to vajag arī skatīt nevis iešprici. tā glučī un slāpē moci nost. varbūt ar otru aizdedzes atslēgu pamēģini pabraukt vai padarbināt moto.[ Šo ziņu laboja egis, 23 Aug 2017, 13:49:32 ] | Offline | | |
Paw | 23. Aug 2017, 13:52 | #30972 |
| Kopš: 25. Jul 2012
No: Baldone
Ziņojumi: 202
Braucu ar: zirgu
| Ne pirmo reizi skrūvēju (šim gan pirmo) viss tur ir atlocīts un sapūsts. Truba arī jau ir paņemta. Muciņa uz 27, prasās biki mazāka, bet tādas laikam dabā ir liels retums. Vienreiz jau biki aprāvu, tapēc prasu vai var sildīt vai arī meklēt pneimatiskio. Ar āmuru arī padaudzīju. Ķede vēl visrsū
23 Aug 2017, 13:38:13 egis rakstīja:
23 Aug 2017, 13:31:48 Paw rakstīja:
Neizdodas noskrūvēt skrūvi, kas tur priekšējo zvaigznīti. Kāds zin vai to pasākumu var karstēt?
Mopēds Versys 650.
Ko Tu gribi tur karsēt? Vismaz atlocīji tās maliņas uzgriezniem. Kā nevar atskrūvēt, paņem garāku cauruli. Vai Tu esi ķēdi noņēmis? Tas nav tas uzgrieznis, ko nevar atskrūvēt, ja nu vienīgi kantes aprautas, bet arī nav redzēti tādi gadījumi. Protams, nezinu, kā ir Vērsim, runāju par Z750, bet nedomāju, ka Vērsim ir kaut kā īpaši savādāk.
| Offline | | |
egis | 23. Aug 2017, 13:56 | #30973 |
| Kopš: 19. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 192
Braucu ar: A Saki Kaw Z750S
|
23 Aug 2017, 09:23:46 RadekSkylark rakstīja:
Sveiki, biedri.
Vēlējos apvaicāties - kāda ir jūsu pieredze ar ScottOiler vSystem automātisko ķēdes eļļošanas sistēmu ikdienas un garāku gabalu izbraucienu močiem?
Interesējos, jo man uz iegādātā moča šī sistēma ir uzstādīta, bet ir beigusies eļļa un domāju, vai man viņu lietot vai nē. Palasījos pa advrider.com un tur lielākā daļā ļoti apmierināta.
Paldies jau iepriekš!
Es neredzu vajadzības pēc tā, vai tad grūti pacelt riteni patīrīt un saeļļot ķēdi, max 5 min. Nav jau tas katru dienu jādara un katru reizi, kad caur peļķi izbrauc vai dubļiem. neviena parikte tev nenotīrīs un neieeļļos ķēdi labāk kā pats manuāli. | Offline | | |
Indo | 23. Aug 2017, 15:36 | #30974 |
| Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
23 Aug 2017, 13:56:29 egis rakstīja:
Es neredzu vajadzības pēc tā, vai tad grūti pacelt riteni patīrīt un saeļļot ķēdi, max 5 min. Nav jau tas katru dienu jādara un katru reizi, kad caur peļķi izbrauc vai dubļiem. neviena parikte tev nenotīrīs un neieeļļos ķēdi labāk kā pats manuāli.
Broblēmu nav, ja ir centrālā peka. Bet ko darīt lietainā laikā? Stāties ir pēc 50km eļļot? Pēc 50km tā ķede jau būs "tīra" ka prieks
ScottOiler's ir super štelle! Pirmkārt, nepārtrauktā ķēdes eļļošana manāmi paildzina ķēdes uz zobratu ilgmūžību, otrkārt, nekāda čakara. Uzpildi līdz max un ripini savus 1500-2000t/km. Uz vecā moča sākumā lēju speciāli eļļosanas sitēmām paredzēto eļļu, beigās pārgāju uz parasto 10w40 moču motoreļļu... Biš padevi pagriez vairāk un aidā! Bet savādāk nekādu problēmu.
-----------------
| Offline | | |
egis | 23. Aug 2017, 17:14 | #30975 |
| Kopš: 19. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 192
Braucu ar: A Saki Kaw Z750S
| katram savs un tas ir normāli. Ja lieto motoreļļu, tad, protams, lietus laikā pēc 50 km jāeļļo un iespējams viss notašķīts ar eļļu. Bet, ja lieto normālu ķēdes eļļu, tad var droši nobraukt 1000 km ar visu lietu, vismaz ar ielas moci. Ar oriģinālo ķēdi nobraukts 30 000, tā kā īpašas vajadzības paildzināt mūžu ķēdei nav jēgas. varbūt endurai ir savādāk, tur citi apstākļi. | Offline | | |
Indo | 23. Aug 2017, 19:02 | #30976 |
| Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
23 Aug 2017, 17:14:01 egis rakstīja:
katram savs un tas ir normāli. Ja lieto motoreļļu, tad, protams, lietus laikā pēc 50 km jāeļļo un iespējams viss notašķīts ar eļļu. Bet, ja lieto normālu ķēdes eļļu, tad var droši nobraukt 1000 km ar visu lietu, vismaz ar ielas moci. Ar oriģinālo ķēdi nobraukts 30 000, tā kā īpašas vajadzības paildzināt mūžu ķēdei nav jēgas. varbūt endurai ir savādāk, tur citi apstākļi.
Nu nevarēju es ar Z750 nobraukt 1000km eļļojot ķēdi ar pūšamajiem aerosoliem Pa sauso max 500km. Nemaz nerunājot par lietus laiku... Un tici man, tikai izmēģināti praktiski visi brandi. Oilers ir pavisam kaut kas cits. Eļļai vai lubrikantam IR jābūt uz rullīšu virsmas, nevis kaut kur pie X/O-ringiem, kā daži uzskata.
-----------------
| Offline | | |
vlkpc | 23. Aug 2017, 19:12 | #30977 |
| Kopš: 11. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc
| Nepārtrauktība ķēdes eļļošanā ir štelle. No otras puses, eļļa tak vieglāka par ūdeni un tajā nešķīst. Ja vairākums no piliena nepielīp un neiesūcas, varbūt labāk lai eļļo ūdens
Jautājums zinātājiem: no kura gada japāņu ražotāji rekomendē ko īpašāku ķēdes eļļošanai, neskaitot parasto motoreļļu? Izstudēti 4 manuāļi 90'-05', visur tas pats
----------------- Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi... | Offline | | |
martinss | 23. Aug 2017, 19:30 | #30978 |
| Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
|
Man nav centralaa peka, bet tas netraucee moci pasvert uz sanu pekas taa ka pakalejais rats nost no zemes un to pagriezt. Tiesa, mocis nesver 300kg.
Otrs- lietus laikaa kede tapat nezhvadz jo eljojas ar to pasu uudeni.
Kad lietus beidzas, kede izzhust un saak grabeet, tad arii saeljoju.
23 Aug 2017, 15:36:27 Indo rakstīja:
Broblēmu nav, ja ir centrālā peka. Bet ko darīt lietainā laikā? Stāties ir pēc 50km eļļot? Pēc 50km tā ķede jau būs "tīra" ka prieks
..
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline | | |
martinss | 23. Aug 2017, 19:32 | #30979 |
| Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
| Man domat, ka tas ir jameklee kedes razhotaju buudaslapaas. Motociklu razhotaji parasti kedes netaisa pashi.
23 Aug 2017, 19:12:50 vlkpc rakstīja:
...
Jautājums zinātājiem: no kura gada japāņu ražotāji rekomendē ko īpašāku ķēdes eļļošanai, neskaitot parasto motoreļļu? Izstudēti 4 manuāļi 90'-05', visur tas pats
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline | | |
martinss | 23. Aug 2017, 19:34 | #30980 |
| Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
|
Konkreto razhotaju/eljas "modeli" nevaretu "studijaa"? Man kaut kaa pat sausaa laikaa neviens daudz vairak par 300-500km nav turejis lidz kede saak zvadzeet...
Ari esmu visadus izmeginaajies, kaa letus taa dargus.
23 Aug 2017, 17:14:01 egis rakstīja:
katram savs un tas ir normāli. Ja lieto motoreļļu, tad, protams, lietus laikā pēc 50 km jāeļļo un iespējams viss notašķīts ar eļļu. Bet, ja lieto normālu ķēdes eļļu, tad var droši nobraukt 1000 km ar visu lietu, vismaz ar ielas moci. Ar oriģinālo ķēdi nobraukts 30 000, tā kā īpašas vajadzības paildzināt mūžu ķēdei nav jēgas. varbūt endurai ir savādāk, tur citi apstākļi.
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline | | |
|
|