Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
viesic | 04. Aug 2017, 13:14 | #30881 |
| Kopš: 15. Apr 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 160
Braucu ar: cbr900 un xr600
| Nu ja štroms/massa pienāk pie cdi bloka, induktīvais dačiks ir ok, tad ļoti iespējams, ka pašā cdi ir lodējumi "sabojājušies" (cold solder joints)
samērā viegli remontējama kaite, piemēram, kā šeit parādīts https://www.youtube.com/watch?v=XGLZpa3_ZnM
| Offline | | |
mexa | 04. Aug 2017, 13:51 | #30882 |
| Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
|
04 Aug 2017, 12:34:56 raimob rakstīja:
03 Aug 2017, 20:34:28 raimob rakstīja:
Kādam nemētājas mājā CDI priekš Yamaha XTZ750 1994 gada? Vajag notestēt vai manējais ir pagalam vai tomēr kas cits ir nosprādzis! Zinu tikai vienu, kaut kas ir atsprādzis.
Varbuut kaads zin kaa paarbaudiit savadaak?
Jaa. Ar oscilografu uz moto
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
RadekSkylark | 06. Aug 2017, 21:01 | #30883 |
| Kopš: 18. Jan 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 425
Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8
| Sveiki biedri.
Radies jautājums. Man nepieciešamas papildināt dzesēšanas šķidrumu savam mocim, bet pie rokas ir tikai kaut kāds parasts zaļais antifrīzs (uz etilenglikola bāzes, -35 grādiem, aizsargājot alumīniju no korozijas) - vai drīkstu to liet klāt, šķiet, oriģinālajam, zilajam Hondas šķidrumam? Cik saprotu, tur tikai kādas piedevas atķirties varētu un nekam sliktam nebūt jānotiek...? Vai tomēr pagaidīt un iepirkt oriģinālo?
Paldies par info jau iepriekš![ Šo ziņu laboja RadekSkylark, 06 Aug 2017, 21:02:10 ] | Offline | | |
|
eddylee | 06. Aug 2017, 21:11 | #30884 |
| Kopš: 18. Jun 2017
Ziņojumi: 6
Braucu ar:
| Sveiki! Cik m/h ir 2t krosa moča kloķenei un cilindram resurss.
Paldies. [ Šo ziņu laboja eddylee, 06 Aug 2017, 21:47:51 ] | Offline | | |
Niere | 06. Aug 2017, 21:24 | #30885 |
| Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
06 Aug 2017, 21:01:02 RadekSkylark rakstīja:
Sveiki biedri.
Radies jautājums. Man nepieciešamas papildināt dzesēšanas šķidrumu savam mocim, bet pie rokas ir tikai kaut kāds parasts zaļais antifrīzs (uz etilenglikola bāzes, -35 grādiem, aizsargājot alumīniju no korozijas) - vai drīkstu to liet klāt, šķiet, oriģinālajam, zilajam Hondas šķidrumam? Cik saprotu, tur tikai kādas piedevas atķirties varētu un nekam sliktam nebūt jānotiek...? Vai tomēr pagaidīt un iepirkt oriģinālo?
"TIKAI" piedevas atšķiras visiem monoetilēnglikola antifrīziem. Honda-i ir specifiska organiska korozijas inhibitoru piedevu paka, 'zaļajam' garāžas stūrī visdrīzāk neorganiska silīcija formula.
ja Tu būtu mežā un jātiek mājās, protams, tāds mikslis būtu risinājums, taču ilgstošai lietošanai tas nekādā gadījumā nav jaucams.
tas īsumā. | Offline | | |
hopper_offlinus | 06. Aug 2017, 21:25 | #30886 |
| Kopš: 06. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1549
Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s
|
06 Aug 2017, 21:01:02 RadekSkylark rakstīja:
Sveiki biedri.
Radies jautājums. Man nepieciešamas papildināt dzesēšanas šķidrumu savam mocim, bet pie rokas ir tikai kaut kāds parasts zaļais antifrīzs (uz etilenglikola bāzes, -35 grādiem, aizsargājot alumīniju no korozijas) - vai drīkstu to liet klāt, šķiet, oriģinālajam, zilajam Hondas šķidrumam? Cik saprotu, tur tikai kādas piedevas atķirties varētu un nekam sliktam nebūt jānotiek...? Vai tomēr pagaidīt un iepirkt oriģinālo?
Paldies par info jau iepriekš!
Pa vienkarsho Zaljo+Zilo drikst, nedrikst + oranzho/dzelteno
----------------- Life is hard and then your warranty expires | Offline | | |
Niere | 06. Aug 2017, 21:49 | #30887 |
| Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
06 Aug 2017, 21:25:16 hopper_offlinus rakstīja:
Pa vienkarsho Zaljo+Zilo drikst, nedrikst + oranzho/dzelteno
nečakarē čalim moci.... un galvu!! | Offline | | |
RadekSkylark | 06. Aug 2017, 22:20 | #30888 |
| Kopš: 18. Jan 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 425
Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8
|
06 Aug 2017, 21:24:40 Niere rakstīja:
06 Aug 2017, 21:01:02 RadekSkylark rakstīja:
Sveiki biedri.
Radies jautājums. Man nepieciešamas papildināt dzesēšanas šķidrumu savam mocim, bet pie rokas ir tikai kaut kāds parasts zaļais antifrīzs (uz etilenglikola bāzes, -35 grādiem, aizsargājot alumīniju no korozijas) - vai drīkstu to liet klāt, šķiet, oriģinālajam, zilajam Hondas šķidrumam? Cik saprotu, tur tikai kādas piedevas atķirties varētu un nekam sliktam nebūt jānotiek...? Vai tomēr pagaidīt un iepirkt oriģinālo?
"TIKAI" piedevas atšķiras visiem monoetilēnglikola antifrīziem. Honda-i ir specifiska organiska korozijas inhibitoru piedevu paka, 'zaļajam' garāžas stūrī visdrīzāk neorganiska silīcija formula.
ja Tu būtu mežā un jātiek mājās, protams, tāds mikslis būtu risinājums, taču ilgstošai lietošanai tas nekādā gadījumā nav jaucams.
tas īsumā.
Liels paldies Niere - labs info - rīt būs jāiebrauc Honda salonā un jānopērk īstā zupa. | Offline | | |
hopper_offlinus | 06. Aug 2017, 22:38 | #30889 |
| Kopš: 06. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1549
Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s
|
06 Aug 2017, 21:49:13 Niere rakstīja:
06 Aug 2017, 21:25:16 hopper_offlinus rakstīja:
Pa vienkarsho Zaljo+Zilo drikst, nedrikst + oranzho/dzelteno
nečakarē čalim moci.... un galvu!!
Nekas vinjam nebus, ja sajauks un ieveros normalus mainishanas intervalus (nevis kad kapitalo taisa). Type2 (ja vinjam IR tur ieliets type2, nevis tosols, vulgaris) - ja lietojams ilgak. Pielies zaljo, bus jamain ka parasti.
Respektivi - savietojas? Ja, savietojas. Vai ta vajag darit - maisit? Ne ta labak nedarit.
Vai vinsh nokaus pumpi pec 5tkm? Ne.
Vai vinjam sachakares radiatoru ar nogulshniem un korroziju? Ne.
Ja izveleties - samaisit vai braukt sausam, labak samaisit.
----------------- Life is hard and then your warranty expires | Offline | | |
Niere | 06. Aug 2017, 22:52 | #30890 |
| Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| nemaz nesākšu strīdēties. savam dzelzim vari kaut vai no grāvja pasmelt, bet neiesaki to kā risinājumu citiem. | Offline | | |
hopper_offlinus | 07. Aug 2017, 08:22 | #30891 |
| Kopš: 06. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1549
Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s
|
06 Aug 2017, 22:52:59 Niere rakstīja:
nemaz nesākšu strīdēties. savam dzelzim vari kaut vai no grāvja pasmelt, bet neiesaki to kā risinājumu citiem.
Niere, a kursh Tev saka ka ir jastridas? Nav jau religijas topics. Es pamatoju, ko uzrakstiju - lai cilveks izvelas.
Savadak vinjam bus priekshtats - 'Dievs liedza maisit zilo dzes. shkidrumu ar jebko'. Kapec? A nez. Liedza un viss.
----------------- Life is hard and then your warranty expires | Offline | | |
Niere | 07. Aug 2017, 09:14 | #30892 |
| Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| ļoti pareizu līdzību piesauci - es pamatoju, bet adresāts izliekas pamatojumu neredzam. šķiet, ka aprobežotības dēļ, ne ar tīšu nodomu.
atšķirot pirmo pa rokai gadījušos vietni, atrodu šādi:
Can I Mix the Formulas Together? Is it Really that Bad?
You should not mix OAT based formulas with IAT formulas. The result is typically turning your coolant into sludge due to a chemical reaction. Keep in mind, OAT based formulas are still a developing technology. There are some “universal” formulas that claim compatibility with other IAT and OAT formulas, but the only safe bet is to use the same formula that is already in your vehicle. This may change as the OAT based formulas continue to develop; however, always err on the side of caution and use the same type of formula that the manufacturer recommends.
What Should I Do if I Do Mix Them?
Your best bet is to drain and flush your coolant system as soon as possible. The longer two different formulas are allowed to circulate through your system, the more particles and sludge that can build up. Again, play it safe and drain the system, flush it with coolant, drain it again, and repeat if you still see particles coming out. When you finally have it flushed, replace the coolant with what your manufacturer recommends. At the end of the day, the system was designed to work with the coolant they put in it.
es jau teicu - Honda izmanto OAT tehnoloģiju, bet širpotrebs parasti ir IAT. Honda-s antifrīzs ir zilā krāsā, tāpat kā daudzi IAT šķidrumi. acīmredzami izmanto, lai lohi sataisītu sūdus un nākamreiz pirktu tikai viņu produktu.
OAT un IAT, un pat hibrīdi NAV JAUCAMI!!!!
kā vēl skaidrāk pateikt?
fak, šķiet, ka dažus ateistus jāizolē vismaz no viedokļa izteikšanas tehniskajās tēmās. lai nečakarē citiem prātus un dzelžus.
un nejaucam tēmas, plīz! | Offline | | |
Niere | 07. Aug 2017, 09:33 | #30893 |
| Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| starp citu, nepareiza antifrīza lietošana ir ļoti bieža paradība. ieteikums katram - ja neesat droši, kas jūsu dzelžos (arī auto) iekšā, noteikti mainiet nost. ja nolietajā antifrīzā redzat kādus sūdus, skalojiet sistēmu (ar antifrīzu, ne piedevām).
un tajā pašā vietnē vēl šādi, lai nerodas priekšstats, ka antifrīzi atšķiras vien ar krāsu.
antifrīziem, gluži kā eļļām, ir milzums dažādu speceņu. tās noteikti ievērojiet.
te no tās pašas gana vērā ņemamās vietnes:
American vehicles have traditionally been designed to use antifreeze with silicates and phosphates as corrosion inhibitors.
European vehicles have traditionally used antifreeze that does not use phosphates.
Japanese vehicles have traditionally used antifreeze that does not use silicates.
un tieši tāpat arī močiem ražotāji izmanto ne tikai atšķirīgas tehnoloģijas, bet arī tehnoloģiju ietvaros atšķirīgas piedevu proporcijas.
atverot pat visparastākā Si antifrīza datu lapu, atradīsiet pārdesmit OEM apstiprinājumu un speceņu sarakstu. tās netiek izstrādātas aiz bezdarbības.
šī plaša tēma, taču uz antifrīza pielietojumu iekrīt ļoti daudzi un pat servisos lej kas pagadās. veikalos/servisos saprašana par antifrīziem ir vēl vājāka par eļļām.
aizaugusi sistēma automātā izvēršas pāragri izdilušos cilindros/virzuļos utml. | Offline | | |
hopper_offlinus | 07. Aug 2017, 12:19 | #30894 |
| Kopš: 06. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1549
Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s
| Niere, no tā paša foruma, ko Tu citēji
You can mix IOAT (red,gm-yellow,ford-blue,honda-etc) and OAT (green) coolant. Once you do that though you have to start following the service schedule for the oat (green) coolant. which is about every 2 years. The difference in the coolants is the additives they have in them. The extended mile stuff uses InOrganic Additives which last longer, while the green stuff has organic additives which doesnt last as long.
yes you can mix the new blue with your old green. We do it all the time at Honda.
Nav taisnības pasaulē
Par to izolāciju un galvas jaukšanu - Tu vēl inkvizīciju piesauc (piedod, laikām cits topiks iejaucas).
Un, jā Tev ir taisnība ka jaucot dažus IOAT un OAT dzēs. šķīdrumus var dabūt žēlēju. Tikai ne ar zilo + zaļo.
Un, jā man bija ieliets tads mixiņš vienā garā braucienā (lai sausam nebraukt) un nē, tas neparvēršās par želēju un neizveidoja nekādus nogulšņus ne pirmajā ne 5001ajā kilometrā, kad beidzot tiku līdz iespējai to apmainīt.
----------------- Life is hard and then your warranty expires | Offline | | |
Niere | 07. Aug 2017, 12:32 | #30895 |
| Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| fak, tu vēl forumus citēsi!!
tad jau vari atsaukties tiklab arī pats uz sevi.
nezinu, kurā forumā ķēri citētu no pirmavota, bet oriģinālais teksts ir no Heat Transfer Experts: avots
kur atrodams arī šādi:
What color antifreeze is in my vehicle already? The color of your coolant may be a first indicator that you have something other than traditional antifreeze in your vehicle; however, NEVER RELY ON THE COLOR TO DETERMINE WHAT TYPE OF ANTIFREEZE YOU NEED! There are no standardized rules for manufacturers about what colors to use for their formulas. If you buy a jug of antifreeze and the color is different than what is in your vehicle already, take it as a sign to double check yourself before you mix the two together but don’t rely on matching colors as guaranteed compatibility.
paņem kaut vai jebkuru moto manuāli. tur būt konkrētas instrukcijas, kādu speceni jālej.
varu piekraut šeit citas references, kur skaidri teikts tas pats, kas jau citētajā. vai vajag?
tas, ka atradīsi variantus, kur var jaukt pat atšķirīgas tehnoloģijas, nenozīmē, ka cilvēkam var ieteikt sajaukt Honda moču antifrīzu ar garāzā mētājošos šķidrumu. pat ja tie būtu vienādā zilā krāsā.
nejēgu kaitinošākā [un kaitējošākā] īpašība ir neatlaidība un uzņēmība. | Offline | | |
Archy96 | 07. Aug 2017, 12:40 | #30896 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
07 Aug 2017, 12:32:54 Niere rakstīja:
nejēgu kaitinošākā [un kaitējošākā] īpašība ir neatlaidība un uzņēmība.
+ Un vēlme būt speciālistam visās dzīves jomās + visiem vienmēr neatlaidīgi pierādīt savu taisnību
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
hopper_offlinus | 07. Aug 2017, 12:45 | #30897 |
| Kopš: 06. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1549
Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s
|
07 Aug 2017, 12:32:54 Niere rakstīja:
fak, tu vēl forumus citēsi!!
Nav jau tā, ka Tu tē linku of off-guide iemeti. Tie paši cilvēki dirš ar gudru ģīmi.
nejēgu kaitinošākā [un kaitējošākā] īpašība ir neatlaidība un uzņēmība.
Toties kopā sanāca zajebis longposts, kuru var lasīt un kurā ir diezgan labi aprakstīts viss - sākot no tā, kas jaucas, beidzot ar to, vai vispar vajag liet kko, ko Tu nevari identificēt\atcereties.
Man pie kājas, vai Tevi kkas nokaitināja\izbesija - galvēnais, kā rezultātā Tu gan normālus linkus uz resursiem iedevi, gan arī kkādi domu graudi bija.
----------------- Life is hard and then your warranty expires | Offline | | |
hopper_offlinus | 07. Aug 2017, 12:53 | #30898 |
| Kopš: 06. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1549
Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s
|
07 Aug 2017, 12:40:29 Archy96 rakstīja:
07 Aug 2017, 12:32:54 Niere rakstīja:
nejēgu kaitinošākā [un kaitējošākā] īpašība ir neatlaidība un uzņēmība.
+ Un vēlme būt speciālistam visās dzīves jomās + visiem vienmēr neatlaidīgi pierādīt savu taisnību
Archy, Tu vnk nevari samierināties ar to, ka kadām vēl varētu būt diezgan liela dzīves pieredze daudzās dzīves jomās
Pakaitīnat vecas piepes - svētā lieta, laik pa laikam kkas jaunu dabū uzzināt, nu jau diena nav pa velti nodzīvota
----------------- Life is hard and then your warranty expires | Offline | | |
martinss | 07. Aug 2017, 14:05 | #30899 |
| Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
|
Un dazhiem pat tiiri labi sanaak:
http://uk.businessinsider.com/elon-musk-mastere...mp;r=US&IR=T
07 Aug 2017, 12:40:29 Archy96 rakstīja:
+ Un vēlme būt speciālistam visās dzīves jomās + visiem vienmēr neatlaidīgi pierādīt savu taisnību
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline | | |
DeFoc92 | 07. Aug 2017, 23:01 | #30900 |
| Kopš: 05. Jul 2016
No: Daugavpils
Ziņojumi: 41
Braucu ar: Honda CBR 600F4
| Jautājums par karburatoriem.
Ja uzgāzējot tie atveras (skatīt video no 0:50, links: https://www.youtube.com/watch?v=t2xy0EjPzNQ ), bet ne vienādi - cits mazliet vairāk, cits mazāk, tas nozīmē, ka pienācis laiks tos sinhronizēt?
Un vēl, piefiksēju tādu lietu - uzgāzējot tad 2. karburators vsp nekustas/neveras vaļā. Kur varētu būt problēma? Jātīra kādas daļas vai arī jāmaina viss karburators? | Offline | | |
|
|