Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
sandors
05. Oct 2016, 11:44#3085

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 642

Braucu ar: auto-moto-velo


05 Oct 2016, 11:10:59 pivit rakstīja:
Tāpēc jau es savulaik piedāvāju, lai ierakstam katrs, kas par moto un kādu eļļu lejam.

Poblem?


Šajā pasākumā figurēs ļoti liels % subjektīvā, emocijas, izjūtas, "specu" viedokļa ietekme = pa lielam bullshits.

Pats ņemu eļļu no Nieres. Sākumā uztaisīju analīzes, lai saprastu kas ar mototu, kas ar eļļu, izdarīju secinājumus un ir ok.

Tīri subjektīvie mani spriedelējumi, izvēlēties eļļu no vidējās cenu kategorijas (jo baigi mo netiek slogots augšās) , mainīt eļļu biežāk nekā paredz manuālis.

Esmu izprovējis 3 eļļas, no subjektīvā viedokļa ne pret vienu man un manam mo pretenziju nebija.

Offline

Niere
05. Oct 2016, 20:08#3086

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


05 Oct 2016, 11:44:09 sandors rakstīja:
Pats ņemu eļļu no Nieres. Sākumā uztaisīju analīzes, lai saprastu kas ar mototu, kas ar eļļu, izdarīju secinājumus un ir ok.

ou, nē, veci. es eļļas praktiski netirgoju, ja nu vien dažos gadījumos lielos apjomos. dažas kastes kaut kad iztirgoju, palīdzot bijušam kolēģim, jo produkta veiktspējas/cenas attiecība bija ļoti laba.

analīzes, protams, ieteicamas gandrīz katram motoram vismaz 1x.

lai nav pārpratumu, netā esmu atrodams gluži kā Statoil eļļu tirdzniecības darbinieks (tagad Fuchs & Silkolene), taču tas kā tehniskais konsultants (iespējams figurē arī novecojusi informācija).
konsultēju arī citus eļļu tirdzniecības uzņēmumus.
cenšos, cik vien tas iespējams, ieturēt neatkarīgu pozīciju spriedumos.

Offline

sandors
05. Oct 2016, 21:42#3087

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 642

Braucu ar: auto-moto-velo


05 Oct 2016, 20:08:52 Niere rakstīja:
ou, nē, veci. es eļļas praktiski netirgoju


Lab,lab , panikai nav pamata, pirmsākumu ceļš veda caur tevi .... protams, ka parasti tiek ieteikts tuvāks cilvēks, pie kā vērsties, tā notiek gandrīz vienmēr. Šis faktors protams tika ņemts vērā, jo praktiksi vienmēr darījumu pirmsākumos valda lielāka vai mazāka neuzticība.
Tā kā ja eļļa būs pieejama, tad nerdzu iemeslus, lai neturpinātu to lietot.




Offline

ksneps
05. Oct 2016, 21:46#3088

Kopš: 24. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 746

Braucu ar: R1 & 990 adv

Un bieži jums tā, ka motoram kaput TIEŠI dēļ eļļas? Ar to domāju parasto ikdienas moto braucēju. Cik tad tiek nobraukti - neviens jau 200-300 tūkst.km nenobrauc ar to motoru. Parasti daži gadi pabrauc un pērk jaunāku moci.

Un kā ar dīleriem? Vai tad viņi tur spec-kruto eļļu tur lej motoros. To pašu standarta eļļu no mucas droši vien un viss.

Pastāstiet tie, kas to lietu zina...

Offline

Niere
05. Oct 2016, 22:14#3089

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


05 Oct 2016, 21:46:06 ksneps rakstīja:
Un bieži jums tā, ka motoram kaput TIEŠI dēļ eļļas? Ar to domāju parasto ikdienas moto braucēju. Cik tad tiek nobraukti - neviens jau 200-300 tūkst.km nenobrauc ar to motoru. Parasti daži gadi pabrauc un pērk jaunāku moci.

pat transmisijas eļļu, ielejot motorā, nenokausi to vienā ņēmienā (ir bijuši pat masveida precedenti lielam dīlerim).
ja motoru nokauj, tas gandrīz nekad nav eļļas dēļ, ja vien tā laikā tiek mainīta. viss izsakāms tehnikas resursā.
lietotājam parastajam ir divi motora stāvokļi - kā jauns un nokauts. viss, kas pa vidu, lielākoties nav ar maņām konstatējams.
un neviens nesūdzas, ja viņa motors izdilis 2x ātrāk kā identisks tādos pašo apstākļos.

tomēr motora resurss vistiešākā veidā atkarīgs no eļļas un tajā esošas vai neesošas kontaminācijas(piesārņojuma).
60tajos motora resurss vieglajiem auto līdz kapitālajam remontam bija apmēram 40-50Kkm. šobrīd tas ir vismaz 10x lielāks primāri tieši, pateicoties uzlabotām eļļu īpašībām.

ja tēmā atmetam ētikas kategoriju, tad jā...
zinu lielu uzņēmumus, kuri saviem daudzajiem smagajiem auto lej OEM rekomendācijām neatbilstošu eļļu ar domu, lai nobrauktu 2-3 gadus un tad auto pārdotu. Arī citās jomās tādu netrūkst.
ja tādi ir kritēriji, nevaru iebilst. bet tad jāņem vērā, ka mūsu zeme ir maza un vecim tomēr godam būtu jābūt augstākā plauktā pār piķi.

Un kā ar dīleriem? Vai tad viņi tur spec-kruto eļļu tur lej motoros. To pašu standarta eļļu no mucas droši vien un viss.
Pastāstiet tie, kas to lietu zina...

nevaru komentēt tik daudz par moto servisiem, taču nedomāju, ka daudz atšķirību no citas tehnikas kopējiem. lej atbilstoši tehnikas ražotāja specenei un klienta vēlmēm/maksātspējai.
nezinu nevienu apzinātu šmaukšanas gadījumu. tomēr jāteic, ka ir gana daudz smagu kļūdu nezināšanas dēļ, bet tas pārsvarā vidēja/maza izmēra servisos.
jāteic, ka močiem arī grūti kļūdīties, jo gadījumā, ja nav sevišķu prasību atgāzu neitralizācijas ziņā, derīga būs gandrīz jebkura moto eļļa atbilstošas viskozitātes klases ietvaros.
taču, protams, tehniska atšķirība tām var būt milzīga.

man arvien slinkums to visu salikt vienkopus, jo tēma ir komplicēta, un būs maz to, kas to visu spēs pielietot dzīvē (tas bez augstprātības).

[ Šo ziņu laboja Niere, 05 Oct 2016, 22:42:44 ]

Offline

ksneps
05. Oct 2016, 22:44#3090

Kopš: 24. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 746

Braucu ar: R1 & 990 adv

Nu lūk - NIERE arī visu pateica un 100% piekrītu. Tāpēc nevajag pārspīlēt ar eļļām - nav tā raķešu zinātne, ielēji atbilstošu eļļu, ja visu normāli lieto, tad viss būs ok.

Offline

Niere
05. Oct 2016, 23:13#3091

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

atkal Tu visu noīsināji līdz nullei! )))
21 gadus urbju tēmā, bet arvien nevaru apgalvot, ka saprotu gana "raķešu zinātnē".
ok, paņemsim par piemēru - kāda modeļa un gada Tavs dzelzis, kādā režīmā brauc un kādas markas eļļu tajā lej?

Offline

krauklis
06. Oct 2016, 00:09#3092

Kopš: 28. Jul 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 890

Braucu ar: KTM EXC 530 R

Interesanti šitas viss. Dažreiz arì esmu aizdomājies, varbūt tiešām ir vērts/vajadzètu pirkt pašu dārgàko vai vismaz vienu no dārgākajām eļļām. Vai tas ko mainīs, vai tiešām tas motors mazāk dils? Es parasti izvēlos saviem močiem vidējā cenu diapozona brendus, visbiežāk tie ir Valvoline un Repsol. Vai baigi esmu grēkojis? Jāsaka gan, nekad, nevienam mocim nekādu sūdzību dēļ eļļas neesmu manījis, kā arī neesmu jutis nekādu atšķirību. Moči ir bijuši kàdi 8 vai 9, visi ir stràdàjuši kà pulksteņi. Varadero pat tika nocelti vārstu vāki un konstēts, ka pie nobraukuma 70 000 km sadalenes ir vispār bez diluma, kā tikko no veikala. Nu tāda ir mana pieredze ar eļļām, karoče, īpaši neiespringstu. Tiesa, neviens no močiem nav bijis ar īpašām vajadzībām pēc "smalkas" eļļas; visiem pēc manuāļa ir bijusi "parastā" 10W40 jasso/ma atbilstoša, kā arī braukšanas režīms ir normāls, ne sacīkstes. Es gan cenšos parasti ņemt pilnu sintētiku.

[ Šo ziņu laboja krauklis, 06 Oct 2016, 00:28:54 ]



-----------------
Nunc est bibendum

Offline

Niere
06. Oct 2016, 00:43#3093

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


06 Oct 2016, 00:09:16 krauklis rakstīja:
Interesanti šitas viss. Dažreiz arì esmu aizdomājies, varbūt tiešām ir vērts/vajadzètu pirkt pašu dārgàko vai vismaz vienu no dārgākajām eļļām. Vai tas ko mainīs, vai tiešām tas motors mazāk dils?

līdzīgi kā citās nozarēs, cena ir ļoti nosacīts īpašību parametrs, kaut arī nav atmetams. vienlīdz kā par dārgu naudu var nopirkt štruntu ar skaļu zīmolu, tā par lētuci var dabūt gana augstvērtīgu mantu bez nosaukuma.
jautājums, vai pircējs saprot, ko viņš pērk vēl bez zīmola? parasti nē un tas ir neierobežots lauks manipulēt ar viņa izvēli.

Es parasti izvēlos saviem močiem vidējā cenu diapozona brendus, visbiežāk tie ir Valvoline un Repsol. Vai baigi esmu grēkojis?

zīmols gandrīz neko nepasaka par eļļu, kādu esi lietojis
Jāsaka gan, nekad, nevienam mocim nekādu sūdzību dēļ eļļas neesmu manījis, kā arī neesmu jutis nekādu atšķirību. Moči ir bijuši kàdi 8 vai 9, visi ir stràdàjuši kà pulksteņi.

savulaik bija Shell reklāma ar saukli "sajūti atšķirību". es jau teiktu, ja sajūti atšķirību, visdrīzāk ir lielas ziepes. ok, močiem vēl sajūgs un kārba, bet citiem t.l-iem "sajust" ir gandrīz neiespējami bez mērijumiem.

Varadero pat tika nocelti vārstu vāki un konstēts, ka pie nobraukuma 70 000 km sadalenes ir vispār bez diluma, kā tikko no veikala. Nu tāda ir mana pieredze ar eļļām, karoče, īpaši neiespringstu

ļoti labi, bet tas nepierāda, ka konkrētā eļļa ir kaut kādā statusā. skaidrs, ka tā nav bijusi kaitīga slodzēm un citiem apstākļiem.

lai saprastu par ko stāsts un ar ko moto eļļas var būt atšķirīgas, ievērtē šo daudzkārt piesaukto un jau sen novecojušo pētījumu:
Amsoil motorcycle oil study 2009
uzreiz gan pasaku, ka Amsoil tur nav melojuši ne grama, bet arī nav iekļāvuši tās eļļas, kuras uzrādījušas labākus rezultātus par viņu produktiem.
turklāt pētījums ir vecs un vairs neattiecas uz esošajām eļļu receptēm.

Offline

PASSATizhi
06. Oct 2016, 02:06#3094

Kopš: 11. Oct 2015

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1286

Braucu ar: honda 600 un 125

tikai tīra sintētika. pēc specifikācijām. zīmolam ir otršķirīga nozīme, bet lētos arī nē

Offline

TheGardener
06. Oct 2016, 09:10#3095

Kopš: 14. Sep 2016

No: Jelgava

Ziņojumi: 58

Braucu ar: Visu kas brauc

Cik tad var ietaupīt lejot vidēju no dārgas, mocim tur 2l, pieņemsim starpība litrā 5-7 eiro, uz sezonu divas eļļas maiņas, nu 30e dārgāk sezona izmaksās- uz kopējo izmaksu fona man liekas tas vispār nesamērīgi lai tur kaut-ko mēģinātu baigi taupīt. Ja vien nelej Rapšu eļļu Risso, tad gan lētāk.

Offline

semigall
06. Oct 2016, 09:16#3096

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 510

Braucu ar: Husky


05 Oct 2016, 22:14:12 Niere rakstīja:

05 Oct 2016, 21:46:06 ksneps rakstīja:
Un bieži jums tā, ka motoram kaput TIEŠI dēļ eļļas? Ar to domāju parasto ikdienas moto braucēju. Cik tad tiek nobraukti - neviens jau 200-300 tūkst.km nenobrauc ar to motoru. Parasti daži gadi pabrauc un pērk jaunāku moci.

pat transmisijas eļļu, ielejot motorā, nenokausi to vienā ņēmienā (ir bijuši pat masveida precedenti lielam dīlerim).
ja motoru nokauj, tas gandrīz nekad nav eļļas dēļ, ja vien tā laikā tiek mainīta. viss izsakāms tehnikas resursā.
lietotājam parastajam ir divi motora stāvokļi - kā jauns un nokauts. viss, kas pa vidu, lielākoties nav ar maņām konstatējams.
un neviens nesūdzas, ja viņa motors izdilis 2x ātrāk kā identisks tādos pašo apstākļos.

tomēr motora resurss vistiešākā veidā atkarīgs no eļļas un tajā esošas vai neesošas kontaminācijas(piesārņojuma).
60tajos motora resurss vieglajiem auto līdz kapitālajam remontam bija apmēram 40-50Kkm. šobrīd tas ir vismaz 10x lielāks primāri tieši, pateicoties uzlabotām eļļu īpašībām.

ja tēmā atmetam ētikas kategoriju, tad jā...
zinu lielu uzņēmumus, kuri saviem daudzajiem smagajiem auto lej OEM rekomendācijām neatbilstošu eļļu ar domu, lai nobrauktu 2-3 gadus un tad auto pārdotu. Arī citās jomās tādu netrūkst.
ja tādi ir kritēriji, nevaru iebilst. bet tad jāņem vērā, ka mūsu zeme ir maza un vecim tomēr godam būtu jābūt augstākā plauktā pār piķi.

Un kā ar dīleriem? Vai tad viņi tur spec-kruto eļļu tur lej motoros. To pašu standarta eļļu no mucas droši vien un viss.
Pastāstiet tie, kas to lietu zina...

nevaru komentēt tik daudz par moto servisiem, taču nedomāju, ka daudz atšķirību no citas tehnikas kopējiem. lej atbilstoši tehnikas ražotāja specenei un klienta vēlmēm/maksātspējai.
nezinu nevienu apzinātu šmaukšanas gadījumu. tomēr jāteic, ka ir gana daudz smagu kļūdu nezināšanas dēļ, bet tas pārsvarā vidēja/maza izmēra servisos.
jāteic, ka močiem arī grūti kļūdīties, jo gadījumā, ja nav sevišķu prasību atgāzu neitralizācijas ziņā, derīga būs gandrīz jebkura moto eļļa atbilstošas viskozitātes klases ietvaros.
taču, protams, tehniska atšķirība tām var būt milzīga.

man arvien slinkums to visu salikt vienkopus, jo tēma ir komplicēta, un būs maz to, kas to visu spēs pielietot dzīvē (tas bez augstprātības).


Te nu gan nevarētu īsti piekrist auto dzinēja resursa 10 kārtīgu pieaugumu uz eļļas kvalitātes rēķina vien
kur paliek inženierzinātnes inovācijas ? Materiāltehnoloģija? Vispārēja autobūves attīstība pēdējo 50 gadu laikā?
tehnoloģijas ir attīstījušās auto būves industrijā un tas notiek nemitigi
tā ir vesela zinātne , kaut vai dzinēja dinamiskā un statiskā balansēšana . Kā dzinēji -to komponentes tika likti kopā 50 gadus atpakaļ,kā to dara uz doto brīdi

Offline

Auser
06. Oct 2016, 09:19#3097

Kopš: 19. May 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 509

Braucu ar: ar dūšīgu dāmu vārdā KeiTija-M

Pēdējos 3-4 gadus močos esmu lējis tikai Amsoil eļļu. Par KTM-u nezinu, jo tas manās rokās citu eļļu nav dabūjis ēst, tad par BMW varu teikt, ka nomainot BMW servisā lieto Castroli, kas pa 6k km bija zaudējis 2 viskozitātes klases karstajā galā uz Amsoil-u, bija gan ausij jūtamas izmaiņas motora darbībā, gan kājai jūtamas - kārbas darbībā. Uzminiet uz kuru pusi.
Gan jau kopš 2009 gada pētījuma izmaiņas eļļu receptēs ir notikušas, arī Amsoilam. Jācer, ka uz labo pusi.
Kurš grib pamēģināt Amsoilu - PM.

-----------------
Dzīve dota 1reiz. Vajag nodzīvot to tā, lai tur augšā visi būtu uz pakaļas un teiktu: atkārto vēlreiz.

Offline

TheGardener
06. Oct 2016, 09:20#3098

Kopš: 14. Sep 2016

No: Jelgava

Ziņojumi: 58

Braucu ar: Visu kas brauc

86 gada mersis iet miljonu, 2010+ mašīnas iet 300-400. Viss iet uz emisiju mazināšanu kas ietekmē resursu. EGR, DPF utt.

Offline

martinss
06. Oct 2016, 09:53#3099

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...

Kadi tur 300k km jaunajiem autinjiem... Intereses peec dienesta vw dizelitim apskatiju eljas limeni. Joka pec paberzu to elju starp pirkstgaliem... Sajuta bija tada, ka taa nav elja, bet kaut kada abraziiva viela slipeeshanai. Elja melna kaa darva. Liidz mainjai veel kadi 10000, jo longlife elja.
Protams, tas taads nezinaatnisks tests, bet savam auto man nekad tada "asa" elja motoraa nav bijusi.

Veel ieveroju, ka pec shiis eljas mainjas, kadi pirmie ~15k km silts motors briivgaitaa stradaa diezgan klusi. Pec tam motors viekarshi skalji jau saak grabeet, tatad elja jau ir jutami "izlietota".


Un viss iet nevis uz emisiju samazinaashanu, bet gan uz materialu ekonomeshanu, jaudas pacelshanu uz resursa rekina. Videji jau musdienaas kaa mocis, taa auto morali noveco atraak nekaa vinju nodeldee braucot. Lidz ar to resurss uz 100-200k km pilnigi pietiek vairumam.




06 Oct 2016, 09:20:14 TheGardener rakstīja:
86 gada mersis iet miljonu, 2010+ mašīnas iet 300-400. Viss iet uz emisiju mazināšanu kas ietekmē resursu. EGR, DPF utt.

[ Šo ziņu laboja martinss, 06 Oct 2016, 09:55:26 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

TheGardener
06. Oct 2016, 09:56#3100

Kopš: 14. Sep 2016

No: Jelgava

Ziņojumi: 58

Braucu ar: Visu kas brauc

Nu tā gluži nav, paņem volvo D5 motoru, atslēdz egr un dpf, viņš iet 700+k, standartā ar neko neatslēgtu iet 300-500, kā jāj.

Long life eļļa? kas tas par pasaku tēlu.

Cik K kurš maina eļļu mopēdam? Man manuālī rakstīts 7,5k 370cc motoram, izklausās pēc nokaušanas receptes

Offline

Niere
06. Oct 2016, 10:04#3101

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


06 Oct 2016, 09:16:31 semigall rakstīja:
Te nu gan nevarētu īsti piekrist auto dzinēja resursa 10 kārtīgu pieaugumu uz eļļas kvalitātes rēķina vien
kur paliek inženierzinātnes inovācijas ? Materiāltehnoloģija? Vispārēja autobūves attīstība pēdējo 50 gadu laikā?
tehnoloģijas ir attīstījušās auto būves industrijā un tas notiek nemitigi
tā ir vesela zinātne , kaut vai dzinēja dinamiskā un statiskā balansēšana . Kā dzinēji -to komponentes tika likti kopā 50 gadus atpakaļ,kā to dara uz doto brīdi

es teicu, ka primāri pateicoties eļļu tehnoloģijām, bet, protams, saistībā ar tehniskiem uzlabojumiem.
vēl 60tajos gados daudziem močiem un auto nebija eļļas filtrācijas sistēmu. to vietā eļļā nonākošā draza tika izsēdināta un attīrīta separatorā.
un tas arī bija iemesls, kādēļ motoru mūžs bija tik īss.
taču joks tāds, ka no filtrācijas sistēmas nebūtu bijusi liela jēga, jo eļļas nesaturēja disperģentus/deterģentus jeb mazgājošās un izklīdinošās piedevas. tieši šo piedevu radīšana ļauj motora iekšējās virsmaz uzturēt tīras un neļauj daļiņām salipt kopā un pie virsmām. šīs piedevas novada visu drazu līdz eļļas filtram.

tādēļ viennozīmīgi var apgalvot, ka 10kārtīgs resursa pieaugums ir primāri uz eļļu tehnoloģiju, ne tik daudz tehnisku uzlabojumu rēķina.
šis, protams, vien kā labs piemērs, bet ir arī citi saistībā ar eļļu tehnoloģijām.

Offline

PASSATizhi
06. Oct 2016, 10:11#3102

Kopš: 11. Oct 2015

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1286

Braucu ar: honda 600 un 125


06 Oct 2016, 09:20:14 TheGardener rakstīja:
86 gada mersis iet miljonu, 2010+ mašīnas iet 300-400. Viss iet uz emisiju mazināšanu kas ietekmē resursu. EGR, DPF utt.
mersim no pagātnes būs čuguna bloks un eļļa ar augstu sēru saturu, kura labi eļļo. jaunam drapakam būs egr, huegr euro 6 dzinēju akceptēta eļļa, kura nekuja neeļļo un no cilindriem nolobīts nikasils

Offline

Niere
06. Oct 2016, 10:20#3103

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


06 Oct 2016, 09:56:45 TheGardener rakstīja:
Nu tā gluži nav, paņem volvo D5 motoru, atslēdz egr un dpf, viņš iet 700+k, standartā ar neko neatslēgtu iet 300-500, kā jāj.

Long life eļļa? kas tas par pasaku tēlu.

Cik K kurš maina eļļu mopēdam? Man manuālī rakstīts 7,5k 370cc motoram, izklausās pēc nokaušanas receptes

neesmu redzējis nevienu moča motorā lietotas eļļas analīzi, kurā parādītos eļļas dramatiskas piedevu pakas nolietošanās un pamateļļas oksidācijas pazīmes (smagajiem dīzeļiem gan mēdz būt regulāri). taču ļoti bieži redzu piesārņojumu jeb kontamināciju - putekļi/smiltis un/vai degvielu, kā arī lielāku vai mazāku nodiluma daļiņu klātesamību. kombinētajās sistēmās parasti alumīnijs, kas primāri no sajūga kurvja.
un tieši kontaminācija ir tā, kuras dēļ nomaiņas intervālu nākas samazināt. sacīkšu apstākļos šī kontaminācija var veidoties tik strauji, ka eļļa jāmaina pat pēc katras gonkas.
taču, ja gaisa filtrs strādā labi, degvielas padeves sistēma/darbināšanas režīms ir ok un nenotiek pārāk straujš dilšanas process, pat ar caurmēra sintētisku eļļu varētu braukt kaut vai 2x garāku nomaiņas ciklu nekā paredzējis OEM.

taču no teiktā nebūtu atkal jāsecina, ka visas eļļas ir vienādas. tās var būtiski atšķirties gan ar pretnodiluma, antikorozijas, viskozitātes stabilitātes u.c. spējām, kā arī spēju darboties pat lielas kontaminācijas apstākļos.

tēma pārāk apjomīga, lai to dažos teikumos izklāstītu, taču galvenais - nevietā vienkāršot lietas gan nevajadzētu.

Offline

Niksons
06. Oct 2016, 10:42#3104

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

Varu vēl mazliet paliet ūdeni uz Nieres dzirnām


Iepriekšējam motorradam eļļas mainīju tikai pie dīlera. Kastroli, loģiski.
Vienā brīdī cikla beigās uz sajūtām bija tā, ka eļļas vietā ūdens. Auksts grab (kā jau bembis ) utt. Gan mana braukšanas specifika ir daudz pilsētas, ar aukstajiem startiem un īsām distancēm.

Tuvu termiņa beigām pie Naita nolējām eļļu, aizsūtījām uz laboratoriju. Uz sajūtām bija, ka būs pilnīgas auzas.

Bet viss normas robežās Nieres komentārs bija apm. - tā būtu jāizskatās lietotai, bet labai eļļai.

Es un Niere ar, nu toč neesam nekādi Kastroļa fanboji, ja būtu iespēja izķēzīties, ar lielāko prieku būtu sūdu iemetuši ventilatorā. Bet nebija par ko.
Morāle - sajūtas ir mānīgas

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline