Autors | Ziņojums |
eddylee | 15. Jul 2017, 11:56 | #30761 |
|
Kopš: 18. Jun 2017
Ziņojumi: 6
Braucu ar:
|
15 Jul 2017, 11:49:00 mexa rakstīja:
Virzulis nepiebraucas, ja nerunaa par 0 kvalitaates virzuli no ussr. Piebraucas daudz maz gredzeni. Bet atkal ko tu mainiiji un ko dariiji? Ja neparboreji cilindru tad vismaz elipsi pameeriiji? Ielikt ovaalaa cilindraa apalju gredzenu zini kas buus? Tikko viens auto no remonta pie manis bijushais-saimnieka kaiminsh pierunaja gredzenus samainiit, rezultata svece elljaa tas es par aplamo 0 jeegas remontu vispaarinaati
Pēc noteiktajām ražotāja 30h ieliku paredzēto B izmēra virzuli ar gredzenu. Tas arī viss. Jautājums vai man ir jābrauc mierīgi kādu laiku vai varu uzreiz uz trasi braukt un likt slodzē. Mocis yamaha yz125 2t ja tas ko maina. [ Šo ziņu laboja eddylee, 15 Jul 2017, 11:58:05 ] |
Offline | |
|
KTM_EXC | 15. Jul 2017, 14:35 | #30762 |
|
Kopš: 22. Jul 2014
Ziņojumi: 47
Braucu ar: Yz250F+Kas atrodams garāžā.
|
15 Jul 2017, 11:56:02 eddylee rakstīja:
15 Jul 2017, 11:49:00 mexa rakstīja:
Virzulis nepiebraucas, ja nerunaa par 0 kvalitaates virzuli no ussr. Piebraucas daudz maz gredzeni. Bet atkal ko tu mainiiji un ko dariiji? Ja neparboreji cilindru tad vismaz elipsi pameeriiji? Ielikt ovaalaa cilindraa apalju gredzenu zini kas buus? Tikko viens auto no remonta pie manis bijushais-saimnieka kaiminsh pierunaja gredzenus samainiit, rezultata svece elljaa tas es par aplamo 0 jeegas remontu vispaarinaati
Pēc noteiktajām ražotāja 30h ieliku paredzēto B izmēra virzuli ar gredzenu. Tas arī viss. Jautājums vai man ir jābrauc mierīgi kādu laiku vai varu uzreiz uz trasi braukt un likt slodzē. Mocis yamaha yz125 2t ja tas ko maina.
Teorētiski viņiem nav jāpiebrauc virzulis, bet nu nenāktu jau par ļaunu piebraukt kādas 2 m/h tā mierīgāk nespīdzinot līdz galam |
Offline | |
|
eddylee | 15. Jul 2017, 17:44 | #30763 |
|
Kopš: 18. Jun 2017
Ziņojumi: 6
Braucu ar:
|
15 Jul 2017, 14:35:52 KTM_EXC rakstīja:
15 Jul 2017, 11:56:02 eddylee rakstīja:
15 Jul 2017, 11:49:00 mexa rakstīja:
Virzulis nepiebraucas, ja nerunaa par 0 kvalitaates virzuli no ussr. Piebraucas daudz maz gredzeni. Bet atkal ko tu mainiiji un ko dariiji? Ja neparboreji cilindru tad vismaz elipsi pameeriiji? Ielikt ovaalaa cilindraa apalju gredzenu zini kas buus? Tikko viens auto no remonta pie manis bijushais-saimnieka kaiminsh pierunaja gredzenus samainiit, rezultata svece elljaa tas es par aplamo 0 jeegas remontu vispaarinaati
Pēc noteiktajām ražotāja 30h ieliku paredzēto B izmēra virzuli ar gredzenu. Tas arī viss. Jautājums vai man ir jābrauc mierīgi kādu laiku vai varu uzreiz uz trasi braukt un likt slodzē. Mocis yamaha yz125 2t ja tas ko maina.
Teorētiski viņiem nav jāpiebrauc virzulis, bet nu nenāktu jau par ļaunu piebraukt kādas 2 m/h tā mierīgāk nespīdzinot līdz galam
Skaidrs. Paldies to arī vēlējos noskaidrot. |
Offline | |
|
|
mexa | 15. Jul 2017, 23:35 | #30764 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Abkatka reaali ir iisa. Neparkarsee kameer "iebraucas" pirmos mirkljus. Iisi neparmerigi WOT un mieriiga pabrauksana. Ussr paaraak runaaja par obkatku. Suudu uztaisa tad protams "jaapiebrauc"
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
Jim-Beam | 16. Jul 2017, 01:09 | #30765 |
|
Kopš: 21. May 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 392
Braucu ar: Mopedku
| Labvakar!
Šodien notika dīvaina lieta ar mociku. Paņēmu garažā iedarbināju un pasildīju kādu minūti. Aizbraucu mierīgi līdz ielai. "Ieminu grīdā" un kaut kā nolohojos un nesaslēdzu otrajā. Protams apgriezieni aizleca līdz "redlainam". Pēcāk sākās gļuks. Mociks brauc normāli, bet atmetot gāzi šauj izpūtējā. Apstājos pie luksofora skatos brīvgaitas apgriezieni nokritušies par kādi 300. Vēl pēc izjūtām ir samazinājusies motora vibrācija un itkā cēliens lielos apgriezienos ir uzlabojies. Vēl tas mociks ir palicis elasīgāks.(ceļ labāk no zemiem apgriezieniem) Nu un iedarbinās kā parasti no pus apgrieziena. Sajūta tāda itkā aizdedzes moments būtu aizgriezies nedaudz vēlāk.
Jautājums par to vai ir jāsāk meklēt problēma vai pabraukt vēl kādu brīdi?
PS: Mociks vec Kawasaki GPZ500s divcilindru.[ Šo ziņu laboja Jim-Beam, 16 Jul 2017, 01:14:30 ] |
Offline | |
|
KatHunter | 16. Jul 2017, 12:23 | #30766 |
|
Kopš: 25. Jun 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 18
Braucu ar: Honda CB650F
|
16 Jul 2017, 01:09:40 Jim-Beam rakstīja:
Labvakar!
Šodien notika dīvaina lieta ar mociku. Paņēmu garažā iedarbināju un pasildīju kādu minūti. Aizbraucu mierīgi līdz ielai. "Ieminu grīdā" un kaut kā nolohojos un nesaslēdzu otrajā. Protams apgriezieni aizleca līdz "redlainam". Pēcāk sākās gļuks. Mociks brauc normāli, bet atmetot gāzi šauj izpūtējā. Apstājos pie luksofora skatos brīvgaitas apgriezieni nokritušies par kādi 300. Vēl pēc izjūtām ir samazinājusies motora vibrācija un itkā cēliens lielos apgriezienos ir uzlabojies. Vēl tas mociks ir palicis elasīgāks.(ceļ labāk no zemiem apgriezieniem) Nu un iedarbinās kā parasti no pus apgrieziena. Sajūta tāda itkā aizdedzes moments būtu aizgriezies nedaudz vēlāk.
Jautājums par to vai ir jāsāk meklēt problēma vai pabraukt vēl kādu brīdi?
PS: Mociks vec Kawasaki GPZ500s divcilindru.
\
Apsveicu izdedzināji, salaktušās žurkas no izpūtēja! |
Offline | |
|
Jim-Beam | 16. Jul 2017, 12:38 | #30767 |
|
Kopš: 21. May 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 392
Braucu ar: Mopedku
| Nu nav jau tā ka tam opim netiek izvēdināti pufiņi... |
Offline | |
|
Vulkaans | 16. Jul 2017, 20:45 | #30768 |
|
Kopš: 22. Mar 2017
No: Rēzekne
Ziņojumi: 396
Braucu ar: Vulkānu
| +1. Žurka uz sēdekļa
Visdrīzāk izrāva cauri kādu vecu kurkuli. Paabrauksi, tad jau manīs.
----------------- Ar cieņu,
Motoopis - karburatora fans |
Offline | |
|
Naits | 16. Jul 2017, 20:49 | #30769 |
|
Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
|
14 Jul 2017, 17:51:56 Igors rakstīja:
Kds nevaretu ko ieteikt ar ko iesakt,problemas risinasana,honda cbr 954 kad mocis auksts lecs ar pirmo,kad usilst nevar pielaist,pastav adziest lec labi.
paskaties kas ar vārstu atstarpēm?
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
|
Offline | |
|
hopper_offlinus | 16. Jul 2017, 23:04 | #30770 |
|
Kopš: 06. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1549
Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s
|
16 Jul 2017, 01:09:40 Jim-Beam rakstīja:
Labvakar!
Šodien notika dīvaina lieta ar mociku. Paņēmu garažā iedarbināju un pasildīju kādu minūti. Aizbraucu mierīgi līdz ielai. "Ieminu grīdā" un kaut kā nolohojos un nesaslēdzu otrajā. Protams apgriezieni aizleca līdz "redlainam". Pēcāk sākās gļuks. Mociks brauc normāli, bet atmetot gāzi šauj izpūtējā. Apstājos pie luksofora skatos brīvgaitas apgriezieni nokritušies par kādi 300. Vēl pēc izjūtām ir samazinājusies motora vibrācija un itkā cēliens lielos apgriezienos ir uzlabojies. Vēl tas mociks ir palicis elasīgāks.(ceļ labāk no zemiem apgriezieniem) Nu un iedarbinās kā parasti no pus apgrieziena. Sajūta tāda itkā aizdedzes moments būtu aizgriezies nedaudz vēlāk.
Jautājums par to vai ir jāsāk meklēt problēma vai pabraukt vēl kādu brīdi?
PS: Mociks vec Kawasaki GPZ500s divcilindru.
Respektivi, problemas butiba - kartigi iedevi ruchka un viss palika labak, ka bija?
Lielies, ko?
Laikam kkadu hernju no izputeja izshavi (virzuli, piem) - padoma tak: mazak virzulju, mazak svars dzinejam jagriezh, ari apgriezieni zemak del ta, nu un dzinejam ar trim cilindriem grieze bus labak par tadu pashu bet ar chetriem. Tapec ari labak zemajos njem
Paskaties, vai kkur izputeja papildus ventilaciju neizveidoji
----------------- Life is hard and then your warranty expires |
Offline | |
|
kill74 | 17. Jul 2017, 10:39 | #30771 |
|
Kopš: 24. Apr 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 27
Braucu ar: HD Sportster XL1200n
| Pārliku priekšējo dakšu, bez tiltiņiem uz citu moci tādu pašu. viss skaisti bet tagad pamanīju, ka štoki saskrāpēti. Un braucot pa bedrēm kaut kas sitas. Nevaru saprast - šūpojot lēkājot, bremzējot viss liekas labi. |
Offline | |
|
jurgins | 17. Jul 2017, 11:07 | #30772 |
|
Kopš: 03. Sep 2015
No: Ventspils
Ziņojumi: 182
Braucu ar: Aprilia Caponord
| Kam dot priekšējo dakšu ar visiem tiltiņiem un riteņa asi no Horneta pārbaudīt, vai nav kaut kas kaut kur saliecies un ja nepieciešams, arī iztaisnot? |
Offline | |
|
k-750 | 17. Jul 2017, 14:27 | #30773 |
|
Kopš: 27. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 200
Braucu ar: fz6n
| Sveiki ,Kawai z1000 2005 ir nepieciešama eļļa (motul 7100 10 w40 4l) un eļļas filtrs ir kādam info kur to uz vietas dabūt?ir ellai kadas alternativas par patikamaku ciparu? |
Offline | |
|
Jim-Beam | 17. Jul 2017, 15:30 | #30774 |
|
Kopš: 21. May 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 392
Braucu ar: Mopedku
|
16 Jul 2017, 23:04:20 hopper_offlinus rakstīja:
16 Jul 2017, 01:09:40 Jim-Beam rakstīja:
Labvakar!
Šodien notika dīvaina lieta ar mociku. Paņēmu garažā iedarbināju un pasildīju kādu minūti. Aizbraucu mierīgi līdz ielai. "Ieminu grīdā" un kaut kā nolohojos un nesaslēdzu otrajā. Protams apgriezieni aizleca līdz "redlainam". Pēcāk sākās gļuks. Mociks brauc normāli, bet atmetot gāzi šauj izpūtējā. Apstājos pie luksofora skatos brīvgaitas apgriezieni nokritušies par kādi 300. Vēl pēc izjūtām ir samazinājusies motora vibrācija un itkā cēliens lielos apgriezienos ir uzlabojies. Vēl tas mociks ir palicis elasīgāks.(ceļ labāk no zemiem apgriezieniem) Nu un iedarbinās kā parasti no pus apgrieziena. Sajūta tāda itkā aizdedzes moments būtu aizgriezies nedaudz vēlāk.
Jautājums par to vai ir jāsāk meklēt problēma vai pabraukt vēl kādu brīdi?
PS: Mociks vec Kawasaki GPZ500s divcilindru.
Respektivi, problemas butiba - kartigi iedevi ruchka un viss palika labak, ka bija?
Lielies, ko?
Laikam kkadu hernju no izputeja izshavi (virzuli, piem) - padoma tak: mazak virzulju, mazak svars dzinejam jagriezh, ari apgriezieni zemak del ta, nu un dzinejam ar trim cilindriem grieze bus labak par tadu pashu bet ar chetriem. Tapec ari labak zemajos njem
Paskaties, vai kkur izputeja papildus ventilaciju neizveidoji
Nu tā gluži nevar teikt ka palika labāk. Uztraukumu rada tas ka ir brīvgaitas apgriezieni zemāki un atmetoties ir dzirdami tādi kā škaudieni izpūtējā.(kas nav regulāri bet tik brīžiem.) |
Offline | |
|
dialogs | 18. Jul 2017, 08:32 | #30775 |
|
Kopš: 04. Apr 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 128
Braucu ar: nē, nu jau bez
| Noformulēšu jautājumu savādāk:
Mocim diezgan ļurīgs sajūga kloķis un ātruma pedālis ķerās. Vai tas var būt saistīts? Ko var darīt? Vairāk besī, ka pedālis ķerās.. :/
----------------- Dzīve ir skaista |
Offline | |
|
Vulkaans | 18. Jul 2017, 08:48 | #30776 |
|
Kopš: 22. Mar 2017
No: Rēzekne
Ziņojumi: 396
Braucu ar: Vulkānu
| Ļurīgs kloķis? Sajūga torses regulējums atbilst specifikai? Izklausās, ka Tev sajūgs vienkārši neizspiežas līdz galam.
Pie neizspiesta sajūga, protams, ķeras arī ātrumu pārslēdzējs [ Šo ziņu laboja Vulkaans, 18 Jul 2017, 08:49:08 ]
----------------- Ar cieņu,
Motoopis - karburatora fans |
Offline | |
|
dialogs | 18. Jul 2017, 08:55 | #30777 |
|
Kopš: 04. Apr 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 128
Braucu ar: nē, nu jau bez
| Par specifiku nezinu, neesmu baigi zinošs tajos jautājumos..
18 Jul 2017, 08:48:29 Vulkaans rakstīja:
Ļurīgs kloķis? Sajūga torses regulējums atbilst specifikai? Izklausās, ka Tev sajūgs vienkārši neizspiežas līdz galam.
Pie neizspiesta sajūga, protams, ķeras arī ātrumu pārslēdzējs
----------------- Dzīve ir skaista |
Offline | |
|
Jim-Beam | 18. Jul 2017, 09:01 | #30778 |
|
Kopš: 21. May 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 392
Braucu ar: Mopedku
|
17 Jul 2017, 15:30:36 Jim-Beam rakstīja:
16 Jul 2017, 23:04:20 hopper_offlinus rakstīja:
16 Jul 2017, 01:09:40 Jim-Beam rakstīja:
Labvakar!
Šodien notika dīvaina lieta ar mociku. Paņēmu garažā iedarbināju un pasildīju kādu minūti. Aizbraucu mierīgi līdz ielai. "Ieminu grīdā" un kaut kā nolohojos un nesaslēdzu otrajā. Protams apgriezieni aizleca līdz "redlainam". Pēcāk sākās gļuks. Mociks brauc normāli, bet atmetot gāzi šauj izpūtējā. Apstājos pie luksofora skatos brīvgaitas apgriezieni nokritušies par kādi 300. Vēl pēc izjūtām ir samazinājusies motora vibrācija un itkā cēliens lielos apgriezienos ir uzlabojies. Vēl tas mociks ir palicis elasīgāks.(ceļ labāk no zemiem apgriezieniem) Nu un iedarbinās kā parasti no pus apgrieziena. Sajūta tāda itkā aizdedzes moments būtu aizgriezies nedaudz vēlāk.
Jautājums par to vai ir jāsāk meklēt problēma vai pabraukt vēl kādu brīdi?
PS: Mociks vec Kawasaki GPZ500s divcilindru.
Respektivi, problemas butiba - kartigi iedevi ruchka un viss palika labak, ka bija?
Lielies, ko?
Laikam kkadu hernju no izputeja izshavi (virzuli, piem) - padoma tak: mazak virzulju, mazak svars dzinejam jagriezh, ari apgriezieni zemak del ta, nu un dzinejam ar trim cilindriem grieze bus labak par tadu pashu bet ar chetriem. Tapec ari labak zemajos njem
Paskaties, vai kkur izputeja papildus ventilaciju neizveidoji
Nu tā gluži nevar teikt ka palika labāk. Uztraukumu rada tas ka ir brīvgaitas apgriezieni zemāki un atmetoties ir dzirdami tādi kā škaudieni izpūtējā.(kas nav regulāri bet tik brīžiem.)
Problem solved! Bija nokritusi gumijas uzlika karburatoram no vakuma pieslēgvietas. [ Šo ziņu laboja Jim-Beam, 18 Jul 2017, 09:02:03 ] |
Offline | |
|
Kronis1989 | 19. Jul 2017, 11:02 | #30779 |
|
Kopš: 16. Feb 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 35
Braucu ar: CB 600F
|
19 Jul 2017, 10:48:39 Pufaix rakstīja:
šo var mocī gāzt?
Labāk jau būtu izskalot visu sistēmu un ieliet jaunu dzesēšanas šķidrumu. |
Offline | |
|
Gantais | 19. Jul 2017, 11:08 | #30780 |
|
Kopš: 27. Sep 2012
No: Ogre
Ziņojumi: 2718
Braucu ar: R1150Gs. F650Gs
|
18 Jul 2017, 08:32:55 dialogs rakstīja:
Noformulēšu jautājumu savādāk:
Mocim diezgan ļurīgs sajūga kloķis un ātruma pedālis ķerās. Vai tas var būt saistīts? Ko var darīt? Vairāk besī, ka pedālis ķerās.. :/
Skaties PM
----------------- Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ... |
Offline | |
|