Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
dialogs
10. Jul 2017, 07:42#30701

Kopš: 04. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 128

Braucu ar: nē, nu jau bez

Nē, nerāpo. Runa ir par 2005. gada dl650.

09 Jul 2017, 23:29:48 hopper_offlinus rakstīja:

09 Jul 2017, 21:08:49 dialogs rakstīja:
Mocītim ķeras ātrumu pārslēgšanas pedālis. Citreiz stāvošam nesanāk ielikt neitrālajā. Kas tur varētu būt par vainu? Un cik tas varētu maksāt?


Problema kkur karbas/sajuga rajona, maksas kkadu naudu
Mocis rapo, gazejot, ja ielikts pirmaja roba UN izspiests sajugs?


-----------------
Dzīve ir skaista

Offline

liekeedis
10. Jul 2017, 11:50#30702

Kopš: 30. Jul 2009

No: Brocēni

Ziņojumi: 1024

Braucu ar: kaifu

Moins!
Problēma sekojoša - ķepiņas devējs kas slāpē motoru ja ir nolaista sāna ķepiņa strādā nepareizi.
Attiecīgi slāpēt motoru vajadzētu tikai ja ir nolaista ķepiņa un tiek likts ātrumā bet arī kad mocis ir neitrālajā un tiek nolaista kājiņa noslāpējas motors.

Problēma varētu būt sensorā kas fiksē ķepiņas pozīciju vai arī sensorā kas fiksē neitrālo robu?

Itkā viss strādā ar ātrumiem kā vajag un N lapiņa iedegas kad ir neitrālajā.

Offline

dialogs
10. Jul 2017, 11:55#30703

Kopš: 04. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 128

Braucu ar: nē, nu jau bez

Ķepiņa nebija nolaista, vnk apstājoties centos dabūt no 1. ātruma neitrālajā, bet nevarēju pārslēgt ne uz neitrālo, ne otro. Izslēdzu ar avārijas pogu un tad izdevās..

10 Jul 2017, 11:50:52 liekeedis rakstīja:
Moins!
Problēma sekojoša - ķepiņas devējs kas slāpē motoru ja ir nolaista sāna ķepiņa strādā nepareizi.
Attiecīgi slāpēt motoru vajadzētu tikai ja ir nolaista ķepiņa un tiek likts ātrumā bet arī kad mocis ir neitrālajā un tiek nolaista kājiņa noslāpējas motors.

Problēma varētu būt sensorā kas fiksē ķepiņas pozīciju vai arī sensorā kas fiksē neitrālo robu?

Itkā viss strādā ar ātrumiem kā vajag un N lapiņa iedegas kad ir neitrālajā.




-----------------
Dzīve ir skaista

Offline

liekeedis
10. Jul 2017, 11:58#30704

Kopš: 30. Jul 2009

No: Brocēni

Ziņojumi: 1024

Braucu ar: kaifu


10 Jul 2017, 11:55:07 dialogs rakstīja:
Ķepiņa nebija nolaista, vnk apstājoties centos dabūt no 1. ātruma neitrālajā, bet nevarēju pārslēgt ne uz neitrālo, ne otro. Izslēdzu ar avārijas pogu un tad izdevās..

10 Jul 2017, 11:50:52 liekeedis rakstīja:
Moins!
Problēma sekojoša - ķepiņas devējs kas slāpē motoru ja ir nolaista sāna ķepiņa strādā nepareizi.
Attiecīgi slāpēt motoru vajadzētu tikai ja ir nolaista ķepiņa un tiek likts ātrumā bet arī kad mocis ir neitrālajā un tiek nolaista kājiņa noslāpējas motors.

Problēma varētu būt sensorā kas fiksē ķepiņas pozīciju vai arī sensorā kas fiksē neitrālo robu?

Itkā viss strādā ar ātrumiem kā vajag un N lapiņa iedegas kad ir neitrālajā.





es ne par tavu problēmju bet par savu prasu padomu!

Offline

dialogs
10. Jul 2017, 12:00#30705

Kopš: 04. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 128

Braucu ar: nē, nu jau bez

es jau cerēju, ka kāds man palīdzes

-----------------
Dzīve ir skaista

Offline

Jusper
10. Jul 2017, 12:21#30706

Kopš: 08. Jun 2015

No: Cēsis

Ziņojumi: 368

Braucu ar: DRZ400, KLE500, Tenere700

Vai tiešām neitrālajā rūcot nolaižot peku būtu jāslāpst? Man uz abiem močiem tā noteikti nav un kaut kā neloģiski. Teorētiski, tad arī stāvot uz pekas viņu nevar iedarbināt atstājot neitrālajā?

Offline

liekeedis
10. Jul 2017, 12:36#30707

Kopš: 30. Jul 2009

No: Brocēni

Ziņojumi: 1024

Braucu ar: kaifu


10 Jul 2017, 12:21:14 Jusper rakstīja:
Vai tiešām neitrālajā rūcot nolaižot peku būtu jāslāpst? Man uz abiem močiem tā noteikti nav un kaut kā neloģiski. Teorētiski, tad arī stāvot uz pekas viņu nevar iedarbināt atstājot neitrālajā?


Tapec jau rakstu ka nav pareizi un mekleju kur vaina

Offline

Janx
10. Jul 2017, 13:36#30708

Kopš: 13. Apr 2010

Ziņojumi: 152

Braucu ar: Suzuki GS 550E, Audi, BMW

Kādam varbūt ir šai sajūga skrūvei izmēri, lai varu iedot virpotājam, lai uztaisa?

Offline

Riko
10. Jul 2017, 20:07#30709

Kopš: 25. Mar 2013

Ziņojumi: 19

Braucu ar:

Hei,
Honda hornet600 vai kavasaki z750?
Būšu īpaši pateicīgs par argumentētām atbildēm.
Paldies!
Kam gan citam pajautāt, ja ne spečukiem..

Offline

DeFoc92
10. Jul 2017, 22:45#30710

Kopš: 05. Jul 2016

No: Daugavpils

Ziņojumi: 41

Braucu ar: Honda CBR 600F4


09 Jul 2017, 23:29:48 hopper_offlinus rakstīja:

09 Jul 2017, 21:08:49 dialogs rakstīja:
Mocītim ķeras ātrumu pārslēgšanas pedālis. Citreiz stāvošam nesanāk ielikt neitrālajā. Kas tur varētu būt par vainu? Un cik tas varētu maksāt?


Problema kkur karbas/sajuga rajona, maksas kkadu naudu
Mocis rapo, gazejot, ja ielikts pirmaja roba UN izspiests sajugs?


Manam zx9r līdzīga problēma, ar pa laikam nevar ielikt neitrālajā, kad apstājies. Sajūta, itkā nebūtu līdz galam izspiests sajūgs + pārslēdzoties 2., u.c. ātrumā, reizēm ir tas krakšķis, kas raksturīgs 1. ātrumam.

P.S. mocis stāv rāms, ja 1. robā stāvot pagāzē ar izspiestu sajūgu..

Offline

Riko
10. Jul 2017, 22:55#30711

Kopš: 25. Mar 2013

Ziņojumi: 19

Braucu ar:

Nedomāju, ka par to vispār ir vērts iespringt

Offline

mexa
10. Jul 2017, 23:25#30712

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Motors stabili strada? Dazreiz sinhronizacija palidz, ja pieklibo tuksgaita. ellja arii meedz savu dot

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

DeFoc92
11. Jul 2017, 00:03#30713

Kopš: 05. Jul 2016

No: Daugavpils

Ziņojumi: 41

Braucu ar: Honda CBR 600F4


10 Jul 2017, 23:25:00 mexa rakstīja:
Motors stabili strada? Dazreiz sinhronizacija palidz, ja pieklibo tuksgaita. ellja arii meedz savu dot


Eļļa 6dien tika mainīta, pēc nomaiņas slēdzas mazliet klusāk/vieglāk, bet ne gluži tā, kā gribētos.
Motors tukšgaitā nedaudz 'peld'.

P.S. šovakar izmetot līkumu pa Rīgu, ievēroju, ka braucot vienā ātrumā, brīžiem motors noraustās (arī ar pilnu bāku), izteiktāka raustīšanās bij, kad degvielas rādītājs tuvojās sarkanajai atzīmei.
Paātrinoties, to nejūt.

Offline

liekeedis
11. Jul 2017, 11:31#30714

Kopš: 30. Jul 2009

No: Brocēni

Ziņojumi: 1024

Braucu ar: kaifu

Elektriķa padoms prasās.

Rumakam LED priekšējā lampa tukšgaitā raustās, bet kā iedod mazliet apgriezienus klāt tā deg normāli.

Kur skatīties vispirms? Aķis, ģenerators, cits?

Offline

hopper_offlinus
11. Jul 2017, 11:57#30715

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s


10 Jul 2017, 22:45:44 DeFoc92 rakstīja:
Manam zx9r līdzīga problēma, ar pa laikam nevar ielikt neitrālajā, kad apstājies. Sajūta, itkā nebūtu līdz galam izspiests sajūgs + pārslēdzoties 2., u.c. ātrumā, reizēm ir tas krakšķis, kas raksturīgs 1. ātrumam.

P.S. mocis stāv rāms, ja 1. robā stāvot pagāzē ar izspiestu sajūgu..


Nu, principā vai nu sajūgs "vēlk" tāpēc ka vai nu līdz galam nav izspiedies, vai eļļa nepatīk (piemēram parak bieza).
Pārbaudi, vai Tev ir normāli nospiegota sajūga trose un nav pa vāju (service manuāli tiek norādīta brīvgaita, Tavā gadījumā tas varētu būt ap 1cm mērot kloķa galā).

Vai arī karba uz beigām iet

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

dialogs
11. Jul 2017, 12:19#30716

Kopš: 04. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 128

Braucu ar: nē, nu jau bez

un cik maksā nomainīt kārbu?


11 Jul 2017, 11:57:27 hopper_offlinus rakstīja:

10 Jul 2017, 22:45:44 DeFoc92 rakstīja:
Manam zx9r līdzīga problēma, ar pa laikam nevar ielikt neitrālajā, kad apstājies. Sajūta, itkā nebūtu līdz galam izspiests sajūgs + pārslēdzoties 2., u.c. ātrumā, reizēm ir tas krakšķis, kas raksturīgs 1. ātrumam.

P.S. mocis stāv rāms, ja 1. robā stāvot pagāzē ar izspiestu sajūgu..


Nu, principā vai nu sajūgs "vēlk" tāpēc ka vai nu līdz galam nav izspiedies, vai eļļa nepatīk (piemēram parak bieza).
Pārbaudi, vai Tev ir normāli nospiegota sajūga trose un nav pa vāju (service manuāli tiek norādīta brīvgaita, Tavā gadījumā tas varētu būt ap 1cm mērot kloķa galā).

Vai arī karba uz beigām iet


-----------------
Dzīve ir skaista

Offline

hopper_offlinus
11. Jul 2017, 12:34#30717

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s

Dargi, varbut tomer pie meistariem labak sakuma?
Savadak olu cepshana pa telefonu sanak

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

DeFoc92
11. Jul 2017, 13:00#30718

Kopš: 05. Jul 2016

No: Daugavpils

Ziņojumi: 41

Braucu ar: Honda CBR 600F4


11 Jul 2017, 11:57:27 hopper_offlinus rakstīja:

10 Jul 2017, 22:45:44 DeFoc92 rakstīja:
Manam zx9r līdzīga problēma, ar pa laikam nevar ielikt neitrālajā, kad apstājies. Sajūta, itkā nebūtu līdz galam izspiests sajūgs + pārslēdzoties 2., u.c. ātrumā, reizēm ir tas krakšķis, kas raksturīgs 1. ātrumam.

P.S. mocis stāv rāms, ja 1. robā stāvot pagāzē ar izspiestu sajūgu..


Nu, principā vai nu sajūgs "vēlk" tāpēc ka vai nu līdz galam nav izspiedies, vai eļļa nepatīk (piemēram parak bieza).
Pārbaudi, vai Tev ir normāli nospiegota sajūga trose un nav pa vāju (service manuāli tiek norādīta brīvgaita, Tavā gadījumā tas varētu būt ap 1cm mērot kloķa galā).

Vai arī karba uz beigām iet


Eļļa ir Repsol 10W40
Man sajūgs ir hidrauliskais, ne trose..

Offline

mexa
11. Jul 2017, 13:21#30719

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


11 Jul 2017, 11:31:46 liekeedis rakstīja:
Elektriķa padoms prasās.

Rumakam LED priekšējā lampa tukšgaitā raustās, bet kā iedod mazliet apgriezienus klāt tā deg normāli.

Kur skatīties vispirms? Aķis, ģenerators, cits?


Oem, China, diy? Attieciigi vainu defekts lampaa, vainu barosanaa, piem nepietiek. Varbuut RR splauj suudus tiiklaa, vainu akjis pizda. Vainu loooti juutiiga china uz voltaazhu. Variantu daudz, ar oscili barosanu vaidzeetu nobaudiit, vai netroksnjo RR

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

hopper_offlinus
11. Jul 2017, 13:48#30720

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s


11 Jul 2017, 13:00:36 DeFoc92 rakstīja:
Eļļa ir Repsol 10W40
Man sajūgs ir hidrauliskais, ne trose..

Kloki oriģinalie vai "tuning"? Čoms uzlika čaina Rizoma savam Ducati - dabujam kartīgi papīsties ar to regulēšanas skrūvēm, pirms noregulējam lai sajugs gan normāli izspiestos, gan lai neslīdētu.

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline