Noteikti ka leetaak ir ar cienu podu, apriilim uzreiz galvenaas daljas x2un neatkariigi no cenas ir daargaak uzreiz, un protams vienkaarshaas regulaacijas - vaarsti un taa ir sarezhgjiitaak izdaraams.
Aprilia sxv, rxv un mxv visi ir divcilindrinieki.
----------------- Moto remonti/apkopes un pārbūves => Rascal Motorcycles
Kurš teica kā SuMo neder garajiem gabaliem? Šodien nobraukti 712km līdz Saremā un atpakaļ, pakaļa savā vietā un atvibrējis arī nekas nav. Starp citu, šodien uzzināju kāds ir LC4 patēriņš uz 100km braucot tikai pa šoseju daudz maz vienmērīgi ar 110km/h. 4.6l
----------------- http://www.supermotoeast.com
Nav viens universāls motocikls, bet vistuvāk tam pavisam noteikti ir Supermoto!
Regulāri braucu Jelgava - Lidosta Rīga - Jelgava, nav tik traki..
Vienīgi gribētos, lai būtu 6. robs, citādi ātrāk par 120km/h negribās braukt un mocīt to vienpodnieku.
Es vedu uz paartineeji un partneri, sataisiija labi, ar otroi piegaajienu, esot bijushas kaukaadas daljas braakji, samaksaaju 80ls
Bet ir kraasotaaju ielaa viens. Kantoris, tur man gjeneratoru sataisiija pa 45ls, kadpaartineeji prasiija 105, viss ljoti labi straadaa.
----------------- Moto remonti/apkopes un pārbūves => Rascal Motorcycles
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
Sestdien bija iespēja izbraukt ar šādu zāģi -> lietotāja Modrs mociklets. Pavisam nedaudz max kādi 8-10km un no tiem kādi 4km ar pirmo ātrumu slidinot sajūgu.
Bet biju ļoti pārsteigts, kā izmainās motocikla vadāmība ar šādiem riteņiem nevar vairs kā endūru luncināt, pilnīgi cits mocis, laikam tikai ar svēršanu līkumos kā šosejas mocim
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
01 Jul 2013, 11:29:56 zazzaa rakstīja:
a kamdēļ tu viņam slidināji sajūgu?
Uz asfalta saķere ir ļooti laba un luncināt var ka'gribi
Pa zemi gan var ātri noluncināties uz mutes
Bija jābrauc Talsu svētku gājienā. Tā kā Modris jau bija aizņemts savas darbavietas rindās, tad es kuplināju Talsu motokluba rindas viņa vietā būs beidzot laikam jāiestājas
vietām kur bija iespējams - ripināju Flinstonā un ļāvu motoram padzesēties
[ Šo ziņu laboja endurists, 01 Jul 2013, 11:52:14 ]
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
01 Jul 2013, 11:29:56 zazzaa rakstīja:
a kamdēļ tu viņam slidināji sajūgu?
Uz asfalta saķere ir ļooti laba un luncināt var ka'gribi
Pa zemi gan var ātri noluncināties uz mutes
Bija jābrauc Talsu svētku gājienā. Tā kā Modris jau bija aizņemts savas darbavietas rindās, tad es kuplināju Talsu motokluba rindas viņa vietā būs beidzot laikam jāiestājas
vietām kur bija iespējams - ripināju Flinstonā un ļāvu motoram padzesēties
visi uz tevīm skatās un brīnās, ko tev tās riepas tādas nodilušas
[ Šo ziņu laboja zazzaa, 01 Jul 2013, 22:22:43 ]
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
30 Jun 2013, 23:09:50 Rage51 rakstīja:
Kurš teica kā SuMo neder garajiem gabaliem? Šodien nobraukti 712km līdz Saremā un atpakaļ, pakaļa savā vietā un atvibrējis arī nekas nav. Starp citu, šodien uzzināju kāds ir LC4 patēriņš uz 100km braucot tikai pa šoseju daudz maz vienmērīgi ar 110km/h. 4.6l
Tie kuri negrib braukt tik meklē iemeslus kas un kur vibrē vai ir arī otrs iemesls....vecums.