Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Izvēle motocikla iegādei
Autors | Ziņojums |
DeLuush | | Kopš: 05. Sep 2017
Ziņojumi: 44
Braucu ar:
| bet ja jāizvēlās starp lietotu, pabrauktu 125, par 2.5-2.8k, vai jaunu SWM, laikam arī sliektos uz SWM.
nezinu gan kā konkrēties 125, bet 550 un 650, ex husqvarnas, ir ļoti labi, un nenovērtēti. to arī ottreizējā tirgū varētu nogrūst, bet visticamāk, ka grūtāk kā vecu firmas 125 | Offline | | |
DeLuush | | Kopš: 05. Sep 2017
Ziņojumi: 44
Braucu ar:
| dr125
dr125 2
šādus, nenobrauktus, tavā budžetā, izvērtētu. LV šādiem deficīts, ja labs, tad tos pašus 2.2- 2.5k var dabūt. šie diezgan nenobraucami. bet jā. ja nu nākas bremžu diskus, vai dakšas štoku mainīt, tad daudz no swm cenas neatpaliek. tikai swm ir vairāk 21gs. 6speed, amortizācija... | Offline | | |
stanks | | Kopš: 04. Sep 2019
Ziņojumi: 174
Braucu ar:
|
08 Nov 2021, 20:57:41 Pukstis rakstīja:
Man jau liekas, ka pilsētā pietiek ar 125 jau nu toč
Atceros, ka čoms pirms tiesības dabūju iedeva izbraukt ar 125 yamahu.
Nekad nebija problēmas no krusta aizbraukt un arī mazs un viegli manevrēt.
Pilsēta ir viens no specifiskajiem gadījumiem, kad 125nieks pilnībā pietiek. Ar vienu niansi - daudz jāslēdz ātrumi, kas var apnikt. Attiecīgi pilsētā motorollers var būt daudz labāks risinājums, kaut vai ar to pašu 125cm3 motoru.
| Offline | | |
|
stanks | | Kopš: 04. Sep 2019
Ziņojumi: 174
Braucu ar:
|
08 Nov 2021, 14:37:02 RadekSkylark rakstīja:
[
Par moto iegādi, viss atkarīgs no indivīda, bet man patīk domāt, ka 125cc tomēr ir labs iesācēju mocis, lai iemācītos braukt, korekti strādāt ar gāzi, sajūgu, brmezēm, sēdpozīciju, utt. Un, ja vien mērķīs nav ķert kaifu kaut kur lidojot, tad neredzu vainu bruakt ar tādu drapaku 2 vai pat sezonas. Un es nesaku, ka tas ir labākais risinājums, tas noteikti nav, bet ja man būtu jāizvēlas braukt nākamās 3 sezonas ar jebkādu 125cc vai nebraukt vispār, man nebūtu jādomā ilgi par atbildi - brauktu ar to mopēdu un meklētu citus ceļus, kā gūt jautrību braucot, lai kompensētu jaudas trūkumu (prieka izpratnē).
125nieks ir labs aparāts pamata iemaņu apgūšanai, viegls un draudzīgs. Vienīgais, ko nevar apgūt normāli, ir gāzes dozēšana - 125 niekam manuprāt ir tikai divi stāvokļi, gāze ir un gāze nav.
Un protams, ja izvēle ir starp 125nieks vai mopēda nav, tad viennozīmīgi 125nieks. Kaut kāds prieks jau būs jebkurā gadījumā. Ja uz šosejas izdzīvos. | Offline | | |
Porsche | | Kopš: 29. Jun 2020
No: Baloži
Ziņojumi: 184
Braucu ar: Suzuki Bandit 1250SA
| Varbūt beidziet to demagoģiju dzīt par to, kā pilsētā pietiek ar 125cm3. Braucu veselu sezonu ar 125cm3 Honda maxi skūteri, sapratu, ka jāliek a kategorija, jo apnika tas, ka pēc 50-60km/h tevi sāk stumt auto, nerunājot par tiem dīvaiņiem, kuri ieraugot pie krustojuma rolleri mēģina spiest cik nu var. Tā kā bija variators, uzrāvienā līdz 70 rolleris ielika visiem 125-350ccm močiem. Patika trīs lietas, viegli manevrēt starp auto, automāts un nekāds degvielas patēriņš ap 2l us simtu. Viss pārējais stāstot par 125ccm ir slikti vai ļoti slikti. Ak jā rollerim vēl zem beņķa varēja sešpaku ar 1.5l ūdeni iebāzt un vēl pāris baltmaizes un aliņus. | Offline | | |
Indo | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
| Viens šeit murgoja, ka ar 125cm arī divatā sievu ir ok
-----------------
| Offline | | |
RadekSkylark | | Kopš: 18. Jan 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 425
Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8
|
09 Nov 2021, 05:43:07 DeLuush rakstīja:
interesanti palasīt.
ieteikums - atliec tos 3.8k kā pirmo iemaksu par crf300l. brīžos, kad sieva nevēlēsies, varēsi pats atrast pielietojumu.
sievu ,sezonas sākumā, aizsūti uz motoskolu ( labākais, ātrākais, drošākais, un iespējams arī lētākais veids, kā iemācīties braukt)
tos arī var iznomāt, notestē, sapratīsi
Nav jau tā, ka jebko jaunu nopērkot par 3,8k tu pazaudē to naudu... pēc pāris gadiem visdrīzāk savus ~2,5k vajadzētu varēt dabūt atpakaļ.
Par motoskolu un mācīšanos braukt pilnībā nepiekrītu - domāju lielāka daļa no mums ir iemācījušies braukt "pašmācības" ceļā bērnībā. Lai gan tas nebija ideāli, tagad pie labas informācijas par braukšanas niansēm var elmentāri tikt, kaut vai retu reizi aizejot pie instruktora, lai saņemtu "mājasdarbu", ko un kā trenēties, un tad pats var uz nebēdu drelēt arī ar 125cc dažādas figūras, apstāšanos utt. Principi nemainās ar lielāku moci, nianses gan, bet tās tad arī piedzīs liekot tiesības uz A kat. Izrietoši domāju, ka "aizņemtā" ikdienas režīmā pastāvīgi patrenējoties braukt ar 125cc var iegūt vērtību, pirms vēl dodas pa kārtīgo uz motoskolu, likt A kategoriju.
Runājot par gāzes apgūšanu biju domājis super lēnos manevrus, kur strādā kopā gāze/aizm.bremze/sajūgs, tādā izpratnē. Kad brauc, tad piekrītu, ka gāze vai nu ir pilnā ručkā, vai nu nav vispār.
09 Nov 2021, 05:52:20 DeLuush rakstīja:
dr125
dr125 2
šādus, nenobrauktus, tavā budžetā, izvērtētu. LV šādiem deficīts, ja labs, tad tos pašus 2.2- 2.5k var dabūt. šie diezgan nenobraucami. bet jā. ja nu nākas bremžu diskus, vai dakšas štoku mainīt, tad daudz no swm cenas neatpaliek. tikai swm ir vairāk 21gs. 6speed, amortizācija...
Uzmetu aci, izskatās sakārīgi, varētu būt loģiski, ko tādu ņemt. Šie, konkrētie, gan supermoto. Dotajā brīdi esmu pāarunās par 2018.g. Beta ar 18k spidometrā, kas pēc bildēm spriežot noripināti tik pa asfaltu, jo mocis izskatās visnotaļ svaigs (cipars 2,5k @ DE). Redzēs, kas tur sanāks.[ Šo ziņu laboja RadekSkylark, 09 Nov 2021, 15:01:39 ] | Offline | | |
RadekSkylark | | Kopš: 18. Jan 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 425
Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8
|
09 Nov 2021, 13:40:28 Indo rakstīja:
Viens šeit murgoja, ka ar 125cm arī divatā sievu ir ok
Šadam pielietojumam 125cc būtu diezgan neatbilstošs aparāts - var sanākt pašnāvība visur, kur kāds pārvietoajs virs 60 km/h. Tomēr varu iztēloties, ka uzlekt divatā un aizripināt līdz kincītim, lai par parkinga vietu Rīgas centrā nav jāuztraucas var būt tēma. Tāpat arī domāju, ka, varbūt ne labākais risinājums (ar lielāku, smagāku moci pat iespējams vieglāk, jo pasažiera svaram mazāka ietekme), bet sākt apgūt iemaņas pasažiera pārvietošanā, kau vai super lēni kādā slēgtā laukumā, lai var sajust, kas notiek, ka kāds sēž aizmugurē.[ Šo ziņu laboja RadekSkylark, 09 Nov 2021, 15:05:43 ] | Offline | | |
importswagen | | Kopš: 20. Mar 2017
Ziņojumi: 9
Braucu ar: DRZ
| Sarakstīt tādas garas penteres par pilnīgākiem pļerdakiem kuram labāk slēdzas kuram mīkstāka dakša
Es arī izmēģināju swm 125 jo puikas te drīpelē 50 cc divtakterus un viens gribēja skatīt 125 4t
Nu neiet un basta. paātrinājums nav ne pie kādiem ātrumiem. tālāk iztirzāt kas slēdzas un kas mīksts manuprāt ir bezjēdzīgi. tas swm bija tikai par kripatiņu žiperīgāks kā tie 50cc | Offline | | |
neids | | Kopš: 01. Aug 2019
Ziņojumi: 160
Braucu ar:
|
08 Nov 2021, 14:42:21 RadekSkylark rakstīja:
Pilnīgi piekrītu,bet cilvēkam patīk veikt šī segmenta pētījumu.
Neticu,ka vēl kāds mums pastāstītu par mazo cilvēciņu sasniegumiem.
Tad, kad apsver nolikt 4-5k par jaunu 125cc, tad gribas saprast, kas ir tas, par ko maksā, vismaz man.
Vienu lietu šajā forumā esmu gadiem ievērojis, lielai daļai biedru ir interesanta sapratne par to, kam forumā ir jānotiek, par ko ir vērts runāt, un par ko ne. Un tad, kad kāds runā par to, kas nav attiecīgo indivīdu viedoklī "jēdzīga tēma", tad tiek izteiktas dažādas piezīmes. Manuprāt diezgan muļķīgi, bet nu lai būtu, mani tas baigi neietekmē.
Izmēģināju mopēdus, izdarīju secinājumus un izdomāju, ka padalīšos ar savām pārdomām, jo ja jau esmu ko izdarījis un iztērējis laiku/naudu par to, liekas labs darbs padalīties, lai kādam, kas attopas līdzīgas izvēles priekšā tas varbūt vairs nav jāatkārto. Tad, kad veltu savu laiku šādu postu izveidei no tā neko negūstu, man neviens par to nesamaksā un neuzsit uz pleca, neesmu arī šajā forumā lai paceltu savu ego, jo ķipa esmu baigi kruts or something, mans mērķis nav iepatikties auditorijai. Viss uz ko ceru, ka kādu dienu vismaz 1 cilvēkam manis veltītias laiks atvieglos dzīvi, ja tā būs, kruti, tad iztērētais laiks rakstot postu ir bijis tā vērts.
Tas ir kaut kas, ko es gribētu, lai manā vietā kāds būtu izdarījis, ja es nevarētu izšķirties starp kādiem moto. Manupārt, šāda satura info ir daļa no iemesla, kādēļ forumiem pastāvēt. Nebiju ievērojis, ka šī foruma noteikumos ir minēts, ka 125cc braucamie nan normāli moči un par tiem runāt nevajadzētu, citādi būs jāklausās dažu gudrinieku liekajās piezīmēs.
P.S. Ja nu gadījumā pārpartu komentārā, manuprāt, nievājošo raksturu, tad atvainojos par manu lieko atbildi.
Nav obligāti jāņem vērā tie teksti par to, kā 125 ir s..., kas knapi uz priekšu iet utt. Katrai lietai ir savs pielietojums. Es pats esmu pircis jaunu 125 - kāda jau pieminēto WR125 - no tā, ko es atceros - tas bija fantastisks pārvietošanās līdzeklis pilsētā. Jā, ārpus pilsētas nebija šausmīgi patīkami, kad par 100 tolkam ātrāk neiet utt, bet pilsētā braukāju bēdu nezinājis, tāpat automobīlistu vidū vienmēr priekšā/ātrāk par visiem braucu, reti kura automašīna krustojumā ātrāk aizbrauca par manu 125 - un ja arī aizbrauca, tad vajadzēja pacensties, lai aizbrauktu. Lai arī cik viņš "slikti" gāja, pilsētā tāpat gāja daudz labāk par katru vidējo vai virs vidējā - automašīnu. Tūlīt gan jau kāds sāks oponēt, ka gribu redzēt, kā pilsētā uz salu tilta, ar ātrumu 90km/h labāk gāja - bet lūdzu, nevajag nemaz sākt.
Tagad braucu ar litru, jā, jaudas rezerve un dinamika ir nesalīdzināmi lielāka, bet ja vērtēt vai 125 obligāti tāpēc ir miskaste - tā nu gan nav taisnība. Es domāju, ka visu to runu pamatā, ka 125 ir mēsls, kas neiet uz priekšu, ir kaut kādi mazvērtības kompleksi, jaunības maksimālisma runas vai kaut kas tāds. Tipa viss, kas līdz 100 brauc ilgāk par 3sec ir lēna miskaste.
Un jā, es saprotu, ka kādam tas būs ļoti liels pārsteigums, bet arī ar skūteri var vēsā mierā pārvietoties. Kāds wannabe baikeris uzreiz bļaus, ka "tad jau labāk ar kājām iet", bet tādas runas ir vienkārši runājot, tupuma izpausme. | Offline | | |
karlsons | | Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3422
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
| Motociklam jābut tādam, lai ar to varētu izcelt startu. Visi pārējie ir mopedi. Un ja sievai iepatiksies, tad tas kverplis bus japardot un jāperk normals mocis. Labāk uzreiz nopirkt tādu.
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
| Offline | | |
RadekSkylark | | Kopš: 18. Jan 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 425
Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8
|
09 Nov 2021, 18:09:31 karlsons rakstīja:
Motociklam jābut tādam, lai ar to varētu izcelt startu. Visi pārējie ir mopedi. Un ja sievai iepatiksies, tad tas kverplis bus japardot un jāperk normals mocis. Labāk uzreiz nopirkt tādu.
Pilnīgi piekrītu - būs jāpārdod un jānopērk normāls mocis, tā arī tiks darīts.
Tomēr zinot, cik dzīvē viss lēni iet (nav jau vairs pusaudža gadi, kad var iekoncentrēties uz kādu vienu "tēmu" un to apkarot), zinu, ka tā arī līdz tai A kategorijai nonākt, iemācīties braukt, utt. prasši kādu laiku - lai tad labāk paākstās ar 125cc un iegūst kādas prasmes, pirms kāpj uz kaut kā jaudīgāka.
Vienlaikus jāsaka, piemēram, ja sievai iepatiksies braukt pa mežu (uz ko es ļoti ceru), tad nākamajam aparātam būs jābūt no līdzīga segmenta, tikai ar citu kubatūru. Atkal, paskatoties, kas notiek tirgūt, piemēram, līdz 400cc klasē, enduro, street legal, ar svaru, piemēram, max 140kg, iespējams nemaz nav baigi daudz. Laikam pirmais, leģendārais, nāk prātā DRZ400, kāda Honda CRF250/300L, gan jau kāds vecāks Kawasaki 250, un tad liste no iepriekšminētajiem brendiem, Fantic XEF 250 Trail un SWM RS300R. Jebkurš no šiem dampjiem ir diezgan nopietns braucamais, kā izmērā, tā svarā un jaudā (protams, viss relatīvi, litram blakus noliekot visi viņi ir bērnu moči), un man godīgi sakot grūti būtu iedomāties, pat ja mana sieva (168cm, slaidas miesasbūves) uzreiz noliktu A kategoriju (kas arī būtu viņas vienīgā braukšanas pieredze), pirkt viņai kādu no šiem un cerēt, ka viņa spēs jēgā ar viņiem pabraukt, kur nu vēl bezceļā. Visdrīzāk tik ziepes sanāks, dārgā tehnika tiks nočakarēta, būs traumas, pašpārliecība par savām spējām zudīs.
| Offline | | |
DeLuush | | Kopš: 05. Sep 2017
Ziņojumi: 44
Braucu ar:
| ko dod tas, ka uz nebēdu tiek drellētas figūras, ar 125cc, kuram amortizācija, attiecīgi arī bremzēšana strādā daudz savadāk, nekā ielas mocim?jā, tā ir vērtīga pieredze, bet vai tam ir vērts veltīt vairākas sezonas?
sieva lai iestājas motoskolā, tur iesāks ar 125cc vai 250cc, kad ar tiem sanāks, jau varēs uz lielo pilnvērtīgi mācīties. paralēli tam, variet taču divatā aizbraukt uz kādu nomaļālu vietu, salikt fiškas, un dod braukt ar savu moci. varu iedot koordinātas svaigam, mazlietotam asfaltam kur apļot cik uziet. kad instruktors laidīs ielās, vari uzlikt M burtus, sarunu iekārtu, pats noīrēt 125cc un ar to braukt līdzi, ja tiksi uzskatu, ka tas pieredzes gūšanas process, kas aizņem vairākas sezonas, ir pilnīgi lieks un zemē izmesta nauda un laiks.
bet lai instruktori pakomentē, pilnīgi nepieredzējušu cilvēku apmācības procesu.
tam crf250/300 svara ziņā un izmēru ziņā daudz no 125cc neatpaliek, savukārt veco lietoto enduro piedāvājumā, sakarīgu zem 4k grūti atrast. tāpēc arī iesaku īsceļu. | Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 11. Oct 2015
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1286
Braucu ar: honda 600 un 125
| jopcik, cik var vilkt to gumiju. sen būtu jau nopircis, izbraukājuši, vīlušies un nopārdevuši | Offline | | |
RadekSkylark | | Kopš: 18. Jan 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 425
Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8
|
09 Nov 2021, 19:04:49 DeLuush rakstīja:
ko dod tas, ka uz nebēdu tiek drellētas figūras, ar 125cc, kuram amortizācija, attiecīgi arī bremzēšana strādā daudz savadāk, nekā ielas mocim?jā, tā ir vērtīga pieredze, bet vai tam ir vērts veltīt vairākas sezonas?
sieva lai iestājas motoskolā, tur iesāks ar 125cc vai 250cc, kad ar tiem sanāks, jau varēs uz lielo pilnvērtīgi mācīties. paralēli tam, variet taču divatā aizbraukt uz kādu nomaļālu vietu, salikt fiškas, un dod braukt ar savu moci. varu iedot koordinātas svaigam, mazlietotam asfaltam kur apļot cik uziet. kad instruktors laidīs ielās, vari uzlikt M burtus, sarunu iekārtu, pats noīrēt 125cc un ar to braukt līdzi, ja tiksi uzskatu, ka tas pieredzes gūšanas process, kas aizņem vairākas sezonas, ir pilnīgi lieks un zemē izmesta nauda un laiks.
bet lai instruktori pakomentē, pilnīgi nepieredzējušu cilvēku apmācības procesu.
tam crf250/300 svara ziņā un izmēru ziņā daudz no 125cc neatpaliek, savukārt veco lietoto enduro piedāvājumā, sakarīgu zem 4k grūti atrast. tāpēc arī iesaku īsceļu.
Tad, kad runāju par mācīšanos braukt, nekur neesmu teicis neko par figūru bezgalīgu mācīšanos. Tā ir daļa no prasmēm. Vienlaikus, ja mēs te runājam par labām braukšanas prasmēm un figūrām, tad jebkuram labs daudzums laika jāpavada braucot figūras, ja ir mērķis panākt jēdzīgas prasmes "gymkhana", un šīs prasmes viennozīmīgi var trenēt arī ar 125cc. Jāazīst, par to kā amortizācija strādā 125cc mocītim daudz savādāk par ielas moci man arī nav skaidrs, jo ielas mocis ir ielas mocis, neatkarīgi no kubatūras, ja viņam ir normāla piekare, tad amortizācija strādā līdzīgi un jebkuras principiālās prasmes par bremzēšanu piemērosies un padarīs tevi par labāku "bremzētāju" pārsēžoties uz lielo moci. Lieta, protams, būtu nedaudz cita, ja mērķis būtu sākt ar 125cc enduro un tad pārsēsties uz ieliniek, tad, protams, ir nianses, tomēr, manupārt, tikai daļējas, jo fizikas principi, kas saistīti ar saķeri un piespiedošo slodzi uz priekšējo riteni nemainās. Mūsu gadījumā, ja, protams, kas nemainās, perspektīvā ir tikai lielāks enduro mocis. Par trenēšanos braukt mežā pat nemaz nerunājot, ei tik atrodi, kur iebraukt un sarežģītības līmeni var celt diezgan daudz (līdz fiziski atduries vietās, kur moča jauda neļauj neko iesākt). Visbedzot, braukšana satiksmē ir prasme, ko apgūst laika gaitā, izveido pieredzi par situācijām satiksmē, utt., šīs prasmes var iegūt ar motorolleri arī... viedokļi, protams, var atšķirties, man tomēr šķiet, ka 125cc var būt normāls braucamais, lai pat pāris sezonas apgūtu dažāda veida braukšanu, dažādās "vidēs".
Galu galā, pat MotoGP braucēji trenējās gymkhana, brauc ar pitbaikiem (90-190cc), un tādā veidā slīpē savas prasmes, un gandrīz visi kā viens uzsāk savas gaitas (vai cauriet) moto3 un moto2, līdz ķeras pie lielā moča, uz kura viss iepriekš apgūtais labi kalpo par bāzi tālākai attīstībai. | Offline | | |
RadekSkylark | | Kopš: 18. Jan 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 425
Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8
|
09 Nov 2021, 19:06:17 PASSATizhi rakstīja:
jopcik, cik var vilkt to gumiju. sen būtu jau nopircis, izbraukājuši, vīlušies un nopārdevuši
Visu minēto vēl neesam paspējuši piedzīvot, varbūt kādu no tiem vidējiem posmiem arī izlaidīsim, to laiks rādīs.
Dotajā brīdi esam iegādājušies jaunu SWM RS125R, kā vislabāko price/performance variantu (manuprāt), kā arī lētāko no jaunās tehnikas, lai nebūtu jāčakarējas lieki. | Offline | | |
karlsons | | Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3422
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
| Gaidam pavasarī pardošanas sludinajumos
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
| Offline | | |
DeLuush | | Kopš: 05. Sep 2017
Ziņojumi: 44
Braucu ar:
|
09 Nov 2021, 19:26:35 RadekSkylark rakstīja:
09 Nov 2021, 19:04:49 DeLuush rakstīja:
ko dod tas, ka...
Tad, kad runāju par mācīšanos braukt, nekur neesmu teicis neko par figūru bezgalīgu mācīšanos
tad pats var uz nebēdu drelēt arī ar 125cc dažādas figūras, apstāšanos utt. Principi nemainās ar lielāku moci, nianses gan, bet tās tad arī piedzīs liekot tiesības uz A kat. Izrietoši domāju, ka "aizņemtā" ikdienas režīmā pastāvīgi patrenējoties braukt ar 125cc var iegūt vērtību, pirms vēl dodas pa kārtīgo uz motoskolu, likt A kategoriju.
to komentēju vairāk, izejot no šo.
nu es gan galīgi nēesmu no tiem, kuri noliek 125cc. tikai izmaksu ziņā nesimpatizē. pats ceļojot esmu ar tādiem un maxi scooteriem izbraucies līdz vēmienam, un ja vien nav tās fūres jādzen, tad nekādas vainas. pilsētai arī pietiek. un jāpiekrīt, ka enduro takām, priekš iesācēja galīgi labs variants. bet vai optimālais nez. lai labi ripo! | Offline | | |
RadekSkylark | | Kopš: 18. Jan 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 425
Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8
|
09 Nov 2021, 19:33:04 karlsons rakstīja:
Gaidam pavasarī pardošanas sludinajumos
Jūs nu gan visi baigi skeptiski | Offline | | |
RadekSkylark | | Kopš: 18. Jan 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 425
Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8
|
09 Nov 2021, 19:41:38 DeLuush rakstīja:
09 Nov 2021, 19:26:35 RadekSkylark rakstīja:
09 Nov 2021, 19:04:49 DeLuush rakstīja:
ko dod tas, ka...
Tad, kad runāju par mācīšanos braukt, nekur neesmu teicis neko par figūru bezgalīgu mācīšanos
tad pats var uz nebēdu drelēt arī ar 125cc dažādas figūras, apstāšanos utt. Principi nemainās ar lielāku moci, nianses gan, bet tās tad arī piedzīs liekot tiesības uz A kat. Izrietoši domāju, ka "aizņemtā" ikdienas režīmā pastāvīgi patrenējoties braukt ar 125cc var iegūt vērtību, pirms vēl dodas pa kārtīgo uz motoskolu, likt A kategoriju.
to komentēju vairāk, izejot no šo.
nu es gan galīgi nēesmu no tiem, kuri noliek 125cc. tikai izmaksu ziņā nesimpatizē. pats ceļojot esmu ar tādiem un maxi scooteriem izbraucies līdz vēmienam, un ja vien nav tās fūres jādzen, tad nekādas vainas. pilsētai arī pietiek. un jāpiekrīt, ka enduro takām, priekš iesācēja galīgi labs variants. bet vai optimālais nez. lai labi ripo!
Es saprotu, ka neesi pret 125cc, tik turpinu iesaistīties, manuprāt, veselīgā diskusijā, par to, kas ir vai nav iespējams, un kas var būt un var nebūt saprātīgs. Visi mēs te kopumā nu jau būsim diezgan daudz domu graudu izlikuši, jebkurš varēs pats paanalizēt "skata punktu", lai pieņemtu sev vispareizāko lēmumu.
Es arī līdz šim vienmēr ejot garām 125cc sludinājumiem vēmu par tām kosmiskajām cenā, par kurām jau normālu močus var nopirkt. Bet šoreiz man tas 125cc liekas kā pareizā atbilde, un tas ko un par cik pirkt, protams, katram pēc maciņa. Miljonārs noteikti vispār nopirktu dārgāko ko var un viņam būtu po**j.
Vienalikus jāatzīst, ka mans viedoklis par 125cc kā mācību moci uz laiku garāku par pirmajām pāris nodarbībām pie motoinstruktora iespējams arī izveidojies pamatojoties uz moto meklējumiem savai 5g vecajai meitai (vienkāršai braukšanai prieka pēc, ne MX). Arī relatīvi dārgi kvalitatīvie aparāti. Meklēju labu aparātu, kas būs cik vien labs iespējams, ilgi derēs, utt. Atradu šo to, kas bija uz robežas, vai kājas vispār varēs līdz zemei aizsniegt. Man pietika ar 2 youtube video, kur 2 tēti bija nonākuši līdzīgā situācijā, nopērkot savam bērnam, ko tādu, kas pašam liekas normāls mazais dampis, lai tikai konstatētu pēc neilga laiciņa, ka bērnam par jaudīgu, kājas līdz zemei nevar aizsniegt, utt., kas viss rada bailes, uztraukumu, nepārliecinātību un līdz ar to nevēlēšanos braukt. Abi minētie attapās nopērkam bērniem PW50. Es sekoju šim piemēram. Nu jau meita pēc kādām 10h uz moča gāž norm, cik nu labi spēj bliež pa sākuma daļu enduro takā pie 333, var redzēt, ka pašpārliecinātība aug, jo moci spēj kontrolēt, ja nokrīt, var pati pacelt, utt. Un lai gan pieaugušie nav mazi bērni, kuriem tiešā veidā ar bērnu psiholoģiju saistītos untumus var piemērot, domāju, ka tajā bērnu situācijā ir sava mācība/loģika, kas attiecināma arī uz pieaugušajoem - nepārķert kaut ko virs savām spējām, tādā veidā pats nebremzējot savu mācīšanos/jauno prasmju apguvi. Cik esmu klausījies cilvēkos, kas māca braukt pa trasi (piemēram, Simon Crafar) un enduro, gandrīz visi ir viensprātis, ka jāsāk ar ko mazjaudīgāku un vieglāku, jāiegūst prasmes, pašpārliecinātība un tad var ķerties pie kā nopietnāka. | Offline | | |
|
|