Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: BMW Motorrad

AutorsZiņojums
ralfonsino
13. Mar 2014, 22:16#3041

Kopš: 25. Jan 2009

Ziņojumi: 494

Braucu ar: GSX Inazuma

Tā bija arī manam R1100S un vēl vienam, kuru testēju pirms tam. Šlicēs nekādas brīvkustības nebija, skaņa nāca no ātrumkārbas. Cik jautāju cilvēkiem, tas viss esot normāla parādība.
Man tas arī nedaudz kaitināja...

Offline

mm325
13. Mar 2014, 22:38#3042

Kopš: 03. Jun 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 38

Braucu ar: sarkanu FZ1s ABS

Nu tā problēma man arī atsita apetīti uz viņu. Pie braukšanas ar 2-cilindrīgo gan jau pierastu. Pēc japāņu 4-cilindrnieka gan liekas, ka baigi jāgāzē uzsākot.

Offline

kinigadners
13. Mar 2014, 23:08#3043

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R

Tā lufte nav problēma bet konstrukcija,tā ir visiem močiem,jo lielāks motors jo lielāla lufte,par cik zobrati ir lielāki.

Offline

marcis
14. Mar 2014, 10:10#3044

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


13 Mar 2014, 19:51:02 mm325 rakstīja:
Biju šodien skatīties R1100S 04.g. Braucot ar 1. un 2.pārnesumu uzdodot un atlaižot gāzi no transmisijas atskan dobji metāliski trokšņi. Uzliekot uz centrālās pekas noslapētu ieliktu robā, pakaļējo ratu var pagrozīt 7-8cm amplitūdā. Tajā brīdī tas troksnis un brīvkustība nāk no kārbas.
Vai tam tā normāli būtu jābūt?
Citus ātrumus un pārnesumus nebija iespējams iztestēt.


Kārbā starp zobratu sazobēm tik mežonīgām luftēm nevajadzētu būt. Drīzāk, ka tā lufte salasās pa visiem zobratu pāriem, ieskaitot pakaļējo reduktoru.

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

apophis
14. Mar 2014, 10:29#3045

Kopš: 22. Sep 2008

No: Tukums

Ziņojumi: 238

Braucu ar: BMW F650GS Dakar

Kardāna piedziņai arī gadījumā nav kaut kādi līdzīgi denferi, kā ķēdes piedziņai iekšā rumbā, tādi gumijas kluči? Ja tie sadiluši, tad noteikti būs brīvkustība.

-----------------
BMW F650GS Dakar

Offline

kinigadners
14. Mar 2014, 11:01#3046

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R

Bet pārslēdzoties tālāk uz ceturto piekto un sesto ātrumu mainās riteņa brīvkustība uz mazāko pusi,jo sazobes paliek smalkākas,tas nozīmē tikai to,ka tas nāk no kārbas.

Offline

marcis
14. Mar 2014, 11:04#3047

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


14 Mar 2014, 10:29:54 apophis rakstīja:
Kardāna piedziņai arī gadījumā nav kaut kādi līdzīgi denferi, kā ķēdes piedziņai iekšā rumbā, tādi gumijas kluči? Ja tie sadiluši, tad noteikti būs brīvkustība.


Nē, tādi nav. Ķēdes piedziņai tie gumijas demferi ir, lai novērstu ķēdes izraisīto kaut ko līdzīgu triecienslodzei uz sajūgu, kārbas zobratiem.

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

VATERLAND
14. Mar 2014, 18:07#3048

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


14 Mar 2014, 11:04:15 marcis rakstīja:

14 Mar 2014, 10:29:54 apophis rakstīja:
Kardāna piedziņai arī gadījumā nav kaut kādi līdzīgi denferi, kā ķēdes piedziņai iekšā rumbā, tādi gumijas kluči? Ja tie sadiluši, tad noteikti būs brīvkustība.

Nē, tādi nav. Ķēdes piedziņai tie gumijas demferi ir, lai novērstu ķēdes izraisīto kaut ko līdzīgu triecienslodzei uz sajūgu, kārbas zobratiem.


Intereses pēc iečekoju drūmās klasikas reduktora/ aizmugurējā rata uzbūvi, un tur gan ir gumijas bukšu risinājums

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

maniac
19. Mar 2014, 09:20#3049

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5169

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

http://www.motonews.ru/news.moto?id=10660&t...2686826970082744
Tas gan laikam attiecas uz amerikāņiem...
Vai tur ir sava rūpnīca?

Offline

marcis
19. Mar 2014, 09:55#3050

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


19 Mar 2014, 09:20:14 maniac rakstīja:
http://www.motonews.ru/news.moto?id=10660&t...2686826970082744
Tas gan laikam attiecas uz amerikāņiem...
Vai tur ir sava rūpnīca?


Es pieļauju, ka viņi ražo pa partijām - EU, USA, CAN, AUS, jo katrā kontinentā ir savas CO2 prasības, drošības prasības, iespējams, vēl kas, tāpēc arī tās brāķītis patrāpījies US-einiem.

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

nagan
19. Mar 2014, 15:34#3051

Kopš: 27. Sep 2012

Ziņojumi: 184

Braucu ar: R1200GS

nū, 1) ar šitādu skādi dabūt 4000 braucējus atpakaļ salonā robežojās ar reklāmas akciju, un
2) es kaut kur šo esmu redzējis... klasika
un vispār, nelieši atkal izbēra sāli, citādi es jau sāku snaikstīties ap OCTAu
un vispār iesāliet savus braucamos, kamēr nav par vēlu, šito laimi

Offline

TheBear
21. Mar 2014, 12:26#3052

Kopš: 30. Nov 2012

No: Sigulda

Ziņojumi: 200

Braucu ar: 800XCX

Varbūt kāds BMW dīdītājs zin Šī motocikla vēsturi?
Vai ir bijis kādam no šejienes?

[ Šo ziņu laboja TheBear, 21 Mar 2014, 12:27:32 ]



-----------------
tratataa

Offline

VATERLAND
21. Mar 2014, 13:09#3053

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


21 Mar 2014, 12:26:15 TheBear rakstīja:
Varbūt kāds BMW dīdītājs zin Šī motocikla vēsturi?
Vai ir bijis kādam no šejienes?


Vai es gribētu GSADV bez ESAs?! - priekš LV noteikti ne. Ōhlins nav zemē metams, be ESAs "kalniņu" režīms ir vienīgais, ko LV apstākļos ir vērts nonstopā turēt aktivizētu.

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

marcis
21. Mar 2014, 13:19#3054

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


21 Mar 2014, 13:09:42 VATERLAND rakstīja:

21 Mar 2014, 12:26:15 TheBear rakstīja:
Varbūt kāds BMW dīdītājs zin Šī motocikla vēsturi?
Vai ir bijis kādam no šejienes?


Vai es gribētu GSADV bez ESAs?! - priekš LV noteikti ne. Ōhlins nav zemē metams, be ESAs "kalniņu" režīms ir vienīgais, ko LV apstākļos ir vērts nonstopā turēt aktivizētu.


Nav tik traki ar to LV. Es savam pastāvīgi turēju atsperi uz cietāko un amortizatorus uz mīkstāko. Tikai, ja tiešām labs ceļš bija, saspiedu amortizatorus uz vidējo vai cietāko.
Ohlins, domāju, ir štelle

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

Sliktais
21. Mar 2014, 13:19#3055

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


21 Mar 2014, 13:09:42 VATERLAND rakstīja:
.... be ESAs "kalniņu" režīms ir vienīgais, ko LV apstākļos ir vērts nonstopā turēt aktivizētu.

Nav tik traki, nebiedē cilvēku
Pa LV "asfaltu" var arī braukt Normal režīmā. Kalniņi (lielie vai mazie) vajadzīgipa galīgi sūdīgu ceļu

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

piter
21. Mar 2014, 13:59#3056

Kopš: 10. Feb 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 424

Braucu ar: R1200GS Adventure


21 Mar 2014, 12:26:15 TheBear rakstīja:
Varbūt kāds BMW dīdītājs zin Šī motocikla vēsturi?
Vai ir bijis kādam no šejienes?

izskatās, ka daļu no 30tkm viņš šļūcis un dauzījies pret zemi.. diezgan nobružāts aparāts..

ohlins amortiņš būtu jauztver kā ekstra, nevis kā defekts..
man pašam ir manuāli regulējama piekare, nesūdzos.. laika saregulēt pietiek, nav tas tik sarežģīti, vienreiz nedēļā vai mēnesī pagrozīt kloķīšus.. jo kaut kā baigi jau nemainās ne moto svars ne ceļa segums.. kad braucu garākus gabalus ar pilnām kastēm, sagriežu cietāku, kad tukšā, mīkstāku..

Offline

nagan
21. Mar 2014, 15:30#3057

Kopš: 27. Sep 2012

Ziņojumi: 184

Braucu ar: R1200GS

oij oij oojoijoi bez Esas Pesas WaffLufts pat no garāžas nevar izbraukt lai Vara Jātniekiem pakaļas neatdauzītu. Kādi mēs vareni, redz daikts ar 200 mm piekares gājienu nedaudz nolīgojās vai uzsita. vēl kaut kādu piepūšamu beņķi ar kompresoru un vēl spiedienu reglatoru riepās kā Urālam krievu militārajam auto un tad tik būs un varēs aizbraukt līdz gastronomam
at tam močam saitē nav aizmugurējā dubļu sarga, jo bes esas pesas ir atkratījies un skrūves nolūzušas. pirmo reizi nolūzušo skrūvi no tilta izdodas izurbt, bet trešo reizi vairsa nē, jo tā austiņa beigās no tā speciālā urbja ieplīst
un nez no kurienes es šo visu zinu - laikam man galva bez esas pesas sakratījusies

Offline

Sliktais
21. Mar 2014, 16:10#3058

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Nu traki Tev bez tās ESA-s, pakaļējais dufelis krīt nost, beņķis ciets, dibens zils nodauzīts, laikam jāiet pensijā

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Zigmunds
21. Mar 2014, 16:54#3059

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: #37

Piedāvāju BMW R1150R http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=10749

Ko vispār bmw piekritēji saka par šo modeli?

Offline

VATERLAND
21. Mar 2014, 17:15#3060

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


21 Mar 2014, 16:54:59 Zigmunds rakstīja:
Piedāvāju BMW R1150R http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=10749

Ko vispār bmw piekritēji saka par šo modeli?



R1200R, protams, ir dažu alternatīvais sapnis, bet konkrētais R1150R vēl single spark modelis. Varbūt Pēcis pavilktos....

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline