a otrs kurš?
par skaņām būtu superigi, ja atstātu riepu kaukšanas skaņu slaidā
tipa mūziku noklusināt un riepu kaukšanas skaņu pastiprinātu, ja tā bija dzirdama...
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
Noslāpa un vairs neleca, veicot vietējo gatera diagnostiku, tika izteikts minējums, ka beigta ir spole. Tikko nocēlu un samērīju pēc manuāļa (tās autoru būtu jānošauj) un izskatās, ka tā arī būs īstā vaina.
Uz pirmo tinumu 5 Ohm, jābūt 4,5 Ohm +/-15%
Uz otro tinumu 20 kOhm, jābūt 5 kOhm +/-15%
24 Jun 2013, 20:52:18 Greidzha rakstīja:
Karsti nebūtu īstais vārds
Noslāpa un vairs neleca, veicot vietējo gatera diagnostiku, tika izteikts minējums, ka beigta ir spole. Tikko nocēlu un samērīju pēc manuāļa (tās autoru būtu jānošauj) un izskatās, ka tā arī būs īstā vaina.
Uz pirmo tinumu 5 Ohm, jābūt 4,5 Ohm +/-15%
Uz otro tinumu 20 kOhm, jābūt 5 kOhm +/-15%
nja tagad jamekle jauna spole...
kā roka?
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
Nav laika braukt pedejo reizi uz asfalta biju 01.05. un pa krosa trasei arī dažas reizes tikai uzbrauktas... jāpērk reģistrējamu sumo, lai var braukt ne tikai gribēt braukt
25 Jun 2013, 07:22:05 TB rakstīja:
Nav laika braukt pedejo reizi uz asfalta biju 01.05. un pa krosa trasei arī dažas reizes tikai uzbrauktas... jāpērk reģistrējamu sumo, lai var braukt ne tikai gribēt braukt
Šitam doķus nevar sakārtot caur Dzintaru?
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
600EUR maksā reģistrējams rāmis, taču tur pārāk daudz tad ir jāliek klāt, lai varētu normāli pa ielu lietot... pirmkārt jābūvē papildus dzesēšana - eļļas radiātors, ventilātori, gaismas, etc.
Ir vēl viens variants kā pa lēto var ar to oficāli braukt ceļu satiksmē, taču tas neatceļ dzesēšasnas problēmas pilsētā.
Kamēr brauc viss jau ir labi, bet pie pirmā luksafora tosols būs arā
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
25 Jun 2013, 09:18:00 TB rakstīja:
600EUR maksā reģistrējams rāmis, taču tur pārāk daudz tad ir jāliek klāt, lai varētu normāli pa ielu lietot... pirmkārt jābūvē papildus dzesēšana - eļļas radiātors, ventilātori, gaismas, etc.
Ir vēl viens variants kā pa lēto var ar to oficāli braukt ceļu satiksmē, taču tas neatceļ dzesēšasnas problēmas pilsētā.
Kamēr brauc viss jau ir labi, bet pie pirmā luksafora tosols būs arā
25 Jun 2013, 12:14:25 TB rakstīja:
No kā liki ieplešanās trauku?
Kāds ir sporta mocim licis priekšā lukturi? Pie kā to var pieslēgt, vai nevar? Pagaidām man risinājums ir velo lampiņa
ja ģeneratoram tas nav paredzets, tad tikai ar kādu lielāku bateriju... bet pa lielam tu tak pa nakti netaisies braukāt galvenais, lai tak skaitaš street legal uz TA pēc tam jau saliec plauktiņos...
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons