Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: BMW Motorrad

AutorsZiņojums
Sliktais
21. Feb 2014, 19:47#3003

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


21 Feb 2014, 18:58:46 VATERLAND rakstīja:
Pa vidu visādām ar saistītām štellēm šodien tiku sarokojies arī ar Los Robosa pēcteci - Niku.

Nu x-sņim Miku.
Svarīgākais šinī sakarā ir, lai iedomība, uzpūtība, lepnība, egoisms, nenovīdība u.c. neņem virsroku šinī darbā


-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

marcis
21. Feb 2014, 19:54#3004

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


21 Feb 2014, 19:47:38 Sliktais rakstīja:

21 Feb 2014, 18:58:46 VATERLAND rakstīja:
Pa vidu visādām ar saistītām štellēm šodien tiku sarokojies arī ar Los Robosa pēcteci - Niku.

Nu x-sņim Miku.
Svarīgākais šinī sakarā ir, lai iedomība, uzpūtība, lepnība, egoisms, nenovīdība u.c. neņem virsroku šinī darbā



Nu, Tu dod!!!

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

Sliktais
21. Feb 2014, 19:59#3005

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Lai nu, bet tā ir

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

VATERLAND
21. Feb 2014, 22:32#3006

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)

Kādu laiku atpakaļ tautai bija prādījusies interese par drūmo klasiku bākām - te ieskatam viena nerestaurēta un tās cipars

Hoske bāka

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

maniac
01. Mar 2014, 20:01#3007

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5170

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

Īpašie beņķi!

Offline

Ex
01. Mar 2014, 21:45#3008

Kopš: 14. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 471

Braucu ar: BMW F800GS, KTM 300 EXC


01 Mar 2014, 20:01:16 maniac rakstīja:
Īpašie beņķi!


Kas tur īpašs, izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam comfort beņķim, tik vien kā svītriņas un pilnīgi liekais muguras balsts, kurš normāli ir uzmontēts uz kastes.

Offline

SpOrcMeN
02. Mar 2014, 02:16#3009

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 1284

Braucu ar: perdaljotiem

mulkjibas teishi bengla modeji ir pashi smukakie un ipashakie, parejias ir parak vienkarsh un prosts.

-----------------
MI SRALJI NA RALLJI tm

WWW.AUZAS.LV

Offline

Sliktais
02. Mar 2014, 15:22#3010

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


01 Mar 2014, 21:45:46 Ex rakstīja:

01 Mar 2014, 20:01:16 maniac rakstīja:
Īpašie beņķi!


Kas tur īpašs, izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam comfort beņķim, tik vien kā svītriņas un pilnīgi liekais muguras balsts, kurš normāli ir uzmontēts uz kastes.

Katrs jau var piepirkt beņķus Touratech, Wunderlicht pēc savas *irsas un vajadzībām. Oridžinal jau ar nemaz nav zemē metams

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Ex
02. Mar 2014, 20:58#3011

Kopš: 14. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 471

Braucu ar: BMW F800GS, KTM 300 EXC

Nu šādi izskatās oriģinālais comfort beņķis.
Milzīgu starpību nespēju ieraudzīt.

Offline

nagan
03. Mar 2014, 00:00#3012

Kopš: 27. Sep 2012

Ziņojumi: 184

Braucu ar: R1200GS

tas / tie GāeS astoņsimtnieki ir pārāk tīri un nolaizīti, lai es, tos redzot, kaut nedaudz sāktu respektēt gaudas par ūberkrutajiem beņķiem un vēl kādām draņķībām

Offline

lenko
03. Mar 2014, 01:50#3013

Kopš: 05. May 2008

No: Kandava

Ziņojumi: 2070

Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām

Vai pareizi saprotu ,ka R1100S visos izlaiduma gados ir principā vienādi,iespējams ar kādu mazu uzlabojumu jaunākiem?
Precīzāk interesēja uz galvàm tie svečvadu aizsargi ,vecākiem pa visu galvu ,jaunākiem nē.Kas tur ir par fīču?


-----------------
Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496

Offline

VATERLAND
03. Mar 2014, 09:25#3014

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


03 Mar 2014, 01:50:16 lenko rakstīja:
Vai pareizi saprotu ,ka R1100S visos izlaiduma gados ir principā vienādi,iespējams ar kādu mazu uzlabojumu jaunākiem?
Precīzāk interesēja uz galvàm tie svečvadu aizsargi ,vecākiem pa visu galvu ,jaunākiem nē.Kas tur ir par fīču?



R1100S ir agrīnie modeļi no 1995-2001 un veeliinie no 2001. Atšķirība vien vizuālajos elementos.

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Sliktais
03. Mar 2014, 09:30#3015

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


03 Mar 2014, 09:25:37 VATERLAND rakstīja:

03 Mar 2014, 01:50:16 lenko rakstīja:
Vai pareizi saprotu ,ka R1100S visos izlaiduma gados ir principā vienādi,iespējams ar kādu mazu uzlabojumu jaunākiem?
Precīzāk interesēja uz galvàm tie svečvadu aizsargi ,vecākiem pa visu galvu ,jaunākiem nē.Kas tur ir par fīču?



R1100S ir agrīnie modeļi no 1995-2001 un veeliinie no 2001. Atšķirība vien vizuālajos elementos.

Vēl manuāļos (GS-911) rakstīts "single or twin spark". Tad jau laikam tur tās atšķirības.

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Niksons
03. Mar 2014, 09:31#3016

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


03 Mar 2014, 09:25:37 VATERLAND rakstīja:

03 Mar 2014, 01:50:16 lenko rakstīja:
Vai pareizi saprotu ,ka R1100S visos izlaiduma gados ir principā vienādi,iespējams ar kādu mazu uzlabojumu jaunākiem?
Precīzāk interesēja uz galvàm tie svečvadu aizsargi ,vecākiem pa visu galvu ,jaunākiem nē.Kas tur ir par fīču?



R1100S ir agrīnie modeļi no 1995-2001 un veeliinie no 2001. Atšķirība vien vizuālajos elementos.


vaitad "vēlīnais" nebija ar doppel-zundung ?

Slinkums meklēt tagad

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

VATERLAND
03. Mar 2014, 09:35#3017

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


03 Mar 2014, 09:31:34 Niksons rakstīja:

03 Mar 2014, 09:25:37 VATERLAND rakstīja:

03 Mar 2014, 01:50:16 lenko rakstīja:
Vai pareizi saprotu ,ka R1100S visos izlaiduma gados ir principā vienādi,iespējams ar kādu mazu uzlabojumu jaunākiem?
Precīzāk interesēja uz galvàm tie svečvadu aizsargi ,vecākiem pa visu galvu ,jaunākiem nē.Kas tur ir par fīču?



R1100S ir agrīnie modeļi no 1995-2001 un veeliinie no 2001. Atšķirība vien vizuālajos elementos.


vaitad "vēlīnais" nebija ar doppel-zundung ?

Slinkums meklēt tagad

Doppelzundungs sākas no 2003.gada, gan 1100S, gan 1150R,RS,RT.

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

lenko
03. Mar 2014, 10:57#3018

Kopš: 05. May 2008

No: Kandava

Ziņojumi: 2070

Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām


03 Mar 2014, 09:30:44 Sliktais rakstīja:

03 Mar 2014, 09:25:37 VATERLAND rakstīja:

03 Mar 2014, 01:50:16 lenko rakstīja:
Vai pareizi saprotu ,ka R1100S visos izlaiduma gados ir principā vienādi,iespējams ar kādu mazu uzlabojumu jaunākiem?
Precīzāk interesēja uz galvàm tie svečvadu aizsargi ,vecākiem pa visu galvu ,jaunākiem nē.Kas tur ir par fīču?



R1100S ir agrīnie modeļi no 1995-2001 un veeliinie no 2001. Atšķirība vien vizuālajos elementos.

Vēl manuāļos (GS-911) rakstīts "single or twin spark". Tad jau laikam tur tās atšķirības.
Jap,par to single un twin atradu forumos.
Ká ari minéts,ka sie modeli ir no 1999-2005,par agríniem

[ Šo ziņu laboja lenko, 03 Mar 2014, 11:00:06 ]



-----------------
Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496

Offline

zix
03. Mar 2014, 11:18#3019

Kopš: 12. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 100

Braucu ar: DRZ400SM-E ; R1100S


03 Mar 2014, 09:30:44 Sliktais rakstīja:

03 Mar 2014, 09:25:37 VATERLAND rakstīja:

03 Mar 2014, 01:50:16 lenko rakstīja:
Vai pareizi saprotu ,ka R1100S visos izlaiduma gados ir principā vienādi,iespējams ar kādu mazu uzlabojumu jaunākiem?
Precīzāk interesēja uz galvàm tie svečvadu aizsargi ,vecākiem pa visu galvu ,jaunākiem nē.Kas tur ir par fīču?



R1100S ir agrīnie modeļi no 1995-2001 un veeliinie no 2001. Atšķirība vien vizuālajos elementos.

Vēl manuāļos (GS-911) rakstīts "single or twin spark". Tad jau laikam tur tās atšķirības.

OK,savādāks jautājums-vai ir jēga ņemt dārgāku R1100S ar twin-spark vai teiksim ar ABS, vai :nauverc:

Offline

VATERLAND
03. Mar 2014, 13:21#3020

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


03 Mar 2014, 11:18:44 zix rakstīja:

OK,savādāks jautājums-vai ir jēga ņemt dārgāku R1100S ar twin-spark vai teiksim ar ABS, vai :nauverc:


Twinspark nodrošinās pilnīgāku degvielas sadegšanu. ABS,lielākoties, priekš nāk kā pamatopcija(ir, protams,izņēmumi) Bet ar ABS tomēr ir labāk nekā bez tā. Spiders domā savādāk

Te gan jāpiebilst, ka viss ir labs līdz momentam, kad noklājas ABS sūknis/regultātors un tad seko dārgais ieberziens, jo ABS modulātors nav lētākā detaļa iekš BMW.

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

nagan
03. Mar 2014, 21:38#3021

Kopš: 27. Sep 2012

Ziņojumi: 184

Braucu ar: R1200GS

viss ir labi, bet tikai kamēr nav beigusies nauda, nesagribās alu vai negribās iet meitās

Offline

ralfonsino
03. Mar 2014, 22:15#3022

Kopš: 25. Jan 2009

Ziņojumi: 494

Braucu ar: GSX Inazuma

Man bija 2003.g. R1100S ar 2 svecēm uz katru cilindru. Šķiet tur zirgspēki arī nedaudz atšķīrās

Offline