Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Moto sludinājumi SS, Mobile.de u.c.

AutorsZiņojums
VATERLAND
17. Apr 2016, 18:30#3001

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


17 Apr 2016, 14:37:30 _Gints_ rakstīja:

17 Apr 2016, 11:25:40 _Gints_ rakstīja:
Sveiciens.

Lai lieki nespamotu citā topikā, sāksim ar matemātikas uzdevumu atbilstošā tēmā:

Motocikls Yamaha TDM 850
Ceļi EU, ne Latvijas (lai gan īpaši labāki arī EU nebija, ja nu vienīgi bāņi)

1. Cik km viedēji var nobraukt ar Michelin Pilot Road 3 uz priekšējā rata un cik uz pakaļējā?
2. Cik km viedēji var nobraukt ar Michelin Pilot Road 4 uz pakaļējā rata?
3. Kāds ir resurs DID X-RIG 525VX ķēdei ar to labi apejoties?


Paturpināšu matemātikas uzdevumu:

Pirms gada tika iepirkts motocikls no
JusuMoto - Jauna motocikla stāvoklis, nieka 28tk uz odo.

Motocikls 2001.g
Vienā no koferiem atradās rēķins no apkopes 2012.g martā, kurā iekļauta visu šķidrumu, filtru ķēdes, zobratu un riepu maiņa.
Viss ir forši līdz tai vietai, ka uzlikti ir abiem ratie 3 Pilotroad, bet uz motocikla LV jau stāv 4 Pilotroads, ar kuru nobraucu vēl 10tk un tas ir metams.
Priekšējo 3 Pilotroad nācās nomainīt pirms EU tripa, jo bija diezgan nobraukta.
Par ķēdi neiespringšu, tur katram savs km skaits, kā sanāk.

Rezumē:
Netā atsauksmes +- ar 3 Pilotroad setu var nobraukt 20-25tk, pieņemu ar 4 ir lidzīgi, varbūt mazāk.

Tātad sanāk, ka 28tk +- ar to mo ir nobraukts no 2012.g - 2013.g beigām, kad JusuMoto viņu atveda līdz LV..

Pārējo laiku no pirmās reģistrācijas 2001.g līdz 2012g. pavasarim Mo ir stāvējis istabā stikla būrī

Sausais rezumē:
Tin ka maz neliekas un principā par to vajadzētu pa seju

No otras puses, viss darbojas tip top,izņemot to ka servisa intervāli ir jāmin pašam + neiespējami plānot budžetu, kas nebūtu problēma, ja odo nebūtu nokruķīts, bet tad arī cipars būtu pavisam cits..

Stāstā atspoguļotie fakti ir pierādāmi, moto faktisko nobraukumu var tikai minēt

Respektīvi vienreiz iekritu (nosacīti, jo mopēds labs, vienīgi app...iena sajūta nepamet), vairs tā nedarīšu un citiem neieteikšu



Ar pilnu koferu uzkabi un pasažieri, Michelin PR vai PP riepas biedzsies pēc 4,5 - 5K km. Un tur nu nekādi 22K nesanāks kaut izstiepies vai saraujies. Pilnībā uzkrautam mo pirmā nobrauksies aizmugurējā tupele.

Metzeler Z8 nobraucās pat vēl ātrāk par 5K.

[ Šo ziņu laboja VATERLAND, 17 Apr 2016, 18:31:02 ]



-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

_Gints_
17. Apr 2016, 19:07#3002

Kopš: 29. Apr 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 153

Braucu ar: TDMs

Nu hvz, ar labi nokrautu mo ar pasažieri, pats virs 5k nobraucu EU tripā (tai galā piķis bija ~+50) ar jau pabrauktu, pirms tam mājās ar pie 5k salasījās.

Priekšā uzliku jaunu pirms tripa un pa lielam viņas stāvoklis nav baigi pabojājies, ap 7tk nobraukts.

Respektīvi aizmugurē 10tk un metama, bet jau bija braukta, priekšā jaunai 7tk un nekādu vājuma pazīmju, tik bārda nodzīta.

Var jau pieņemt ka kometārus sadzejojis Michelin Review, bet pēc personīgās pieredzes liekas ka var gan ar to pilotroadu nobraukt daudz, šogad uzmetīšu vēl aizmugurē un tad jau kaut kad būs skaidrs kas ir kas..

Offline

AK292
17. Apr 2016, 22:33#3003

Kopš: 09. Dec 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 296

Braucu ar: FE350

Nu nu- es ar sievu uz CB900 nobraucām divus ceļojumus caur vakareiropai un uz Rumāniju pilnā ekipējumā un diviem koferiem karstās vasarās ar pilot road 3 riepām, liekas vēl tikpat var braukt, tik moci pārdevu...

Offline

Jusumoto
17. Apr 2016, 23:04#3004

Kopš: 14. Apr 2016

Ziņojumi: 5

Braucu ar:


17 Apr 2016, 14:37:30 _Gints_ rakstīja:

Pirms gada tika iepirkts motocikls no
JusuMoto - Jauna motocikla stāvoklis, nieka 28tk uz odo.

Motocikls 2001.g
Vienā no koferiem atradās rēķins no apkopes 2012.g martā, kurā iekļauta visu šķidrumu, filtru ķēdes, zobratu un riepu maiņa.
Viss ir forši līdz tai vietai, ka uzlikti ir abiem ratie 3 Pilotroad, bet uz motocikla LV jau stāv 4 Pilotroads, ar kuru nobraucu vēl 10tk un tas ir metams.
Priekšējo 3 Pilotroad nācās nomainīt pirms EU tripa, jo bija diezgan nobraukta.
Par ķēdi neiespringšu, tur katram savs km skaits, kā sanāk.

Rezumē:
Netā atsauksmes +- ar 3 Pilotroad setu var nobraukt 20-25tk, pieņemu ar 4 ir lidzīgi, varbūt mazāk.

Tātad sanāk, ka 28tk +- ar to mo ir nobraukts no 2012.g - 2013.g beigām, kad JusuMoto viņu atveda līdz LV..

Pārējo laiku no pirmās reģistrācijas 2001.g līdz 2012g. pavasarim Mo ir stāvējis istabā stikla būrī

Sausais rezumē:
Tin ka maz neliekas un principā par to vajadzētu pa seju

No otras puses, viss darbojas tip top,izņemot to ka servisa intervāli ir jāmin pašam + neiespējami plānot budžetu, kas nebūtu problēma, ja odo nebūtu nokruķīts, bet tad arī cipars būtu pavisam cits..

Stāstā atspoguļotie fakti ir pierādāmi, moto faktisko nobraukumu var tikai minēt

Respektīvi vienreiz iekritu (nosacīti, jo mopēds labs, vienīgi app...iena sajūta nepamet), vairs tā nedarīšu un citiem neieteikšu



Cien. Gint Leimani,
Ja vēlaties iedot man pa seju par to, ka pārdevu Jums tiešām labu moci, tad droši varat mēģināt to darīt.
Taču pirms tam gribu Jums pateikt, ka ļoti labi atceros Jums pārdoto TDM, jo ar to reāli brauca mana vācu partnera (Yamaha dīlera) darbinieks un mocis tika pirkts pa tiešo no viņa. Un Jūs pats saprotiet, un arī jūsu čomi, kas pa tukšo muld par Jūsu moča nobraukumu, ka tik labā stāvoklī kā jūsu TDM850 tik tiešām ir liels retums. Un riepas šajā gadījumā nav absolūti nekāds rādītājs, jo ne Pilot3, ne Pilot4 pie vasaras temperatūrām virs +22 uz moto ar 3 kastēm un 2 cilvēkiem netur vairāk par 5 – 6 tkm... Diemžēl tā ir realitāte... Un ja Jūsu mocim riepas tika mainītas 2012.gadā, bet nopirkāt to no mums 2015.gada janvārī ar citām riepām (pie tam ļoti labām un kuras, šķiet, uzlikām mēs paši pirms pārdošanas) tad kas tur slikts?

Man nav laika šeit diskutēt par daudzām citām niansēm, kas liecina par moto nobraukumu un es netaisos nevienam neko pierādīt. Tas, ka Jūs vai jūsu čomi nevar atrast Vācijā labu moci par labu cenu un ar adekvātu nobraukumu, ir tikai Jūsu problēma. Cilvēki, kas mani pazīst tuvāk, zina, ka ikdienā vācu valodā es runāju vairāk nekā latviešu valodā, viņi zina kā un kādus es pērku močus. Man ir gluži vienalga, vai Jūs ticat maniem vārdiem, vai nē, taču mocis Jums trāpījās ļoti labs, un Jūs pats to zinat.

Novēlam gan Jums, Gint, gan arī pārējiem Motopower biedriem jauku sezonu.
Ar cieņu,
Jusumoto.lv

Offline

karlsons
17. Apr 2016, 23:07#3005

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3422

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

jusumoto ja gribi lai cilveeki turpina pikt, tev ir jaapieraada ka vinji maldaas par noskreejiena tiishanu

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

VATERLAND
17. Apr 2016, 23:46#3006

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


17 Apr 2016, 23:07:21 karlsons rakstīja:
jusumoto ja gribi lai cilveeki turpina pikt, tev ir jaapieraada ka vinji maldaas par noskreejiena tiishanu


Jāsaka, interesanta taktika - no sākuma chalis ir spējīgs patērēt savu dārgo laiku veidojot kolāžu noliekot paša "ceha kolēģi", bet tagad,lai nebūtu jāatzīst dabīgas vietējā biznesa sastāvdaļas (sākotnējais gadījums ar mobile.de un ss.lv sludinājumu ar vienu un to pašu mo, tikai ar absolūti citiem km rādījumiem ) tiek paziņots, ka viņam nevienam nekas nav jāpierāda un ka tas netikšot darīts, tai pat laikā smalki iztirzājot bijušā pacienta Leimaņa kunga pirkumu un riepu maiņas nianses u nintervālus

Motopower diemžēl ir viena no retajām "akām", kurā moto pārdevējam "spļaujot" nāksies ilgi strēbt "saspļauto".

Bet,runājot chalim saprotamā valodā - "Jedem das seine".

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

tivars
17. Apr 2016, 23:48#3007

Kopš: 19. Apr 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 568

Braucu ar: Briesmoni (© sieva)

Par ko cepiens?
Gints nopircis, cik saprotams labu moto... nu, respektīvi, moto labā stāvoklī, ar nezināmu patieso noskrējienu, par labu cenu, bet tagad abižojies pats nezin par ko.
Gribi garantētu patieso noskrējienu, pērc moci veikalā! Un jā, moto riepas tiešām neiet tik ilgi kā auto, par ko arī es biju vīlies, kad uzzināju - manējās nogāja 8štukas jūdzes, kas patiesībā ir gana pieklājīgi priekš moča riepām.
Ak jā, vēl vari mēģināt atrast pats moci ar "nenotītu noskrējienu", pa lēto mobilē, bet domājams, atkal būsi vīlies, ja tādu it kā būsi atradis, bet izrādīsies, ka arī tur kāds paķimerējies...

VATERLAND, tas es no tevis aizpagājušā rudenī mazlietotas bikses pa lētām naudām nopirku, kuras pēc tam, kad uz savas kules putām sapratu, kāpēc ir mazlietotas, nācās pārdot tālāk? Siltas jau gan viņas bija, tas gan...!

[ Šo ziņu laboja tivars, 18 Apr 2016, 00:00:22 ]



-----------------
Kuģis ostā ir drošībā, bet ne tādēļ kuģis ir būvēts.

Offline

_Gints_
18. Apr 2016, 00:01#3008

Kopš: 29. Apr 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 153

Braucu ar: TDMs


Palags ar uzbraucienu un zolīda atbilde.
....
Novēlam gan Jums, Gint, gan arī pārējiem Motopower biedriem jauku sezonu.
Ar cieņu,
Jusumoto.lv



Nēesmu karstasinīgs, rokas nepalaižu.

Ar TDMu viss kārtībā, patiešām labs un labi ripo, bet, pāris nedēļas pēc pirkuma uzpeldēja sludinājums DE un sludinājums LV ar vienu un to pašu mo, tikai DE odo bija ~70k LV jau ~29k
Tas lika aizdomāties par naivumu manā vecumā



Offline

_Gints_
18. Apr 2016, 00:09#3009

Kopš: 29. Apr 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 153

Braucu ar: TDMs


17 Apr 2016, 23:48:49 tivars rakstīja:
Par ko cepiens?
Gints nopircis, cik saprotams labu moto... nu, respektīvi, moto labā stāvoklī, ar nezināmu patieso noskrējienu, par labu cenu, bet tagad abižojies pats nezin par ko.



Nemaz nav abižojies

Vienkārši izvērsu savu versiju iepriekšējai diskusijai, par tīšanu netīšanu..

[ Šo ziņu laboja _Gints_, 18 Apr 2016, 00:18:51 ]

Offline

VATERLAND
18. Apr 2016, 08:20#3010

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


17 Apr 2016, 23:48:49 tivars rakstīja:

VATERLAND, tas es no tevis aizpagājušā rudenī mazlietotas bikses pa lētām naudām nopirku, kuras pēc tam, kad uz savas kules putām sapratu, kāpēc ir mazlietotas, nācās pārdot tālāk? Siltas jau gan viņas bija, tas gan...!



Ivar par ko cepiens?
Bikses bija- bija, mazlietotas - mazlietotas. Siltas - kule putās - tātad prasīto funkciju pildīja

[ Šo ziņu laboja VATERLAND, 18 Apr 2016, 08:23:19 ]



-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

tivars
18. Apr 2016, 08:44#3011

Kopš: 19. Apr 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 568

Braucu ar: Briesmoni (© sieva)

Viss štokos! Cepiens tik vien par to, ka gribot negribot, nācās smērēt tālāk kādam tavas celofāna limfodrenāžas ūzas!
Morāle - "tas kurš bez vainas, lai pirmais met akmeni" pa Jūsumoto!

-----------------
Kuģis ostā ir drošībā, bet ne tādēļ kuģis ir būvēts.

Offline

S_2
18. Apr 2016, 09:43#3012

Kopš: 06. May 2015

Ziņojumi: 173

Braucu ar:


17 Apr 2016, 23:48:49 tivars rakstīja:
...
Gribi garantētu patieso noskrējienu, pērc moci veikalā!
...


Nē, nav pareizi pieņemt, ka appisiens ar nobraukuma tīšanu ir normāla parādība. Tā teikt, visādi jusumoto musumoto čurā Tev uz galvas, un saka ka līst lietus

Offline

ABU
18. Apr 2016, 12:24#3013

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: ZRX1200S

Nevajag stresot. Patiesais noskrējiens ir diezgan vienkārši uzzināms daudziem EU pirktajiem moto un auto. Sevišķi CSDD darbiniekiem Bet ne tikai viņiem,ja grib apdrošinātāji,policija un citas valsts vai privātās iestādes, kurām līgums ar attiecīgām datu bāzēm.
Pastāv arī vēl vienkāršs variants bez interneta - ja ir serv. grāmatiņa(īstā!!!,ja viltota uzreiz skaidrs) un zina attiecīgo valodu, var pazvanīt uz uzrādīto apkopes servisu(vai pat īpašniekam - google rulē pat bez visādām bāzēm) un uzprasīt infu par tr.līdzekli. Parasti mierīgi parunājot neatsaka un viss ir skaidrs.
Sakarā ar likuma ieviešanu "par odo appisienu" pārdevējiem iesaku uzmanīties. Uzrauties ir ļoti vienkārši - "apbižotajam" vajadzīgs tikai viens "papīrītis" no datu bāzes + iesniegums un lieli sūdi pārdevējam garantēti!
BET.....kā teiktu zināmais politiķis, appist var visu - attīt odo pirms katras apskates vai oficiālā dīlera apmeklējuma. Tikai tas jau jāplāno no pašas tr.līdzekļa pirkšanas. Vieglāk,iespējams ticamāk iegūt infu ir par LV iegādātiem, bet jāskatās stāvoklis tāpat.
Ir arī redzēti oficiāli "nopisti" moto un auto dažos gados ar mazu noskrējienu(sevišķi op. līzinga auto) un otrādi - ideāli ar n-to gadu un n-tiem tūkstošiem km noskrējienu aparāti.

P.S Kādreiz intereses pēc biju apskatījies sludinājumu tr.līdzekļus un salīdzinājis - "appisiens" bija apmēram 75%... Ceru ka tagad ir mazāk

[ Šo ziņu laboja ABU, 18 Apr 2016, 12:57:31 ]



-----------------
Benzīns asinīs neizgaro:)

Offline

JohnyW
18. Apr 2016, 12:42#3014

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 546

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv


18 Apr 2016, 12:24:45 ABU rakstīja:
Nevajag stresot. Patiesais noskrējiens ir diezgan vienkārši uzzināms daudziem EU pirktajiem moto un auto. Sevišķi CSDD darbiniekiem Bet ne tikai viņiem,ja grib apdrošinātāji,policija un citas valsts vai privātās iestādes, kurām līgums ar attiecīgām datu bāzēm.
Pastāv arī vēl vienkāršs variants bez interneta - ja ir serv. grāmatiņa(īstā!!!,ja viltota uzreiz skaidrs) un zina attiecīgo valodu, var pazvanīt uz uzrādīto apkopes servisu un uzprasīt infu par tr.līdzekli. Parasti mierīgi parunājot neatsaka un viss ir skaidrs.
Sakarā ar likuma ieviešanu "par odo appisienu" pārdevējiem iesaku uzmanīties. Uzrauties ir ļoti vienkārši - "apbižotajam" vajadzīgs tikai viens "papīrītis" no datu bāzes + iesniegums un lieli sūdi pārdevējam garantēti!
BET.....kā teiktu zināmais politiķis, appist var visu - attīt odo pirms katras apskates vai oficiālā dīlera apmeklējuma. Tikai tas jau jāplāno no pašas tr.līdzekļa pirkšanas. Vieglāk,iespējams ticamāk iegūt infu ir par LV iegādātiem, bet jāskatās stāvoklis tāpat.
Ir arī redzēti oficiāli "nopisti" moto un auto dažos gados ar mazu noskrējienu(sevišķi op. līzinga auto) un otrādi - ideāli ar n-to gadu un n-tiem tūkstošiem km noskrējienu aparāti.

P.S Kādreiz intereses pēc biju apskatījies sludinājumu tr.līdzekļus un salīdzinājis - "appisiens" bija apmēram 75%... Ceru ka tagad ir mazāk

Loģiski domājot par auto, tad ODO tīšana uz zemākiem noskrējieniem pirms servisa apmeklējuma varētu sākties tikai pēc tam, kad vairs oficiāli neapkalpojies pie dīlera.
Vienkārši notinot odo, varbūt izskatīsies dīvaini, ka maini eļļu ik pa 5k, a īstenībā nobrauc 15k. Vai arī nobrauc 20k un notik 10k nost, maini tad. Bet nu tādā stilā atkal auto kļūst par lūzni diezgan ātri..
Vēl variants, ka maini eļļu ik pa 10k, bet katru 2tro reizi tikai brauc pie dīlera, pirms tam notinot ODO, bet pa starpu maini pats un tad servisa grāmatā spiež zīmogu dīleris..
Bet moto vispār vienkārši. Nobrauc savus 40k, nopērc jaunu ODO paneli (nav lēti januns, ja paveicas, var no nošķilteņa noņemt lietoto ar mazu noskrējienu), nobrauc vēl 20k un laid uz tirgu.

Offline

ABU
18. Apr 2016, 12:51#3015

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: ZRX1200S

Tādēļ odo rādījumus iesaku apskatīt tikai, lai pārbaudītu tirgoņa uzticību. Ja ir pareizi, var ticēt arī par pārējo teikto,rādīto,stāstīto. Ja jau tas nav, tad.....ticamība 0 un jāpārbauda noskatītais 3kārtīgi!!!

-----------------
Benzīns asinīs neizgaro:)

Offline

Zars
18. Apr 2016, 12:57#3016

Kopš: 02. Jan 2013

Ziņojumi: 301

Braucu ar:

Nu ko tad tas dīleris pateiks.Sākas attīšana jau pirms pirmās apkopes,turpat centrā.Viņi paši ir ieinteresēti,lai pēc 3 gadi,kad ņemsi jaunu transportu,veco būtu vieglāk notirgot.

Offline

JohnyW
18. Apr 2016, 13:15#3017

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 546

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv

Par to tīšanu katru reizi, pirms braukt pie dīlera uz apkopi vai remontu, paliels čakars tak sanāk, ja vien nevālē pa šosi 10k mēnesī. Reāli tur būtu tad pašam jāved dubultā grāmatvedība, lai normāli izsekotu vajadzīgajām servisa apkopēm pēc rekomendētā cikla..

Offline

ABU
18. Apr 2016, 13:16#3018

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: ZRX1200S

Nu nav jau tik daudz "gudro", kas tin no paša sākuma!
BET.... zinu gadījumu LV, piedalījos arī "risināšānā".
Liela LV firma pērk jaunu minibusu un vadā darbiniekus 24 st. diennaktī. Reālais noskrējiens 3 gados bija 385000, pārdeva 85000(griež no paša sākuma). Pircējam radās aizdomas(arī defekti), veica izmeklēšanu(kaut vai atrada VID ofic.čekus par riepu iegādi,zobsiksnu,un citu lietu), kur daudzas pirktās lietas bija iepriekšminētās(pierādāmas). Un tādi auto bija vairāki.
Beidzās viss ar lielām naudām(lai neafišētu firmu un starpnieku). Pircējs reāli tika pie praktiski jauna auto(un ne tikai ). Tā kā, vajag tik rakt!

[ Šo ziņu laboja ABU, 18 Apr 2016, 13:17:04 ]



-----------------
Benzīns asinīs neizgaro:)

Offline

martinss
18. Apr 2016, 15:08#3019

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...


Vai ta jaunajiem braucamajiem tik viegli var notiit ja glabajas odo radijumu dazhados blokos?

Un veel- neviens jau tagad neliedz pardevejam paluugt parakstiit papiiru, kuraa vinsh garantee, ka nobraukums atbilst patiesibai... Ja atsakaas... Nu tad ejam talaak mekleet.


18 Apr 2016, 13:16:27 ABU rakstīja:
Nu nav jau tik daudz "gudro", kas tin no paša sākuma!
BET.... zinu gadījumu LV, piedalījos arī "risināšānā".
Liela LV firma pērk jaunu minibusu un vadā darbiniekus 24 st. diennaktī. Reālais noskrējiens 3 gados bija 385000, pārdeva 85000(griež no paša sākuma). Pircējam radās aizdomas(arī defekti), veica izmeklēšanu(kaut vai atrada VID ofic.čekus par riepu iegādi,zobsiksnu,un citu lietu), kur daudzas pirktās lietas bija iepriekšminētās(pierādāmas). Un tādi auto bija vairāki.
Beidzās viss ar lielām naudām(lai neafišētu firmu un starpnieku). Pircējs reāli tika pie praktiski jauna auto(un ne tikai ). Tā kā, vajag tik rakt!


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

JohnyW
18. Apr 2016, 15:16#3020

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 546

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv


18 Apr 2016, 13:16:27 ABU rakstīja:
Nu nav jau tik daudz "gudro", kas tin no paša sākuma!
BET.... zinu gadījumu LV, piedalījos arī "risināšānā".
Liela LV firma pērk jaunu minibusu un vadā darbiniekus 24 st. diennaktī. Reālais noskrējiens 3 gados bija 385000, pārdeva 85000(griež no paša sākuma). Pircējam radās aizdomas(arī defekti), veica izmeklēšanu(kaut vai atrada VID ofic.čekus par riepu iegādi,zobsiksnu,un citu lietu), kur daudzas pirktās lietas bija iepriekšminētās(pierādāmas). Un tādi auto bija vairāki.
Beidzās viss ar lielām naudām(lai neafišētu firmu un starpnieku). Pircējs reāli tika pie praktiski jauna auto(un ne tikai ). Tā kā, vajag tik rakt!

Un tālāk pircējs uztaisa leišu biznesu un pats dabūjis kompensāciju uzsit autiņu gaisā par cenu, it kā tas būtu bijis 85k nobraucis..

Offline