Tas ir balansieris,tev viņš ir izņemts.
ko vins balans'e? nekas slikts bez vina nevar notikt?
Domāts,lai kompensētu vizuļa radīto disbalansu(1 cilindrs).Bez viņa nekas daudz nemainīsies-LC4 tāpat ir baigais vibrators.Daži pat speciāli ņem laukā balansieri-ātrāk uzņem apgriezienus.
Tas ir balansieris,tev viņš ir izņemts.
ko vins balans'e? nekas slikts bez vina nevar notikt?
Domāts,lai kompensētu vizuļa radīto disbalansu(1 cilindrs).Bez viņa nekas daudz nemainīsies-LC4 tāpat ir baigais vibrators.Daži pat speciāli ņem laukā balansieri-ātrāk uzņem apgriezienus.
a paldies
Es ar Duke 1 braukāju bez balansiera, jo "tā gadijās", kad ieliku balansieri atpakāl, tad motors palika kuslāks/mierīgāks, varbūt nedaudz mazāk vibrēja. Varbūt.
19 Feb 2013, 20:13:40 dropman rakstīja:
Niere varētu dot savu komentāru par "eni i-Ride moto gp 10W60" kā alternatīvu ktm ieteiktajai "Motorex Power Synt 4T 10W50"
uz sitienu neatradu pietiekamu informāciju par Eni konkrēto produktu, taču neiesaku tik radikāli paplašinātu viskozitātes diapazonu - SAE 10W-60. tāda eļļa ar 10W šo 60 nav spējīga noturēt, jo satur pārāk daudz viskozitātes modifikatoru. ja kādam dzelzim tiešām rekomendēts 60mit karstajā galā, tad drīzāk jāskatās uz, piemēram, 20W-60 vai tamlīdzīgi. protams, tāda eļļa nav piemērota pat +5C temperatūrai.
verdikts:
visdrīzāk šajā situācijā nav vajadzības iespringt uz ##W-60, jo tas samazina arī motora jaudu.
19 Feb 2013, 20:13:40 dropman rakstīja:
Niere varētu dot savu komentāru par "eni i-Ride moto gp 10W60" kā alternatīvu ktm ieteiktajai "Motorex Power Synt 4T 10W50"
uz sitienu neatradu pietiekamu informāciju par Eni konkrēto produktu, taču neiesaku tik radikāli paplašinātu viskozitātes diapazonu - SAE 10W-60. tāda eļļa ar 10W šo 60 nav spējīga noturēt, jo satur pārāk daudz viskozitātes modifikatoru. ja kādam dzelzim tiešām rekomendēts 60mit karstajā galā, tad drīzāk jāskatās uz, piemēram, 20W-60 vai tamlīdzīgi. protams, tāda eļļa nav piemērota pat +5C temperatūrai.
verdikts:
visdrīzāk šajā situācijā nav vajadzības iespringt uz ##W-60, jo tas samazina arī motora jaudu.
...motoFAVORĪTā pa lēto(7Ls/L)tiku pie MOTOREX 20W60,izmantoju vasarā-bet,divreiz bija motora problēmas...varbūt sakritība...
Pēdējos gadus izmantoju tikai PUTOLINE(attiecīgi markai,modelim ieteikto)gan vasarā,gan ziemā-braucu,kad ārā siltāks par -10...viss OK
20 Feb 2013, 18:29:59 motoinstruktors rakstīja:
...motoFAVORĪTā pa lēto(7Ls/L)tiku pie MOTOREX 20W60,izmantoju vasarā-bet,divreiz bija motora problēmas...varbūt sakritība...
Pēdējos gadus izmantoju tikai PUTOLINE(attiecīgi markai,modelim ieteikto)gan vasarā,gan ziemā-braucu,kad ārā siltāks par -10...viss OK
tad atļaušos iekopēt šodienas vēstījumu no eļļu diskursa. moš noder:
20 Feb 2013, 11:16:23 Niere rakstīja:
Tā kā pēdējā laikā manu aktualizējamies zemo temperatūru viskozitāšu tēmu, iemetu Youtūbī informatīvu video.
Kaut arī atainota diferu eļļas uzvedība, motoriem tas tikpat aktuāli.
Lai saprastu SAE viskozites klašu salīdzinājumu starp transmisiju un motoru eļļām, te diagramma:
kā redzams, 75W-## pielīdzināms 5W-##, bet 80W-## aptuveni 20W-##.
no tā varat tuvināti redzēt, kas zemā temperatūrā notiek ar, piemēram, 20W-50 eļļu. Iedomājieties, ka tādu mega viskozitāti jāizspiež pa eļļas kanāliem.
domāju, ka skijoringotājiem aktuāla tēma, jo, kā saprotu, ziemā zemāku viskozitāti neviens necenšas izmantot.
HELP please!!!!
Iznemu statoru no aizdedzes vacina un ielieku atpakal un nav vairs pareiza aizdedze
ir atzime ka vacinam jabut pret bloku bet tas stators vel regulejas pa pasu vaku(nezinaju citadak nebutu veris valjaa...ka lai uzregule atpakal to statoru???
zinu ka rotora ir punktins pret statora svitrinu jabut bet nezinu ka taja bridi aizdedzes vakam jabut...ka to aizdedzi regulet/?
21 Feb 2013, 09:25:46 GUN rakstīja:
kārtīgi noprecizē modeli, gadu, sameklē remonta manuāli un RŪPĪGI izlasi kas tur rakstīts
es skatijos manuāli,tur itka ir ka liek bet tur nav precizi pateikts..tur ir ka aizgriez lidz galam pa labi un tad griez atpakal lidz ierauga markejumu kkada skirba..izskatas ka vini nav lielu uzmanibu tam pieversusi ka perfekti jauzliek,,varbut nav tik traki...UN ka var zinat ka tam rotoram jastāv kad liek virsu aizdedzi(par to tur nekas nav teikts...ja zinatu ka tiesi precizi jastav rotoram tad varetu kko meginat...
vēl jo projām nav skaidrs par kādu aizdedzi konkrēti iet runa, ir dažādi varianti, bet pa manam šķiet ka statoru nemaz nevar nepareizi iebāzt vākā un tajā caurumā, kas aizkrūvēts ar korķi, vajadzētu rēgoties tai metkai, kas uz statora un attiecīgi pieskrūvējot vāku pagrozot pa labi vai pa kreisi, vajadzētu redzēt metku uz rotora, pārējais kā papīros rakstīts
20 Feb 2013, 23:05:05 Mintons rakstīja:
HELP please!!!!
Iznemu statoru no aizdedzes vacina un ielieku atpakal un nav vairs pareiza aizdedze
ir atzime ka vacinam jabut pret bloku bet tas stators vel regulejas pa pasu vaku(nezinaju citadak nebutu veris valjaa...ka lai uzregule atpakal to statoru???
zinu ka rotora ir punktins pret statora svitrinu jabut bet nezinu ka taja bridi aizdedzes vakam jabut...ka to aizdedzi regulet/?
...uztaisi bildi-Tavu jautājumu grūti saprast...
Aizdedzes nolasītājam jābūt noteiktā attālumā no rotora(magnēta) izciļņa...kas vēl?
22 Feb 2013, 15:56:02 GUN rakstīja:
vēl jo projām nav skaidrs par kādu aizdedzi konkrēti iet runa, ir dažādi varianti, bet pa manam šķiet ka statoru nemaz nevar nepareizi iebāzt vākā un tajā caurumā, kas aizkrūvēts ar korķi, vajadzētu rēgoties tai metkai, kas uz statora un attiecīgi pieskrūvējot vāku pagrozot pa labi vai pa kreisi, vajadzētu redzēt metku uz rotora, pārējais kā papīros rakstīts
Aizdedze ir SEM menajam motoram...pa aizdedzes vaku stators ari regulejas...es jau uzreguleju,laikam ir apmeram pareizi..
22 Feb 2013, 15:56:02 GUN rakstīja:
vēl jo projām nav skaidrs par kādu aizdedzi konkrēti iet runa, ir dažādi varianti, bet pa manam šķiet ka statoru nemaz nevar nepareizi iebāzt vākā un tajā caurumā, kas aizkrūvēts ar korķi, vajadzētu rēgoties tai metkai, kas uz statora un attiecīgi pieskrūvējot vāku pagrozot pa labi vai pa kreisi, vajadzētu redzēt metku uz rotora, pārējais kā papīros rakstīts
Aizdedze ir SEM menajam motoram...pa aizdedzes vaku stators ari regulejas...es jau uzreguleju,laikam ir apmeram pareizi..
Motora blokā var ieskrūvēt klokenei specialu noblokejosu skrūvi kura noblokes klokeni TDC punktaa un tad uzregulē aizdedzi:P tas ka stators stav vākā ir vng,galvenais ka atzimi redz taja caurumaa...ta skruve drosvien dargi maksā prieks skrūves bet pats jau ari drosvien var uztaisiit
----------------- Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D