Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Hard enduro izvēle

AutorsZiņojums
dropman
13. Apr 2010, 09:17#301

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

Nav gluži hard enduro, bet tomēr... Vai ir kas zināms par šo konkrēto agregātu?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor.../jhfbba3434.html
Vai sxc nāca kāpšļi pasažierim? Cik ticams tas nobraukums? Ir vērts braukt skatīties?

[ Šo ziņu laboja dropman, 14 Apr 2010, 11:26:45 ]



-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

gaazeejs
13. Apr 2010, 09:46#302

Kopš: 25. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 399

Braucu ar:


13 Apr 2010, 09:17:50 dropman rakstīja:
Nav gluži hard enduro, bet tomēr... Vai ir kas zināms par šo konkrēto agregātu?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...s/ktm/jhfbb.html
Vai sxc nāca kāpšļi pasažierim? Cik ticams tas nobraukums? Ir vērts braukt skatīties?

Braukt var ilgi, bet kad plīst, tad dārgi. Kāpšļi ir ok, šitiem nāk. Nobraukums diezgan ticams, galvenais, lai eļļas regulāri mainītas.

Offline

dropman
13. Apr 2010, 09:53#303

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

Vel ir variants nemt par aptuveni 5000eur (ar piegadi uz lv) no vacijas. Gads ap 2006. bet nu liekas ka baigi daargi. Mobile.de nekaadu mega leeto variantu neatradu.

Un kas pats galvenais ka es nevaru izlemt vai man vajag exc vai lc4... Itka tomer gribetos apbraukat Latviju un nobraukt lielu dalu marshruta pa asfaltu...
exc atradu taadu: http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...s/ktm/fngbd.html

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

Modrs
13. Apr 2010, 09:58#304

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

tantes runā, ka 530 ir niķīgs. vienam egonam strādā ok, citam nemitīgi plīst

Ja tu gribi apbraukāt Latviju utt, tad ņem kko no smagsvara, pegasu, KLE500, KLR650, transalpu utt. Es vienu sezonu ar savu husi nobraukāju krustu šķērsu pa asfaltu. nu nav aršana ar cros-enduro, kuram motors ārdās ārā virs 100km/h. Visiem sxc, pat exc, pat manam zāģim ir mazas rotējošās masas, motors pie zemiem apgriezieniem nav baudāms, rausta ķēdi utt. Respektīvi, jādod čada

[ Šo ziņu laboja Modrs, 13 Apr 2010, 10:03:03 ]

Offline

dropman
13. Apr 2010, 10:09#305

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

Man jau ir transalps un abus uzturet laikam nesanaks. Gribu kautko pa vidu starp sx un transalpu. un man ir aizdomas ka tas ir lc4...

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

endurists
13. Apr 2010, 10:13#306

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


13 Apr 2010, 09:53:08 dropman rakstīja:
Vel ir variants nemt par aptuveni 5000eur (ar piegadi uz lv) no vacijas. Gads ap 2006. bet nu liekas ka baigi daargi. Mobile.de nekaadu mega leeto variantu neatradu.

Un kas pats galvenais ka es nevaru izlemt vai man vajag exc vai lc4... Itka tomer gribetos apbraukat Latviju un nobraukt lielu dalu marshruta pa asfaltu...
exc atradu taadu: http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...s/ktm/fngbd.html


Ja vēlies pabraukt arī pa asfaltu tad labāk ņem LC4, vecajam protams Tev pietrūks 6. ātrums bet ar normālu sazobi iet tīri ciešami. 530 EXC tomēr ir racing tipa motocikl. Krosinieks ar lukturi un garāku kārbu, pabraukt pa asfaltu var bet nu nav īstā vide tam. Ja izlem par labu 530ajam, tad skaties uz 9-10 gada motociklie, jo 8gads pilns ar bērnu slimībām.

[ Šo ziņu laboja endurists, 13 Apr 2010, 10:13:37 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

dropman
13. Apr 2010, 10:15#307

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

nu tad itkā tomēr lc4 ir tas uz ko tagad tiecos. Pie kā var piebraukt ar to dzelteno lc4 sxc un veikt apskati? Pamērīt kompresiju, paklausīties motoru,izbraukt līkumu, utt.

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

Modrs
13. Apr 2010, 10:17#308

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

tad ņem kko mazu, ar ko var virināt pa mežu!

EDIT: ā, ja transalpu tirgo nost, tad jā, lc4 ir ok

[ Šo ziņu laboja Modrs, 13 Apr 2010, 10:17:53 ]

Offline

endurists
13. Apr 2010, 10:17#309

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


13 Apr 2010, 10:15:59 dropman rakstīja:
nu tad itkā tomēr lc4 ir tas uz ko tagad tiecos. Pie kā var piebraukt ar to dzelteno lc4 sxc un veikt apskati? Pamērīt kompresiju, paklausīties motoru,izbraukt līkumu, utt.


Priekš kam mērīt kompresiju? Nav jau dīzelis, ja lec, nepunķojas un negrab tad viss ok!

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Modrs
13. Apr 2010, 10:19#310

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

kā vispār var nomērīt kompresiju automātiskā dekompresatora gadījumā....?

Offline

dropman
13. Apr 2010, 10:20#311

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

Nu tad sanāk ka tas sxc pa 2000ls ir nemams un nav nemaz jāparbauda? Par ktm motoru darbibu vispar neko nezinu, tapec sadzirdet kautkadu specifisku grabonju kas par kautko liecinatu pats laikam nevareshu.
EDIT: Nu vismaz vizualo apskati ir kads gatavs izveikt tam sxc?

[ Šo ziņu laboja dropman, 13 Apr 2010, 10:21:34 ]



-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

endurists
13. Apr 2010, 10:24#312

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


13 Apr 2010, 10:20:21 dropman rakstīja:
Nu tad sanāk ka tas sxc pa 2000ls ir nemams un nav nemaz jāparbauda? Par ktm motoru darbibu vispar neko nezinu, tapec sadzirdet kautkadu specifisku grabonju kas par kautko liecinatu pats laikam nevareshu.
EDIT: Nu vismaz vizualo apskati ir kads gatavs izveikt tam sxc?


Es varu aizbraukt Tev līdz, neesmu megaspeciālists bet ir bijusi ilgāka saskarsme ar pāris LC4.

[ Šo ziņu laboja endurists, 13 Apr 2010, 10:46:29 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

feciic
13. Apr 2010, 12:24#313

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure


13 Apr 2010, 10:17:56 endurists rakstīja:

13 Apr 2010, 10:15:59 dropman rakstīja:
nu tad itkā tomēr lc4 ir tas uz ko tagad tiecos. Pie kā var piebraukt ar to dzelteno lc4 sxc un veikt apskati? Pamērīt kompresiju, paklausīties motoru,izbraukt līkumu, utt.


Priekš kam mērīt kompresiju? Nav jau dīzelis, ja lec, nepunķojas un negrab tad viss ok!

LC4 un negrab

Bet par to SXC, izskatās ka tas ir LC4 ar uzliktu keihin karbuli jo sxc nenāca kāpšļi un priekšā bija 260mm bremžu disks

Cena laba un ja tehniski ir ok tad ņem ciet.

Offline

EEriks
13. Apr 2010, 12:31#314

Kopš: 03. Sep 2008

Ziņojumi: 419

Braucu ar: te610


13 Apr 2010, 09:58:31 Modrs rakstīja:
tantes runā, ka 530 ir niķīgs. vienam egonam strādā ok, citam nemitīgi plīst

Ja tu gribi apbraukāt Latviju utt, tad ņem kko no smagsvara, pegasu, KLE500, KLR650, transalpu utt. Es vienu sezonu ar savu husi nobraukāju krustu šķērsu pa asfaltu. nu nav aršana ar cros-enduro, kuram motors ārdās ārā virs 100km/h. Visiem sxc, pat exc, pat manam zāģim ir mazas rotējošās masas, motors pie zemiem apgriezieniem nav baudāms, rausta ķēdi utt. Respektīvi, jādod čada

kadas tev stav zvaigznes ka nav baudams uz maziem apgr. man stavej 15-45 stock nomainiju uz 15-47 un kljuva daudz draudzigaks un asaks

-----------------
mezi rulle

Offline

dropman
13. Apr 2010, 13:33#315

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525


13 Apr 2010, 12:24:45 feciic rakstīja:

13 Apr 2010, 10:17:56 endurists rakstīja:

13 Apr 2010, 10:15:59 dropman rakstīja:
nu tad itkā tomēr lc4 ir tas uz ko tagad tiecos. Pie kā var piebraukt ar to dzelteno lc4 sxc un veikt apskati? Pamērīt kompresiju, paklausīties motoru,izbraukt līkumu, utt.


Priekš kam mērīt kompresiju? Nav jau dīzelis, ja lec, nepunķojas un negrab tad viss ok!

LC4 un negrab

Bet par to SXC, izskatās ka tas ir LC4 ar uzliktu keihin karbuli jo sxc nenāca kāpšļi un priekšā bija 260mm bremžu disks

Cena laba un ja tehniski ir ok tad ņem ciet.


Ceru to visu noskaidrot apskatot doto eksemplaru. Paldies Enduristam ka pieteicas palidzet! ja ir pareizie karbji + kaapshlji + rumba ar gumijas demferiem (nezinu ka pareizi sauc) tad jau tas ir tikai pozitivi manuprat. Vel jau jabut ari ellai raamii tad?

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

Modrs
13. Apr 2010, 14:58#316

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'


13 Apr 2010, 12:31:27 EEriks rakstīja:
kadas tev stav zvaigznes ka nav baudams uz maziem apgr. man stavej 15-45 stock nomainiju uz 15-47 un kljuva daudz draudzigaks un asaks


defaltā bija 15/45, bet bija smagi pa īsu, lai brauktu uz 100km/h. tahometrā 5100 rpm. uzliku 16/45, bija super, garāks stiepiens, bet mators biš vairāk mocījās. Pa ziemu un šobrīd ir atkal 15/45, jo moci vairs neekspluatēju pa lielceļiem un tālos gabalus neveicu.
hvz, moš vajag 15/43-44. Lai nu kā, esmu sapratis, ka katrs mocis ir paredzēts savam. nevar ar 2T braukt garus gabalus un smagu 4T dzenāt pa trasi. kkā tā.
Ļoti iespējams, ka pie vainas bija riepas - aizmugurē mišelins S12, priekšā arī kkas tik pat mīksts bija, rites pretestība liela. moš ar standarta pusbezceļa riepām būtu cita lieta

Offline

HUSIICS
13. Apr 2010, 16:44#317

Kopš: 23. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 40

Braucu ar: cr

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...uzuki/eonhm.html
Labs variants!

Offline

se7en
13. Apr 2010, 16:53#318

Kopš: 25. Apr 2008

Ziņojumi: 129

Braucu ar: E34 M5

No bezceļniekiem esmu braucis tikai ar savu Yamahau TT600R, nu krosinieks neskaitās. Katrā ziņā esmu apmierināts, mocis ir salīdzinoši viegls (130kg) un nav nokarināts ar baigajiem plastmasiem. Izsktās vairāk pēc krosača un arī iet solīdi

-----------------
In case if I die, I'm leaving you a message: "F*** you all!"

Offline

uldens2
13. Apr 2010, 18:23#319

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx


13 Apr 2010, 14:58:31 Modrs rakstīja:

13 Apr 2010, 12:31:27 EEriks rakstīja:
kadas tev stav zvaigznes ka nav baudams uz maziem apgr. man stavej 15-45 stock nomainiju uz 15-47 un kljuva daudz draudzigaks un asaks


defaltā bija 15/45, bet bija smagi pa īsu, lai brauktu uz 100km/h. tahometrā 5100 rpm. uzliku 16/45, bija super, garāks stiepiens, bet mators biš vairāk mocījās. Pa ziemu un šobrīd ir atkal 15/45, jo moci vairs neekspluatēju pa lielceļiem un tālos gabalus neveicu.
hvz, moš vajag 15/43-44. Lai nu kā, esmu sapratis, ka katrs mocis ir paredzēts savam. nevar ar 2T braukt garus gabalus un smagu 4T dzenāt pa trasi. kkā tā.
Ļoti iespējams, ka pie vainas bija riepas - aizmugurē mišelins S12, priekšā arī kkas tik pat mīksts bija, rites pretestība liela. moš ar standarta pusbezceļa riepām būtu cita lieta
Man 14/49 un 100km/h nekadu problemu.Iet stipri atrak.

Offline

Modrs
13. Apr 2010, 20:24#320

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

vot intereses pēc, cik kkādam exc ir tahometrā pie 100km/h.
man varbūt jāpaprovē ieslēgt race mode husim, jo zonde man labi strādā uz ekoloģijas pusi - izpūtējs tīrs, kā izmazgāts!

Offline