Autors | Ziņojums |
Jim-Beam | 01. Apr 2017, 23:54 | #29961 |
|
Kopš: 21. May 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 392
Braucu ar: Mopedku
|
01 Apr 2017, 23:45:21 mexa rakstīja:
01 Apr 2017, 23:38:15 Jim-Beam rakstīja:
iesakiet ko darīt? uz ko skatīties tālāk?
Mociks itkā iedarbinās ļoti labi. Pie puspagrieztas gāzītes brauc arī ok.
Bet ir prolēma kā gribās "iedot grīdā" Tā sākas gļuki. līdz 6000 rmp iet tad sāk kautkā raustīties un no 7000rmp aiziet atkal. Pie pilnas "ručkas" ir tāka arī pie lielim RMP noraustās un brauc. Tāda sajūta ka nepietiek degvielas tajā momentā.
šobrīd pats domāju ka vajag sariktēt karbuļus. Sinhronizēt tos. Tad kur un pa saprātīgu samaksu to var izdarīt?
PS: degvielas krāniņam nav vakuma mebrānas, bet itkā ir paredzēta. Pats nesaprotu kā to pievienot un kur to dabūt?
ja degviela tek un pumpējas, ja ir pumpis tad varam izsvītrot. protams pārbaudot teoriju uz vietas. karburatorus uz galda un tīram cik varam. iepriekš tač gāja kā nākas? tev spole vai spoles? sveces ok? barošana strādā visos RPM? degviela svaiga?
Ko nozīmē pumpējas?
Palasot info par tās vakuma mebrānas darbības principu sapratu, ka tā strādā, kā vakuma vārsts. Kad motors darbojas atvērta, kad noslāpēts aizvērta. Tipo nav jāgroza "krāniņš"
Pašreiz ir tā ka degviela tiek padota no "bākas" pašteces formā, tik cik ļauj trubiņu diametrs.(tas gan šosezon ir nedaudz samazinājis, bet trubiņu garums arī).
Pagaišo sezon nebija tik izteikti...
(nu tie gļuki, esdomāju)
PS: bet ir uzlabojumi degvielas patēriņš ir nokritis gadrīz pr litru... [ Šo ziņu laboja Jim-Beam, 02 Apr 2017, 00:02:05 ] |
Offline | |
|
mexa | 02. Apr 2017, 00:07 | #29962 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| ja tev nav pumpja bākā vai ārpus tad paštece, paštecei diametrs stipri neietekmēs, tā pat patēriņš ir niecīgs, paspēs degviela iztecēt. tev svece laikam balta... izbrauc ar drūsku atvilktu čoku, ja pazūd defekts droši nes karbi kas atjauks uz iztīrīs pilnībā, iespējams arī samainīs gumijas. ar starta gāzi vai wd40 vai brake klīneri papūt uz karbjiem kad mocis iesilis, ja abaroti uzrausies augšā tad secini ka sūc gaisu. sūkt var visur kur iz gumija vai plaisa. karburatora "štuceriem" apakšā jābūt gumijai, ja tev ir tieši tā, nevis uz motora apaļš flancis, un gumija vnk ar 2 savilcējiem. to ovālo gumiju nopērc jebkurā hidro bodē-hansaflex utt, apaļā pieņems formu.
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
Jim-Beam | 02. Apr 2017, 00:19 | #29963 |
|
Kopš: 21. May 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 392
Braucu ar: Mopedku
| karburatori ar motora cilindriem savienojas ar gumijas pāreju. Katrā pusē pa savilcējam.
nekādu papildus el. pumju nav. ir tikai atslēgta tā "degvielas krāniņā" vakuma mebrāna. (neizprotu tās jēgu)
PS: ok, auto grabažniekā ir palikusi starta gāze no pēdējās pārbaudes tam. Rīt jāpamēģina papūst... |
Offline | |
|
|
Jim-Beam | 02. Apr 2017, 00:23 | #29964 |
|
Kopš: 21. May 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 392
Braucu ar: Mopedku
| Ak un kad pagaišo sezon mainīju sveces, tās bija melnas. Tā itkā "pārlietos"
PS: Dēļtā arī secināju, ka svece izsista no pārliek trekna degmaisījuma. |
Offline | |
|
mexa | 02. Apr 2017, 00:58 | #29965 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| varētu būt
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
Edzojum | 02. Apr 2017, 19:39 | #29966 |
|
Kopš: 21. Jan 2016
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 3
Braucu ar: Gsxr
| Sveiki. Varbūt kāds zinās ko pastāstīt. Izvilku no garāžas suzuki gsxr600 srad. Ilgi stāvējis, bet pieleca un rūc smuki.mēģināju braukt bet neiet uz priekšu. Robos slēdzas bet atlaižot sajūgu neiet. Gāzē cik gribi. Nekādu krakšķu nau. Kas varētu būt? Zinu ka autiniem no ilgas stāvēšanas mēdz salīpt sajugi. Mocim tā varētu būt? |
Offline | |
|
hopper_offlinus | 02. Apr 2017, 21:04 | #29967 |
|
Kopš: 06. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1549
Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s
| Medz salipt. Bet salipshanas gadijuma efekts butu tieshi otrads - ielikt roba un labakaja gadijuma noslapts, nevisai labakaja - apmest kuleni. Ta ka sajuga diski normala stavokli ir saspiesti un atbrivojas tikai ar izspiestu sajugu, shaubos ka tie Tev salipa "otradi"
Te izsklausas, ka diskiem ir beigas.*
*pienemam, ka trose / klokji ir pareizi noreguletas, nekas nekur nekeras utt.
Ir iespejams ari tads gadijums - diski BIJA salipushi, bet tad, kad Tu ieliki roba, tika norauta abraziva dalja. Lidzigi ka noraut pielipushus / piesalushus bremzhu klucus.
Rauj valja, lej ara ellu (ta tagad pilna ar abrazivo hernmju) un maini filtru (nu un ar kkadu leto ellu to dzineju izskalot). Diskus ari noderetu nomainit.
----------------- Life is hard and then your warranty expires |
Offline | |
|
kaspers22 | 02. Apr 2017, 21:49 | #29968 |
|
Kopš: 10. Apr 2016
No: Liepāja
Ziņojumi: 340
Braucu ar: DRZ400 & 450SXF - Stieni ;o)
|
02 Apr 2017, 00:19:27 Jim-Beam rakstīja:
karburatori ar motora cilindriem savienojas ar gumijas pāreju. Katrā pusē pa savilcējam.
nekādu papildus el. pumju nav. ir tikai atslēgta tā "degvielas krāniņā" vakuma mebrāna. (neizprotu tās jēgu)
PS: ok, auto grabažniekā ir palikusi starta gāze no pēdējās pārbaudes tam. Rīt jāpamēģina papūst...
Tā vakuma membrāna domāta lai automātiski aiztaisītu degvielas padevi,kad motors nedarbojas.Ja raus gaisu kaut kur garā gar to vakuma šļauciņu,vai saspiedīsi viņu,tad degvielu pareizi nepados,līdz ar to motors pareizi nestrādās...
----------------- Nebrauc ātrāk kā Tavs sargeņģelis spēj lidot. |
Offline | |
|
Jim-Beam | 02. Apr 2017, 22:59 | #29969 |
|
Kopš: 21. May 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 392
Braucu ar: Mopedku
| Tādas trubiņas tur nav. Degvielas krāniņš ar karburatoriem ir savienot tikai ar degvielas padeves trubiņu. Šodien pamēgināju papust starta gāzi uz karbuļiem un to savienojumu ar cilindriem. Nekādu sūci nenovēroju. Rmp viss kā vajag nepalielinājās. Tad jau laikam karbiņi kko gļuko?
Tad nu ko darīt vest mociku pie kāda speca vai ņemt nost karbiņus un tos vest pie speca? |
Offline | |
|
hopper_offlinus | 02. Apr 2017, 23:13 | #29970 |
|
Kopš: 06. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1549
Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s
| Labak jau protams ar visu pacientu pie meistara doties...
Bet par trubinju - divaini. Ar aprakstito uzbuvi ir jabut tai, lai vert valja benzhas padevi, kad dzinejs griezhaa. Protams pie nosacijuma, ka nav kkas sakimikots (piem sachakarejas membrana, bet braukt vajag).
----------------- Life is hard and then your warranty expires |
Offline | |
|
Paw | 03. Apr 2017, 10:32 | #29971 |
|
Kopš: 25. Jul 2012
No: Baldone
Ziņojumi: 202
Braucu ar: zirgu
| Vai kaut kur brīvā dabā šādu vai līdzīgu var iegādāties?
Fuel hose connector
[ Šo ziņu laboja Paw, 03 Apr 2017, 10:33:14 ] |
Offline | |
|
teroristsGSF | 03. Apr 2017, 18:01 | #29972 |
|
Kopš: 17. Jul 2014
No: Jūrmala
Ziņojumi: 10
Braucu ar: ZRX Kawasaki
| Sveiki, ir problēma ar Bandītu 2000g, mainot eļļu, sķībi ieskrūvēju eļļas skrūvi atpakaļ, nebija mana pirmā reize to darot, vienmēr bija izdevies. pie 2.5 apgriezieni sapratu ka nav ka vajag
Kādas darbības labāk veikt?
Cita skrūve, vest pie virpotāja, kaut kādi īpaši hermētiķi? gribētu iztikt bez īpašas dzinēja jaukšanas. |
Offline | |
|
mexa | 03. Apr 2017, 18:20 | #29973 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Ja viitne talak ir ok, var provet "tikt" uz vijumiem un viss, bet ja viitne ir iisa tad helicoil, vai nakamais izmers, nekaadi hermetiki neglabs, kolhozu nevajag. To jadara uz nonjemta kartera, jo neviens negarantees ka kads sarinsh tiek elljaa un aiziet motoraa. Nav metaals lai uz magneta sakjert...
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
Kefirchiks | 04. Apr 2017, 18:02 | #29974 |
|
Kopš: 09. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 90
Braucu ar: FZ1 un R6
| Baigā šaize. Skrūvēju vaļā dakšām preload adjuster un vienam nolauzu vītni - uz doto brīdi vītne vispār vairs neeksistē.
Tā arī vaļā nav atskrūvēts, jau pēc ntajiem mēģinājumiem (urbu caurumus - mēģināju ar flekša ripas atslēgu, to salauzu).
Bija vēl dažādi citi varianti, bet neviens no tiem nebija sekmīgs.
Attēls, lai saprastu par ko iet runa: http://prnt.sc/escz0r
Tad nu jautājums - kurš varētu uzņemties šo brīnumu atskrūvēt? Parādā nepalikšu. |
Offline | |
|
Ex | 04. Apr 2017, 19:00 | #29975 |
|
Kopš: 14. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 471
Braucu ar: BMW F800GS, KTM 300 EXC
|
03 Apr 2017, 10:32:30 Paw rakstīja:
Vai kaut kur brīvā dabā šādu vai līdzīgu var iegādāties?
Fuel hose connector
Nāk standartā KTM meža kapļiem un droši vien arī Husqvarnām. Meklēt pie tirgoņiem.
(iespējams, ka komplektā ar visām degvielas trubām) |
Offline | |
|
Naits | 04. Apr 2017, 19:01 | #29976 |
|
Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
|
03 Apr 2017, 10:32:30 Paw rakstīja:
Vai kaut kur brīvā dabā šādu vai līdzīgu var iegādāties?
Fuel hose connector
Pie mums ir pasūtāmi
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
|
Offline | |
|
mexa | 04. Apr 2017, 22:23 | #29977 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
|
04 Apr 2017, 18:02:37 Kefirchiks rakstīja:
Baigā šaize. Skrūvēju vaļā dakšām preload adjuster un vienam nolauzu vītni - uz doto brīdi vītne vispār vairs neeksistē.
Tā arī vaļā nav atskrūvēts, jau pēc ntajiem mēģinājumiem (urbu caurumus - mēģināju ar flekša ripas atslēgu, to salauzu).
Bija vēl dažādi citi varianti, bet neviens no tiem nebija sekmīgs.
Attēls, lai saprastu par ko iet runa: http://prnt.sc/escz0r
Tad nu jautājums - kurš varētu uzņemties šo brīnumu atskrūvēt? Parādā nepalikšu.
kādā rakā? tu skrūvēji tač uz iekšpusi? ārā jau tā neizskrūvēsi
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
Naits | 04. Apr 2017, 22:40 | #29978 |
|
Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| Ja juti ka nesanāks tad uzreiz ir jādod meisteram, tagad vari pats sipties ar to dakšu, jo reti kurš meistars ņem šādus garadarbus. 95% esmu pārliecināts ka to visu varēja izdarīt mazsāpīgāk.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
|
Offline | |
|
kaspers22 | 04. Apr 2017, 23:04 | #29979 |
|
Kopš: 10. Apr 2016
No: Liepāja
Ziņojumi: 340
Braucu ar: DRZ400 & 450SXF - Stieni ;o)
|
04 Apr 2017, 22:23:23 mexa rakstīja:
04 Apr 2017, 18:02:37 Kefirchiks rakstīja:
Baigā šaize. Skrūvēju vaļā dakšām preload adjuster un vienam nolauzu vītni - uz doto brīdi vītne vispār vairs neeksistē.
Tā arī vaļā nav atskrūvēts, jau pēc ntajiem mēģinājumiem (urbu caurumus - mēģināju ar flekša ripas atslēgu, to salauzu).
Bija vēl dažādi citi varianti, bet neviens no tiem nebija sekmīgs.
Attēls, lai saprastu par ko iet runa: http://prnt.sc/escz0r
Tad nu jautājums - kurš varētu uzņemties šo brīnumu atskrūvēt? Parādā nepalikšu.
kādā rakā? tu skrūvēji tač uz iekšpusi? ārā jau tā neizskrūvēsi
Ja tu vilki vaļā nenoņemot to štoku,vai tu atlaidi augšējās skrūves sānā?
----------------- Nebrauc ātrāk kā Tavs sargeņģelis spēj lidot. |
Offline | |
|
vlkpc | 04. Apr 2017, 23:47 | #29980 |
|
Kopš: 11. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc
| Labs jautājums, atlaid tiltiņa un ručkas skrūvi, pārpalikums , iespējams, ar pirkstiem izskrūvēsies
04 Apr 2017, 23:04:17 kaspers22 rakstīja:
Ja tu vilki vaļā nenoņemot to štoku,vai tu atlaidi augšējās skrūves sānā?
----------------- Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi... |
Offline | |
|