Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
Kudinsky
26. Apr 2016, 22:59#2994

Kopš: 22. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 274

Braucu ar: Yamaha XJ900s, Saab 9000 Anniversary

Motul 5100?

-----------------
...nakts, migla un kaut kādi tanki.

Offline

mexa
26. Apr 2016, 23:01#2995

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

fair enough

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mexa
26. Apr 2016, 23:09#2996

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

nieres sula arii laba manta, cena ok. motulim procents par brendu, bet citaadi 5100 veel ir lietojama, 7100 gan skiet pa daargu kvalitaatei

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Kudinsky
26. Apr 2016, 23:11#2997

Kopš: 22. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 274

Braucu ar: Yamaha XJ900s, Saab 9000 Anniversary


26 Apr 2016, 23:08:02 Coooool rakstīja:
Kudinsky, šo piedāvājumu esi skatījies! Cik tev Motul 5100 4l izmaksā?

Motul 5100 4l man izmaksās apm 30 eur.

-----------------
...nakts, migla un kaut kādi tanki.

Offline

Kudinsky
26. Apr 2016, 23:20#2998

Kopš: 22. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 274

Braucu ar: Yamaha XJ900s, Saab 9000 Anniversary


26 Apr 2016, 23:13:51 Coooool rakstīja:
Es tev ietaupīju 6 EUR. Un alus no tevis.

Nu vai tad man labam cilvēkam alu žēl.

-----------------
...nakts, migla un kaut kādi tanki.

Offline

mexa
26. Apr 2016, 23:21#2999

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

30.95 ja buut preciizam?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Kudinsky
26. Apr 2016, 23:23#3000

Kopš: 22. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 274

Braucu ar: Yamaha XJ900s, Saab 9000 Anniversary

Nu tagad ir bik par vēlu, lai zvanītu un precizētu centus.

-----------------
...nakts, migla un kaut kādi tanki.

Offline

mexa
26. Apr 2016, 23:26#3001

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

ja pa taadu cenu tad skaiti bez uzcenojuma buus, bet tik labs motul nav... nevelk uz to pusi, autosiem gan motulis kkaa labaak iet, cik arii dzirdeets. moto jomaa no motulja tik nopuusts balons

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Coooool
26. Apr 2016, 23:28#3002

Kopš: 06. Dec 2012

Ziņojumi: 2285

Braucu ar: Deltām

Niere, vai cena atbilstoša Valentino Rossi + Eneos Akcija produktam?

-----------------
moto.id.lv
Moto manuāļi, ceļojumi, padomi utt. Reģistrējies šeit

Offline

kawaracer
26. Apr 2016, 23:39#3003

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1193

Braucu ar: HD FXFBS


26 Apr 2016, 23:28:57 Coooool rakstīja:
Niere, vai cena atbilstoša Valentino Rossi + Eneos Akcija produktam?


Jautājums par eļļu jeb par dāvanu?
Bet varu apstiprināt, ka viss ir autentisks!

-----------------
Rezerves daļas un serviss.

Offline

Niere
27. Apr 2016, 07:15#3004

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8116

Braucu ar:

Cooool,
Eneos Ultra Racing izskatās augstvērtīgs produkts, ja vien dzelža ražotājs paredzējis 15W-50 viskozitātes klasi. protams, daudzos gadījumos šo var izmantot arī, ja ieteikta 10W-40.
ņemot vērā, ka Tev savulaik tika novērota degvielas kontaminācija, kas eļļas viskozitāti samazināja par veselām divām klasēm, 15W-50 pat būtu ieteicams...ja vien ar to pašu dzelzi vēl brauc.
vienīgi priekš "racing" gribētos JASO MA2, bet ielai tas pie kājas.
atsauce uz MotoGP gan ir bullšits, jo tajās sacīkstēs Yamaha izmanto 0W-20 vai pat vēl zemāku viskozitāti, kas ielai nu nekādi nav piemērota.
Cipars izskatās visnotaļ labs.

City-Max visdrīzāk ir daļēji sintētisks GroupII+GroupIII produkts.
ja tā, tad cena ir pieņemama, taču par tādu ciparu var atrast arī sintētisku GroupIII eļļu ar labākiem parametriem.
datu lapā stāsts par to, ka "īpaši piemērota tieši Japānā ražotiem močiem", protams, ir mārketings.

vērtējums, protams, izriet no datu lapās atrodamās ierobežotās informācijas.

Offline

Janjis
28. Apr 2016, 10:00#3005

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 159

Braucu ar: R9T & GS Rallye


27 Apr 2016, 07:15:27 Niere rakstīja:
Cooool,
Eneos Ultra Racing izskatās augstvērtīgs produkts, ja vien dzelža ražotājs paredzējis 15W-50 viskozitātes klasi. protams, daudzos gadījumos šo var izmantot arī, ja ieteikta 10W-40.
ņemot vērā, ka Tev savulaik tika novērota degvielas kontaminācija, kas eļļas viskozitāti samazināja par veselām divām klasēm, 15W-50 pat būtu ieteicams...ja vien ar to pašu dzelzi vēl brauc.
vienīgi priekš "racing" gribētos JASO MA2, bet ielai tas pie kājas.
atsauce uz MotoGP gan ir bullšits, jo tajās sacīkstēs Yamaha izmanto 0W-20 vai pat vēl zemāku viskozitāti, kas ielai nu nekādi nav piemērota.
Cipars izskatās visnotaļ labs.

City-Max visdrīzāk ir daļēji sintētisks GroupII+GroupIII produkts.
ja tā, tad cena ir pieņemama, taču par tādu ciparu var atrast arī sintētisku GroupIII eļļu ar labākiem parametriem.
datu lapā stāsts par to, ka "īpaši piemērota tieši Japānā ražotiem močiem", protams, ir mārketings.

vērtējums, protams, izriet no datu lapās atrodamās ierobežotās informācijas.


Tad varētu būt laba gaisa-eļļas dzeses motoriem ar atdalīto kārbu!

Offline

JohnyW
28. Apr 2016, 10:46#3006

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 546

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv

Niere.
Ir kas sakāms par šo produktu, varu mierīgu sirdi savam 450niekam meža kaplim ar to aizstāt Motul 5100to?:

Offline

Archy96
04. May 2016, 01:32#3007

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Tā, spečogi, vajadzētu viedokli un padomu. Tēma gan nav pa moto, bet tik un tā varētu būt saistoši daudziem.

Man sanāca neražiņa - vienam no saviem darbagaldiem lēju iekšā eļļu, un kaut kādā mistiskā kārta tai ir parādījies ūdens piemaisījums, es vismaz domāju, ka tas ir ūdens, jo eļļa no smuki caurspīdīgas kļuva gaiša, necaurspīdīga, kā saputojusies, tā parasti izskatās, ja ir klāt ūdens piemaisījums. Aparāts bija pirms kāda gada nopirkts, visu laiku stāvēja ārā zem nojumes, pieļauju, ka kaut kur jau bija ūdens satecējis, tagad palaidu sūkni, aizgāja cirkulācija - un viss sajaucās





Jautājums, ko darīt?

* Izlikties pa muļķi un turpināt tikai strādāt, jo rādās, ka piemaisījums nav liels.
* Sūknēt visu laukā un liet jaunu eļļu (80 litri)
* Ir kādas citas iespējas kaut kā ūdeni atdalīt???

[ Šo ziņu laboja Archy96, 04 May 2016, 01:33:29 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
04. May 2016, 01:50#3008

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8116

Braucu ar:

ja eļļa emulģējusies, nozīmē, ka ūdens tajā jau ir da-fi-ga. vismaz reizes 10 pāri normai. norma 200-300ppm, kas ir tikai 0,02-0,03%.
uztaisi šādu expresstestu. kaut vari arī netaisīt, jo tāpat jau iznākums skaidrs.
vienīgais lētais veids, kā dubūt ūdeni laukā, ir uzkarsēt eļļu līdz 90-95C, bet nepārkarsējot un nepieļaujot 'hot spot'. citiem vārdiem sakot, jābūt plūsmā vai jāmaisa.
taču es ieteiktu tomēr to visu mainīt nost, jo kopā ar ūdeni tās eļļas tīrības pakāpe visdrīzāk ir tūtā. pie reizes būsi izskalojis to sistēmu, ja reiz iekārta stāvējusi.

Offline

Archy96
04. May 2016, 01:56#3009

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


04 May 2016, 01:50:03 Niere rakstīja:
ja eļļa emulģējusies, nozīmē, ka ūdens tajā jau ir da-fi-ga. vismaz reizes 10 pāri normai. norma 200-300ppm, kas ir tikai 0,02-0,03%.
uztaisi šādu expresstestu. kaut vari arī netaisīt, jo tāpat jau iznākums skaidrs.
vienīgais lētais veids, kā dubūt ūdeni laukā, ir uzkarsēt eļļu līdz 90-95C, bet nepārkarsējot un nepieļaujot 'hot spot'. citiem vārdiem sakot, jābūt plūsmā vai jāmaisa.
taču es ieteiktu tomēr to visu mainīt nost, jo kopā ar ūdeni tās eļļas tīrības pakāpe visdrīzāk ir tūtā. pie reizes būsi izskalojis to sistēmu, ja reiz iekārta stāvējusi.


Jā, sūdīgs variants. Vismaz viens pozitīvs moments - labi ka tā eļļa nemaksā 15E litra, tad gan būtu pii, man vēl kādi 100L stāv mucā.


Tikai ir vēl viena problēma - ka viņu visu dabūt laukā tagad, jo noteikti vēl paliks kaut kur iekšā šī te pati sajauktā, liešu klāt jaunu un atkal būs tie paši sūdi, jo šim aparatam nav ta kā motociklam, kur pa apakšu atskrūvēji korķi un visu izlēji, tur visu pilnībā izliet nemaz nav iespējams

Fcuk.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
04. May 2016, 02:06#3010

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8116

Braucu ar:

tā gan.
nolēj cik vari, izkarsē, ielej atpakaļ, pacirkulē un tad maini uz jaunu.

Offline

Archy96
04. May 2016, 02:18#3011

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


04 May 2016, 02:06:57 Niere rakstīja:
tā gan.
nolēj cik vari, izkarsē, ielej atpakaļ, pacirkulē un tad maini uz jaunu.


Uztaisīju nupat to testu - pa vienkāršo, uzlēju eļļu uz folijas, foliju uz gāzes degļa, burbuļi nāk, viss kārtībā

Tad ko darīt, liet eļļu dzelzs spainī, spaini uz gāzes plīts, karsēt, liet atpakaļ, laist lai cirkulē, un tad beigās atkal liet laukā???

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
04. May 2016, 03:05#3012

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8116

Braucu ar:

apmēram tā. tikai ne spainī, bet drīzāk jau lietotā eļļas mucā. un neaizmirsti maisīt.
maksimāli ievēro tīrību, jo kaitīgākās daļiņas ne tuvu nav ar aci saskatāmas.

vēl varu iedot čali, kuram ir iekārta ar kuras palīdzību var noteikt ISO/NAS tīrības kodu un ūdens daudzumu eļļā pa tiešo kaut no sistēmas, neatejot no kases. maksās daudz mazāk kā eļļas maiņa, taču pastāv liela iespēja, ka tīrība, kā jau iepriekš teicu, nebūs apmierinoša. tad būtu jāmaina vai jāfiltrē tā kā tā.

taču, pie reizes vari pārbaudīt arī citām iekārtām un arī nelietotai eļļai [dažādiem ražotājiem var radikāli atšķirties].

Offline

Archy96
04. May 2016, 03:40#3013

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


04 May 2016, 03:05:16 Niere rakstīja:
apmēram tā. tikai ne spainī, bet drīzāk jau lietotā eļļas mucā. un neaizmirsti maisīt.
maksimāli ievēro tīrību, jo kaitīgākās daļiņas ne tuvu nav ar aci saskatāmas.

vēl varu iedot čali, kuram ir iekārta ar kuras palīdzību var noteikt ISO/NAS tīrības kodu un ūdens daudzumu eļļā pa tiešo kaut no sistēmas, neatejot no kases. maksās daudz mazāk kā eļļas maiņa, taču pastāv liela iespēja, ka tīrība, kā jau iepriekš teicu, nebūs apmierinoša. tad būtu jāmaina vai jāfiltrē tā kā tā.

taču, pie reizes vari pārbaudīt arī citām iekārtām un arī nelietotai eļļai [dažādiem ražotājiem var radikāli atšķirties].



Ja runāt par eļļas tīrību šajos oldskūla darbagaldos, tad par šo tēmu jau nu pilnīgi noteikti nevajadzētu matus plēst un padziļināti iespringt, jo cik es esmu ar šo tehniku strādājis, pircis, restaurējis, remontējis , tad tur ir tādi nereālie kultūras slāņi redzēti eļļošanas sistēmās un rezervuāros, ka brīnies, kā šī tehnika vispār vēl strādā........bet viņa ņem un strādā, un strādā labāk kā jauns ifons pirkts veikalā ar garantiju.

Vienīgais, ko es ļoti cenšos uzpasēt, lai eļļā nenokļūst abrazīvās daļiņas no dažādiem slīpēšanas instrumentiem un ripām, jo tas tik tiešām ir tehnikai nāvējoši, bet pārējie "kurkuļi" kas tur peld apkārt - fofig, jo tie tik un tā ar laiku noslāņojas apakšā un dzīvi nemaisa.

Tas ir kaut kas līdzvērtīgs T34 tankam , kuru izvelc pēc 50 gadiem no purva, ielej jaunu degvielu un piedarbini, visi brīnās, kā tas var būt, bet viņš darbojās

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline