24 Mar 2017, 12:05:49 screwy rakstīja:
Interesanta lieta - čomam mocim Suzuki DL1000 ir tāda problēma:
Kamēr brauc tikmēr viss ok, kā kādu laiciņu ilgāk (2-3min) pastāv uz vietas-rūcošs, sāk vilkt sajūgs-nevar dabūt neitrālajā. Kā nobrauc kādus 500m, tā atkal viss ok. Ja stāv līdz 1 min problēma nav novērojama. Kaut kas ar sajūga eļļošanu?
Eļļa svaiga, sajūgs neslīd, braucot viss slēdzas labi.
sajuugs tach hidro? Ja paspaida un tad sleedz? Ja pagaazee uz vietas nedaudz? Ja noslape uz taam 3 minutem, iedarbina un tad kas? Mocis taa reagjee pilniigi uzkarsis un auksts?
Sajūgs hidro, spaidīšana neko nemaina. Gāzēšana arī. Ar to noslāpēšanu nevar saprast, itkā nekas nemainās, sanāk ka rūc vai slāpē nost tāpat grūti ielikt neitrālajā pēc tām 3 minūtēm. Kad auksts tad problēma stipri mazāk izteikta.
eļļu biezāku nelēji? kādu lēji? stāvot pirmajā, stipri velk? mocis bēg prom? ja nebēg tad sinhronizācija mēdz palīdzēt, parasti ja ir dirsā esošā regulācija
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
25 Mar 2017, 19:57:11 snyder rakstīja:
Sveiki! manai honda cbf600 2009 gada kaut kādu iemeslu pēc, pēkšņi nestrādā H.I.S.S sistēma, precīzāk neslēdzas iekšā, problēmas sākas kad dažas dienas atpakaļ nosēdās akmulātors, aizmirstu izslēgt apsildāmās ručkas, aķi uzlādēju, viss itkā ieslēdzas bet H.I.S.S nē, drošinātājus pārbaudiju, vismaz par tiem kuriem zinu, kas ir zem pasažiera beņķa un labajā pusē zem plastmasām pie bākas, viss veseli, kur varētu būt problēma, ka neslēdzas iekšā tā sistēma?
Atradu kas pa problēmu bija, izrādas to sistēmu var izslēgt, kā rezultātā moci nevar piestartēt.
toch zini ka nestartēja? HISS poga atslēdz lampiņu un tikai, HISS darbību tā neietekmē
točna zinu, pirms tam pielaist nevarēju, ieslēdzu atpakaļ un uzreiz idēāli pieleca. jo kad nedega tas HISS arī benzīn sūknis neslēdzās iekšā
Sveicināti! Ir Honda nrx1800 valkyrie rune ar six pack izplūdi, ar kuru skati iziet nevar. Kā tur ir, ja gribu apskati, vienīgais variants būs meklēt oriģinālo?
Ja tā, kur tādu meklēt?
26 Mar 2017, 06:26:19 Sprogis rakstīja:
Sveicināti! Ir Honda nrx1800 valkyrie rune ar six pack izplūdi, ar kuru skati iziet nevar. Kā tur ir, ja gribu apskati, vienīgais variants būs meklēt oriģinālo?
Ja tā, kur tādu meklēt?
24 Mar 2017, 12:05:49 screwy rakstīja:
Interesanta lieta - čomam mocim Suzuki DL1000 ir tāda problēma:
Kamēr brauc tikmēr viss ok, kā kādu laiciņu ilgāk (2-3min) pastāv uz vietas-rūcošs, sāk vilkt sajūgs-nevar dabūt neitrālajā. Kā nobrauc kādus 500m, tā atkal viss ok. Ja stāv līdz 1 min problēma nav novērojama. Kaut kas ar sajūga eļļošanu?
Eļļa svaiga, sajūgs neslīd, braucot viss slēdzas labi.
sajuugs tach hidro? Ja paspaida un tad sleedz? Ja pagaazee uz vietas nedaudz? Ja noslape uz taam 3 minutem, iedarbina un tad kas? Mocis taa reagjee pilniigi uzkarsis un auksts?
Sajūgs hidro, spaidīšana neko nemaina. Gāzēšana arī. Ar to noslāpēšanu nevar saprast, itkā nekas nemainās, sanāk ka rūc vai slāpē nost tāpat grūti ielikt neitrālajā pēc tām 3 minūtēm. Kad auksts tad problēma stipri mazāk izteikta.
eļļu biezāku nelēji? kādu lēji? stāvot pirmajā, stipri velk? mocis bēg prom? ja nebēg tad sinhronizācija mēdz palīdzēt, parasti ja ir dirsā esošā regulācija
Čoma mocis, tāpēc tik sīki visu nezinu.
Itkā lēja ELF motoreļļu atbilstošu moto prasībām. Vilkt gandrīz nevelk, varbūt nedaudz nedaudz, bet var teikt ka nē.
26 Mar 2017, 06:26:19 Sprogis rakstīja:
Sveicināti! Ir Honda nrx1800 valkyrie rune ar six pack izplūdi, ar kuru skati iziet nevar. Kā tur ir, ja gribu apskati, vienīgais variants būs meklēt oriģinālo?
Ja tā, kur tādu meklēt?
Ņemot vērā, ka Rūnas iekš LV ir kādas 3, meklē pārējo 2 īpašniekus, moš aizdos trubas uz apskati... Vai ebay... Vai dzelzs švammes trubās un uz apskati laukos...
24 Mar 2017, 08:31:23 erullino rakstīja:
Sveicināti,varbūt kādam ir idejas kapēc pa izspūtēju visu laiku nāk balti dūmu mākoņi un daudzums nemainās no motora tmp.!Par daudz eļļu jau klāt?
Aprilia RS125
24 Mar 2017, 12:05:49 screwy rakstīja:
Interesanta lieta - čomam mocim Suzuki DL1000 ir tāda problēma:
Kamēr brauc tikmēr viss ok, kā kādu laiciņu ilgāk (2-3min) pastāv uz vietas-rūcošs, sāk vilkt sajūgs-nevar dabūt neitrālajā. Kā nobrauc kādus 500m, tā atkal viss ok. Ja stāv līdz 1 min problēma nav novērojama. Kaut kas ar sajūga eļļošanu?
Eļļa svaiga, sajūgs neslīd, braucot viss slēdzas labi.
sajuugs tach hidro? Ja paspaida un tad sleedz? Ja pagaazee uz vietas nedaudz? Ja noslape uz taam 3 minutem, iedarbina un tad kas? Mocis taa reagjee pilniigi uzkarsis un auksts?
Sajūgs hidro, spaidīšana neko nemaina. Gāzēšana arī. Ar to noslāpēšanu nevar saprast, itkā nekas nemainās, sanāk ka rūc vai slāpē nost tāpat grūti ielikt neitrālajā pēc tām 3 minūtēm. Kad auksts tad problēma stipri mazāk izteikta.
eļļu biezāku nelēji? kādu lēji? stāvot pirmajā, stipri velk? mocis bēg prom? ja nebēg tad sinhronizācija mēdz palīdzēt, parasti ja ir dirsā esošā regulācija
Čoma mocis, tāpēc tik sīki visu nezinu.
Itkā lēja ELF motoreļļu atbilstošu moto prasībām. Vilkt gandrīz nevelk, varbūt nedaudz nedaudz, bet var teikt ka nē.
sajūgs izspiež ok? varbūt knapi spiež, un te sanāk peldošs defekts. izspiedējs te pričom, hidro sajūgs pats noregulēsies, ja funkcionē, gultnis pat izjāts strādās uz izspiešanu. šķidrums sajūgam tiek mainīts pēc kāda laika? vai defaultā nekad
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
Ja galvenais cilindrs būtu beigts, tad papumpējot hēbeli, vajadzētu palikt labāk, bet nekas nemainās. Šķidrumu kaut kad mainīja pie dīlera, itkā viss bija ok. Un sulot nekur garām nesulo gar blīvslēgiem.
Un vēl viena nisanse, no pirmā roba ir daudz grūtāk dabūt neitrālajā nekā no otrā, gan karstam gan aukstam. Varbūt kaut kas kārbā?
Ja ir mainīta eļļa varētu būt,ka vēl palicis sitēmā gais.Vajaga atgaisot,vis labāk no apakšas uz augšu.Ielej tīrā pumpī eļļu un no darba cilindra caur atgaisojamo spied ikšā, kāmēr pazūd gaisa burbuļi.Vajadzētu līdzēt.Ja ir gais,tad sapumpēt īsti nevar.
Situacija sekojoša, sanu koferim izkusa caurums pret izputeju, tagad peķeros pie labošanas, izgriezu plastmasas šablonu ko ielimet cauruma, jautajums ka labak aizpildit šuvi, kauset plastmasu vai pirkt kadu līmi?
Paldies.
26 Mar 2017, 15:12:49 screwy rakstīja:
Ja galvenais cilindrs būtu beigts, tad papumpējot hēbeli, vajadzētu palikt labāk, bet nekas nemainās. Šķidrumu kaut kad mainīja pie dīlera, itkā viss bija ok. Un sulot nekur garām nesulo gar blīvslēgiem.
Un vēl viena nisanse, no pirmā roba ir daudz grūtāk dabūt neitrālajā nekā no otrā, gan karstam gan aukstam. Varbūt kaut kas kārbā?
Apakšējais cilindrs (slave cilynder) var būt nosūbējis vai piededzis, zem manžetes var būt netīrumi. Tāpat kā sajūga hidrosistēma ir garāka un ar vairāk līkumiem, lielāka iespēja palikt k-kur burbulim... Šķidrums jāmaina reizi 2 gados. Un iespiest no apakšas šķidrumu vieglāk ar vismaz 20 ml šprici no aptiekas un caurspīdīgu caurulīti no Depo...
Var ar superlīmi un dzeramo sodu.Šuvē iespiež līmi un ber virsū sodu,srau momentāli,vari no sākuma pamēģināt uz kādas citas plastmasas,ja netici.Var arī kausēt plastmasu ar fēnu,bet tai pec sastava jābut līdzigai,savādāk grūti būs sakausēt.Vari You Tube ierakstīt"remont bamperf"tur ir visādas fīčas,ko taisa krievi.
26 Mar 2017, 16:01:39 Sonx33 rakstīja:
Situacija sekojoša, sanu koferim izkusa caurums pret izputeju, tagad peķeros pie labošanas, izgriezu plastmasas šablonu ko ielimet cauruma, jautajums ka labak aizpildit šuvi, kauset plastmasu vai pirkt kadu līmi?
Paldies.
Kaut kādu mēnesi atpakaļ MP bija iemests links par DE divkomponentu plastmasu līmi ar pildvielu un šķīdinātāju, pat demostrējuma video bija.
Tur tā stelle sekundēs palika monolīta. Ja atceros pareizi, tad cena svārtījās ap 30EUR.