HVZ atstāju mocīti uz nakti ar trubiņu pie suporta atgaisošanas vārsta un pilnu ar bremžu šķidrumu. Kad spiež hēbeli šķidrums itkā stiagā. Gaisa burbuļu nav. Bremzes ar nav.
PS: iesakat pie kā lai aizved to mociku lai kāds gudrāks apskatās?
[ Šo ziņu laboja Jim-Beam, 05 Jun 2016, 18:59:44 ]
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
05 Jun 2016, 18:58:41 Jim-Beam rakstīja:
HVZ atstāju mocīti uz nakti ar trubiņu pie suporta atgaisošanas vārsta un pilnu ar bremžu šķidrumu. Kad spiež hēbeli šķidrums itkā stiagā. Gaisa burbuļu nav. Bremzes ar nav.
PS: iesakat pie kā lai aizved to mociku lai kāds gudrāks apskatās?
Pa augšu lej iekšā, pa apakšu ar lielo medicīnas šprici sūc laukā, atgaisosies momentāli.
HVZ tā jau tika arī darīts tik tas šķidrums no galvenā cilindra nekur netiek. Nu ja atskrūvē augšējo trubiņu tad no turienes nekas netek. Ja arī ir pilns rezervuārs. var arī spaidīt hēbeli, bet šķidrums tur ārā nenāk.
PS: aizdomas tomēr uz galveno cilindrīti...
PPS: lai gan pirms šķidruma izpumpēšanas vis strādāja...
[ Šo ziņu laboja Jim-Beam, 05 Jun 2016, 21:05:50 ]
05 Jun 2016, 00:44:38 Jim-Beam rakstīja:
PS: nevaru saprast bremžu šķidruma rezervuāra vāciņš ir jātur virsu kamēr gaiso vai nē???
nav jātur, es gan parasti to gumijas diafragmu atstāju, citādi enerģiskāk spaidot hēbeli, bremžu šķidrums šļakstās ārā. var arī nelikt, bet tad vajag uzklāt dvieli uz krāsotajām detaļām, bremžmašīnas tiešā tuvumā.
pashtecee leeni bet jaaiet! neiet ja burbulis kkaa traucee, vai manzete uzbriest, vai neatiet... neattaisot piepluudes caurumu, vai tik taa nebuus tava probleema? ja jau nekas netek taa vien, un pa tuksho staigaa. skidrumu ieleeji pareizo kas uz vaacinja rakstiits? mosh 5 dotu iegaazi ir spectuulji, kas ar vakumu kaa ar mineeto shprici suuc atpakalj, ir kas otraadi spiezh... ja jo taadu veic ideaali uz bleedera uztiit fum-lentu, lai gar viitni nesuucas, kameer izskruvesi ara gaiss netiks, jo ja viss labi tad skidrums tik tecees aaraa izspiezot gaisu un iespejamibu sagaisoties. bet katrs dara kaa eertaak pasham
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
05 Jun 2016, 00:44:38 Jim-Beam rakstīja:
PS: nevaru saprast bremžu šķidruma rezervuāra vāciņš ir jātur virsu kamēr gaiso vai nē???
nav jātur, es gan parasti to gumijas diafragmu atstāju, citādi enerģiskāk spaidot hēbeli, bremžu šķidrums šļakstās ārā. var arī nelikt, bet tad vajag uzklāt dvieli uz krāsotajām detaļām, bremžmašīnas tiešā tuvumā.
baigi energiski dzenaajot gaisu tas sadalaas mazos burbuljos, kas saildzina laiku apkopei. leeni un akuraati iziet ar lielu burbuli par reizi. ja baigi smalkie burbulji tad pagaidi, tie saleks vienaa un vieglaak izies. dazi saka ka atstajot zem spiediens sisteemu samazinaas iespeeja gaisam tikt un mazie burbulji sakoncentreejas vienaa, kas atvieglo taa izdziishanu...
es vnk nesteidzoties pumpeeju uz augshu parasti...
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
06 Jun 2016, 01:02:28 Bagars rakstīja:
06 Jun 2016, 00:57:39 Archy96 rakstīja:
06 Jun 2016, 00:50:56 Bagars rakstīja:
Pilnīgu huiņu stumjat
1. variants: ņemam vakuuma sūkni un izsūknējam visu caur apakšu
[IMG]
2. variants, labākais: ņemam 200ml šļirci un pretējā virzienā iepūšam bremzeni Te viss smalki aprakstīts
Tāda uzparikte kā bildē, man kādreiz bija, darbojas perfekti, minūtes laikā jebkuras pat bezcerīgākās bremzes atgaisotas.
Ir gadījumi, ka ar sūkšanu arī neatgaisojas pilnīgi. Tāpēc deklamēju, ka ar šļirci ir labāk, 100%. Tikai šmurgāsanās lielāka.
Pirmo gan var šlipsē darīt
P.s. šļirci gan labāk ar plastmasas virzuli, jo gumija ātri sabriest un atņirdzas
Parasti bija tā, ka ar sūcamo izsūc cauri lielumu, pēc tam atvieno uzparikti, un ar parasto metodi dažas reizes atgaiso un gotovs Sanāca vienmēr.
es tagad ar tēmēju uz vakuuma sūkņa iepirkumu, tikai lielāku, lai var visam pielietojumu atrast, dažiem mo bija sanācis uz leju izpumpēt, bet pārsvarā visi kaprīzē, autosam zashebisj-iepis kompī komandu un dzen tik šķidrumu
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
Vakar nomainīju eļļu, eļļas filtru, beidzot visi plastmasa arī salikti pēc pārkrāsošanas. Atliek vēl pagriezieni un dažādi sīkumi, bet braucams ir. Priekšā ir LED pagriezieni, liku ar pretestībām, lai mirgo lēni, bet kad ir pretestības tad gaisma kļūst tik nenormāli tumša un blāva, nemaz redzēt nevar... atstāju bez, tad vismaz var redzēt.
- salimeju saulauztas pa brivdienam plastmasas - abas puses noliku mezha (jauzliek beidzot tas nopirktas dugas)
- piereiz parlasiju visus kontaktus, kas iet uz priborku
- nomainiju izdegushas spuldzes paneli
- nomainiju piepipetaja ligzdu
- apmainiju riepas
- nokasiju kukainus
----------------- Life is hard and then your warranty expires