Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa motocikliem
Autors | Ziņojums |
uzgrieznis | | Kopš: 24. Dec 2015
Ziņojumi: 475
Braucu ar: gsf650 k8
| Kadu motoreļļu vajadzetu/pienākas Suzuki gsf650 2008gada ?
un cik varetu izmaksat ella+filtrs?
| Offline | | |
Bumble_Bee | | Kopš: 29. Sep 2015
Ziņojumi: 124
Braucu ar: R1200GS
|
24 Mar 2016, 14:37:26 screwy rakstīja:
Varbūt kāds var ieteikt alternatīvu smērēm - LOCTITE SILVER GRADE ANTI-SEIZE vai Castrol Optimol Paste TA.
Vajag maz un negribas sūtīt no ārzemēm. Kaut kas lēts pie mums pašiem ir šāds nopērkams?
Varbūt parastā grafīta smēre der?
Hondas veikalā burka 12 EUR tās baltās pastas..... visam mūžam pietiks | Offline | | |
DOPING | | Kopš: 09. Jun 2010
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1328
Braucu ar: Kawasaki
|
28 Mar 2016, 22:04:49 shuttle rakstīja:
Kurš ar Castrol tirgojas? Interesē Castrol power rs racing 4t 10w40/10w50 vai Catrol power 1 racing 4t un filtrs.
10W40 POWER 1 RACING 4T 4L - 30EUR
10W50 POWER 1 RACING 4T 4L - 30EUR
lai piemeklētu eļļas filtru man vajag moto datus, vai pats atrodi filtra nr.
Links | Offline | | |
|
Geduss | | Kopš: 17. May 2015
Ziņojumi: 400
Braucu ar: Merida 1HP(human power)
| Repsol pēc īpašībām labāks/sliktāks par Motul, Castrol vai kādu tur vēl? Ja konkrēti tad 10w40 4T mopedkām. Gribētos jau Amsoil, bet vai viņš tiešām ir tās cenas vērts?
----------------- Trubas
Fotkas
Fotkas Webam utt.(lēnām papildinās) | Offline | | |
johny_fz6 | | Kopš: 29. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 16
Braucu ar: R1200gs, Yamaha fz6
| Vai kādam ir idejas, kas tās par "šitakī sēnēm"?
– septembrī nopirkts mocīts, nomainīta eļļa, pirms ziemas (novembrī) vēlreiz nomainīta un salieta plastmasas spainītī. Tā ar spaiņuks nostāvēja visu ziemu nekustināts. Šodien izlēmu modināt guļošo – pārlēju eļļu slēgtā tovēri transportēšanai, lai spainī var izgāzt ziemas eļļu. Pa 5iem mēnešiem ir uzauguši kaut kādi "dzīvnieki" spaiņa apakšējā daļā.
Ir pamats pārdomām, jeb veca eļļa tā dara?
| Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| emulsija...
kur tas viss turēts ziemojot? | Offline | | |
johny_fz6 | | Kopš: 29. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 16
Braucu ar: R1200gs, Yamaha fz6
| Spainis stāvēja, var teikt – kāpņutelpā. Es domāju ka zemāk par nulli tur diezvai bija.
Pats mocis stāv garažā, apsildāmā – tur kādi 13-14 grādi plusos ziemā ir. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| zem 0C gaisa mitrums staruji mazinās. ja nedaudz virs 0C, gaisa mitrums gandrīz 100%.
spainī liela saskares virsma, nemaz nevarētu būt citāds iznākums. | Offline | | |
ANR | | Kopš: 07. Aug 2011
Ziņojumi: 320
Braucu ar: LC4 640
| Ja manuālis saka eļļai jātbilst JASO MA T903 standartam, vai var liet JASO MA T904 ? | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
05 Apr 2016, 20:09:23 ANR rakstīja:
Ja manuālis saka eļļai jātbilst JASO MA T903 standartam, vai var liet JASO MA T904 ?
T904 norāda tikai uz eļļas dinamiskās un statiskās frikcijas īpašībām.
savukārt T903 ietver:
* T904
* sēra un fosfora ierobežojumus
* gaistamības maksimumu
* putošanas maksimumu
* bīdes stabilitātes minimālo viskozitāti
* HTHS [min.dinamiskā viskozitāte @+150C]
* atbilstību noteiktām API, ACEA motoreļļu klasēm
par kādu eļļu konkrēti runa? | Offline | | |
ANR | | Kopš: 07. Aug 2011
Ziņojumi: 320
Braucu ar: LC4 640
|
05 Apr 2016, 20:45:27 Niere rakstīja:
05 Apr 2016, 20:09:23 ANR rakstīja:
Ja manuālis saka eļļai jātbilst JASO MA T903 standartam, vai var liet JASO MA T904 ?
T904 norāda tikai uz eļļas dinamiskās un statiskās frikcijas īpašībām.
savukārt T903 ietver:
* T904
* sēra un fosfora ierobežojumus
* gaistamības maksimumu
* putošanas maksimumu
* bīdes stabilitātes minimālo viskozitāti
* HTHS [min.dinamiskā viskozitāte @+150C]
* atbilstību noteiktām API, ACEA motoreļļu klasēm
par kādu eļļu konkrēti runa?
MOTUL 300V 4T FACTORY LINE 15W50[ Šo ziņu laboja ANR, 05 Apr 2016, 20:53:03 ] | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Motul vienmēr bijuši viltīgi. datu lapās allaž var atrast, ja ne gluži melus, tad viltīgu noklusēšanu un manipulācijas. šis ir viens no piemēriem. 99% klientu nekad nepamanītu šo "mazo" niansi ar 903vs904, galvenais lai tikai MA vai MA2 uzrādīts.
tātad Motul 300V 15W-50 atbilst tikai JASO MA sajūga prasībām saskaņā ar T904:
un neatbilst vienam vai vairākiem T903 ierobežojumiem:
vai tā ir problēma?
tā var būt un var nebūt problēma. viss atkarīgs no tā, kurā parametrā eļļa neiekļaujās.
tā kā 300V tiek pozicionēta kā sacīkšu eļļa, ļoti iespējams, ka tā satur vairāk fosforu un sulfāta pelnus saturošas piedevas nekā paredzēts standarta ielas pielietojuma eļļām. līdz ar to produkts visdrīzāk nav paredzēts motoriem, kuri aprīkoti ar katalitisko atgāzu neitralizatoru.
bet tas ir tikai minējums, jo man nav zināms attiecīgo elementu daudzums šajā produktā.
it kā jau formāli nav par ko Motul apsūdzēt, taču...
ko darīt Tavā gadījumā?
ja sacīkšu pielietojumam, būs ok. taču ielas pielietojumam tomēr labāk skatīties uz 'civilizētāku' produktu.
piezīme: ja ražotājs nenorāda nedz T903, nedz T904, tad tas visdrīzāk jāsaprot kā T903.
p.s. vispār brīnos, ka Motul sacīkšu eļļai tikai JASO MA un nav MA2. sacīkstēs tam tomēr ir nozīme.
savulaik gan [gadus četrus iepriekš] viņiem vispār nevienam produktam nebija MA2. un tas bija ļoti pārsteidzoši, jo dažam konkurentam tolaik visas moto eļļas [izņemot MB] bija MA2 klasē. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| sen nebiju skatījies 300V Factory Line datu lapās.
skatos, ka tur notikušas izmaiņas. savulaik tur tiešām bija rakstīts viltīgais 'according to T904', taču tagad ir šādi:
Wet clutch compatibility checked on JASO T903 test
[data sheet]
un atkal nav melots, jo runa tikai par sajūgu T903 ietvaros.
mans pieņēmums par sulfāta pelniem un fosforu tomēr nebūs pareizs, jo viņi raksta:
Other uses: street bikes fitted with catalytic converters...
bet tas nozīmē, ka šī eļļa neikļaujās kādā citā parametrā. netiek arī uzrādīts nedz API, nedz arī JASO MA vai MA2.
vēl:
lasot datu lapu, piemēram:
100% Synthetic – Ester Core Technology
un
By selecting esters over other high performance synthetic base stocks...
rodas priekšstats, ka eļļas bāze ir 100% esters.
taču tā tas nav.
bet, nu, arī citi ražotāji dara līdzīgi. un beigu beigās nav skaidrs, vai esteri eļļā ir viena tējkarote vai 50%. un nav arī skaidrs, ar kādu citu bāzi esteri sajaukti, ar PAO, GroupIII hidrokreku vai pat GroupII.
nu...tas tā... | Offline | | |
VATERLAND | | Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
05 Apr 2016, 22:00:39 Niere rakstīja:
sen nebiju skatījies 300V Factory Line datu lapās.
skatos, ka tur notikušas izmaiņas. savulaik tur tiešām bija rakstīts viltīgais 'according to T904', taču tagad ir šādi:
Wet clutch compatibility checked on JASO T903 test
[data sheet]
un atkal nav melots, jo runa tikai par sajūgu T903 ietvaros.
mans pieņēmums par sulfāta pelniem un fosforu tomēr nebūs pareizs, jo viņi raksta:
Other uses: street bikes fitted with catalytic converters...
bet tas nozīmē, ka šī eļļa neikļaujās kādā citā parametrā. netiek arī uzrādīts nedz API, nedz arī JASO MA vai MA2.
vēl:
lasot datu lapu, piemēram:
100% Synthetic – Ester Core Technology
un
By selecting esters over other high performance synthetic base stocks...
rodas priekšstats, ka eļļas bāze ir 100% esters.
taču tā tas nav.
bet, nu, arī citi ražotāji dara līdzīgi. un beigu beigās nav skaidrs, vai esteri eļļā ir viena tējkarote vai 50%. un nav arī skaidrs, ar kādu citu bāzi esteri sajaukti, ar PAO, GroupIII hidrokreku vai pat GroupII.
nu...tas tā...
Ērik, vai šis viss attiecas arī uz 300V 5W40? Ja tas ir tā, tad lūgums pakometnēt kaut vai aplinkus, uz kuru industriālo ražotāju līdzvērtīgas viskozitātes ar slapjā sajūga MA1 un MA2 specifikāciju atbalstošiem parametriem,skatīties kā alternatīvu, protams, Izņemot Statoil Race ?
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv | Offline | | |
vlkpc | | Kopš: 11. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc
| Ir tāds Jānis, kurš brauc krosā pa visu kontinentu un brīvajos brīžos krāmē kārbas. Viņš atpazīst liekos zobratus, kuri iemesti viņa bardakā derību pēc. Kad es viņam jautāju par konkrētām piedevām, viņš saka: "Vienkārši eļļu ielej!"
----------------- Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi... | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| nepārproti. nav jau stāsts par to, ka "eļļa slikta" vai Motul "slikts".
par vecās receptūras 300V 10W-40 gan varēja teikt, ka dažos kritiski svarīgos parametros, piemēram zobratu pretizdrupšanas aizsardīzbā, šokējoši vājš produkts. bet visas receptes ir pārstrādātas un tas vairs nav spēkā. līdz ar to kaut ko pateikt ļoti vinnozīmīgi ir grūti.
es vairāk par to, kā tiek manipulēts ar cilvēku uztveri. tā drīzāk ētikas tēma, ne tehniska.
arī Tevis piesauktajā 300V Power 5W-40 par atbilstību standartiem ir ļoti "interesanti" teikts:
STANDARDS: Above existing Motorsport standards.
tādu 'motorsporta standartu' faktiski nav. katra komanda kaut ko testē pati savām vajadzībām. savukārt ielas močiem i tikai API + JASO. taču arī šo organizāciju standarti moču jomā ne tuvu neapraksta patiešām augstvērtīgu produktu, kādēļ gan augstvērtīgai sintētikai, gan vidusmēra minerālenei uz bondzeles var būt rakstīts viens un tas pats.
viss atstāts pašu eļļu ražotāju mārketinga un sirdsapziņas ziņā.
tiek iedvesti kaut kādi maģiskie brendneimi un piemests klāt (R) simobls, lai krutāk izklausās.
te video, kurā tiek "izskaidrota" "unikālā" tehnoloģija. tur, lietojot profesionālu terminoloģiju, tiek pateikts precīzi NEKAS. to, ka izmantoti esteri, tas arī iepriekš tā bija, bet ar ko šie esteri labāki par iepriekšējiem, protams, nav ne miņas.
kaut kādas mistiskās diagrammas pret "konkurentu A" un "konkurentu B". nu figņa, protams.
to video labi raksturo frāze "Motul ir pirmais, kas izmanto EsterCore tehnoloģiju". tas i vienlīdz kā "Rīgas Piena kombināts ir pirmais, kas pasterizēta piena ražošanai izmanto Lāse tehnoloģiju".
abi apgalvojumi ir pareizi, taču manipulatīvi maldinoši.
vārdu sakot, gan jau ka Tevis izmantotajam produktam nav ne vainas.
cipars gan, protams, lielā mērā izriet no manis aprakstītās galvu jāšanas.
lai vai kā, 300V sērijai ir jābūt augstvērtīgākai par 7100to, kaut arī ielai parasti rekomendē pēdējo. | Offline | | |
gerbijs | | Kopš: 23. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 249
Braucu ar: Honda africa twin crf 1000l, Kawasaki zypher 550
| Sveiki!var kads ieteikt ko liet eletroniskajam ķēdes eļļotājam scottoiler!Latvija laikam nevar nopirkt tam paredzēto eļļu!ko varētu aizstāt? paldies!
----------------- ev lisij?! | Offline | | |
Zigmunds | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2371
Braucu ar: #37
|
11 Apr 2016, 22:11:13 gerbijs rakstīja:
Sveiki!var kads ieteikt ko liet eletroniskajam ķēdes eļļotājam scottoiler!Latvija laikam nevar nopirkt tam paredzēto eļļu!ko varētu aizstāt? paldies!
ir pieejami gan zilie, gan sarkanie scottoiler šķidrumi. 125ml kā arī 500 ml.
kurš tieši interesē? | Offline | | |
ANR | | Kopš: 07. Aug 2011
Ziņojumi: 320
Braucu ar: LC4 640
| Jautājums nav sakarā ar cikletu, bet gan ar laivas motoru. Pa lielam laivu reaktoros ir paredzēta SAE90 ar GL4/GL5 specifikāciju. Bet te MOTUL Translube 90 un nu te parādās kautkāda US STEEL 224 specifikācija. Kas tas tāds US STEEL 224? Kas ir GL4 un GL5 man ir skaidrs. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| tas US Steel 224 neko īpašu nenozīmē.
konkrētais motulis, protams, ka atbilst GL-5 prasībām, taču, jāteic, ka tās nav nekādas īpašās.
piekaramiem motoriem gan i vēl specifiskas prasības darbam ar varbūtēju sālsūdens kontamināciju, attiecīgi, pretemulģēšanās, antikorozijas prasības utt.
domājams, ja motulis uzņemās atbildību par rekomendāciju, nav iemesla neticēt [skaties rekomendācijas motorlaivām]: https://www.motul.com/fr/fr/products/recommendation
vienīgais jāteic, ka šis sprodukts nav nekāds augstvērtīgais, jo ir visvienkāršākā minerālene.
kaut arī konkrētā pielietojumā nav sevišķi augstas prasības, jo laba dzesēšana, taču varbūtējā ūdens piejaukuma dēļ es gan meklētu kādu sintētisku. | Offline | | |
|
|