Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
mexa
30. Dec 2016, 09:16#29481

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

njem moto elektrisko sheemu un skaties kas tev tur ir. pirmkaart, robaa ar izspiestu vai neizspiestu darbinaas?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

dzidars
30. Dec 2016, 09:20#29482

Kopš: 19. Sep 2016

No: Liepāja

Ziņojumi: 209

Braucu ar: Harley Davidson Electra Glide


30 Dec 2016, 09:16:22 mexa rakstīja:
njem moto elektrisko sheemu un skaties kas tev tur ir. pirmkaart, robaa ar izspiestu vai neizspiestu darbinaas?

Īsti neesmu mēģinājis.Pamēģināšu.

Offline

dzidars
30. Dec 2016, 11:08#29483

Kopš: 19. Sep 2016

No: Liepāja

Ziņojumi: 209

Braucu ar: Harley Davidson Electra Glide

Tagad sapratu kāda jēga no tā slēdža.
Viņš ir domāts-ja ir ātrumā,tad ar neizspiestu sajūgu nevar piedarbināt.
Tātad īsta vajadzība pēc viņa nav.Jo ja ir ātrumā tāpat nepiedarbināšu(ar vai bez izspiesta sajūga).

Offline

hopper_offlinus
30. Dec 2016, 14:04#29484

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s


30 Dec 2016, 11:08:38 dzidars rakstīja:
Tagad sapratu kāda jēga no tā slēdža.
Viņš ir domāts-ja ir ātrumā,tad ar neizspiestu sajūgu nevar piedarbināt.
Tātad īsta vajadzība pēc viņa nav.Jo ja ir ātrumā tāpat nepiedarbināšu(ar vai bez izspiesta sajūga).


skaties tikai pie luksofora nenoslāpsti - baigi neērti meklēt neitrālo lai piešķīlt atkal moci

Atkarībā no idējas varētu būt trīs elementi*, kas bloķē starteri un\vai aizdedzi: balsta devējs, sajūga devējs, pārnēsuma dēvējs.
Piem:
peka nolaista + pārnēsumā = nost aizdedzi un starteri (vienālga kas ar sajūgu)
pārnēsumā + sajūgs un peka pacēlta = viss notiek

tagad Tu noņēm no shēmas sajūga devēju**: moci vairs nevar piešķīlt, kad tas stāv robā. Garāžā tas ir ok, bet pietiek pāris reizes noslāpt pilsētā, uzreiz sagribēsies to salabot

*kill switch arī
**šaubos, ka konstruktors ar smadzenem uztaisīja tā, ka ja pazūd devējs, uzskatam, ka sajūgs ir izspiests, bet nu dzīvē visādi mēdz būt.

[ Šo ziņu laboja hopper_offlinus, 30 Dec 2016, 14:05:54 ]



-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

dzidars
30. Dec 2016, 15:29#29485

Kopš: 19. Sep 2016

No: Liepāja

Ziņojumi: 209

Braucu ar: Harley Davidson Electra Glide


30 Dec 2016, 14:04:33 hopper_offlinus rakstīja:

30 Dec 2016, 11:08:38 dzidars rakstīja:
Tagad sapratu kāda jēga no tā slēdža.
Viņš ir domāts-ja ir ātrumā,tad ar neizspiestu sajūgu nevar piedarbināt.
Tātad īsta vajadzība pēc viņa nav.Jo ja ir ātrumā tāpat nepiedarbināšu(ar vai bez izspiesta sajūga).taisno


skaties tikai pie luksofora nenoslāpsti - baigi neērti meklēt neitrālo lai piešķīlt atkal moci

Atkarībā no idējas varētu būt trīs elementi*, kas bloķē starteri un\vai aizdedzi: balsta devējs, sajūga devējs, pārnēsuma dēvējs.
Piem:
peka nolaista + pārnēsumā = nost aizdedzi un starteri (vienālga kas ar sajūgu)
pārnēsumā + sajūgs un peka pacēlta = viss notiek

tagad Tu noņēm no shēmas sajūga devēju**: moci vairs nevar piešķīlt, kad tas stāv robā. Garāžā tas ir ok, bet pietiek pāris reizes noslāpt pilsētā, uzreiz sagribēsies to salabot

*kill switch arī
**šaubos, ka konstruktors ar smadzenem uztaisīja tā, ka ja pazūd devējs, uzskatam, ka sajūgs ir izspiests, bet nu dzīvē visādi mēdz būt.

Vienīgi var savienot to slēdzi pa taisno.Tad varēs ar izspiestu sajūgu piedarbināt.

Offline

mezamaris
31. Dec 2016, 18:11#29486

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:


30 Dec 2016, 11:08:38 dzidars rakstīja:
Tagad sapratu kāda jēga no tā slēdža.
Viņš ir domāts-ja ir ātrumā,tad ar neizspiestu sajūgu nevar piedarbināt.
Tātad īsta vajadzība pēc viņa nav.Jo ja ir ātrumā tāpat nepiedarbināšu(ar vai bez izspiesta sajūga).
Muļķības,ja ir ātrumā,ar izspiestu sajūgu var iedarbināt.
Sajūga,pekas un neintrālā slēdži padod masu kompim.Starp tiem ir diodes,lai katrs darbotos atsevišķi.
Var vienkārši to visu nahrenizēt pievienojot masu pa taisno,bet reālā dzīve pierāda,ka inženieri neēda maizi pa velti un tas viss kādā brīdī noder.

Offline

mexa
31. Dec 2016, 18:28#29487

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

+1 krustojumā kā reiz tas viss noder...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

gixxer
31. Dec 2016, 19:35#29488

Kopš: 28. Dec 2016

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Pēc cik t. km. ir jāregulē vārsti? Esmu dzirdējis ka šādu opciju veic, bet tā īsti nekur nav norādīts pēc cik liela nobraukuma tas būtu jādara. (Suzuki GSX R1000 K7) Paldies!

Offline

Naits
31. Dec 2016, 19:51#29489

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


31 Dec 2016, 19:35:14 gixxer rakstīja:
Pēc cik t. km. ir jāregulē vārsti? Esmu dzirdējis ka šādu opciju veic, bet tā īsti nekur nav norādīts pēc cik liela nobraukuma tas būtu jādara. (Suzuki GSX R1000 K7) Paldies!

katram mocim tie kilometri ir dažādi, savam skaties manuālī tur šie skaitļi ir minēti

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

hopper_offlinus
31. Dec 2016, 20:56#29490

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s

Mezamari, manam klavierem kloki nav original un brizhiem nepiespiesh to sajuga deveju.
3 reizes drikst minet ka ir ar to piestarteshanu kad ir roba un sajugs nav pie stures piespiests

Chomam berni paspelejas ar klokiem (regulejamie) - shis pusi no dienas meginaja piekurbulet savu suzuku, kamer iedomajas, ka klokji savadak jutas

Tas pats ar Ducati Monster - kamer nav izspiests sajugs, hren iedarbinasi. Atkal stasts par regulejamiem klokiem.

Tapec ari saku - ka kuram. Dazhiem - poh, dazhiem - huj

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

Naits
31. Dec 2016, 21:18#29491

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Idejiski hēbeļa regulācijai nav jāietekmē slēdža darbību
Ja nu ir pielāgots kas no kāda cita moča , tad iespējams, bet nu ņemot vērā hēbeļu cenas, ar tādu gateri neredzu jēgu nodarboties.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

hopper_offlinus
31. Dec 2016, 21:52#29492

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s

Dazhiem aftermarket no aliexpress (rizzoma piem) mainot lenki mainas ari visi parejie attalumi un rezultats ir ka es aprakstiju, ja neregulet ari to reguleshanas skruvi.
Klavierem gan vnk no citas modeles laikam uzvilkts un nepiespiezh kartigi deveju.

Bet shis ta ka vairak ka illustracija no dzives par to sajuga deveja darbibu

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

Naits
31. Dec 2016, 22:01#29493

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


31 Dec 2016, 21:52:52 hopper_offlinus rakstīja:
Dazhiem aftermarket no aliexpress (rizzoma piem)

Man šitais vārdu savienojums neliekas kopā

Tas gan tā papļāpāšanai,

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

hopper_offlinus
31. Dec 2016, 22:32#29494

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s

Vai ne?
Bet tak spidigs, pa deshaku gabala, izskatas pec ista + free shipping (poh, ka pie pirma pieskariena zemei izskatas pec briezha raga)

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

jurgins
01. Jan 2017, 23:55#29495

Kopš: 03. Sep 2015

No: Ventspils

Ziņojumi: 182

Braucu ar: Aprilia Caponord

Honda hornet 99.gada. Aizmugurē uzlikts kaut kāds amortizators ar to regulējamo bunduli, kuram ventilis galā. Iespējams, no CBR600. Šausmīgi mīksts tas amītis. Viņam tak tur kaut kādām spiedienam arī jābūt, vai ne? Manometrs uzrāda apaļu neko. Ko tur pūš iekšā un cik Daudz?

Offline

mexa
02. Jan 2017, 01:16#29496

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

ja twin clicker uzlikts tad tur bija ap 5-6 laikam jābūt, inetā ir manuālis, un pie tam līki mērot visu izlaidīsi ārā...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mezamaris
02. Jan 2017, 02:25#29497

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Jā,daudzums tur nekāds,ja kas bija, mērot izlaidi.
Tikai cietība no atsperes atkarīga,nevis no spiediena,kurš pa lielam neļauj eļļai putoties un kompensē štoka tilpumu.
Noņem amīti un iedod cilvēkiem,kas ar to nodarbojas.Ēļļu nomainīs un uzpildīs.Pats tu to kā nākās neizdarīsi.
Man arī patīk visu darīt pašam,bet ir lietas,kas jāuztic specialistiem,kuri zin cik,kur un ar ko.

Offline

maris77
02. Jan 2017, 10:08#29498

Kopš: 27. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 111

Braucu ar: Kawasaki KX250F


01 Jan 2017, 23:55:06 jurgins rakstīja:
Honda hornet 99.gada. Aizmugurē uzlikts kaut kāds amortizators ar to regulējamo bunduli, kuram ventilis galā. Iespējams, no CBR600. Šausmīgi mīksts tas amītis. Viņam tak tur kaut kādām spiedienam arī jābūt, vai ne? Manometrs uzrāda apaļu neko. Ko tur pūš iekšā un cik Daudz?


Nu ka pagaidu variantu var mierigi pielikt pie kompresora vai rokas pumpja un iepumpet cik max kompresors ļauj. Krosiniekiem man liekas pumpeja ap 10 atmosferas. Bet ja tur eļa iztecejusi vai veca tad tas nepalidzes, ka jau mineja.

Offline

jurgins
02. Jan 2017, 12:51#29499

Kopš: 03. Sep 2015

No: Ventspils

Ziņojumi: 182

Braucu ar: Aprilia Caponord


02 Jan 2017, 01:16:57 mexa rakstīja:
ja twin clicker uzlikts tad tur bija ap 5-6 laikam jābūt, inetā ir manuālis, un pie tam līki mērot visu izlaidīsi ārā...


Pat ja izlaidu visu, vajadzēja būt skaņai
Nebija pat mazais "pšik"

Bremzējot, likās ka lēkā ritenis pakaļējais. Sajūta tāda. Tāpēc meklēju, kur problēma.

Offline

RenegadeX
02. Jan 2017, 12:53#29500

Kopš: 28. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 580

Braucu ar: Hornet CB600F PC34, e39


02 Jan 2017, 12:51:08 jurgins rakstīja:

02 Jan 2017, 01:16:57 mexa rakstīja:
ja twin clicker uzlikts tad tur bija ap 5-6 laikam jābūt, inetā ir manuālis, un pie tam līki mērot visu izlaidīsi ārā...


Pat ja izlaidu visu, vajadzēja būt skaņai
Nebija pat mazais "pšik"

Bremzējot, likās ka lēkā ritenis pakaļējais. Sajūta tāda. Tāpēc meklēju, kur problēma.

Amīti atdod Škaparam lai sataisa
cipars bija adekvāts.

Offline