Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
nemidoff
24. Mar 2016, 21:53#2945

Kopš: 01. Sep 2009

No: Tukums

Ziņojumi: 485

Braucu ar: Honda XL 1000 e53 is


10 Mar 2016, 10:46:15 mexa rakstīja:
kastroli meedz "eest" motori, bet tiesho marku neatceros, bet zinu bija komplaini ka liimenis kriit


Eļļas līmenis krīt litrīgajam varadero,leju power1 gps pussintētiku,kas paredzēta pēc standartiem.Var jau būt,ka pats motors ēd,neesmu mēģinājis citu brendu eļļas.

Offline

marcis
26. Mar 2016, 18:52#2946

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


24 Mar 2016, 18:26:11 screwy rakstīja:

24 Mar 2016, 15:57:03 PASSATizhi rakstīja:
man domāt tur pietiktu ar brīvi nopērkamu pusass šarnīru smēri


BMW Manuālis saka ka var tikai tādu. Tur ir augstas temperatūras un visas litija smēres sakarst un notek nost. Moš pamēģināšu to kapara smēri, tai vajadzētu turēt augsto tmperatūru.



Kā Fāters teica, nav tur, slicēs nekādas augstas temperatūras. Pietiks ar kādu molibdēnu saturosu smēri. Lai gan es savam tās slices papildus nesmērēju nekad. Tāpat 100k nogāja. Varāk domā par ellu pasā reduktorā.

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

Zigmunds
26. Mar 2016, 20:13#2947

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: #37


12 Mar 2016, 20:53:31 cbx650e rakstīja:
Sveiki spechuki !

Man interesee kada ellja jaalej ieksh KONI aizmugurejiem amortizatoriem?
Cik daudz to jau es pa vaacu interneta dzilumiem samekleju un apmeram ponja ir ( varbuut kaads zin konkreti), bet par marku un viskozitaati gan daudz viedoklju un nekas konkrets.

Amortinji Made by KONI-HOLLAND
7610-1283 SP4

Zinu kad KONI deva muzha garantiju kura ir spekaa veel shodien , bet vecais saimnieks ceku ar garantijas karti bij kaut kur padirsis .Ari shodien ja saiet chupaa amits vinji vai nu saremontee vai apmaina pret jauniem IKON kurus razo Australijaa kopsh 2002 gada laikam.
Taa ka pats izardiju un nomainiju veco salniku ( laida garaam ). Amortizatori vismaz 1990 gada razojums ar progresivajaam atspereem.
Par sakarigiem padomiem paldies , kuram ponja nav nerakstiet .


ir pieejama speciālā ShockOil. cik ml vajag?

Offline

cbx650e
26. Mar 2016, 21:44#2948

Kopš: 28. Feb 2012

Ziņojumi: 184

Braucu ar: Honda cbx 650 E un Nighthawk

150 mililitri 2 x 75ml
Uzzinaju pie KONI parstavjiem
, vinji arii piegadaa uz rekina nosacijumiem ( ar pecapmaksu).

Offline

Zigmunds
26. Mar 2016, 21:46#2949

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: #37


26 Mar 2016, 21:44:10 cbx650e rakstīja:
150 mililitri 2 x 75ml
Uzzinaju pie KONI parstavjiem
, vinji arii piegadaa uz rekina nosacijumiem ( ar pecapmaksu).


otrdien uzzvani vai piebrauc uz servisu

Offline

shuttle
28. Mar 2016, 22:04#2950

Kopš: 23. Mar 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 786

Braucu ar: Triumph Scrambler Pedal to Metal edition

Kurš ar Castrol tirgojas? Interesē Castrol power rs racing 4t 10w40/10w50 vai Catrol power 1 racing 4t un filtrs.

Offline

uzgrieznis
29. Mar 2016, 19:13#2951

Kopš: 24. Dec 2015

Ziņojumi: 475

Braucu ar: gsf650 k8

Kadu motoreļļu vajadzetu/pienākas Suzuki gsf650 2008gada ?
un cik varetu izmaksat ella+filtrs?

Offline

Bumble_Bee
29. Mar 2016, 20:25#2952

Kopš: 29. Sep 2015

Ziņojumi: 124

Braucu ar: R1200GS


24 Mar 2016, 14:37:26 screwy rakstīja:
Varbūt kāds var ieteikt alternatīvu smērēm - LOCTITE SILVER GRADE ANTI-SEIZE vai Castrol Optimol Paste TA.

Vajag maz un negribas sūtīt no ārzemēm. Kaut kas lēts pie mums pašiem ir šāds nopērkams?
Varbūt parastā grafīta smēre der?




Hondas veikalā burka 12 EUR tās baltās pastas..... visam mūžam pietiks

Offline

DOPING
29. Mar 2016, 22:22#2953

Kopš: 09. Jun 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1328

Braucu ar: Kawasaki


28 Mar 2016, 22:04:49 shuttle rakstīja:
Kurš ar Castrol tirgojas? Interesē Castrol power rs racing 4t 10w40/10w50 vai Catrol power 1 racing 4t un filtrs.


10W40 POWER 1 RACING 4T 4L - 30EUR
10W50 POWER 1 RACING 4T 4L - 30EUR

lai piemeklētu eļļas filtru man vajag moto datus, vai pats atrodi filtra nr.

Links

Offline

Geduss
30. Mar 2016, 09:43#2954

Kopš: 17. May 2015

Ziņojumi: 400

Braucu ar: Merida 1HP(human power)

Repsol pēc īpašībām labāks/sliktāks par Motul, Castrol vai kādu tur vēl? Ja konkrēti tad 10w40 4T mopedkām. Gribētos jau Amsoil, bet vai viņš tiešām ir tās cenas vērts?

-----------------
Trubas
Fotkas
Fotkas Webam utt.(lēnām papildinās)

Offline

johny_fz6
02. Apr 2016, 19:53#2955

Kopš: 29. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 16

Braucu ar: R1200gs, Yamaha fz6

Vai kādam ir idejas, kas tās par "šitakī sēnēm"?

– septembrī nopirkts mocīts, nomainīta eļļa, pirms ziemas (novembrī) vēlreiz nomainīta un salieta plastmasas spainītī. Tā ar spaiņuks nostāvēja visu ziemu nekustināts. Šodien izlēmu modināt guļošo – pārlēju eļļu slēgtā tovēri transportēšanai, lai spainī var izgāzt ziemas eļļu. Pa 5iem mēnešiem ir uzauguši kaut kādi "dzīvnieki" spaiņa apakšējā daļā.
Ir pamats pārdomām, jeb veca eļļa tā dara?

Offline

Niere
02. Apr 2016, 20:05#2956

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

emulsija...
kur tas viss turēts ziemojot?

Offline

johny_fz6
02. Apr 2016, 20:16#2957

Kopš: 29. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 16

Braucu ar: R1200gs, Yamaha fz6

Spainis stāvēja, var teikt – kāpņutelpā. Es domāju ka zemāk par nulli tur diezvai bija.
Pats mocis stāv garažā, apsildāmā – tur kādi 13-14 grādi plusos ziemā ir.

Offline

Niere
02. Apr 2016, 20:46#2958

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

zem 0C gaisa mitrums staruji mazinās. ja nedaudz virs 0C, gaisa mitrums gandrīz 100%.
spainī liela saskares virsma, nemaz nevarētu būt citāds iznākums.

Offline

ANR
05. Apr 2016, 20:09#2959

Kopš: 07. Aug 2011

Ziņojumi: 320

Braucu ar: LC4 640

Ja manuālis saka eļļai jātbilst JASO MA T903 standartam, vai var liet JASO MA T904 ?

Offline

Niere
05. Apr 2016, 20:45#2960

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


05 Apr 2016, 20:09:23 ANR rakstīja:
Ja manuālis saka eļļai jātbilst JASO MA T903 standartam, vai var liet JASO MA T904 ?

T904 norāda tikai uz eļļas dinamiskās un statiskās frikcijas īpašībām.
savukārt T903 ietver:
* T904
* sēra un fosfora ierobežojumus
* gaistamības maksimumu
* putošanas maksimumu
* bīdes stabilitātes minimālo viskozitāti
* HTHS [min.dinamiskā viskozitāte @+150C]
* atbilstību noteiktām API, ACEA motoreļļu klasēm

par kādu eļļu konkrēti runa?

Offline

ANR
05. Apr 2016, 20:50#2961

Kopš: 07. Aug 2011

Ziņojumi: 320

Braucu ar: LC4 640


05 Apr 2016, 20:45:27 Niere rakstīja:

05 Apr 2016, 20:09:23 ANR rakstīja:
Ja manuālis saka eļļai jātbilst JASO MA T903 standartam, vai var liet JASO MA T904 ?

T904 norāda tikai uz eļļas dinamiskās un statiskās frikcijas īpašībām.
savukārt T903 ietver:
* T904
* sēra un fosfora ierobežojumus
* gaistamības maksimumu
* putošanas maksimumu
* bīdes stabilitātes minimālo viskozitāti
* HTHS [min.dinamiskā viskozitāte @+150C]
* atbilstību noteiktām API, ACEA motoreļļu klasēm

par kādu eļļu konkrēti runa?
MOTUL 300V 4T FACTORY LINE 15W50

[ Šo ziņu laboja ANR, 05 Apr 2016, 20:53:03 ]

Offline

Niere
05. Apr 2016, 21:21#2962

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Motul vienmēr bijuši viltīgi. datu lapās allaž var atrast, ja ne gluži melus, tad viltīgu noklusēšanu un manipulācijas. šis ir viens no piemēriem. 99% klientu nekad nepamanītu šo "mazo" niansi ar 903vs904, galvenais lai tikai MA vai MA2 uzrādīts.

tātad Motul 300V 15W-50 atbilst tikai JASO MA sajūga prasībām saskaņā ar T904:


un neatbilst vienam vai vairākiem T903 ierobežojumiem:


vai tā ir problēma?
tā var būt un var nebūt problēma. viss atkarīgs no tā, kurā parametrā eļļa neiekļaujās.
tā kā 300V tiek pozicionēta kā sacīkšu eļļa, ļoti iespējams, ka tā satur vairāk fosforu un sulfāta pelnus saturošas piedevas nekā paredzēts standarta ielas pielietojuma eļļām. līdz ar to produkts visdrīzāk nav paredzēts motoriem, kuri aprīkoti ar katalitisko atgāzu neitralizatoru.
bet tas ir tikai minējums, jo man nav zināms attiecīgo elementu daudzums šajā produktā.

it kā jau formāli nav par ko Motul apsūdzēt, taču...

ko darīt Tavā gadījumā?
ja sacīkšu pielietojumam, būs ok. taču ielas pielietojumam tomēr labāk skatīties uz 'civilizētāku' produktu.
piezīme: ja ražotājs nenorāda nedz T903, nedz T904, tad tas visdrīzāk jāsaprot kā T903.

p.s. vispār brīnos, ka Motul sacīkšu eļļai tikai JASO MA un nav MA2. sacīkstēs tam tomēr ir nozīme.
savulaik gan [gadus četrus iepriekš] viņiem vispār nevienam produktam nebija MA2. un tas bija ļoti pārsteidzoši, jo dažam konkurentam tolaik visas moto eļļas [izņemot MB] bija MA2 klasē.

Offline

Niere
05. Apr 2016, 22:00#2963

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

sen nebiju skatījies 300V Factory Line datu lapās.
skatos, ka tur notikušas izmaiņas. savulaik tur tiešām bija rakstīts viltīgais 'according to T904', taču tagad ir šādi:
Wet clutch compatibility checked on JASO T903 test
[data sheet]
un atkal nav melots, jo runa tikai par sajūgu T903 ietvaros.

mans pieņēmums par sulfāta pelniem un fosforu tomēr nebūs pareizs, jo viņi raksta:
Other uses: street bikes fitted with catalytic converters...
bet tas nozīmē, ka šī eļļa neikļaujās kādā citā parametrā. netiek arī uzrādīts nedz API, nedz arī JASO MA vai MA2.

vēl:
lasot datu lapu, piemēram:
100% Synthetic – Ester Core Technology
un
By selecting esters over other high performance synthetic base stocks...
rodas priekšstats, ka eļļas bāze ir 100% esters.
taču tā tas nav.
bet, nu, arī citi ražotāji dara līdzīgi. un beigu beigās nav skaidrs, vai esteri eļļā ir viena tējkarote vai 50%. un nav arī skaidrs, ar kādu citu bāzi esteri sajaukti, ar PAO, GroupIII hidrokreku vai pat GroupII.
nu...tas tā...

Offline

VATERLAND
05. Apr 2016, 22:23#2964

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


05 Apr 2016, 22:00:39 Niere rakstīja:
sen nebiju skatījies 300V Factory Line datu lapās.
skatos, ka tur notikušas izmaiņas. savulaik tur tiešām bija rakstīts viltīgais 'according to T904', taču tagad ir šādi:
Wet clutch compatibility checked on JASO T903 test
[data sheet]
un atkal nav melots, jo runa tikai par sajūgu T903 ietvaros.

mans pieņēmums par sulfāta pelniem un fosforu tomēr nebūs pareizs, jo viņi raksta:
Other uses: street bikes fitted with catalytic converters...
bet tas nozīmē, ka šī eļļa neikļaujās kādā citā parametrā. netiek arī uzrādīts nedz API, nedz arī JASO MA vai MA2.

vēl:
lasot datu lapu, piemēram:
100% Synthetic – Ester Core Technology
un
By selecting esters over other high performance synthetic base stocks...
rodas priekšstats, ka eļļas bāze ir 100% esters.
taču tā tas nav.
bet, nu, arī citi ražotāji dara līdzīgi. un beigu beigās nav skaidrs, vai esteri eļļā ir viena tējkarote vai 50%. un nav arī skaidrs, ar kādu citu bāzi esteri sajaukti, ar PAO, GroupIII hidrokreku vai pat GroupII.
nu...tas tā...


Ērik, vai šis viss attiecas arī uz 300V 5W40? Ja tas ir tā, tad lūgums pakometnēt kaut vai aplinkus, uz kuru industriālo ražotāju līdzvērtīgas viskozitātes ar slapjā sajūga MA1 un MA2 specifikāciju atbalstošiem parametriem,skatīties kā alternatīvu, protams, Izņemot Statoil Race ?

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline