Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa motocikliem
Autors | Ziņojums |
nemidoff | | Kopš: 01. Sep 2009
No: Tukums
Ziņojumi: 485
Braucu ar: Honda XL 1000 e53 is
|
10 Mar 2016, 10:46:15 mexa rakstīja:
kastroli meedz "eest" motori, bet tiesho marku neatceros, bet zinu bija komplaini ka liimenis kriit
Eļļas līmenis krīt litrīgajam varadero,leju power1 gps pussintētiku,kas paredzēta pēc standartiem.Var jau būt,ka pats motors ēd,neesmu mēģinājis citu brendu eļļas. | Offline | | |
marcis | | Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2652
Braucu ar: S1000XR, RS50
|
24 Mar 2016, 18:26:11 screwy rakstīja:
24 Mar 2016, 15:57:03 PASSATizhi rakstīja:
man domāt tur pietiktu ar brīvi nopērkamu pusass šarnīru smēri
BMW Manuālis saka ka var tikai tādu. Tur ir augstas temperatūras un visas litija smēres sakarst un notek nost. Moš pamēģināšu to kapara smēri, tai vajadzētu turēt augsto tmperatūru.
Kā Fāters teica, nav tur, slicēs nekādas augstas temperatūras. Pietiks ar kādu molibdēnu saturosu smēri. Lai gan es savam tās slices papildus nesmērēju nekad. Tāpat 100k nogāja. Varāk domā par ellu pasā reduktorā.
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
| Offline | | |
Zigmunds | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2371
Braucu ar: #37
|
12 Mar 2016, 20:53:31 cbx650e rakstīja:
Sveiki spechuki !
Man interesee kada ellja jaalej ieksh KONI aizmugurejiem amortizatoriem?
Cik daudz to jau es pa vaacu interneta dzilumiem samekleju un apmeram ponja ir ( varbuut kaads zin konkreti), bet par marku un viskozitaati gan daudz viedoklju un nekas konkrets.
Amortinji Made by KONI-HOLLAND
7610-1283 SP4
Zinu kad KONI deva muzha garantiju kura ir spekaa veel shodien , bet vecais saimnieks ceku ar garantijas karti bij kaut kur padirsis .Ari shodien ja saiet chupaa amits vinji vai nu saremontee vai apmaina pret jauniem IKON kurus razo Australijaa kopsh 2002 gada laikam.
Taa ka pats izardiju un nomainiju veco salniku ( laida garaam ). Amortizatori vismaz 1990 gada razojums ar progresivajaam atspereem.
Par sakarigiem padomiem paldies , kuram ponja nav nerakstiet .
ir pieejama speciālā ShockOil. cik ml vajag? | Offline | | |
|
cbx650e | | Kopš: 28. Feb 2012
Ziņojumi: 184
Braucu ar: Honda cbx 650 E un Nighthawk
| 150 mililitri 2 x 75ml
Uzzinaju pie KONI parstavjiem
, vinji arii piegadaa uz rekina nosacijumiem ( ar pecapmaksu). | Offline | | |
Zigmunds | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2371
Braucu ar: #37
|
26 Mar 2016, 21:44:10 cbx650e rakstīja:
150 mililitri 2 x 75ml
Uzzinaju pie KONI parstavjiem
, vinji arii piegadaa uz rekina nosacijumiem ( ar pecapmaksu).
otrdien uzzvani vai piebrauc uz servisu | Offline | | |
shuttle | | Kopš: 23. Mar 2012
No: Ogre
Ziņojumi: 786
Braucu ar: Triumph Scrambler Pedal to Metal edition
| Kurš ar Castrol tirgojas? Interesē Castrol power rs racing 4t 10w40/10w50 vai Catrol power 1 racing 4t un filtrs. | Offline | | |
uzgrieznis | | Kopš: 24. Dec 2015
Ziņojumi: 475
Braucu ar: gsf650 k8
| Kadu motoreļļu vajadzetu/pienākas Suzuki gsf650 2008gada ?
un cik varetu izmaksat ella+filtrs?
| Offline | | |
Bumble_Bee | | Kopš: 29. Sep 2015
Ziņojumi: 124
Braucu ar: R1200GS
|
24 Mar 2016, 14:37:26 screwy rakstīja:
Varbūt kāds var ieteikt alternatīvu smērēm - LOCTITE SILVER GRADE ANTI-SEIZE vai Castrol Optimol Paste TA.
Vajag maz un negribas sūtīt no ārzemēm. Kaut kas lēts pie mums pašiem ir šāds nopērkams?
Varbūt parastā grafīta smēre der?
Hondas veikalā burka 12 EUR tās baltās pastas..... visam mūžam pietiks | Offline | | |
DOPING | | Kopš: 09. Jun 2010
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1328
Braucu ar: Kawasaki
|
28 Mar 2016, 22:04:49 shuttle rakstīja:
Kurš ar Castrol tirgojas? Interesē Castrol power rs racing 4t 10w40/10w50 vai Catrol power 1 racing 4t un filtrs.
10W40 POWER 1 RACING 4T 4L - 30EUR
10W50 POWER 1 RACING 4T 4L - 30EUR
lai piemeklētu eļļas filtru man vajag moto datus, vai pats atrodi filtra nr.
Links | Offline | | |
Geduss | | Kopš: 17. May 2015
Ziņojumi: 400
Braucu ar: Merida 1HP(human power)
| Repsol pēc īpašībām labāks/sliktāks par Motul, Castrol vai kādu tur vēl? Ja konkrēti tad 10w40 4T mopedkām. Gribētos jau Amsoil, bet vai viņš tiešām ir tās cenas vērts?
----------------- Trubas
Fotkas
Fotkas Webam utt.(lēnām papildinās) | Offline | | |
johny_fz6 | | Kopš: 29. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 16
Braucu ar: R1200gs, Yamaha fz6
| Vai kādam ir idejas, kas tās par "šitakī sēnēm"?
– septembrī nopirkts mocīts, nomainīta eļļa, pirms ziemas (novembrī) vēlreiz nomainīta un salieta plastmasas spainītī. Tā ar spaiņuks nostāvēja visu ziemu nekustināts. Šodien izlēmu modināt guļošo – pārlēju eļļu slēgtā tovēri transportēšanai, lai spainī var izgāzt ziemas eļļu. Pa 5iem mēnešiem ir uzauguši kaut kādi "dzīvnieki" spaiņa apakšējā daļā.
Ir pamats pārdomām, jeb veca eļļa tā dara?
| Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| emulsija...
kur tas viss turēts ziemojot? | Offline | | |
johny_fz6 | | Kopš: 29. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 16
Braucu ar: R1200gs, Yamaha fz6
| Spainis stāvēja, var teikt – kāpņutelpā. Es domāju ka zemāk par nulli tur diezvai bija.
Pats mocis stāv garažā, apsildāmā – tur kādi 13-14 grādi plusos ziemā ir. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| zem 0C gaisa mitrums staruji mazinās. ja nedaudz virs 0C, gaisa mitrums gandrīz 100%.
spainī liela saskares virsma, nemaz nevarētu būt citāds iznākums. | Offline | | |
ANR | | Kopš: 07. Aug 2011
Ziņojumi: 320
Braucu ar: LC4 640
| Ja manuālis saka eļļai jātbilst JASO MA T903 standartam, vai var liet JASO MA T904 ? | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
05 Apr 2016, 20:09:23 ANR rakstīja:
Ja manuālis saka eļļai jātbilst JASO MA T903 standartam, vai var liet JASO MA T904 ?
T904 norāda tikai uz eļļas dinamiskās un statiskās frikcijas īpašībām.
savukārt T903 ietver:
* T904
* sēra un fosfora ierobežojumus
* gaistamības maksimumu
* putošanas maksimumu
* bīdes stabilitātes minimālo viskozitāti
* HTHS [min.dinamiskā viskozitāte @+150C]
* atbilstību noteiktām API, ACEA motoreļļu klasēm
par kādu eļļu konkrēti runa? | Offline | | |
ANR | | Kopš: 07. Aug 2011
Ziņojumi: 320
Braucu ar: LC4 640
|
05 Apr 2016, 20:45:27 Niere rakstīja:
05 Apr 2016, 20:09:23 ANR rakstīja:
Ja manuālis saka eļļai jātbilst JASO MA T903 standartam, vai var liet JASO MA T904 ?
T904 norāda tikai uz eļļas dinamiskās un statiskās frikcijas īpašībām.
savukārt T903 ietver:
* T904
* sēra un fosfora ierobežojumus
* gaistamības maksimumu
* putošanas maksimumu
* bīdes stabilitātes minimālo viskozitāti
* HTHS [min.dinamiskā viskozitāte @+150C]
* atbilstību noteiktām API, ACEA motoreļļu klasēm
par kādu eļļu konkrēti runa?
MOTUL 300V 4T FACTORY LINE 15W50[ Šo ziņu laboja ANR, 05 Apr 2016, 20:53:03 ] | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Motul vienmēr bijuši viltīgi. datu lapās allaž var atrast, ja ne gluži melus, tad viltīgu noklusēšanu un manipulācijas. šis ir viens no piemēriem. 99% klientu nekad nepamanītu šo "mazo" niansi ar 903vs904, galvenais lai tikai MA vai MA2 uzrādīts.
tātad Motul 300V 15W-50 atbilst tikai JASO MA sajūga prasībām saskaņā ar T904:
un neatbilst vienam vai vairākiem T903 ierobežojumiem:
vai tā ir problēma?
tā var būt un var nebūt problēma. viss atkarīgs no tā, kurā parametrā eļļa neiekļaujās.
tā kā 300V tiek pozicionēta kā sacīkšu eļļa, ļoti iespējams, ka tā satur vairāk fosforu un sulfāta pelnus saturošas piedevas nekā paredzēts standarta ielas pielietojuma eļļām. līdz ar to produkts visdrīzāk nav paredzēts motoriem, kuri aprīkoti ar katalitisko atgāzu neitralizatoru.
bet tas ir tikai minējums, jo man nav zināms attiecīgo elementu daudzums šajā produktā.
it kā jau formāli nav par ko Motul apsūdzēt, taču...
ko darīt Tavā gadījumā?
ja sacīkšu pielietojumam, būs ok. taču ielas pielietojumam tomēr labāk skatīties uz 'civilizētāku' produktu.
piezīme: ja ražotājs nenorāda nedz T903, nedz T904, tad tas visdrīzāk jāsaprot kā T903.
p.s. vispār brīnos, ka Motul sacīkšu eļļai tikai JASO MA un nav MA2. sacīkstēs tam tomēr ir nozīme.
savulaik gan [gadus četrus iepriekš] viņiem vispār nevienam produktam nebija MA2. un tas bija ļoti pārsteidzoši, jo dažam konkurentam tolaik visas moto eļļas [izņemot MB] bija MA2 klasē. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| sen nebiju skatījies 300V Factory Line datu lapās.
skatos, ka tur notikušas izmaiņas. savulaik tur tiešām bija rakstīts viltīgais 'according to T904', taču tagad ir šādi:
Wet clutch compatibility checked on JASO T903 test
[data sheet]
un atkal nav melots, jo runa tikai par sajūgu T903 ietvaros.
mans pieņēmums par sulfāta pelniem un fosforu tomēr nebūs pareizs, jo viņi raksta:
Other uses: street bikes fitted with catalytic converters...
bet tas nozīmē, ka šī eļļa neikļaujās kādā citā parametrā. netiek arī uzrādīts nedz API, nedz arī JASO MA vai MA2.
vēl:
lasot datu lapu, piemēram:
100% Synthetic – Ester Core Technology
un
By selecting esters over other high performance synthetic base stocks...
rodas priekšstats, ka eļļas bāze ir 100% esters.
taču tā tas nav.
bet, nu, arī citi ražotāji dara līdzīgi. un beigu beigās nav skaidrs, vai esteri eļļā ir viena tējkarote vai 50%. un nav arī skaidrs, ar kādu citu bāzi esteri sajaukti, ar PAO, GroupIII hidrokreku vai pat GroupII.
nu...tas tā... | Offline | | |
VATERLAND | | Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
05 Apr 2016, 22:00:39 Niere rakstīja:
sen nebiju skatījies 300V Factory Line datu lapās.
skatos, ka tur notikušas izmaiņas. savulaik tur tiešām bija rakstīts viltīgais 'according to T904', taču tagad ir šādi:
Wet clutch compatibility checked on JASO T903 test
[data sheet]
un atkal nav melots, jo runa tikai par sajūgu T903 ietvaros.
mans pieņēmums par sulfāta pelniem un fosforu tomēr nebūs pareizs, jo viņi raksta:
Other uses: street bikes fitted with catalytic converters...
bet tas nozīmē, ka šī eļļa neikļaujās kādā citā parametrā. netiek arī uzrādīts nedz API, nedz arī JASO MA vai MA2.
vēl:
lasot datu lapu, piemēram:
100% Synthetic – Ester Core Technology
un
By selecting esters over other high performance synthetic base stocks...
rodas priekšstats, ka eļļas bāze ir 100% esters.
taču tā tas nav.
bet, nu, arī citi ražotāji dara līdzīgi. un beigu beigās nav skaidrs, vai esteri eļļā ir viena tējkarote vai 50%. un nav arī skaidrs, ar kādu citu bāzi esteri sajaukti, ar PAO, GroupIII hidrokreku vai pat GroupII.
nu...tas tā...
Ērik, vai šis viss attiecas arī uz 300V 5W40? Ja tas ir tā, tad lūgums pakometnēt kaut vai aplinkus, uz kuru industriālo ražotāju līdzvērtīgas viskozitātes ar slapjā sajūga MA1 un MA2 specifikāciju atbalstošiem parametriem,skatīties kā alternatīvu, protams, Izņemot Statoil Race ?
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv | Offline | | |
|
|