Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
maniac
24. Nov 2016, 10:47#29281

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5171

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


23 Nov 2016, 21:22:13 Roliss rakstīja:
Jautājums par auto tēmu.
Vai varat kaut ko labu vai sliktu pastāstīt par Ford Focus 2 FaceLift modeļiem?



Šādiem jautājumiem ir automīlētāju saiti! Iespējams - pat konkrētā modeļa.

Online

mexa
24. Nov 2016, 11:24#29282

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

tādos forumos slavē katrs savu marku... aizbrauc uz šrotu, tur tev pateiks ko pērk kas lūzt

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Ex
24. Nov 2016, 11:49#29283

Kopš: 14. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 471

Braucu ar: BMW F800GS, KTM 300 EXC

Kā mopēdam DERBI SENDA SM DRD RACING 50 2T E2
novākt ierobežotāju(s)? Ir kādam pieredze?

Offline

maniac
24. Nov 2016, 14:30#29284

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5171

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


24 Nov 2016, 11:24:36 mexa rakstīja:
tādos forumos slavē katrs savu marku... aizbrauc uz šrotu, tur tev pateiks ko pērk kas lūzt

Piekrītu. Bet šis ir MOTO forums! Tad jau mauciet kādā "pļāpājamā" sadaļā, nevis "Tehniskajā"!

[ Šo ziņu laboja maniac, 24 Nov 2016, 14:30:51 ]

Online

kalninjs
24. Nov 2016, 14:44#29285

Kopš: 22. Sep 2016

No: Tukums

Ziņojumi: 75

Braucu ar: Kawasaki.

Visticamāk šim nāk kadi 3ierobežotāji,viens nāk izputeja otrs nak iepludes kolektora pie lapiņam trešais pat isti neatceros kur visticamāk kkur karburatora pie padeves,jo jaunie modeļi ir nokrauti ar šiem ierobežotājiem...pats labak neņem viņus nost aizved lidz kadam moto servisam lai izņem ,bet nejieteiktu vinus nemt ara ja vel neesi piebraukājis visu ja runa iet par jaunu mopēdu.


24 Nov 2016, 11:49:28 Ex rakstīja:
Kā mopēdam DERBI SENDA SM DRD RACING 50 2T E2
novākt ierobežotāju(s)? Ir kādam pieredze?

[ Šo ziņu laboja kalninjs, 24 Nov 2016, 14:48:54 ]

Offline

feciic
24. Nov 2016, 18:05#29286

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure


24 Nov 2016, 14:30:30 maniac rakstīja:

24 Nov 2016, 11:24:36 mexa rakstīja:
tādos forumos slavē katrs savu marku... aizbrauc uz šrotu, tur tev pateiks ko pērk kas lūzt

Piekrītu. Bet šis ir MOTO forums! Tad jau mauciet kādā "pļāpājamā" sadaļā, nevis "Tehniskajā"!

Neesam tik daudz lai baigi dalītos un kādu dzītu prom, līdz šim brīdim šodien aktivitāte ir bijusi 7 topikos, vai tas ir daudz vai maz lai spriež citi bet ja forumu grib saglabāt dzīvotspējīgu tad moderiem būtu derīgi palaist grožus vaļīgākus.
Motopower apmekleju jau sen, bet tik garlaicīgi te nav bijis... diemžēl

Offline

karlsons
24. Nov 2016, 18:32#29287

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3422

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

Jaaaa, vajag visus dziit prom, lai manjaks paliek viens pats.

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

Roliss
25. Nov 2016, 14:03#29288

Kopš: 05. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 157

Braucu ar: FZ6S


24 Nov 2016, 18:05:56 feciic rakstīja:

24 Nov 2016, 14:30:30 maniac rakstīja:

24 Nov 2016, 11:24:36 mexa rakstīja:
tādos forumos slavē katrs savu marku... aizbrauc uz šrotu, tur tev pateiks ko pērk kas lūzt

Piekrītu. Bet šis ir MOTO forums! Tad jau mauciet kādā "pļāpājamā" sadaļā, nevis "Tehniskajā"!

Neesam tik daudz lai baigi dalītos un kādu dzītu prom, līdz šim brīdim šodien aktivitāte ir bijusi 7 topikos, vai tas ir daudz vai maz lai spriež citi bet ja forumu grib saglabāt dzīvotspējīgu tad moderiem būtu derīgi palaist grožus vaļīgākus.
Motopower apmekleju jau sen, bet tik garlaicīgi te nav bijis... diemžēl


Zinu, ka daudzi no mums, taja skaitā es, paralēļi moto pārvietojamies arī ar auto. Tātad, viedoklis par šo tēmu te varētu būt atrodams. Otra lieta - no visām tēmām šī likās piemērotāka tāda veida jautājumam. Galu galā jautājums tehnisks un nosaukumā nav minēts, ka attiecas tikai uz moto
Par forumiem - uzjautāju populārā LV auto forumā, bet nesaņēmu atbildi. Un par ārzemju forumiem - ir tiešām tā, ka katrs slavē savējo braucamo un, vismaz man, parasti atrodas atrast risinājumu, kad pats sastopos ar konkrētu problēmu un zinu precīzos atslēgas vardus pēc kā meklēt. Es pēc atslēgas vārdiem Ford focus review neko ļoti sakarīgu neatradu.
Tā kā paldies liels tiem, kas dalījās ar savu Fordu pieredzi

Offline

Roliss
25. Nov 2016, 14:07#29289

Kopš: 05. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 157

Braucu ar: FZ6S


24 Nov 2016, 09:34:21 feciic rakstīja:

24 Nov 2016, 08:59:04 andrejins rakstīja:

23 Nov 2016, 23:35:34 krauklis rakstīja:
Vadāmība un gaita fokusam ir apbrīnojama, vadās kā kartings, vienlaikus ir pietiekami komfortabls. Jàpieskata virsbūve, mēdz rūsēt. No dīzeļiem gan pa gabalu, neizturīgi un grūti apkalpojami (piem.,lai kvēlsvecēm tiktu klāt.... )
Sievai ir otrais fokuss, tiesa, ar benzīndzinēju. Man šad tad patīk arī paņemt pavizināties, tieši dēļ precīzās vadāmības. Šķiet, Klarksons savā raidījumā arī kaut kad slavēja fokusa šasiju. Un viņš jau nu točna ir braucis ar daudzām labām mašīnām...


Vispār jau dīzeļmotoriem kvēlsveču maiņa ir jautra padarīšana, pie reizes labi ir samazgāt arī degvielas sprauslas

Bija lietošanā C-max astoņus gadus, viss tas pats kas fokusam. Nekas briesmīgs un dārgs neplīsa, lielākās sāpes sagadāja laicīgi nenomainīts agregātsiksnas skriemelis un pašrocīgs mēginājums mainīt kvēlsveces. Nobira kreisā pusass kas šiem esot slimība. 1,6 dīzeļiem jāpieskata turbīna un spararats bet tas jau kā visiem. Lielāka daļa aprikoti ar kvēpu filtriem, pirmajai paaudzei ir atsevisķa bāciņa spec šķīdumama(~40eur/l) kvēpu filtra tīrīšanai. Pēc astoņiem gadiem pa LV ceļiem sāka rūsēt vienu durvju apakša un auzmugurē visa konstrukcija aiz pakaļējā tilta.
Ģimenē tagad ir feislifta fokuss dīzelis, brauc labi, tērē maz, iekšā varēja būt klusāks, pa diviem gadiem un 40kkm remontos nav ielikta neviena kapeika, tik cik regulārās apkopes.

Tavā gadījumā tā rūsa bija virspusēja, jeb izskatījās jau diezgan slikt? Arkas arī bija aprūsējušas uz kantēm?
Man arī ir situācija, ka ir interese par vienu LV mašīnu, kas te jau brauc no pirmās dienas 8 gadus. Vēsture zināma, bet rūsa ir.

Offline

maniac
25. Nov 2016, 18:14#29290

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5171

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

Labi. Paņematies ar fordiem. Pēcāk padzēsīšu.

Online

feciic
26. Nov 2016, 14:57#29291

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure


25 Nov 2016, 14:07:56 Roliss rakstīja:

24 Nov 2016, 09:34:21 feciic rakstīja:

24 Nov 2016, 08:59:04 andrejins rakstīja:

23 Nov 2016, 23:35:34 krauklis rakstīja:
Vadāmība un gaita fokusam ir apbrīnojama, vadās kā kartings, vienlaikus ir pietiekami komfortabls. Jàpieskata virsbūve, mēdz rūsēt. No dīzeļiem gan pa gabalu, neizturīgi un grūti apkalpojami (piem.,lai kvēlsvecēm tiktu klāt.... )
Sievai ir otrais fokuss, tiesa, ar benzīndzinēju. Man šad tad patīk arī paņemt pavizināties, tieši dēļ precīzās vadāmības. Šķiet, Klarksons savā raidījumā arī kaut kad slavēja fokusa šasiju. Un viņš jau nu točna ir braucis ar daudzām labām mašīnām...


Vispār jau dīzeļmotoriem kvēlsveču maiņa ir jautra padarīšana, pie reizes labi ir samazgāt arī degvielas sprauslas

Bija lietošanā C-max astoņus gadus, viss tas pats kas fokusam. Nekas briesmīgs un dārgs neplīsa, lielākās sāpes sagadāja laicīgi nenomainīts agregātsiksnas skriemelis un pašrocīgs mēginājums mainīt kvēlsveces. Nobira kreisā pusass kas šiem esot slimība. 1,6 dīzeļiem jāpieskata turbīna un spararats bet tas jau kā visiem. Lielāka daļa aprikoti ar kvēpu filtriem, pirmajai paaudzei ir atsevisķa bāciņa spec šķīdumama(~40eur/l) kvēpu filtra tīrīšanai. Pēc astoņiem gadiem pa LV ceļiem sāka rūsēt vienu durvju apakša un auzmugurē visa konstrukcija aiz pakaļējā tilta.
Ģimenē tagad ir feislifta fokuss dīzelis, brauc labi, tērē maz, iekšā varēja būt klusāks, pa diviem gadiem un 40kkm remontos nav ielikta neviena kapeika, tik cik regulārās apkopes.

Tavā gadījumā tā rūsa bija virspusēja, jeb izskatījās jau diezgan slikt? Arkas arī bija aprūsējušas uz kantēm?
Man arī ir situācija, ka ir interese par vienu LV mašīnu, kas te jau brauc no pirmās dienas 8 gadus. Vēsture zināma, bet rūsa ir.

arkām un aizmugurējo durvju stūriem krāsa tika nodauzita pirmajā vasarā, rūsa iekšā nemetās tik cik pēdējos gados palika drusku oranžīgs. aizmugurē gan visai strauji sāka pūt nesošā konstrukcija, pieļauju ka tur laicīgi uzpūšot kādu smāķi to varēja novērst, tur sanāk tāds kā pacēlums zem bagāžnieka kur nosēžas viss kas no ceļa pacelts(sāls) un visu pasteidzināja siltums no izputēja, pieļauju ka fokusam tur tas izvietojums drusku savādāks. šobrīd esošajam apakšā līdis neesmu nemācēšu teikt.

Offline

feciic
26. Nov 2016, 14:59#29292

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure


25 Nov 2016, 18:14:04 maniac rakstīja:
Labi. Paņematies ar fordiem. Pēcāk padzēsīšu.

Tā tik turēt!

Offline

maniac
26. Nov 2016, 18:43#29293

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5171

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

Par fokusiem. Pats esmu braucis divus - 2002 un 2004.gada. Gadījās gluži jauni (dienesta). Pabraucu
katru pāris gadus. Patika. Pa tiem diviem gadiem problēmu nebija.

[ Šo ziņu laboja maniac, 26 Nov 2016, 18:44:51 ]

Online

rinalds2m
27. Nov 2016, 16:37#29294

Kopš: 21. Oct 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 281

Braucu ar: Rīga 13, Dnepr MT10, EXC 450

Ir gadījusies ķibele ar KTM exc 250 2takteri 2009.g.
Jau otro reizi kloķenei nolūzis gals ar magnētu. Starpā tika norūcināts 148 mh. Pamatnieki labi, tika uzlikti jauni kopā ar jaunu kloķeni pēc pirmās ķibeles reizes.

Kādas idejas kapēc tā noticis?

Ir doma, ka kādreiz kāds magnētu ņemis nost pa kolhozisko un tajā izveidojis disbalansu. Tomēr acīm redzamu bojājumu nav.
Kā varētu to magnētu pārbaudīt?
Jo jauns maksā kosmosu.

Offline

Archy96
27. Nov 2016, 16:39#29295

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


27 Nov 2016, 16:37:29 rinalds2m rakstīja:
Ir gadījusies ķibele ar KTM exc 250 2takteri 2009.g.
Jau otro reizi kloķenei nolūzis gals ar magnētu. Starpā tika norūcināts 148 mh. Pamatnieki labi, tika uzlikti jauni kopā ar jaunu kloķeni pēc pirmās ķibeles reizes.

Kādas idejas kapēc tā noticis?

Ir doma, ka kādreiz kāds magnētu ņemis nost pa kolhozisko un tajā izveidojis disbalansu. Tomēr acīm redzamu bojājumu nav.
Kā varētu to magnētu pārbaudīt?
Jo jauns maksā kosmosu.


Tur kur balansē kloķenes, verbūt var iedot to magnētu apskatīties, jo "uz aci" disbalansu nonokonstatēsi.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

endurists
27. Nov 2016, 17:55#29296

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


27 Nov 2016, 16:39:20 Archy96 rakstīja:

27 Nov 2016, 16:37:29 rinalds2m rakstīja:
Ir gadījusies ķibele ar KTM exc 250 2takteri 2009.g.
Jau otro reizi kloķenei nolūzis gals ar magnētu. Starpā tika norūcināts 148 mh. Pamatnieki labi, tika uzlikti jauni kopā ar jaunu kloķeni pēc pirmās ķibeles reizes.

Kādas idejas kapēc tā noticis?

Ir doma, ka kādreiz kāds magnētu ņemis nost pa kolhozisko un tajā izveidojis disbalansu. Tomēr acīm redzamu bojājumu nav.
Kā varētu to magnētu pārbaudīt?
Jo jauns maksā kosmosu.


Tur kur balansē kloķenes, verbūt var iedot to magnētu apskatīties, jo "uz aci" disbalansu nonokonstatēsi.


Es teiktu ka drīzāk pie vaina ir dziļāka. Jo jau otrā kloķene tavā lietošanas laikā un kas zin kas iepriekš bijis dēl metinātajiem blokiem un sēžas. Drīzāk kāda ass nobīde un pieļauju ka lēnām "noloca" kloķenes galu, kaut vai pret startera vārpstu.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

aivarsk
27. Nov 2016, 19:00#29297

Kopš: 21. Mar 2011

Ziņojumi: 185

Braucu ar: 520 4T


27 Nov 2016, 17:55:25 endurists rakstīja:

27 Nov 2016, 16:39:20 Archy96 rakstīja:

27 Nov 2016, 16:37:29 rinalds2m rakstīja:
Ir gadījusies ķibele ar KTM exc 250 2takteri 2009.g.
Jau otro reizi kloķenei nolūzis gals ar magnētu. Starpā tika norūcināts 148 mh. Pamatnieki labi, tika uzlikti jauni kopā ar jaunu kloķeni pēc pirmās ķibeles reizes.

Kādas idejas kapēc tā noticis?

Ir doma, ka kādreiz kāds magnētu ņemis nost pa kolhozisko un tajā izveidojis disbalansu. Tomēr acīm redzamu bojājumu nav.
Kā varētu to magnētu pārbaudīt?
Jo jauns maksā kosmosu.


Tur kur balansē kloķenes, verbūt var iedot to magnētu apskatīties, jo "uz aci" disbalansu nonokonstatēsi.


Es teiktu ka drīzāk pie vaina ir dziļāka. Jo jau otrā kloķene tavā lietošanas laikā un kas zin kas iepriekš bijis dēl metinātajiem blokiem un sēžas. Drīzāk kāda ass nobīde un pieļauju ka lēnām "noloca" kloķenes galu, kaut vai pret startera vārpstu.

Bloki ir metināti? tad ļoti smalki jāsamēra, jo metināts alum. samētās nejēgā.

Offline

Archy96
27. Nov 2016, 19:03#29298

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


27 Nov 2016, 19:00:50 aivarsk rakstīja:

27 Nov 2016, 17:55:25 endurists rakstīja:

27 Nov 2016, 16:39:20 Archy96 rakstīja:

27 Nov 2016, 16:37:29 rinalds2m rakstīja:
Ir gadījusies ķibele ar KTM exc 250 2takteri 2009.g.
Jau otro reizi kloķenei nolūzis gals ar magnētu. Starpā tika norūcināts 148 mh. Pamatnieki labi, tika uzlikti jauni kopā ar jaunu kloķeni pēc pirmās ķibeles reizes.

Kādas idejas kapēc tā noticis?

Ir doma, ka kādreiz kāds magnētu ņemis nost pa kolhozisko un tajā izveidojis disbalansu. Tomēr acīm redzamu bojājumu nav.
Kā varētu to magnētu pārbaudīt?
Jo jauns maksā kosmosu.


Tur kur balansē kloķenes, verbūt var iedot to magnētu apskatīties, jo "uz aci" disbalansu nonokonstatēsi.


Es teiktu ka drīzāk pie vaina ir dziļāka. Jo jau otrā kloķene tavā lietošanas laikā un kas zin kas iepriekš bijis dēl metinātajiem blokiem un sēžas. Drīzāk kāda ass nobīde un pieļauju ka lēnām "noloca" kloķenes galu, kaut vai pret startera vārpstu.

Bloki ir metināti? tad ļoti smalki jāsamēra, jo metināts alum. samētās nejēgā.


Bet redz kas ir - tas ass gals ir nolūzis ārpus bloka, pašā galā, šo vietu nevajadzētu ietekmēt nekādām nesakritībām gultņu sēžu precīzā novietojumā.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

aivarsk
27. Nov 2016, 19:09#29299

Kopš: 21. Mar 2011

Ziņojumi: 185

Braucu ar: 520 4T


27 Nov 2016, 19:03:55 Archy96 rakstīja:

27 Nov 2016, 19:00:50 aivarsk rakstīja:

27 Nov 2016, 17:55:25 endurists rakstīja:

27 Nov 2016, 16:39:20 Archy96 rakstīja:

27 Nov 2016, 16:37:29 rinalds2m rakstīja:
Ir gadījusies ķibele ar KTM exc 250 2takteri 2009.g.
Jau otro reizi kloķenei nolūzis gals ar magnētu. Starpā tika norūcināts 148 mh. Pamatnieki labi, tika uzlikti jauni kopā ar jaunu kloķeni pēc pirmās ķibeles reizes.

Kādas idejas kapēc tā noticis?

Ir doma, ka kādreiz kāds magnētu ņemis nost pa kolhozisko un tajā izveidojis disbalansu. Tomēr acīm redzamu bojājumu nav.
Kā varētu to magnētu pārbaudīt?
Jo jauns maksā kosmosu.


Tur kur balansē kloķenes, verbūt var iedot to magnētu apskatīties, jo "uz aci" disbalansu nonokonstatēsi.


Es teiktu ka drīzāk pie vaina ir dziļāka. Jo jau otrā kloķene tavā lietošanas laikā un kas zin kas iepriekš bijis dēl metinātajiem blokiem un sēžas. Drīzāk kāda ass nobīde un pieļauju ka lēnām "noloca" kloķenes galu, kaut vai pret startera vārpstu.

Bloki ir metināti? tad ļoti smalki jāsamēra, jo metināts alum. samētās nejēgā.


Bet redz kas ir - tas ass gals ir nolūzis ārpus bloka, pašā galā, šo vietu nevajadzētu ietekmēt nekādām nesakritībām gultņu sēžu precīzā novietojumā.

par precīzu ietekmi grūti spriest, bet domāju ka k-kāda ietekme tomēr būs. gultņu sēžas spiež uz kloķeni -tā sāk tirināties, tālāk vibrācija aiziet uz ass galu, vājākajā vietā neiztur.

Offline

rinalds2m
27. Nov 2016, 20:16#29300

Kopš: 21. Oct 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 281

Braucu ar: Rīga 13, Dnepr MT10, EXC 450


27 Nov 2016, 17:55:25 endurists rakstīja:

27 Nov 2016, 16:39:20 Archy96 rakstīja:

27 Nov 2016, 16:37:29 rinalds2m rakstīja:
Ir gadījusies ķibele ar KTM exc 250 2takteri 2009.g.
Jau otro reizi kloķenei nolūzis gals ar magnētu. Starpā tika norūcināts 148 mh. Pamatnieki labi, tika uzlikti jauni kopā ar jaunu kloķeni pēc pirmās ķibeles reizes.

Kādas idejas kapēc tā noticis?

Ir doma, ka kādreiz kāds magnētu ņemis nost pa kolhozisko un tajā izveidojis disbalansu. Tomēr acīm redzamu bojājumu nav.
Kā varētu to magnētu pārbaudīt?
Jo jauns maksā kosmosu.


Tur kur balansē kloķenes, verbūt var iedot to magnētu apskatīties, jo "uz aci" disbalansu nonokonstatēsi.


Es teiktu ka drīzāk pie vaina ir dziļāka. Jo jau otrā kloķene tavā lietošanas laikā un kas zin kas iepriekš bijis dēl metinātajiem blokiem un sēžas. Drīzāk kāda ass nobīde un pieļauju ka lēnām "noloca" kloķenes galu, kaut vai pret startera vārpstu.


Bet gultņa sēža nav metināta. Ir metināta tikai blīvslēga vieta.

Offline